Volu Elküldve December28, 2011 Megoszt Elküldve December28, 2011 Most döntsd már el, hogy olyan stabil legyen, mint egy rally autó vagy pedig csöndes legyen és puha! :lol: Különben is: egy Corsa igenis csörögjön-zörögjön! :D ez így van,számomra is hozzá tartozik a nyöszögés zörögés a corsa feelinghez,mint pl a kábelkötegelő is :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve December28, 2011 Megoszt Elküldve December28, 2011 A németek építenek most egy 4-Motion A Corsát és 700 lovat céloztak meg :D Nem viccelnek! :lol: látom vérszemet kaptál :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve December28, 2011 Megoszt Elküldve December28, 2011 Boltba járni pont jó is lenne :lol: Kb. A boltig fent tartható tankolás szempontjából. Haha Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December28, 2011 Megoszt Elküldve December28, 2011 Peti! Neked mennyit is fogyasztott a LET úgy átlagban? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsika14 Elküldve December28, 2011 Megoszt Elküldve December28, 2011 Holnap fel is hívom az embert, és rendelek egy szettet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve December29, 2011 Megoszt Elküldve December29, 2011 Peti! Neked mennyit is fogyasztott a LET úgy átlagban? :lol: Szerintem nem azt figyelte :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsika14 Elküldve December29, 2011 Megoszt Elküldve December29, 2011 Megrendeltem a szilenteket, 29000 Ft-ba kerül a 2 lengőkar a 2 hosszstabi és a 2 hátsóhíd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December29, 2011 Megoszt Elküldve December29, 2011 Megrendeltem a szilenteket, 29000 Ft-ba kerül a 2 lengőkar a 2 hosszstabi és a 2 hátsóhíd. Hmmm... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December30, 2011 Megoszt Elküldve December30, 2011 srácok, a kérdésem az lenne, hogy az OPC asztra féle szir-szarokat fel tudnánk tenni A korzára valahogy? csonkállványt nagyfékekkel, meg persze az F23 váltó + lendkerék + kuplung + stb. minden, ami van. X20XEV motorral. vennék egy gewindét is hozzá, ez lenne a befektetés. mi meló lenne egy ilyen, és működne-e rendesen a gép? még a régi kasznis korza asszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pistiv Elküldve December30, 2011 Megoszt Elküldve December30, 2011 srácok, a kérdésem az lenne, hogy az OPC asztra féle szir-szarokat fel tudnánk tenni A korzára valahogy? csonkállványt nagyfékekkel, meg persze az F23 váltó + lendkerék + kuplung + stb. minden, ami van. X20XEV motorral. vennék egy gewindét is hozzá, ez lenne a befektetés. mi meló lenne egy ilyen, és működne-e rendesen a gép? még a régi kasznis korza asszem. Corsa A OPC?? Hmm.. :DD Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December31, 2011 Megoszt Elküldve December31, 2011 Corsa A OPC?? Hmm.. :DD Korza A Lópécé Lótusz Omi edísön :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve December31, 2011 Megoszt Elküldve December31, 2011 srácok, a kérdésem az lenne, hogy az OPC asztra féle szir-szarokat fel tudnánk tenni A korzára valahogy? csonkállványt nagyfékekkel, meg persze az F23 váltó + lendkerék + kuplung + stb. minden, ami van. X20XEV motorral. vennék egy gewindét is hozzá, ez lenne a befektetés. mi meló lenne egy ilyen, és működne-e rendesen a gép? még a régi kasznis korza asszem. Mindent fel lehet tenni rá, csak akarat pénz kérdése. A corsát nem szerelték ilyen nagy motorral ezért vannak egyedi átalakítások ennyi. Érdeklődj demónál ő segít neked. Aki berakott egy C20LET motort a corsába annak nem probléma. Azt hiszem jelenleg 307LE ha nem bütykölte azóta. :lol: Egyébként nem kevés idő és pénz mire összeáll. Kell egyedi motortartó, egyedi féltengely egyedi kerékagy kerékcsapágy meg minden amit nem olyan könnyű beszerezni. Sajnos ez nem olyan móka, hogy bemész az Unixba és leveszik a polcról. