Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Az A és a B Corsa motortartóiban elég sok a különbség, viszont a C20NE, XE és LET tartójával beszerelhető az XEV is, mivel ugyanaz a blokk.

Nekem van polcon A és B Corsához is nagyblokkos motortartóm. :lol:

Elküldve
Az A és a B Corsa motortartóiban elég sok a különbség, viszont a C20NE, XE és LET tartójával beszerelhető az XEV is, mivel ugyanaz a blokk.

Nekem van polcon A és B Corsához is nagyblokkos motortartóm. :lol:

Akkó nem szótam... :D

Elküldve
Az A és a B Corsa motortartóiban elég sok a különbség, viszont a C20NE, XE és LET tartójával beszerelhető az XEV is, mivel ugyanaz a blokk.

Nekem van polcon A és B Corsához is nagyblokkos motortartóm. :D

mkzhehvoekvbp9996icx.jpg

Kedves j0hnny ez való B corsához. A corsa motortartói mások. Ebbe az esetben te beszéltél hülyeséget. :lol: Most én is nevessek rajtad?

motorhalter.jpg

motorsteun.jpg

A corsa...

Senkit nem akartam kioktatni egyébként. Csak segíteni akartam, hogy kell egyedi féltengely meg egyedi kerékagy. Nem kell csonkállvány meg ilyenek. De ugyan ezt írta Demo. A féket ő jobban tudja. De ezt egyedi konzollal szokták megoldani tehát nem lehetetlen. Előre meg szerintem teljesen mindegy, hogy 4 vagy 5 csavaros kerékagyat kell esztergáltatni..

1rssor0znz5f1wcbx98x_tn.jpg aq8phqkwb9t5jpbztdtd_tn.jpg b1hkdpukcxukr7n1a0rg_tn.jpg p178o5uv1pl1yxwt332e_tn.jpg 1arq57vu5kjvob28uoec_tn.jpg

Elküldve
Ismerős nekem ez a szett! :devlish: :D

:icon13: Lehet csak beleképzeled nem?:devlish: Haha Legközelebb majd odabiggyesztek egy Köszi demó feliratot is. :icon13:

Sima ékszíjas verzió hmmmm. :lol: Még arra is rá kell segíteni kalapáccsal.

dynamoruimte.jpgdynamoruimte1.jpg

Elküldve
Igen, azért mondtam, hogy a hosszbordás teljesen felejtős.

Egyébként, még anno megfogalmazódott bennem 1 kérdés. Ha sima ékszíjjas nem hosszbordás, szervós a kocsi az most számít valamit? Mert szerintem semmi különbség nem hinném, hogy ettől pl könnyebb tekerni a kormányt... Erről tud valaki valamit?

Elküldve
Egyébként, még anno megfogalmazódott bennem 1 kérdés. Ha sima ékszíjjas nem hosszbordás, szervós a kocsi az most számít valamit? Mert szerintem semmi különbség nem hinném, hogy ettől pl könnyebb tekerni a kormányt... Erről tud valaki valamit?

Jó dolog tud lenni a szervó, amikor felszabadulnak az erők és tekergetni kell a kormányt :lol:

Elküldve
Kedves j0hnny ez való B corsához. A corsa motortartói mások. Ebbe az esetben te beszéltél hülyeséget. :D Most én is nevessek rajtad?

Kedves vagy, szeretlek! :lol:

Elküldve
Megoldható az is, leglábbis láttam már rá megoldást.

A Corsában nagyblokkos motort PK-s szíjjal? Nem hinném, még az ékszíjashoz is meg kell dolgozni a nyúlványt.

B Corsánál még megoldható.

Elküldve
A Corsában nagyblokkos motort PK-s szíjjal? Nem hinném, még az ékszíjashoz is meg kell dolgozni a nyúlványt.

B Corsánál még megoldható.

Na ugye, hogy meglehet... :lol:

A nyúlványban alakítanak ki mélyedést, vágnak és egy U profilt illesztenek be. Jó heggesztőnek nem téma.

Elküldve
Na ugye, hogy meglehet... :D

Beleszoktak darabolni a nyúlványba.

ÉKSZÍJASHOZ (!!!) kell megdolgozni a nyúlványt!

A PK-s generátorhoz még legalább 3 cm helyet kellene csinálni, plusz oldd meg a feszítését.

Tényleg semmi értelme. :lol:

Elküldve
Jó dolog tud lenni a szervó, amikor felszabadulnak az erők és tekergetni kell a kormányt :lol:

Bocsánat bután tettem fel a kérdést. Szóval szervós a kocsim de most hosszbordás.. Viszont át lesz alakítva tavasszal sima ékszíjra. Na ezen agyaltam, hogy lesz e különbség... Mert szerintem ugyan olyan könnyű lesz tekerni a kormány. Ez lett volna a kérdés. :D Egyébként miért jobb a hosszbordás? Nem értem ezeket a dolgokat.

