Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ma összeraktam a hátsó hidam és végre fel is került a helyére. :D

5-lyukas tárcsa, zöld szilent (öröm volt cserélni :P ), GSI stabrúd a hídban, Kadett GSI stabrúd a híd alatt.

Felpróbáltam egy kereket is hátra, hét lehet majd szélesíteni rendesen, brutálisan fog kinézni. :P

kp22882.jpg

kp22883.jpg

kp22884.jpg

kp22885.jpg

Elküldve
  Demó írta:
Ahogy látom, ez egy Stabilizátor távtartó.

Egyes leömlőknél kellhet, én próbálom mindenképp kerülni, mert eléggé befeszül tőle a stabrúd szilent. Tehát ha ezzel a leömlőddel nem megy fel a keresztstabilizátor, akkor inkább keress egy másikat, amivel elfér.

Ja értem okés köszi. Nekem a gyári C20Ne leömlő van rajta reménykedek, hogy elfér. :D Elég durván kell azt majd szélesíteni. Szponzor azért beficcen. :P

Elküldve
  dirty-handz írta:
Ja értem okés köszi. Nekem a gyári C20Ne leömlő van rajta reménykedek, hogy elfér. :D

Gyári C20XE leömlő is van kb. 5 féle és ebből csak egy passzol. :P

C20NE-nél ezt nem tudom, mert nem sok közöm volt eddig ilyenekhez, mindig hozott anyagból dolgoztam.

Szerintem ott is van különbség típusra és évjáratra nézve.

Elküldve
  Demó írta:
Gyári C20XE leömlő is van kb. 5 féle és ebből csak egy passzol. :D

C20NE-nél ezt nem tudom, mert nem sok közöm volt eddig ilyenekhez, mindig hozott anyagból dolgoztam.

Szerintem ott is van különbség típusra és évjáratra nézve.

5 Féle? OMG de jól ment a tervezőknek. :P Akkor még lehet ebből is lesz cida :P

Elküldve
  dirty-handz írta:
Elég durván kell azt majd szélesíteni. Szponzor azért beficcen. :P

Annyiból szponzor, hogy haverom cége, nála szerelek, ott áll a Corsa és kapok kedvezményt az alkatrészekre. :P

Igazából csak azért került fel a matrica, mert haver, ennyit én is tudok neki segíteni. :D

Elküldve
  Demó írta:
Annyiból szponzor, hogy haverom cége, nála szerelek, ott áll a Corsa és kapok kedvezményt az alkatrészekre. :P

Igazából csak azért került fel a matrica, mert haver, ennyit én is tudok neki segíteni. :D

De amúgy kár, hogy ennyire ki kell szélesítened, szebben nézett ki amíg mezei volt :P

Elküldve
  dirty-handz írta:
5 Féle? OMG de jól ment a tervezőknek. :D Akkor még lehet ebből is lesz cida :P

Nálam itthon most van 5-féle XE leömlő :P

-Kadett lambdaszondával

-Kadett lambdaszonda nélkül

-Vectra 4x4 (hasonlít formára a Kadettéra, de más

-Calibra, Vectra 16V régi fajta

-Astra és Calibra, Vectra 16V új fajta

Elküldve
  Demó írta:
Nálam itthon most van 5-féle XE leömlő :D

-Kadett lambdaszondával

-Kadett lambdaszonda nélkül

-Vectra 4x4 (hasonlít formára a Kadettéra, de más

-Calibra, Vectra 16V régi fajta

-Astra és Calibra, Vectra 16V új fajta

Csak az XE leömlői másak ugye? Mindegy ha nem fér el akkor lehet felhívlak hátha találsz nekem valamit. :P A féltengelyről meg majd csinálok fotót nemsokára remélem kipakolom őket a csuklókat úgy is át kell tenni. Amúgy ha csinálok a leömlőről képet rajta van a motoron abból lehet valamit látni? Vagy ez inkább majd feltéve fog látszódni inkább? Az a baj, hogy nem merek dirr durr neki esni. Mert nem mindig van lehetőségem kölcsön kérni a másik kocsit és ha csak egy helybe állok és nem tudok elmenni sehova alkatrészért vagy bármiért az elég kellemetlen. :P

Elküldve
  dirty-handz írta:
De amúgy kár, hogy ennyire ki kell szélesítened, szebben nézett ki amíg mezei volt :P

Jobb lesz ez így, mindenképp a tapadásomon kellett dolgoznom, mert már untam, hogy amint betöltött a turbó, még 4-ben is csak kapirgált. :D

Elküldve
  dirty-handz írta:
Csak az XE leömlői másak ugye? Mindegy ha nem fér el akkor lehet felhívlak hátha találsz nekem valamit. :D A féltengelyről meg majd csinálok fotót nemsokára remélem kipakolom őket a csuklókat úgy is át kell tenni.

XE-ben elég nagy különbségek vannak, de szerintem NE-ben is hasonló lehet a felállás.

Van itt egy Astra leömlőm NE-hez, ha más nincs, az szerintem jó lesz neked.

Elküldve
  Demó írta:
Jobb lesz ez így, mindenképp a tapadásomon kellett dolgoznom, mert már untam, hogy amint betöltött a turbó, még 4-ben is csak kapirgált. :D

Ezen nem csodálkozok mostanában próbáltam bővíteni a tudástáram mindenféle oldalakat videókat nézegettem és még mezei XEnél is szana szét pörög. :P Mondjuk ezeket a kocsikat nem is ekkora teljesítményre tervezték. De így valóban jobbnak kéne lennie.

Elküldve
  dirty-handz írta:
Ezen nem csodálkozok mostanában próbáltam bővíteni a tudástáram mindenféle oldalakat videókat nézegettem és még mezei XEnél is szana szét pörög. :D Mondjuk ezeket a kocsikat nem is ekkora teljesítményre tervezték. De így valóban jobbnak kéne lennie.

NE-nél is szétpörög a második úgy láttam.

Elküldve
  dirty-handz írta:
Jól láttad szétpörög. Együtt néztük a videót asszem múltkor. :D Tudod a hülye gyerek. :P

Ma már több mint 300km óta tart a bejáratás,szerintem még került bele néhány paci és Nm ahogy igazodnak a dolgok.

Elég kellemesen húz,de csak 4500ig pörgettem eddig,500 km után úgy döntök elég lesz a bejáratás. :P

1.3 68lovas stift izmozott mögöttem amíg az 1.7d kadett küszködött előttem a belsőben kapaszkodósávban,aztán 70körül szúrtam egy harmadikat és nagyon lemaradt. :D

Elküldve
  hakapeszimaki írta:
Ma már több mint 300km óta tart a bejáratás,szerintem még került bele néhány paci és Nm ahogy igazodnak a dolgok.

Elég kellemesen húz,de csak 4500ig pörgettem eddig,500 km után úgy döntök elég lesz a bejáratás. :P

1.3 68lovas stift izmozott mögöttem amíg az 1.7d kadett küszködött előttem a belsőben kapaszkodósávban,aztán 70körül szúrtam egy harmadikat és nagyon lemaradt. :P

Elvileg jobbnak kéne lennie gyorsulásba mint az sinek mert több a nyomaték. 114 vs 128. :D Nekem 3.ba 120at megy kb XD

Elküldve
  dirty-handz írta:
Elvileg jobbnak kéne lennie gyorsulásba mint az sinek mert több a nyomaték. 114 vs 128. :D Nekem 3.ba 120at megy kb XD

128+20kb. :P Viszont gyárilag az 14se ben több a paci,5000-6000 között megy igazán.

Le fogom méretni,de lehet csak miután rakok rá se szívósort. :P

Elküldve
  dirty-handz írta:
Amúgy ha csinálok a leömlőről képet rajta van a motoron abból lehet valamit látni? Vagy ez inkább majd feltéve fog látszódni inkább?

A helyén tuti fog látszódni, de elképzelhető, hogy képről is tudok majd mondani valami okosat.

De akkor össze kell csavarozni mindent fixre, az öntvényt a motorra és az Y csövet is.

Alaposan fotózd körbe.

Elküldve
  hakapeszimaki írta:
128+20kb. :D Viszont gyárilag az 14se ben több a paci,5000-6000 között megy igazán.

Le fogom méretni,de lehet csak miután rakok rá se szívósort. :P

Az mindegy. Simán SE-re alakítanám a helyedbe. :P Mondjuk akkor kb full felesleges volt felújítani. :D Mondjuk még bármit tehetsz rá is én nyerek :D

Elküldve
  dirty-handz írta:
Az mindegy. Simán SE-re alakítanám a helyedbe. :D Mondjuk akkor kb full felesleges volt felújítani. :P Mondjuk még bármit tehetsz rá is én nyerek :P

Esztergáltatok egy adaptert a hengerfejhez, nem fogok hf-et cserélni. :D

Elküldve
  Demó írta:
Tudom, vele is beszéltem elég sokat hajtás ügyben :P

Ne ecotecezz, neked eleve 16V van, C20XE-t bele, fekete, Opel feliratos gyertyatakaróval, vagy esetleg fekete szelepfedéllel is :D :P

Ezt már ezreszer átbeszéltük, nekem nem pálya a C20XE. :D Amíg ez a kisblokk bírja ez marad, egyelőre elég ez is, másra b@szom el inkább a pénzem, mint motorfaragásra. :D

  Demó írta:
Az X18XE nagyblokk, mint a C20XE, nagyváltós és 115LE-s

Ami abba a GSI-be került, az egy C18XE, csak épp X20XEV blokkra épúlt. Az úgy magában nem lenne olyan rossz döntés, mert a C18XE nem ecotec és annak vannak a legjobb veztengelyei, leszámítva a szívó OPC Astra X20XER motorját. De alapos progizás nélkül ezek a stroker motorok nem mennek jól.

Beszéltem druszámmal, a caliban, amiből származik, jól ment. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.