J0hnny Elküldve Október9, 2011 Megoszt Elküldve Október9, 2011 Gondolom ugyanúgy, ahogy nekem is :D Nem a duma kell, hanem képek! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
GyG_C16Si Elküldve Október9, 2011 Megoszt Elküldve Október9, 2011 Felkerültek a 15-ös felgenek, igaz mindjárt lehet levenni és feldobni a téli kereket, de addig legalább szép a gépsárkány. http://kepfeltoltes.hu/view/111009/IMG0049...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/111009/IMG0049...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/111009/IMG0049...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október10, 2011 Megoszt Elküldve Október10, 2011 Felkerültek a 15-ös felgenek, igaz mindjárt lehet levenni és feldobni a téli kereket, de addig legalább szép a gépsárkány. http://kepfeltoltes.hu/view/111009/IMG0049...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/111009/IMG0049...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/111009/IMG0049...ltoltes.hu_.jpg Szép kis vas! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október10, 2011 Megoszt Elküldve Október10, 2011 Erről lőttél képet? A gyári helyen (a híd belsejében) van egy egyszerű egyenes vasrúd a gyári helyre csavarokkal rögzítve. Nem hinném hogy ez olyan érdekes lenne hogy le kéne fotóznom, de megteszem ha gondolod. Az egyetlen érdekesség benne hogy pirosra van festve :D , meg hogy mivel eredetileg Astráé volt, így 55mm-rel hosszabb volt mint kellene, tehát ennyi le lett vágva belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október10, 2011 Megoszt Elküldve Október10, 2011 Nem rossz! :D Én Kadett BC-n gondolkoztam anno, az méretben jobbnak tűnt. Igen, határozottan jobb, viszont nagyjából fellelhetetlen (csak picit ritkább a fehér hollónál, de lehet hogy csak én nem kerestem elég alaposan), valamint a bekötése némileg bonyolultabb mint a D.I.D-é, és nekem nem is hiányzik a többi funkció. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október10, 2011 Megoszt Elküldve Október10, 2011 A gyári helyen (a híd belsejében) van egy egyszerű egyenes vasrúd a gyári helyre csavarokkal rögzítve. Nem hinném hogy ez olyan érdekes lenne hogy le kéne fotóznom, de megteszem ha gondolod. Az egyetlen érdekesség benne hogy pirosra van festve :D , meg hogy mivel eredetileg Astráé volt, így 55mm-rel hosszabb volt mint kellene, tehát ennyi le lett vágva belőle. Jaaaaa én másra gondoltam. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Én ma kicsit körbeszeretgettem a kisgépemet.Kiganéztam (igen, ez a helyes kifejezés), átmókoltam pár helyen, utántöltöttem a hűtőfolyadékot némi tömény fagyállóval, meg feltöltöttem téli ablakmosóval a tartályt.Megnéztem a motorolajszintet, és hátt.....eléggé ganyés a gyári GM 10W-40.Szóval a hidegek beállta előtt még lesz egy olajcserém is.Érdekes, hogy az utóbbi 2000km alatt lement minimum nívóra a szint, előtte meg sem mozdult.A motor szépen jár, jól fogyaszt (városban is beéri max. 7L-el ami igen szép egy 27éves 12ST-től), tehát nem motorkopás miatt fogyott el az olaj.Ennyit bírt.Lehet, utántöltéssel elmenne még 1500km-t (ennyi van a következő olajcseréig) de inkább ledobom, és kap frisset. Nagyon szeretem ezt a kisgépet, most is csak önmagam tudom ismételni.Stílusa van, mint minden koros vasnak. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október22, 2011 Megoszt Elküldve Október22, 2011 Vigyázni kell azzal, hogy milyen alkatrészeket építetek az autóitokba. ;) Már többször hallottam, hogy komoly balesetet okozott egy hibás talpas gömbfej. Azért tört össze annó a René-féle zöld 400LE-s A Corsa, azért tört össze egy másik német ismerős XE A Corsája és most a héten ugyanígy eltört a Norbi V6 Corsájában is a talpas. ;) Kicsit elgondolkoztam, hogy hogyan lehetne megszüntetni ezt a gyenge pontot, de nem könnyű dolog... Ugyanaz a talpas van a facelift előtti B Corsákban és Tigrákban is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október22, 2011 Megoszt Elküldve Október22, 2011 Vigyázni kell azzal, hogy milyen alkatrészeket építetek az autóitokba. ;) Már többször hallottam, hogy komoly balesetet okozott egy hibás talpas gömbfej. Azért tört össze annó a René-féle zöld 400LE-s A Corsa, azért tört össze egy másik német ismerős XE A Corsája és most a héten ugyanígy eltört a Norbi V6 Corsájában is a talpas. :lol: Kicsit elgondolkoztam, hogy hogyan lehetne megszüntetni ezt a gyenge pontot, de nem könnyű dolog... Ugyanaz a talpas van a facelift előtti B Corsákban és Tigrákban is. Későbbi évjáratú Corsa B/Tigráé? Talán azokon még nem alakultak ki azok a hajszálrepedések, amik a nagy terhelésnél a gondokat okozzák. Mondjuk ezek szerint ezeknek is véges az élettartamuk :lol: ;) Valami plusz stabrúddal (kvázi bölcső) nem lehet levenni valamennyi terhet róla (bár hely már így sem sok van)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
GyG_C16Si Elküldve Október22, 2011 Megoszt Elküldve Október22, 2011 GE szemes csőtokos futóművet alá... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Október22, 2011 Megoszt Elküldve Október22, 2011 Vigyázni kell azzal, hogy milyen alkatrészeket építetek az autóitokba. ;) Már többször hallottam, hogy komoly balesetet okozott egy hibás talpas gömbfej. Azért tört össze annó a René-féle zöld 400LE-s A Corsa, azért tört össze egy másik német ismerős XE A Corsája és most a héten ugyanígy eltört a Norbi V6 Corsájában is a talpas. ;) Kicsit elgondolkoztam, hogy hogyan lehetne megszüntetni ezt a gyenge pontot, de nem könnyű dolog... Ugyanaz a talpas van a facelift előtti B Corsákban és Tigrákban is. a lényeg hogy nem lett komolyabb baja senkinek,bár az anyagi kár elég jelentős...ha jól tudom 80al történt a baleset, ami mondjuk nem sok,de előtte állítólag 200al repesztettek vhol... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Október22, 2011 Megoszt Elküldve Október22, 2011 Vigyázni kell azzal, hogy milyen alkatrészeket építetek az autóitokba. ;) Már többször hallottam, hogy komoly balesetet okozott egy hibás talpas gömbfej. Azért tört össze annó a René-féle zöld 400LE-s A Corsa, azért tört össze egy másik német ismerős XE A Corsája és most a héten ugyanígy eltört a Norbi V6 Corsájában is a talpas. ;) Kicsit elgondolkoztam, hogy hogyan lehetne megszüntetni ezt a gyenge pontot, de nem könnyű dolog... Ugyanaz a talpas van a facelift előtti B Corsákban és Tigrákban is. Jók ezek a nagyblokkosított corsák. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Későbbi évjáratú Corsa B/Tigráé? Talán azokon még nem alakultak ki azok a hajszálrepedések, amik a nagy terhelésnél a gondokat okozzák. Mondjuk ezek szerint ezeknek is véges az élettartamuk :lol: ;) Valami plusz stabrúddal (kvázi bölcső) nem lehet levenni valamennyi terhet róla (bár hely már így sem sok van)? Vadonat új Lemförder gömbfej volt. Az újabb fajta ugyanazon az elven működik, ugyanolyan vastag a szára, csak kicsit máshogy néz ki. A szára tört el neki, mint ahogy a többinek is. a lényeg hogy nem lett komolyabb baja senkinek,bár az anyagi kár elég jelentős...ha jól tudom 80al történt a baleset, ami mondjuk nem sok,de előtte állítólag 200al repesztettek vhol... Jaja. Nekem amikor eltört a hosszstabilizátor, az is városban történt 30 körül, előtte meg 150-160-al is mentem. ;) Hakának: nem, nem azért tört el, mert nagyblokkos volt, hanem, mert egy nagytudású szerelő hajlítgatta, hogy jó helyen álljon újra a kerék egy kisebb baleset után. Ez tisztán látszott a a törés képén. Jók ezek a nagyblokkosított corsák. Még jó, hogy egy 1.4, 1.6-os Corsa, Tigra, amiben van klíma és szervó, még jóval nehezebb is elől, mint egy XE. :lol: Marhára nincs itt szükség ilyen építő jellegű hozzászólásokra, ha csak ezt tudod, nyugodtan tartsd őket magadban. :lol: Te már anélkül, hogy vezettél, sőt láttál volna ilyent, elkönyvelted, hogy ezek vezethetetlenek, holott lövésed sincs arról, hogy mit beszélsz. Köszönjük, hogy mindig megosztod velünk ezirányú tapasztalataidat. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 GE szemes csőtokos futóművet alá... Én is kicsit át fogom alakítani az alját. Kap egy bölcsőt, 3-szög lengőkarokat és másik talpasokat, 3-pontos felfogatással. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Így néz ki, ha eltörik egy ilyen. Ilyen az A Corsa és a régebbi B Corsa, Tigra talpas Ilyen az új: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Így néz ki, ha eltörik egy ilyen. http://dr46.com/Wallp/WallpDr46com__112__hanswheel.jpg Ilyen az A Corsa és a régebbi B Corsa, Tigra talpas http://www.alkatreszmarket.hu/fotky5074/fo..._2530trapez.jpg Ilyen az új: http://www.szilkerauto.hu/shop_ordered/475...pic/9885092.jpg hol van ezeknek a töréspontja? azon agyaltam pl ha valami szívósabb anyagból készül akkor valahol máshol fog engedni. a bölcső az nem egy rossz gondolat amit írtál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 hol van ezeknek a töréspontja? azon agyaltam pl ha valami szívósabb anyagból készül akkor valahol máshol fog engedni. a bölcső az nem egy rossz gondolat amit írtál. A szára szokott eltörni, ami a csonkállványba lesz bedugva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Marhára nincs itt szükség ilyen építő jellegű hozzászólásokra, ha csak ezt tudod, nyugodtan tartsd őket magadban. ;) Te már anélkül, hogy vezettél, sőt láttál volna ilyent, elkönyvelted, hogy ezek vezethetetlenek, holott lövésed sincs arról, hogy mit beszélsz. Köszönjük, hogy mindig megosztod velünk ezirányú tapasztalataidat. ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 A szára szokott eltörni, ami a csonkállványba lesz bedugva. Valahol linkeltem erre anno egy megoldást....kint az angoloknál van egy rallys cég, aki gyárt B Corsához ilyen cuccot...majd megkeresem a linket. Kecsón volt itt egy srác, akinek pedig a kormányösszekötő tört el kanyarban ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Ehune Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Ehune http://www.compbrake.co.uk/images/uploads/Photo0319.jpg Nem rossz. ;) Én 3-lyukas talpast akarok. C Corsáét, vagy valami Golfét, ami majd passzol a csonkállványba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Még jó, hogy egy 1.4, 1.6-os Corsa, Tigra, amiben van klíma és szervó, még jóval nehezebb is elől, mint egy XE. ;) Marhára nincs itt szükség ilyen építő jellegű hozzászólásokra, ha csak ezt tudod, nyugodtan tartsd őket magadban. :lol: Te már anélkül, hogy vezettél, sőt láttál volna ilyent, elkönyvelted, hogy ezek vezethetetlenek, holott lövésed sincs arról, hogy mit beszélsz. Köszönjük, hogy mindig megosztod velünk ezirányú tapasztalataidat. ;) Kb 12éves lehettem,amikor volt egy játszós bmx-em,amivel jókat ugrattunk a krosszpályán egészen addig,míg el nem tört a váza. Hegesztettük,merevítettük azt mindenhol és persze mindig más hely bizonyult gyenge láncszemnek. Második,harmadik próbálkozásra feladtam és elkönyveltem,hogy ez nem erre való. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GyG_C16Si Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Én is kicsit át fogom alakítani az alját. Kap egy bölcsőt, 3-szög lengőkarokat és másik talpasokat, 3-pontos felfogatással. Képekkel szépen dokumentálni ám! ;) Más! Ma hirtelen felindulásból nekivágtam a hátsó tárcsafék projektnek. Fogtam egy A Vectra hátsóhidat és jól szétvagdostam, stabot leszedtem, az átkerül kis módosítással a corsa hídra. Én nem a Demó féle megoldást választom én hegesztek... Képeket tolom folyamatosan ahogy készül a projekt. http://kepfeltoltes.hu/view/111023/IMG0049...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/111023/IMG0050...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/111023/IMG0050...ltoltes.hu_.jpg Ezzel a megoldással fog készülni: http://www.opelownersforum.co.za/forum/sho...d.php?tid=23409 Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Kecsón volt itt egy srác, akinek pedig a kormányösszekötő tört el kanyarban ;) Nem az összekötő tört el, hanem a kormánykardán a kormányoszlopon.És előttük az utcán, mikor állt be volna az udvarba.Előtte verte neki a kiskörúton. Ez az igazi mázli. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Képekkel szépen dokumentálni ám! ;) Más! Ma hirtelen felindulásból nekivágtam a hátsó tárcsafék projektnek. Fogtam egy A Vectra hátsóhidat és jól szétvagdostam, stabot leszedtem, az átkerül kis módosítással a corsa hídra. Én nem a Demó féle megoldást választom én hegesztek... Képeket tolom folyamatosan ahogy készül a projekt. http://kepfeltoltes.hu/view/111023/IMG0049...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/111023/IMG0050...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/111023/IMG0050...ltoltes.hu_.jpg Ezzel a megoldással fog készülni: http://www.opelownersforum.co.za/forum/sho...d.php?tid=23409 Tuti készülnek majd képek is. ;) Én is csináltam már így tárcsás hidat és megvan az oka, hogy nem erőltetem annyira. A legnagyobb gond az, hogy tuti nem fog stimmelni a dőlés és az összetartás. Tehát azzal kell majd kezdeni, hogy elviszed futóműveshez és addig hézagolni, amíg jó nem lesz. Ezért inkább meghagyom a gyári lapot és arra pontozom fel az adaptert, majd átfúrom bele a 4 új furatot. Így igaz szélesebb lesz kicsit (8-12mm, attól függ, mekkora az adapter), de egyenes marad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts