J0hnny Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 ;) Szívemből szóltok ;) "Egy örömautóhoz ezek kellenek: kis tömeg, jó futómű, jó fékek, jó váltó, lelkes motor."
warwolf Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 ;) Szívemből szóltok ;) Itt az igazság.. A valódi élményautó ezzel szemben egy riasztó vörös vészjelzőlámpa: vigyázat, gyanús autómeleg elmebeteg vagy, aki direkt a hosszabb úton megy haza, mert arra több a kanyar.
J0hnny Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 Itt az igazság.. Na ez az, amit nem értettek ma a GSi topikban, hogy mivel jobb egy C14SE astra, mint egy GSi....hát ha van alatta jó futómű, akkor nem kell bivaj erős motor, csak kell egy jó pilóta, aki meri vállalni a határokat a verdával és egy egészségeset csapatni kanyarokban. ;)
Gelko Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 Na ez az, amit nem értettek ma a GSi topikban, hogy mivel jobb egy C14SE astra, mint egy GSi....hát ha van alatta jó futómű, akkor nem kell bivaj erős motor, csak kell egy jó pilóta, aki meri vállalni a határokat a verdával és egy egészségeset csapatni kanyarokban. :lol: De a jó és bevállalós pilóta a bmw-ből vagy a gsiből is többet hozott volna ki mint a felhúzott 1.4-ból ;) Lehet azokból hiányzott a harmónia ;)
Stefan Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 Na ez az, amit nem értettek ma a GSi topikban, hogy mivel jobb egy C14SE astra, mint egy GSi....hát ha van alatta jó futómű, akkor nem kell bivaj erős motor, csak kell egy jó pilóta, aki meri vállalni a határokat a verdával és egy egészségeset csapatni kanyarokban. :lol: Mert a GSi-sek csak egyenesen tudnak menni ;) ;) :lol: Az tény, hogy gyorsuláshoz, autópályához kell egy XE egy Corsába, de ha pályán használod, kanyargásra, szart sem ér,mert tolja az elejét. Akkor már jobb ha elöl is könnyű. Ahhoz én is kisblokkoznék valami finom kis tengellyel meg karbisorral :lol:
hakapeszimaki Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 Mert a GSi-sek csak egyenesen tudnak menni ;) ;) :lol: Az tény, hogy gyorsuláshoz, autópályához kell egy XE egy Corsába, de ha pályán használod, kanyargásra, szart sem ér,mert tolja az elejét. Akkor már jobb ha elöl is könnyű. Ahhoz én is kisblokkoznék valami finom kis tengellyel meg karbisorral :lol: Nem hangos nagyon az xe egy corsában? Az 1.6 is észrevehetően hangosabb lett az 1.2-höz képest. Ha az xe sokkal hangosabb,mint egy 16sz az már hosszú távon büntetés szerintem.
Lacq Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Nem hangos nagyon az xe egy corsában? Az 1.6 is észrevehetően hangosabb lett az 1.2-höz képest. Ha az xe sokkal hangosabb,mint egy 16sz az már hosszú távon büntetés szerintem. Szerintem nem hangos! Sőt nekem bejön. Amikor meleg idő van direkt szűrőt használok és ha odalép neki az ember bizony megdobogtatja a szívem ;) Hosszú távon inkább a kemény futómű ami büntet ;)
Stefan Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Nem hangos nagyon az xe egy corsában? Az 1.6 is észrevehetően hangosabb lett az 1.2-höz képest. Ha az xe sokkal hangosabb,mint egy 16sz az már hosszú távon büntetés szerintem. A hang az kipufogórendszer függő. Eleinte még az NE-hez volt egy tákolt, amit egy darabig az XE-hez használtam. Na AAAZZ hangos volt ;) Aztán alákerült a 63.5-es Bastuck Demótól, ami nem volt halk, de eléggé hátravezette a hangot és gyönyörűen szólt. ;) Amúgy meg a másik, hogy aki ilyen autót akar az ne akarja már, hogy halk is legyen szvsz... :lol:
hakapeszimaki Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Egyébként meglepően jól lehet gyorsulni egy bizonyos határig az én 12ST-mel is.Városban, a rövid váltó és az 55LE okoz meglepiket a népeknek.Nyilván nem valami felhúzott TDI-vel szoktam össze kötni a bajuszt! ;) Swift 1.0? Az 53le. Ilyen súly/le aránnyal én is sokáig nyugtattam magamat,de az erősebb motor, mind1,hogy alul,felül, mindíg jobb. Hiába nehezebb amit cipel 2-300kg-val. Itt nagyobb a kontraszt,de a lényeg látszik.