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December31, 2011 Megoszt Elküldve December31, 2011 Voszinak nem szükséges az alapoktól kezdeni a tuning témakörének elmagyarázását, volt már egy-két említésre méltó autója... :lol: @Voszi: De miért éppen X20XEV meg F23? A C20XE/F20 nem olcsóbb/megbízhatóbb/erősebb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve December31, 2011 Megoszt Elküldve December31, 2011 Voszinak nem szükséges az alapoktól kezdeni a tuning témakörének elmagyarázását, volt már egy-két említésre méltó autója... :lol: @Voszi: De miért éppen X20XEV meg F23? A C20XE/F20 nem olcsóbb/megbízhatóbb/erősebb? Nem a tuning témakört magyaráztam el, hanem azt, hogy sacc per kb mi kell. De szerintem ha tudná nem kérdezte volna meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December31, 2011 Megoszt Elküldve December31, 2011 Nem a tuning témakört magyaráztam el, hanem azt, hogy sacc per kb mi kell. De szerintem ha tudná nem kérdezte volna meg. köszi! demó papát és a korzáját (meg a 3 litykósokat, stb.) elég jól ismerem. igazából tényleg nem ezt kérdeztem, tgabinak igaza volt. csak lehet, hogy nem volt elég világos a kérdés. :lol: szóval a spéci saab 9.5 / lótusz omega futómű / fékrendszer kombó felszerelése volt a kérdés. a keskeny kaszni miatt aggodalmaskodok, nem tudom, hogy hogyan lehet megoldani féltengellyel, ha fel is csavarozható valahogy. de biztos megoldható, mert demó is cserélt vhogy 5x110-re. a motor meg a váltó bemegy ez nem volt kérdés. :D tgabi: azért f23 és azért x20xev, mert ez maradt vissza az opc-ből. :devlish: f20 nem kell, az nem jó váltó, f28 szóba jöhet, vagy m32. de mivel van az f23 (kettő is), nem érzem értelmét a cserének. B.Ú.É.K. mindenkinek!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
GyG_C16Si Elküldve December31, 2011 Megoszt Elküldve December31, 2011 B.Ú.É.K! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 tgabi: azért f23 és azért x20xev, mert ez maradt vissza az opc-ből. Köszi, gyanítottam, csak az X20XEV zavart meg. :lol: Szívó OPC az nem X20XER volt? Így mindjárt más, mert a kettő között van 24 lóerő különbség (136 vs. 160). Így tényleg nem játszik a C20XE a maga sovány 150 paripájával... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 Komolyan mondom jókat kacarászom... :D Voszi papának akarják elmagyarázni a tuningot... :devlish: Nem kell sokat vívódni ezen Voszi! Fel kell hívni Demó mestert és majd elmond mindent, msárészt van neki minden raktáron. :lol: Egy valamit kérek! Az egész folyamatot dokumentáld képekkel. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 Köszi, gyanítottam, csak az X20XEV zavart meg. :lol: Szívó OPC az nem X20XER volt? Így mindjárt más, mert a kettő között van 24 lóerő különbség (136 vs. 160). Így tényleg nem játszik a C20XE a maga sovány 150 paripájával... :icon13: X20XEV, a 136 pacis :D ennek két oka van. egyrészt ilyen motorral rendelkezem, másrészt a hengerfeje nagykamrás, az atmoszférikus töltés miatt, és azt gyanítom, hogy turbósítva ez előny lesz a C20XE-hez képest. az X20XER hengerfej az egyébként jó ötlet, csak nem nagyon lehet szerezni. egész G asztrát meg nem akarok többet, már három van a nevemen, mindig megvettem az egészet, ha kellett belőle vmi. :devlish: :devlish: szóval ezzel kell nekifutni, így döntöttem. @J0hnny: igenis, mindent le fogok dokumentálni. és nem baj, ha vki mond, vagy mutat bármit, egyrészt nincs rám írva, hogy ezt-azt kipróbáltam már, másrészt az ember mindig tanulhat vmit.