J0hnny Elküldve November29, 2011 Elküldve November29, 2011 Nem ez van neki is eltörve? Én ezt legyárottam magamnak vasból...nem keveset reszelgettem tűreszelővel. :lol:
Demó Elküldve November29, 2011 Elküldve November29, 2011 2750 az utángyártott, 8950 a gyári, de az most nincs raktáron a Csergőben, ebből még lejön klubtagoknak a kedvesség. :lol:
J0hnny Elküldve November29, 2011 Elküldve November29, 2011 Demó írta: 2750 az utángyártott, 8950 a gyári, de az most nincs raktáron a Csergőben, ebből még lejön klubtagoknak a kedvesség. :lol: Én ráértem reszelni! ;)
Stefan Elküldve November29, 2011 Elküldve November29, 2011 J0hnny írta: Én ráértem rejszolni! :) :lol: ;) :)
J0hnny Elküldve November29, 2011 Elküldve November29, 2011 Stefan írta: :lol: ;) :) 'pádf@szát zsiráf! :)
Fam Elküldve November29, 2011 Elküldve November29, 2011 J0hnny írta: Nem ez van neki is eltörve? http://img284.imageshack.us/img284/293/kp0102bi.th.jpg Én ezt legyárottam magamnak vasból...nem keveset reszelgettem tűreszelővel. :) "Nem ez van neki" eltörve !!! ;) Ez egyben van de igencsak lötyög. Ahová ennek be kell mennie, no az a kérdés. Szívesen barkácsolom, ha meg lehet csinálni, csak kevés az infóm. :lol: Nektek kell hogy legyen műszaki rajza! :)
Felkiáltójel Elküldve November29, 2011 Elküldve November29, 2011 Helo! Hétvégén készülök egy 256-os tárcsa szett beszerelésére(a régi 236-os tömör helyett). Kérdésem hogy mennyire terheli meg jobban a gyári futóművet\felfüggesztést ez a nehezebb "rendszer"?? A kocsi egy 1.3i A Corsa, 185-ös gumikkal, 14-es felnin. Köszi előre is tanácsokat, válaszokat! Üdv, Gergő
J0hnny Elküldve November29, 2011 Elküldve November29, 2011 Felkiáltójel írta: Helo! Hétvégén készülök egy 256-os tárcsa szett beszerelésére(a régi 236-os tömör helyett). Kérdésem hogy mennyire terheli meg jobban a gyári futóművet\felfüggesztést ez a nehezebb "rendszer"?? A kocsi egy 1.3i A Corsa, 185-ös gumikkal, 14-es felnin. Köszi előre is tanácsokat, válaszokat! Üdv, Gergő Semmi káros hatása nem lesz. :lol:
Felkiáltójel Elküldve November29, 2011 Elküldve November29, 2011 J0hnny írta: Semmi káros hatása nem lesz. :lol: Okkey, köszönöm!! Ma vettem DOT4-es fékfolyadékot, 1100-ért 0,5 litert, az is cserélve lesz!: )))
Felkiáltójel Elküldve November29, 2011 Elküldve November29, 2011 Felkiáltójel írta: Okkey, köszönöm!! Ma vettem DOT4-es fékfolyadékot, 1100-ért 0,5 litert, az is cserélve lesz!: ))) Ezúton is köszönöm Volu a tippet, és a segítséget!!!: )
Volu Elküldve November30, 2011 Elküldve November30, 2011 Felkiáltójel írta: Ezúton is köszönöm Volu a tippet, és a segítséget!!!: ) igazán nincs mit, örülök az örömödnek :lol:
nagy istván Elküldve November30, 2011 Elküldve November30, 2011 http://www.ebay.de/itm/Opel-Corsa-A-C30SE-...=item2a161f1a8a elgondolkoztató......
Stefan Elküldve November30, 2011 Elküldve November30, 2011 nagy istván írta: http://www.ebay.de/itm/Opel-Corsa-A-C30SE-...=item2a161f1a8a elgondolkoztató...... Na végre több kép is van róla! :lol:
Volu Elküldve November30, 2011 Elküldve November30, 2011 nagy istván írta: http://www.ebay.de/itm/Opel-Corsa-A-C30SE-...=item2a161f1a8a elgondolkoztató...... 3liter hátsókerék hajtás...ezt én nem elgondolkodtatónak nevezném :lol:
nagy istván Elküldve November30, 2011 Elküldve November30, 2011 Volu írta: 3liter hátsókerék hajtás...ezt én nem elgondolkodtatónak nevezném :lol: csak túl rövit a engelytáv nekem.....a többi stimmel.
Stefan Elküldve December5, 2011 Elküldve December5, 2011 J0hnny írta: http://i202.photobucket.com/albums/aa160/p...il/32f660ad.jpg :lol: http://i40.photobucket.com/albums/e210/Sco...P1010013-22.jpg ;) Már megint lomtalanítás van? :)
Demó Elküldve December5, 2011 Elküldve December5, 2011 Ha már hátsó féknyeregtartót építenek, nem értem, hogy miért a nagy lyukosztáshoz... Igazából simán megoldható az ABS nélküli cucc hegesztés nélkül is, ha valaki egyedi nyeregtartót épít.
GyG_C16Si Elküldve December16, 2011 Elküldve December16, 2011 Demó írtam privátot, most hamarabb olvasd el... :lol:
wasquez Elküldve December18, 2011 Elküldve December18, 2011 Sziasztok Azt szeretném megkérdezni, hogy a féltengelyen lévő gumiharangot hogyan tudom kicserélni? Üdv
J0hnny Elküldve December18, 2011 Elküldve December18, 2011 wasquez írta: Sziasztok Azt szeretném megkérdezni, hogy a féltengelyen lévő gumiharangot hogyan tudom kicserélni? Üdv Féltengely kivesz, csukló le és rögtön cserélhető.
wasquez Elküldve December19, 2011 Elküldve December19, 2011 J0hnny írta: Féltengely kivesz, csukló le és rögtön cserélhető. Sose csináltam, nem tudom, hogy a féltengelyt hogyan kell kiszedni!? A kerékagy nagy csavarját gondolom ki kell szedni, és utána a gólyalábon lévő két nagy csavarnál bontsam meg, vagy lent a gömbfejnél? A féltengelyt szét lehet szedni a csuklóknál?
GyG_C16Si Elküldve December19, 2011 Elküldve December19, 2011 wasquez írta: Sose csináltam, nem tudom, hogy a féltengelyt hogyan kell kiszedni!? A kerékagy nagy csavarját gondolom ki kell szedni, és utána a gólyalábon lévő két nagy csavarnál bontsam meg, vagy lent a gömbfejnél? A féltengelyt szét lehet szedni a csuklóknál? Féltengely nagy csavar le, alul a lengőkarról két csavart lekötöd, ami a gömbfejet fogja, vagy kiveszed a csonkállványból a gömbfejet, igazából mind1, hogy melyik megoldást választod. Váltóból le kell engedni az olajat, mert ha kihúzod a féltengelyt folyni fog az olaj belőle. A gólyalábat kihúzod annyira, hogy a csuklót a kerékagyból ki tudd húzni, utána meg a váltóból egy határozott rántással fog kijönni a féltengely. Ha jól emlékszem a corsa csukló leütős. A szakadt gumiharangot vágd le, bilincseket leveszed, aztán le kell ütni a külső csuklót. Új harang mehet fel, csukló vissza, jól megtöm zsírral ( jobbféle gumiharanghoz adnak), aztán lehet a gumit a helyére húzni, bilincsek rá és mehet vissza a féltengely. Nagyjából ennyi. Jó munkát!
Recommended Posts