warwolf Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Swift 1.0? Az 53le. Ilyen súly/le aránnyal én is sokáig nyugtattam magamat,de az erősebb motor, mind1,hogy alul,felül, mindíg jobb. Hiába nehezebb amit cipel 2-300kg-val. Itt nagyobb a kontraszt,de a lényeg látszik. Röhejesen fog hangozni, de az 1.0-ás stift nagyon jót lép a rövid váltóval és a pörgethető motorjával.Szóval olyannal inkább fej-fej mellett jönne a ki a dolog, de inkább a stift lenne az esélyes. Mondjuk az a motor 70-80km/h-nál úgy elfogy, hogy hihetetlen.Az enyém pedig még él max. 130km/h-ig.Utána fogy el.
hakapeszimaki Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Röhejesen fog hangozni, de az 1.0-ás stift nagyon jót lép a rövid váltóval és a pörgethető motorjával.Szóval olyannal inkább fej-fej mellett jönne a ki a dolog, de inkább a stift lenne az esélyes. Mondjuk az a motor 70-80km/h-nál úgy elfogy, hogy hihetetlen.Az enyém pedig még él max. 130km/h-ig.Utána fogy el. Volt nekünk is. ;) Ja, 70-80 között nagyon elfogy tök mind1,hogy kettesben vagy hármasban volt.
warwolf Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Itt nagyobb a kontraszt,de a lényeg látszik. ............... ;) ;) :lol:
Demó Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 ............... ;) ;) :lol: Nem semmi, ahogy 200-ról 300-ra dobja a mutatót :lol: Na ilyen soha nem lesz a Corsám :lol: :lol: :lol:
Demó Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Vadiúj 250-es óra, beszerelhető a Corsa GSI műszeregységbe ;) ;)
J0hnny Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Vadiúj 250-es óra, beszerelhető a Corsa GSI műszeregységbe ;) ;) Hakaaaaaaaaaaaaaaaaa :lol:
warwolf Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Vadiúj 250-es óra, beszerelhető a Corsa GSI műszeregységbe ;) ;) http://img444.imageshack.us/img444/3757/kp23111.jpg Pontos is lesz?
Stefan Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Vadiúj 250-es óra, beszerelhető a Corsa GSI műszeregységbe :lol: ;) http://img444.imageshack.us/img444/3757/kp23111.jpg van GM száma is? ;)
warwolf Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Nem tudom mennyire hamvába halt ötlet, de én megpróbálok találni olyan műanyag izét, ami a biztonsági övet előre tartja a vállnál.A jobbos meg van, de a balos törött.GM szám van rajta.
J0hnny Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Nem tudom mennyire hamvába halt ötlet, de én megpróbálok találni olyan műanyag izét, ami a biztonsági övet előre tartja a vállnál.A jobbos meg van, de a balos törött.GM szám van rajta. Keresd meg Viktor ez ügyben szerintem. ;)
warwolf Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Keresd meg Viktor ez ügyben szerintem. ;) Olvasok számot, aztán megkérdem.
Demó Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Pontos is lesz? Igen, mivel ez gyárilag C20XE-hez és F20-hoz van kitalálva. ;) van GM száma is? ;) Van :lol: Nem tudom mennyire hamvába halt ötlet, de én megpróbálok találni olyan műanyag izét, ami a biztonsági övet előre tartja a vállnál.A jobbos meg van, de a balos törött.GM szám van rajta. Calibráé nem jó?
hakapeszimaki Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Hakaaaaaaaaaaaaaaaaa ;) Az enyém 220ig van skálázva. x16xe tigrából való. ;)
Demó Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Az enyém 220ig van skálázva. x16xe tigrából való. ;) Fekteti? ;)
hakapeszimaki Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Fekteti? ;) http://img.carstyling.hu/usercars/00/02/89..._1209243622.jpg Jó hosszú lejtő kéne hozzá. ;)
Recommended Posts