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 Először is boldog új évet kívánok mindenkinek. :lol: @ Voszi Hátsó fék nem téma, át kell hegeszteni hozzá egy hidat. Az első már érdekesebb. Ott inkább nagycsapágyas, nagy kerékagyas Corsa csonkállványra szavaznék és arra adapterrel felrakni a nyerget, a tárcsa passzol az 5-lyukas kerékagyra. A komplett csonkállványnak vannak buktatói, egyik irányba sem passzol, se felfelé a gólyalábra, se lefelé a talpasra, se a körmányösszekötőhöz. A motor passzol, csak át kellene alakítani régifajta ékszíjasra, helyhiány miatt, de mivel maga a blokk szinte 100%ban C20XE, nem hinném, hogy gond lenne. A motortartó szintén ugyanaz, mint C20XE esetében, esetleg akkor lehet gond, ha a karternak a vezérlés oldalon van a teknője, akkor kell egy olyan, aminek a váltó felé van. A váltó már érdekesebb történet. Kell egy komplett bowden szett váltókarral, meg kell építeni mind a két tartót, mert egyik se passzol és elképzelhető, hogy mint az F28-nál, az F23-nál is mélyebbre kell rakni a hosszstabilizátort, a váltó dimenziói miatt. Féltengelyem van hozzá, akár kompletten is. A fékrendszerhez kell nagyobb rásegítő és főfékhenger is, illetve be kell állítani a hátsó fékerőt. Utcára akarod, vagy pályázni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 Demó? Igaz ez csak 8v :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 Oszibááááá! Kaksizni nincs időd, szóval Demo megépíti neked, én meg leszek majd az ofisöl drájvered... :lol: :D :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 Van egy eladó ilyenem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 Demó? Igaz ez csak 8v :D Jó a színe. :lol: A lefalazott csomiajtó és a hegesztett féltengely viszont már kevésbé tetszik. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 Először is boldog új évet kívánok mindenkinek. :D @ Voszi Hátsó fék nem téma, át kell hegeszteni hozzá egy hidat. Az első már érdekesebb. Ott inkább nagycsapágyas, nagy kerékagyas Corsa csonkállványra szavaznék és arra adapterrel felrakni a nyerget, a tárcsa passzol az 5-lyukas kerékagyra. A komplett csonkállványnak vannak buktatói, egyik irányba sem passzol, se felfelé a gólyalábra, se lefelé a talpasra, se a körmányösszekötőhöz. A motor passzol, csak át kellene alakítani régifajta ékszíjasra, helyhiány miatt, de mivel maga a blokk szinte 100%ban C20XE, nem hinném, hogy gond lenne. A motortartó szintén ugyanaz, mint C20XE esetében, esetleg akkor lehet gond, ha a karternak a vezérlés oldalon van a teknője, akkor kell egy olyan, aminek a váltó felé van. A váltó már érdekesebb történet. Kell egy komplett bowden szett váltókarral, meg kell építeni mind a két tartót, mert egyik se passzol és elképzelhető, hogy mint az F28-nál, az F23-nál is mélyebbre kell rakni a hosszstabilizátort, a váltó dimenziói miatt. Féltengelyem van hozzá, akár kompletten is. A fékrendszerhez kell nagyobb rásegítő és főfékhenger is, illetve be kell állítani a hátsó fékerőt. Utcára akarod, vagy pályázni? Manta Jani barátom épített mostanában X20XEV mocival B Corsát, szerintem neki tuti megvannak a motortartóbak minták...ha Oszibának netán kell, beszélhetek vele. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts