Demó Elküldve Január2, 2012 Elküldve Január2, 2012 Az A és a B Corsa motortartóiban elég sok a különbség, viszont a C20NE, XE és LET tartójával beszerelhető az XEV is, mivel ugyanaz a blokk. Nekem van polcon A és B Corsához is nagyblokkos motortartóm. :lol:
J0hnny Elküldve Január2, 2012 Elküldve Január2, 2012 Az A és a B Corsa motortartóiban elég sok a különbség, viszont a C20NE, XE és LET tartójával beszerelhető az XEV is, mivel ugyanaz a blokk. Nekem van polcon A és B Corsához is nagyblokkos motortartóm. :lol: Akkó nem szótam... :D
Stefan Elküldve Január3, 2012 Elküldve Január3, 2012 Akkó nem szótam... :D Neked még jól jöhet J0hnny! :lol:
corsica_atlanta Elküldve Január3, 2012 Elküldve Január3, 2012 Az A és a B Corsa motortartóiban elég sok a különbség, viszont a C20NE, XE és LET tartójával beszerelhető az XEV is, mivel ugyanaz a blokk. Nekem van polcon A és B Corsához is nagyblokkos motortartóm. :D Kedves j0hnny ez való B corsához. A corsa motortartói mások. Ebbe az esetben te beszéltél hülyeséget. :lol: Most én is nevessek rajtad? A corsa... Senkit nem akartam kioktatni egyébként. Csak segíteni akartam, hogy kell egyedi féltengely meg egyedi kerékagy. Nem kell csonkállvány meg ilyenek. De ugyan ezt írta Demo. A féket ő jobban tudja. De ezt egyedi konzollal szokták megoldani tehát nem lehetetlen. Előre meg szerintem teljesen mindegy, hogy 4 vagy 5 csavaros kerékagyat kell esztergáltatni..
Demó Elküldve Január3, 2012 Elküldve Január3, 2012 http://www.kephost.com/images4/2012/1/3/mk...kvbp9996icx.jpg Ismerős nekem ez a szett! :D :lol:
warwolf Elküldve Január3, 2012 Elküldve Január3, 2012 Demó? Igaz ez csak 8v :lol: Hehe! :D Jóó kis pééztemető projekt! :devlish: Ismerős! :devlish:
corsica_atlanta Elküldve Január3, 2012 Elküldve Január3, 2012 Ismerős nekem ez a szett! :devlish: :D :icon13: Lehet csak beleképzeled nem?:devlish: Haha Legközelebb majd odabiggyesztek egy Köszi demó feliratot is. :icon13: Sima ékszíjas verzió hmmmm. :lol: Még arra is rá kell segíteni kalapáccsal.
Demó Elküldve Január3, 2012 Elküldve Január3, 2012 Sima ékszíjas verzió hmmmm. :lol: Még arra is rá kell segíteni kalapáccsal. http://www.corsa-novatuning.nl/images/cors...ynamoruimte.jpg http://www.corsa-novatuning.nl/images/cors...namoruimte1.jpg Igen, azért mondtam, hogy a hosszbordás teljesen felejtős.
corsica_atlanta Elküldve Január3, 2012 Elküldve Január3, 2012 Igen, azért mondtam, hogy a hosszbordás teljesen felejtős. Egyébként, még anno megfogalmazódott bennem 1 kérdés. Ha sima ékszíjjas nem hosszbordás, szervós a kocsi az most számít valamit? Mert szerintem semmi különbség nem hinném, hogy ettől pl könnyebb tekerni a kormányt... Erről tud valaki valamit?
Stefan Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Egyébként, még anno megfogalmazódott bennem 1 kérdés. Ha sima ékszíjjas nem hosszbordás, szervós a kocsi az most számít valamit? Mert szerintem semmi különbség nem hinném, hogy ettől pl könnyebb tekerni a kormányt... Erről tud valaki valamit? Jó dolog tud lenni a szervó, amikor felszabadulnak az erők és tekergetni kell a kormányt :lol:
J0hnny Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Igen, azért mondtam, hogy a hosszbordás teljesen felejtős. Megoldható az is, leglábbis láttam már rá megoldást.
J0hnny Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Kedves j0hnny ez való B corsához. A corsa motortartói mások. Ebbe az esetben te beszéltél hülyeséget. :D Most én is nevessek rajtad? Kedves vagy, szeretlek! :lol:
Demó Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Megoldható az is, leglábbis láttam már rá megoldást. A Corsában nagyblokkos motort PK-s szíjjal? Nem hinném, még az ékszíjashoz is meg kell dolgozni a nyúlványt. B Corsánál még megoldható.
J0hnny Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 A Corsában nagyblokkos motort PK-s szíjjal? Nem hinném, még az ékszíjashoz is meg kell dolgozni a nyúlványt. B Corsánál még megoldható. Na ugye, hogy meglehet... :lol: A nyúlványban alakítanak ki mélyedést, vágnak és egy U profilt illesztenek be. Jó heggesztőnek nem téma.
Demó Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Na ugye, hogy meglehet... :D Beleszoktak darabolni a nyúlványba. ÉKSZÍJASHOZ (!!!) kell megdolgozni a nyúlványt! A PK-s generátorhoz még legalább 3 cm helyet kellene csinálni, plusz oldd meg a feszítését. Tényleg semmi értelme. :lol:
corsica_atlanta Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Jó dolog tud lenni a szervó, amikor felszabadulnak az erők és tekergetni kell a kormányt :lol: Bocsánat bután tettem fel a kérdést. Szóval szervós a kocsim de most hosszbordás.. Viszont át lesz alakítva tavasszal sima ékszíjra. Na ezen agyaltam, hogy lesz e különbség... Mert szerintem ugyan olyan könnyű lesz tekerni a kormány. Ez lett volna a kérdés. :D Egyébként miért jobb a hosszbordás? Nem értem ezeket a dolgokat.
corsica_atlanta Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 ÉKSZÍJASHOZ (!!!) kell megdolgozni a nyúlványt! A PK-s generátorhoz még legalább 3 cm helyet kellene csinálni, plusz oldd meg a feszítését. Tényleg semmi értelme. :lol: Szerintem j0hnny megint a B corsával próbálta összehasonlítani mert ott picit nagyobb a hely de ott is kell okosítani. De A corsánál felejtő. Egyáltalán van szervós A corsa? :D Egyszerűbb visszaalakítani ha olyan motort szerez az ember sokkal könyebb mint ezzel szórakozni.
J0hnny Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Szerintem j0hnny megint a B corsával próbálta összehasonlítani mert ott picit nagyobb a hely de ott is kell okosítani. De A corsánál felejtő. Egyáltalán van szervós A corsa? :lol: Egyszerűbb visszaalakítani ha olyan motort szerez az ember sokkal könyebb mint ezzel szórakozni. Mindkettő megoldható, lusta vagyok most a képeket előkeríteni... Demónak igaza van abban, hogy egyszerűbb az ékszíjas, de akkor is megoldható a hosszbordás is, csak a nyúlványba elég "mélyen" bele kell nyúlni.
corsica_atlanta Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Mindkettő megoldható, lusta vagyok most a képeket előkeríteni... Demónak igaza van abban, hogy egyszerűbb az ékszíjas, de akkor is megoldható a hosszbordás is, csak a nyúlványba elég "mélyen" bele kell nyúlni. Persze de jó ez így simán. Ezért szétvágni sok felesleges meló és jobb sem lesz.
J0hnny Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Persze de jó ez így simán. Ezért szétvágni sok felesleges meló és jobb sem lesz. Corsásan kell csinálni: kalapács...ha az nem segít, elővenni a nagyobb kalapácsot! :lol:
Demó Elküldve Január5, 2012 Elküldve Január5, 2012 Akkorát tuti nem vágnék bele abba a vacak kis váznyúlványba, maradok a flex és hegesztésmentes megoldásnál azon a helyen. :lol: Gyárilag nem volt szervós A Corsa, de utólag megoldható, létezik már pl. 2000-es, szervós A Corsa is. :D
J0hnny Elküldve Január5, 2012 Elküldve Január5, 2012 Akkorát tuti nem vágnék bele abba a vacak kis váznyúlványba, maradok a flex és hegesztésmentes megoldásnál azon a helyen. :lol: Gyárilag nem volt szervós A Corsa, de utólag megoldható, létezik már pl. 2000-es, szervós A Corsa is. :D Angoloknál láttam elektronyos szervóval szerelt pályagépet is...
Demó Elküldve Január6, 2012 Elküldve Január6, 2012 Angoloknál láttam elektronyos szervóval szerelt pályagépet is... Be lehet szerelni a B Corsa elektromos szervós kormányoszlopot, sőt, meg lehet oldani a G Astra elektromos szervószivattyús hidraulikus szervót is :lol:
billáden Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 Üdv,Billáden vagyok. Gépem,A Corsa 1991 C14 NZ. Problémám adódott vele,mégpedig,hogy néha alapjáraton kigyullad a check lámpa. Kivillogtattam,hibakód:magas CO. annyit venni csak észre,hogy ilyenkor nem jár tökéletesen a motor. Megmértem a kompressziót,és kiderült,hogy melegen kevesebb(!)mint hidegen. Megmértem a CO-t is,valós a hibakód,mert tényleg magas a CO mikor kigyullad a lámpa. Mindent cseréltem már próbaképp,mindent meg is mértem(minden jó)ellenállásokat stb. Mi lehet a probléma? Légyszi segítsetek!
wasquez Elküldve Január8, 2012 Elküldve Január8, 2012 Sziasztok A corsa termosztátja hol található? Jól érzem, hogy 4 km 80-as tempó után ilyen időben azért már legalább 60-80 C° körül kéne járnia, a termosztátom lehet szar, ha csak a kék mező alján jár? Másik kérdés! Csinált régebben olyat a kocsim, hogy egyszer csak elerőtlenedett, és nem akart menni, mindent átnéztem, a gyújtáson, de nem találtam látható sérülést, vagy hibát, gyújtó kábelek jók, elosztófedél nem repedt, nincs nagyon elégve. A gyújtásvezérlő elektronikát kivettem, leszedtem a fedelét, és mivel láttam, hogy abban sokat nem tudok okoskodni, mert egy zselés kocsonya állagú áttetsző anyagba van, ezért visszaszereltem, és ezek után elmúlt a hiba! Viszont most elvitték vizsgáztatni, és most elkezdte azt csinálni, hogy időnként mintha három hengerezne, erőtlen és vissza kell kapcsolni, ahol eddig nem kelett! Ha felpörög a motor, akkor érezhető, hogy megindul az a henger is ami edigg nem ment. Vagy a hall elemre gyanakszom, vagy a gyújtásvezérlőre. Viszont a hall egységet még nem szedtem ki, azt hogyan kell kivenni? Üdv
Recommended Posts