Elküldve
ÉKSZÍJASHOZ (!!!) kell megdolgozni a nyúlványt!

A PK-s generátorhoz még legalább 3 cm helyet kellene csinálni, plusz oldd meg a feszítését.

Tényleg semmi értelme. :lol:

Szerintem j0hnny megint a B corsával próbálta összehasonlítani mert ott picit nagyobb a hely de ott is kell okosítani. De A corsánál felejtő. Egyáltalán van szervós A corsa? :D Egyszerűbb visszaalakítani ha olyan motort szerez az ember sokkal könyebb mint ezzel szórakozni.

Elküldve
Szerintem j0hnny megint a B corsával próbálta összehasonlítani mert ott picit nagyobb a hely de ott is kell okosítani. De A corsánál felejtő. Egyáltalán van szervós A corsa? :lol: Egyszerűbb visszaalakítani ha olyan motort szerez az ember sokkal könyebb mint ezzel szórakozni.

Mindkettő megoldható, lusta vagyok most a képeket előkeríteni...

Demónak igaza van abban, hogy egyszerűbb az ékszíjas, de akkor is megoldható a hosszbordás is, csak a nyúlványba elég "mélyen" bele kell nyúlni.

Elküldve
Mindkettő megoldható, lusta vagyok most a képeket előkeríteni...

Demónak igaza van abban, hogy egyszerűbb az ékszíjas, de akkor is megoldható a hosszbordás is, csak a nyúlványba elég "mélyen" bele kell nyúlni.

Persze de jó ez így simán. Ezért szétvágni sok felesleges meló és jobb sem lesz.

Elküldve
Persze de jó ez így simán. Ezért szétvágni sok felesleges meló és jobb sem lesz.

Corsásan kell csinálni: kalapács...ha az nem segít, elővenni a nagyobb kalapácsot! :lol:

Elküldve

Akkorát tuti nem vágnék bele abba a vacak kis váznyúlványba, maradok a flex és hegesztésmentes megoldásnál azon a helyen. :lol:

Gyárilag nem volt szervós A Corsa, de utólag megoldható, létezik már pl. 2000-es, szervós A Corsa is. :D

Elküldve
Akkorát tuti nem vágnék bele abba a vacak kis váznyúlványba, maradok a flex és hegesztésmentes megoldásnál azon a helyen. :lol:

Gyárilag nem volt szervós A Corsa, de utólag megoldható, létezik már pl. 2000-es, szervós A Corsa is. :D

Angoloknál láttam elektronyos szervóval szerelt pályagépet is...

Elküldve
Angoloknál láttam elektronyos szervóval szerelt pályagépet is...

Be lehet szerelni a B Corsa elektromos szervós kormányoszlopot, sőt, meg lehet oldani a G Astra elektromos szervószivattyús hidraulikus szervót is :lol:

Elküldve

Üdv,Billáden vagyok.

Gépem,A Corsa 1991 C14 NZ.

Problémám adódott vele,mégpedig,hogy néha alapjáraton kigyullad a check lámpa.

Kivillogtattam,hibakód:magas CO.

annyit venni csak észre,hogy ilyenkor nem jár tökéletesen a motor.

Megmértem a kompressziót,és kiderült,hogy melegen kevesebb(!)mint hidegen.

Megmértem a CO-t is,valós a hibakód,mert tényleg magas a CO mikor kigyullad a lámpa.

Mindent cseréltem már próbaképp,mindent meg is mértem(minden jó)ellenállásokat stb.

Mi lehet a probléma?

Légyszi segítsetek!

Elküldve

Sziasztok

A corsa termosztátja hol található?

Jól érzem, hogy 4 km 80-as tempó után ilyen időben azért már legalább 60-80 C° körül kéne járnia, a termosztátom lehet szar, ha csak a kék mező alján jár?

Másik kérdés!

Csinált régebben olyat a kocsim, hogy egyszer csak elerőtlenedett, és nem akart menni, mindent átnéztem, a gyújtáson, de nem találtam látható sérülést, vagy hibát, gyújtó kábelek jók, elosztófedél nem repedt, nincs nagyon elégve.

A gyújtásvezérlő elektronikát kivettem, leszedtem a fedelét, és mivel láttam, hogy abban sokat nem tudok okoskodni, mert egy zselés kocsonya állagú áttetsző anyagba van, ezért visszaszereltem, és ezek után elmúlt a hiba!

Viszont most elvitték vizsgáztatni, és most elkezdte azt csinálni, hogy időnként mintha három hengerezne, erőtlen és vissza kell kapcsolni, ahol eddig nem kelett!

Ha felpörög a motor, akkor érezhető, hogy megindul az a henger is ami edigg nem ment.

Vagy a hall elemre gyanakszom, vagy a gyújtásvezérlőre.

Viszont a hall egységet még nem szedtem ki, azt hogyan kell kivenni?

Üdv

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.