J0hnny Elküldve November29, 2011 Elküldve November29, 2011 Nem ez van neki is eltörve? Én ezt legyárottam magamnak vasból...nem keveset reszelgettem tűreszelővel. :lol:
Demó Elküldve November29, 2011 Elküldve November29, 2011 2750 az utángyártott, 8950 a gyári, de az most nincs raktáron a Csergőben, ebből még lejön klubtagoknak a kedvesség. :lol:
J0hnny Elküldve November29, 2011 Elküldve November29, 2011 2750 az utángyártott, 8950 a gyári, de az most nincs raktáron a Csergőben, ebből még lejön klubtagoknak a kedvesség. :lol: Én ráértem reszelni! ;)
Fam Elküldve November29, 2011 Elküldve November29, 2011 Nem ez van neki is eltörve? http://img284.imageshack.us/img284/293/kp0102bi.th.jpg Én ezt legyárottam magamnak vasból...nem keveset reszelgettem tűreszelővel. :) "Nem ez van neki" eltörve !!! ;) Ez egyben van de igencsak lötyög. Ahová ennek be kell mennie, no az a kérdés. Szívesen barkácsolom, ha meg lehet csinálni, csak kevés az infóm. :lol: Nektek kell hogy legyen műszaki rajza! :)
Felkiáltójel Elküldve November29, 2011 Elküldve November29, 2011 Helo! Hétvégén készülök egy 256-os tárcsa szett beszerelésére(a régi 236-os tömör helyett). Kérdésem hogy mennyire terheli meg jobban a gyári futóművet\felfüggesztést ez a nehezebb "rendszer"?? A kocsi egy 1.3i A Corsa, 185-ös gumikkal, 14-es felnin. Köszi előre is tanácsokat, válaszokat! Üdv, Gergő
J0hnny Elküldve November29, 2011 Elküldve November29, 2011 Helo! Hétvégén készülök egy 256-os tárcsa szett beszerelésére(a régi 236-os tömör helyett). Kérdésem hogy mennyire terheli meg jobban a gyári futóművet\felfüggesztést ez a nehezebb "rendszer"?? A kocsi egy 1.3i A Corsa, 185-ös gumikkal, 14-es felnin. Köszi előre is tanácsokat, válaszokat! Üdv, Gergő Semmi káros hatása nem lesz. :lol:
Felkiáltójel Elküldve November29, 2011 Elküldve November29, 2011 Semmi káros hatása nem lesz. :lol: Okkey, köszönöm!! Ma vettem DOT4-es fékfolyadékot, 1100-ért 0,5 litert, az is cserélve lesz!: )))
Felkiáltójel Elküldve November29, 2011 Elküldve November29, 2011 Okkey, köszönöm!! Ma vettem DOT4-es fékfolyadékot, 1100-ért 0,5 litert, az is cserélve lesz!: ))) Ezúton is köszönöm Volu a tippet, és a segítséget!!!: )
Volu Elküldve November30, 2011 Elküldve November30, 2011 Ezúton is köszönöm Volu a tippet, és a segítséget!!!: ) igazán nincs mit, örülök az örömödnek :lol:
nagy istván Elküldve November30, 2011 Elküldve November30, 2011 http://www.ebay.de/itm/Opel-Corsa-A-C30SE-...=item2a161f1a8a elgondolkoztató......
Stefan Elküldve November30, 2011 Elküldve November30, 2011 http://www.ebay.de/itm/Opel-Corsa-A-C30SE-...=item2a161f1a8a elgondolkoztató...... Na végre több kép is van róla! :lol:
Volu Elküldve November30, 2011 Elküldve November30, 2011 http://www.ebay.de/itm/Opel-Corsa-A-C30SE-...=item2a161f1a8a elgondolkoztató...... 3liter hátsókerék hajtás...ezt én nem elgondolkodtatónak nevezném :lol:
nagy istván Elküldve November30, 2011 Elküldve November30, 2011 3liter hátsókerék hajtás...ezt én nem elgondolkodtatónak nevezném :lol: csak túl rövit a engelytáv nekem.....a többi stimmel.
Stefan Elküldve December5, 2011 Elküldve December5, 2011 http://i202.photobucket.com/albums/aa160/p...il/32f660ad.jpg :lol: http://i40.photobucket.com/albums/e210/Sco...P1010013-22.jpg ;) Már megint lomtalanítás van? :)
Demó Elküldve December5, 2011 Elküldve December5, 2011 Ha már hátsó féknyeregtartót építenek, nem értem, hogy miért a nagy lyukosztáshoz... Igazából simán megoldható az ABS nélküli cucc hegesztés nélkül is, ha valaki egyedi nyeregtartót épít.
GyG_C16Si Elküldve December16, 2011 Elküldve December16, 2011 Demó írtam privátot, most hamarabb olvasd el... :lol:
wasquez Elküldve December18, 2011 Elküldve December18, 2011 Sziasztok Azt szeretném megkérdezni, hogy a féltengelyen lévő gumiharangot hogyan tudom kicserélni? Üdv
J0hnny Elküldve December18, 2011 Elküldve December18, 2011 Sziasztok Azt szeretném megkérdezni, hogy a féltengelyen lévő gumiharangot hogyan tudom kicserélni? Üdv Féltengely kivesz, csukló le és rögtön cserélhető.
wasquez Elküldve December19, 2011 Elküldve December19, 2011 Féltengely kivesz, csukló le és rögtön cserélhető. Sose csináltam, nem tudom, hogy a féltengelyt hogyan kell kiszedni!? A kerékagy nagy csavarját gondolom ki kell szedni, és utána a gólyalábon lévő két nagy csavarnál bontsam meg, vagy lent a gömbfejnél? A féltengelyt szét lehet szedni a csuklóknál?
GyG_C16Si Elküldve December19, 2011 Elküldve December19, 2011 Sose csináltam, nem tudom, hogy a féltengelyt hogyan kell kiszedni!? A kerékagy nagy csavarját gondolom ki kell szedni, és utána a gólyalábon lévő két nagy csavarnál bontsam meg, vagy lent a gömbfejnél? A féltengelyt szét lehet szedni a csuklóknál? Féltengely nagy csavar le, alul a lengőkarról két csavart lekötöd, ami a gömbfejet fogja, vagy kiveszed a csonkállványból a gömbfejet, igazából mind1, hogy melyik megoldást választod. Váltóból le kell engedni az olajat, mert ha kihúzod a féltengelyt folyni fog az olaj belőle. A gólyalábat kihúzod annyira, hogy a csuklót a kerékagyból ki tudd húzni, utána meg a váltóból egy határozott rántással fog kijönni a féltengely. Ha jól emlékszem a corsa csukló leütős. A szakadt gumiharangot vágd le, bilincseket leveszed, aztán le kell ütni a külső csuklót. Új harang mehet fel, csukló vissza, jól megtöm zsírral ( jobbféle gumiharanghoz adnak), aztán lehet a gumit a helyére húzni, bilincsek rá és mehet vissza a féltengely. Nagyjából ennyi. Jó munkát!
Recommended Posts