J0hnny Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Nem az összekötő tört el, hanem a kormánykardán a kormányoszlopon.És előttük az utcán, mikor állt be volna az udvarba.Előtte verte neki a kiskörúton. Ez az igazi mázli. Na látod én már másképp kaptam az infót! ;) Ettől függetlenül hátborzongató belegondolni... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Tuti készülnek majd képek is. ;) Én is csináltam már így tárcsás hidat és megvan az oka, hogy nem erőltetem annyira. A legnagyobb gond az, hogy tuti nem fog stimmelni a dőlés és az összetartás. Tehát azzal kell majd kezdeni, hogy elviszed futóműveshez és addig hézagolni, amíg jó nem lesz. Ezért inkább meghagyom a gyári lapot és arra pontozom fel az adaptert, majd átfúrom bele a 4 új furatot. Így igaz szélesebb lesz kicsit (8-12mm, attól függ, mekkora az adapter), de egyenes marad. Pont ezen agyaltam én is, hogy a hegesztést hogyan poziciónálta be úgy, hogy a dőlés ne menjen el... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Pont ezen agyaltam én is, hogy a hegesztést hogyan poziciónálta be úgy, hogy a dőlés ne menjen el... ;) Mindenképp elmegy a dőlés és az összetartás is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Mindenképp elmegy a dőlés és az összetartás is. Jani barátom Meriva hátsó hiddal játszadozott, neki valahogy összejött, majd megkérdem tőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Jani barátom Meriva hátsó hiddal játszadozott, neki valahogy összejött, majd megkérdem tőle. C Corsából is van már gyárilag tárcsás, sőt, a C Combo alatt pl. nagy osztókörös kerékagyak vannak, mint pl. a Vectrákon. Tehát van kavar ;) Nekem is összejött a hátsó híd, de amit hegesztettem, azt újra be kellett állítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GyG_C16Si Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Ezen agyaltam én is, hogy ilyen gondok lehetnek, de ezt megoldom szerintem okosan. Sok zsiguli hidat erősítettem már és azok sem tekerednek el csak ha ész nélkül hegeszti az ember. Meglátjuk milyen lesz a végeredmény. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Ez nem a hegesztéstől fog görbülni, hanem azért, mert levágsz flexel egy kb. 10mm-es lapot a hídról és felfektetsz rá egy másikat, majd odahegeszted. tuti nem lesz 100%-ban egyenes, amilyen eredetileg volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GyG_C16Si Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Értem Demó, de van elképzelésem a dolog kivitelezésére, szerintem szerdára kész lesz a híd, feldobjuk és rárakjuk futóműállítóra, hogy mit mutat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Értem Demó, de van elképzelésem a dolog kivitelezésére, szerintem szerdára kész lesz a híd, feldobjuk és rárakjuk futóműállítóra, hogy mit mutat. Nem rossz így, ahogy csinálod, igazából mindenki így oldja meg, pár kivétellel, csak utána mindenképp el kell vinni futóműveshez, nehogy valami gond legyen belőle. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Vadonat új Lemförder gömbfej volt. Az újabb fajta ugyanazon az elven működik, ugyanolyan vastag a szára, csak kicsit máshogy néz ki. A szára tört el neki, mint ahogy a többinek is. ... Nekem úgy tűnik, hogy ez csak mostanában jött elő. Azért egy jópár éve működnek ezek az autók. Nem lehet, hogy csak egy gyenge szériáról van szó, esetleg már a Lemförder sem a régi minőség? Emlékszel az én hosszú féltengelyemre amit anno beleraktunk de már neked is gyanús volt? A következő héten bele is törtem a külső csuklóba. Aztán visszakerült a gyári Asconás és semmi gond nem volt, pedig az még vékonyabb is volt. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Nekem úgy tűnik, hogy ez csak mostanában jött elő. Azért egy jópár éve működnek ezek az autók. Nem lehet, hogy csak egy gyenge szériáról van szó, esetleg már a Lemförder sem a régi minőség? Emlékszel az én hosszú féltengelyemre amit anno beleraktunk de már neked is gyanús volt? A következő héten bele is törtem a külső csuklóba. Aztán visszakerült a gyári Asconás és semmi gond nem volt, pedig az még vékonyabb is volt. ;) A pár német eset közül van olyan, ami már 8-10 éve volt. Alkatrészhamisítás is lehet a dologban, épp ezért lehet ezentúl már csak gyári GM cuccokat veszek. A féltengelyed meg azért tört el, mert a hosszú nem az eredeti Hennig volt már, hanem valami hőkezelést nem látott maszek tengely. Amúgy azok megvannak még? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 A pár német eset közül van olyan, ami már 8-10 éve volt. Alkatrészhamisítás is lehet a dologban, épp ezért lehet ezentúl már csak gyári GM cuccokat veszek. A féltengelyed meg azért tört el, mert a hosszú nem az eredeti Hennig volt már, hanem valami hőkezelést nem látott maszek tengely. Amúgy azok megvannak még? A rövid oldali Hening az valami nagyblokkos Corsában dolgozik tovább (most hirtelen már nem emlékszem kiében), de a törött még valahol megvan. Azt hiszem Vörös Petinél, mert a múltkor felhasználtuk a Vectrához a belső csuklót is, mert nagyon ki volt szakadva a gumiharang és már fura hangok jöttek meg ránézésre is jobb állapotban volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Felkiáltójel Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 Heloo! 88-as A Corsának miként tudom levenni a műszerfalát?Köszönöm előre is! Gergő Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október25, 2011 Megoszt Elküldve Október25, 2011 Heloo! 88-as A Corsának miként tudom levenni a műszerfalát?Köszönöm előre is! Gergő Ha a műszeregységre gondolsz, az kipattintós.De előtte kösd ki a kilóméterspirált a váltónál .Utána kintebb tudod húzni az órát, és kiforgatni.A többi adja magát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Felkiáltójel Elküldve Október25, 2011 Megoszt Elküldve Október25, 2011 Ha a műszeregységre gondolsz, az kipattintós.De előtte kösd ki a kilóméterspirált a váltónál .Utána kintebb tudod húzni az órát, és kiforgatni.A többi adja magát. Köszönömmm! : ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október26, 2011 Megoszt Elküldve Október26, 2011 Találtam egy ilyen képet. Kaszni erősítő/merevítő kit. Nem tudom hol lehet kapni, de gondolom drága is, viszont hátha ad ötLETeket ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október26, 2011 Megoszt Elküldve Október26, 2011 Nekem megvan hozzá a leírás is cikkszámokkal meg egy "hogyan építsünk a Corsából Gr. A-s versenyautót" útmutatóval együtt. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október26, 2011 Megoszt Elküldve Október26, 2011 Nekem megvan hozzá a leírás is cikkszámokkal meg egy "hogyan építsünk a Corsából Gr. A-s versenyautót" útmutatóval együtt. ;) ...és ezt még nem tetted közzé??? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október26, 2011 Megoszt Elküldve Október26, 2011 Ha valakinek kell, tudok szerezni ilyen erősítő szettet ;) De az a leírás engem is érdekelne. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október26, 2011 Megoszt Elküldve Október26, 2011 ...és ezt még nem tetted közzé??? ;) Legyen meg a nép akarata akkor: Leírás Alkatrészlista Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Ha valakinek kell, tudok szerezni ilyen erősítő szettet ;) Hogyé' vesztegetik amúgy? :lol: Tavasszal lakatolás lesz aztán..... ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Hogyé' vesztegetik amúgy? :lol: Tavasszal lakatolás lesz aztán..... ;) :lol: LOL, APA KEZDŐDIK!!! ;) :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
GyG_C16Si Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Na hol is kezdjem, nagyon mérges vagyok első körben, ellopták haver telepéről a hátsó tárcsafékeim egy részét, így a projekt áll hátsó tengelycsonkok és agyak hiányában. Ma volt egy kis idő és ráraktuk padra a corsat, megnéztük hogy áll a futómű, nem áll teljesen jól most sem a hátulja, amint tudok szerezni hátra tengelycsonkot és agyat felrakjuk a tárcsát és meglátjuk az milyen lesz. Ha valakinek van fölös hátsó tárcsás tengelycsonkja és hozzá kerékagy, esetleg komplett hátsó tárcsafék az ne tartsa magában. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
GyG_C16Si Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Legyen meg a nép akarata akkor: Leírás Alkatrészlista Nagyon köszi ez nekem óriási kincs!!!! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október28, 2011 Megoszt Elküldve Október28, 2011 LOL, APA KEZDŐDIK!!! ;) ;) :lol: Csak megerősítenénk, ha nem van soké'! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts