Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
2750 az utángyártott, 8950 a gyári, de az most nincs raktáron a Csergőben, ebből még lejön klubtagoknak a kedvesség. :lol:

Én ráértem reszelni! ;)

Elküldve
Nem ez van neki is eltörve?

http://img284.imageshack.us/img284/293/kp0102bi.th.jpg

Én ezt legyárottam magamnak vasból...nem keveset reszelgettem tűreszelővel. :)

"Nem ez van neki" eltörve !!! ;) Ez egyben van de igencsak lötyög. Ahová ennek be kell mennie, no az a kérdés.

Szívesen barkácsolom, ha meg lehet csinálni, csak kevés az infóm. :lol:

Nektek kell hogy legyen műszaki rajza! :)

Elküldve

Helo!

Hétvégén készülök egy 256-os tárcsa szett beszerelésére(a régi 236-os tömör helyett).

Kérdésem hogy mennyire terheli meg jobban a gyári futóművet\felfüggesztést ez a nehezebb "rendszer"??

A kocsi egy 1.3i A Corsa, 185-ös gumikkal, 14-es felnin.

Köszi előre is tanácsokat, válaszokat!

Üdv,

Gergő

Elküldve
Helo!

Hétvégén készülök egy 256-os tárcsa szett beszerelésére(a régi 236-os tömör helyett).

Kérdésem hogy mennyire terheli meg jobban a gyári futóművet\felfüggesztést ez a nehezebb "rendszer"??

A kocsi egy 1.3i A Corsa, 185-ös gumikkal, 14-es felnin.

Köszi előre is tanácsokat, válaszokat!

Üdv,

Gergő

Semmi káros hatása nem lesz. :lol:

Elküldve

Ha már hátsó féknyeregtartót építenek, nem értem, hogy miért a nagy lyukosztáshoz...

Igazából simán megoldható az ABS nélküli cucc hegesztés nélkül is, ha valaki egyedi nyeregtartót épít.

  • 2 weeks later...
Elküldve
Sziasztok

Azt szeretném megkérdezni, hogy a féltengelyen lévő gumiharangot hogyan tudom kicserélni?

Üdv

Féltengely kivesz, csukló le és rögtön cserélhető.

Elküldve
Féltengely kivesz, csukló le és rögtön cserélhető.

Sose csináltam, nem tudom, hogy a féltengelyt hogyan kell kiszedni!?

A kerékagy nagy csavarját gondolom ki kell szedni, és utána a gólyalábon lévő két nagy csavarnál bontsam meg, vagy lent a gömbfejnél?

A féltengelyt szét lehet szedni a csuklóknál?

Elküldve
Sose csináltam, nem tudom, hogy a féltengelyt hogyan kell kiszedni!?

A kerékagy nagy csavarját gondolom ki kell szedni, és utána a gólyalábon lévő két nagy csavarnál bontsam meg, vagy lent a gömbfejnél?

A féltengelyt szét lehet szedni a csuklóknál?

Féltengely nagy csavar le, alul a lengőkarról két csavart lekötöd, ami a gömbfejet fogja, vagy kiveszed a csonkállványból a gömbfejet, igazából mind1, hogy melyik megoldást választod. Váltóból le kell engedni az olajat, mert ha kihúzod a féltengelyt folyni fog az olaj belőle. A gólyalábat kihúzod annyira, hogy a csuklót a kerékagyból ki tudd húzni, utána meg a váltóból egy határozott rántással fog kijönni a féltengely. Ha jól emlékszem a corsa csukló leütős. A szakadt gumiharangot vágd le, bilincseket leveszed, aztán le kell ütni a külső csuklót. Új harang mehet fel, csukló vissza, jól megtöm zsírral ( jobbféle gumiharanghoz adnak), aztán lehet a gumit a helyére húzni, bilincsek rá és mehet vissza a féltengely.

Nagyjából ennyi. Jó munkát!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.