Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem az összekötő tört el, hanem a kormánykardán a kormányoszlopon.És előttük az utcán, mikor állt be volna az udvarba.Előtte verte neki a kiskörúton. Ez az igazi mázli.

Na látod én már másképp kaptam az infót! ;)

Ettől függetlenül hátborzongató belegondolni... ;)

Elküldve
Tuti készülnek majd képek is. ;)

Én is csináltam már így tárcsás hidat és megvan az oka, hogy nem erőltetem annyira.

A legnagyobb gond az, hogy tuti nem fog stimmelni a dőlés és az összetartás. Tehát azzal kell majd kezdeni, hogy elviszed futóműveshez és addig hézagolni, amíg jó nem lesz. Ezért inkább meghagyom a gyári lapot és arra pontozom fel az adaptert, majd átfúrom bele a 4 új furatot. Így igaz szélesebb lesz kicsit (8-12mm, attól függ, mekkora az adapter), de egyenes marad.

Pont ezen agyaltam én is, hogy a hegesztést hogyan poziciónálta be úgy, hogy a dőlés ne menjen el... ;)

Elküldve
Pont ezen agyaltam én is, hogy a hegesztést hogyan poziciónálta be úgy, hogy a dőlés ne menjen el... ;)

Mindenképp elmegy a dőlés és az összetartás is.

Elküldve
Mindenképp elmegy a dőlés és az összetartás is.

Jani barátom Meriva hátsó hiddal játszadozott, neki valahogy összejött, majd megkérdem tőle.

Elküldve
Jani barátom Meriva hátsó hiddal játszadozott, neki valahogy összejött, majd megkérdem tőle.

C Corsából is van már gyárilag tárcsás, sőt, a C Combo alatt pl. nagy osztókörös kerékagyak vannak, mint pl. a Vectrákon.

Tehát van kavar ;)

Nekem is összejött a hátsó híd, de amit hegesztettem, azt újra be kellett állítani.

Elküldve

Ezen agyaltam én is, hogy ilyen gondok lehetnek, de ezt megoldom szerintem okosan. Sok zsiguli hidat erősítettem már és azok sem tekerednek el csak ha ész nélkül hegeszti az ember.

Meglátjuk milyen lesz a végeredmény.

Elküldve

Ez nem a hegesztéstől fog görbülni, hanem azért, mert levágsz flexel egy kb. 10mm-es lapot a hídról és felfektetsz rá egy másikat, majd odahegeszted. tuti nem lesz 100%-ban egyenes, amilyen eredetileg volt.

Elküldve
Értem Demó, de van elképzelésem a dolog kivitelezésére, szerintem szerdára kész lesz a híd, feldobjuk és rárakjuk futóműállítóra, hogy mit mutat.

Nem rossz így, ahogy csinálod, igazából mindenki így oldja meg, pár kivétellel, csak utána mindenképp el kell vinni futóműveshez, nehogy valami gond legyen belőle. ;)

Elküldve
Vadonat új Lemförder gömbfej volt.

Az újabb fajta ugyanazon az elven működik, ugyanolyan vastag a szára, csak kicsit máshogy néz ki.

A szára tört el neki, mint ahogy a többinek is.

...

Nekem úgy tűnik, hogy ez csak mostanában jött elő. Azért egy jópár éve működnek ezek az autók.

Nem lehet, hogy csak egy gyenge szériáról van szó, esetleg már a Lemförder sem a régi minőség?

Emlékszel az én hosszú féltengelyemre amit anno beleraktunk de már neked is gyanús volt?

A következő héten bele is törtem a külső csuklóba. Aztán visszakerült a gyári Asconás és semmi gond nem volt, pedig az még vékonyabb is volt. ;)

Elküldve
Nekem úgy tűnik, hogy ez csak mostanában jött elő. Azért egy jópár éve működnek ezek az autók.

Nem lehet, hogy csak egy gyenge szériáról van szó, esetleg már a Lemförder sem a régi minőség?

Emlékszel az én hosszú féltengelyemre amit anno beleraktunk de már neked is gyanús volt?

A következő héten bele is törtem a külső csuklóba. Aztán visszakerült a gyári Asconás és semmi gond nem volt, pedig az még vékonyabb is volt. ;)

A pár német eset közül van olyan, ami már 8-10 éve volt.

Alkatrészhamisítás is lehet a dologban, épp ezért lehet ezentúl már csak gyári GM cuccokat veszek.

A féltengelyed meg azért tört el, mert a hosszú nem az eredeti Hennig volt már, hanem valami hőkezelést nem látott maszek tengely.

Amúgy azok megvannak még?

Elküldve
A pár német eset közül van olyan, ami már 8-10 éve volt.

Alkatrészhamisítás is lehet a dologban, épp ezért lehet ezentúl már csak gyári GM cuccokat veszek.

A féltengelyed meg azért tört el, mert a hosszú nem az eredeti Hennig volt már, hanem valami hőkezelést nem látott maszek tengely.

Amúgy azok megvannak még?

A rövid oldali Hening az valami nagyblokkos Corsában dolgozik tovább (most hirtelen már nem emlékszem kiében), de a törött még valahol megvan. Azt hiszem Vörös Petinél, mert a múltkor felhasználtuk a Vectrához a belső csuklót is, mert nagyon ki volt szakadva a gumiharang és már fura hangok jöttek meg ránézésre is jobb állapotban volt.

Elküldve
Heloo! 88-as A Corsának miként tudom levenni a műszerfalát?Köszönöm előre is!

Gergő

Ha a műszeregységre gondolsz, az kipattintós.De előtte kösd ki a kilóméterspirált a váltónál .Utána kintebb tudod húzni az órát, és kiforgatni.A többi adja magát.

Elküldve
Nekem megvan hozzá a leírás is cikkszámokkal meg egy "hogyan építsünk a Corsából Gr. A-s versenyautót" útmutatóval együtt. ;)

...és ezt még nem tetted közzé??? ;)

Elküldve

Na hol is kezdjem, nagyon mérges vagyok első körben, ellopták haver telepéről a hátsó tárcsafékeim egy részét, így a projekt áll hátsó tengelycsonkok és agyak hiányában. Ma volt egy kis idő és ráraktuk padra a corsat, megnéztük hogy áll a futómű, nem áll teljesen jól most sem a hátulja, amint tudok szerezni hátra tengelycsonkot és agyat felrakjuk a tárcsát és meglátjuk az milyen lesz.

Ha valakinek van fölös hátsó tárcsás tengelycsonkja és hozzá kerékagy, esetleg komplett hátsó tárcsafék az ne tartsa magában.

Köszi!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.