Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Meglett ma a cucc KTamástól. Köszi itt is! ;)

Sárga állítható Koni hátra és gyári felkeményített előre. :)

Köv héten szabin vagyok, lesz mit bütykölni és próbálni. :lol:

Már az alsó bekötő csavarokra is kiagyaltam, hogyan fogom levenni. Kiviszem a gumishoz a verdát és légkulccsal kiveretem a helyéről. :P Múltkor is bejött a gólyalábnál ez a módszer. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Meg tudnátok nekem mondani,hogy mennyi fékfolyadék megy egy A Corsa fékrendszerébe?

Köszönöm előre is!

Gergő

Ez sokmindentől függ, pl. hogy meddig légtelenítesz. :lol:

Ha teljesen üres, akkor nekem nem szokott elég lenni fél liter, de ez gyári fékrendszer esetén akár elég is lehet.

Link to comment
Megosztás:

Ez sokmindentől függ, pl. hogy meddig légtelenítesz. :lol:

Ha teljesen üres, akkor nekem nem szokott elég lenni fél liter, de ez gyári fékrendszer esetén akár elég is lehet.

Köszi Demó!

Az "egészet" ki akarok cserélni, akkor gondolom elég 7,5 deci?! Amúgy 256-os hűtött tárcsák vannak elöl, hátul gyári dobok!

Köszi még 1x!

Gergő

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A vészvillogót meg lehet valahogy szerelni, hogy működjön kitámasztás nélkül?

Az izzóig eljutottam, de ott elakadtam :lol: .

A2-es Corsánál: Magát a kapcsolót ki kell szedni és feszegetve szét lehet pattintani a csatlakozó résznél (nem egyszerű) de vigyázni kell, mert belülről ugrik is a rugó.

Viszont van egy idióta kallantyú, ami egy csúszka-sínben mozog. Ez a kallantyú szokott kikopni, eltörni és már nem járja a régi útját.

Elég nehezen lehet mókolni vele, de érdemes megnézni. Ha tudsz egy másik kapcsolót szerezni, akkor a kettőből összejöhet.

A másik megoldás azt hiszem az Astrának a kapcsolója lehet, bár az is kicsit barkácsolós ;)

A1-nél kicsit egyszerűbb, mert pl. Kadettben is ilyen kapcsoló van.

Link to comment
Megosztás:

A2-es Corsánál: Magát a kapcsolót ki kell szedni és feszegetve szét lehet pattintani a csatlakozó résznél (nem egyszerű) de vigyázni kell, mert belülről ugrik is a rugó.

Viszont van egy idióta kallantyú, ami egy csúszka-sínben mozog. Ez a kallantyú szokott kikopni, eltörni és már nem járja a régi útját.

Elég nehezen lehet mókolni vele, de érdemes megnézni. Ha tudsz egy másik kapcsolót szerezni, akkor a kettőből összejöhet.

A másik megoldás azt hiszem az Astrának a kapcsolója lehet, bár az is kicsit barkácsolós :lol:

A1-nél kicsit egyszerűbb, mert pl. Kadettben is ilyen kapcsoló van.

Köszönöm válaszod! A2-es a kicsi, és a rugókig eljutottam gond nélkül, és gondoltam, hogy annál a fém "kallantyú"-nál lehet a gond, de itt akadtam el. Amiben csúszkálnia kellene - oda el lehet jutni okosan, vagy csak izomból, kalapáccsal?

Vagy valaki tudja, hogy néz ki belülről?

Az Astra kapcsolóval sok a barkács meló? Passzol a műszerfalba?

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm válaszod! A2-es a kicsi, és a rugókig eljutottam gond nélkül, és gondoltam, hogy annál a fém "kallantyú"-nál lehet a gond, de itt akadtam el. Amiben csúszkálnia kellene - oda el lehet jutni okosan, vagy csak izomból, kalapáccsal?

Vagy valaki tudja, hogy néz ki belülről?

Az Astra kapcsolóval sok a barkács meló? Passzol a műszerfalba?

Én tudom, hogy néz ki belülről, de ezt nem lehet elmondani... :lol:

Az Astra meg nem fog passzolni, viszont működni fog vele. Nekünk volt ideiglenesen ráhekkelve Corsa burkolattal ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.