Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ma összeraktam a hátsó hidam és végre fel is került a helyére. :D

5-lyukas tárcsa, zöld szilent (öröm volt cserélni :P ), GSI stabrúd a hídban, Kadett GSI stabrúd a híd alatt.

Felpróbáltam egy kereket is hátra, hét lehet majd szélesíteni rendesen, brutálisan fog kinézni. :P

kp22882.jpg

kp22883.jpg

kp22884.jpg

kp22885.jpg

Elküldve
Ahogy látom, ez egy Stabilizátor távtartó.

Egyes leömlőknél kellhet, én próbálom mindenképp kerülni, mert eléggé befeszül tőle a stabrúd szilent. Tehát ha ezzel a leömlőddel nem megy fel a keresztstabilizátor, akkor inkább keress egy másikat, amivel elfér.

Ja értem okés köszi. Nekem a gyári C20Ne leömlő van rajta reménykedek, hogy elfér. :D Elég durván kell azt majd szélesíteni. Szponzor azért beficcen. :P

Elküldve
Ja értem okés köszi. Nekem a gyári C20Ne leömlő van rajta reménykedek, hogy elfér. :D

Gyári C20XE leömlő is van kb. 5 féle és ebből csak egy passzol. :P

C20NE-nél ezt nem tudom, mert nem sok közöm volt eddig ilyenekhez, mindig hozott anyagból dolgoztam.

Szerintem ott is van különbség típusra és évjáratra nézve.

Elküldve
Gyári C20XE leömlő is van kb. 5 féle és ebből csak egy passzol. :D

C20NE-nél ezt nem tudom, mert nem sok közöm volt eddig ilyenekhez, mindig hozott anyagból dolgoztam.

Szerintem ott is van különbség típusra és évjáratra nézve.

5 Féle? OMG de jól ment a tervezőknek. :P Akkor még lehet ebből is lesz cida :P

Elküldve
Elég durván kell azt majd szélesíteni. Szponzor azért beficcen. :P

Annyiból szponzor, hogy haverom cége, nála szerelek, ott áll a Corsa és kapok kedvezményt az alkatrészekre. :P

Igazából csak azért került fel a matrica, mert haver, ennyit én is tudok neki segíteni. :D

Elküldve
Annyiból szponzor, hogy haverom cége, nála szerelek, ott áll a Corsa és kapok kedvezményt az alkatrészekre. :P

Igazából csak azért került fel a matrica, mert haver, ennyit én is tudok neki segíteni. :D

De amúgy kár, hogy ennyire ki kell szélesítened, szebben nézett ki amíg mezei volt :P

Elküldve
5 Féle? OMG de jól ment a tervezőknek. :D Akkor még lehet ebből is lesz cida :P

Nálam itthon most van 5-féle XE leömlő :P

-Kadett lambdaszondával

-Kadett lambdaszonda nélkül

-Vectra 4x4 (hasonlít formára a Kadettéra, de más

-Calibra, Vectra 16V régi fajta

-Astra és Calibra, Vectra 16V új fajta

Elküldve
Nálam itthon most van 5-féle XE leömlő :D

-Kadett lambdaszondával

-Kadett lambdaszonda nélkül

-Vectra 4x4 (hasonlít formára a Kadettéra, de más

-Calibra, Vectra 16V régi fajta

-Astra és Calibra, Vectra 16V új fajta

Csak az XE leömlői másak ugye? Mindegy ha nem fér el akkor lehet felhívlak hátha találsz nekem valamit. :P A féltengelyről meg majd csinálok fotót nemsokára remélem kipakolom őket a csuklókat úgy is át kell tenni. Amúgy ha csinálok a leömlőről képet rajta van a motoron abból lehet valamit látni? Vagy ez inkább majd feltéve fog látszódni inkább? Az a baj, hogy nem merek dirr durr neki esni. Mert nem mindig van lehetőségem kölcsön kérni a másik kocsit és ha csak egy helybe állok és nem tudok elmenni sehova alkatrészért vagy bármiért az elég kellemetlen. :P

Elküldve
De amúgy kár, hogy ennyire ki kell szélesítened, szebben nézett ki amíg mezei volt :P

Jobb lesz ez így, mindenképp a tapadásomon kellett dolgoznom, mert már untam, hogy amint betöltött a turbó, még 4-ben is csak kapirgált. :D

Elküldve
Csak az XE leömlői másak ugye? Mindegy ha nem fér el akkor lehet felhívlak hátha találsz nekem valamit. :D A féltengelyről meg majd csinálok fotót nemsokára remélem kipakolom őket a csuklókat úgy is át kell tenni.

XE-ben elég nagy különbségek vannak, de szerintem NE-ben is hasonló lehet a felállás.

Van itt egy Astra leömlőm NE-hez, ha más nincs, az szerintem jó lesz neked.

Elküldve
Jobb lesz ez így, mindenképp a tapadásomon kellett dolgoznom, mert már untam, hogy amint betöltött a turbó, még 4-ben is csak kapirgált. :D

Ezen nem csodálkozok mostanában próbáltam bővíteni a tudástáram mindenféle oldalakat videókat nézegettem és még mezei XEnél is szana szét pörög. :P Mondjuk ezeket a kocsikat nem is ekkora teljesítményre tervezték. De így valóban jobbnak kéne lennie.

Elküldve
Ezen nem csodálkozok mostanában próbáltam bővíteni a tudástáram mindenféle oldalakat videókat nézegettem és még mezei XEnél is szana szét pörög. :D Mondjuk ezeket a kocsikat nem is ekkora teljesítményre tervezték. De így valóban jobbnak kéne lennie.

NE-nél is szétpörög a második úgy láttam.

Elküldve
Jól láttad szétpörög. Együtt néztük a videót asszem múltkor. :D Tudod a hülye gyerek. :P

Ma már több mint 300km óta tart a bejáratás,szerintem még került bele néhány paci és Nm ahogy igazodnak a dolgok.

Elég kellemesen húz,de csak 4500ig pörgettem eddig,500 km után úgy döntök elég lesz a bejáratás. :P

1.3 68lovas stift izmozott mögöttem amíg az 1.7d kadett küszködött előttem a belsőben kapaszkodósávban,aztán 70körül szúrtam egy harmadikat és nagyon lemaradt. :D

Elküldve
Ma már több mint 300km óta tart a bejáratás,szerintem még került bele néhány paci és Nm ahogy igazodnak a dolgok.

Elég kellemesen húz,de csak 4500ig pörgettem eddig,500 km után úgy döntök elég lesz a bejáratás. :P

1.3 68lovas stift izmozott mögöttem amíg az 1.7d kadett küszködött előttem a belsőben kapaszkodósávban,aztán 70körül szúrtam egy harmadikat és nagyon lemaradt. :P

Elvileg jobbnak kéne lennie gyorsulásba mint az sinek mert több a nyomaték. 114 vs 128. :D Nekem 3.ba 120at megy kb XD

Elküldve
Elvileg jobbnak kéne lennie gyorsulásba mint az sinek mert több a nyomaték. 114 vs 128. :D Nekem 3.ba 120at megy kb XD

128+20kb. :P Viszont gyárilag az 14se ben több a paci,5000-6000 között megy igazán.

Le fogom méretni,de lehet csak miután rakok rá se szívósort. :P

Elküldve
Amúgy ha csinálok a leömlőről képet rajta van a motoron abból lehet valamit látni? Vagy ez inkább majd feltéve fog látszódni inkább?

A helyén tuti fog látszódni, de elképzelhető, hogy képről is tudok majd mondani valami okosat.

De akkor össze kell csavarozni mindent fixre, az öntvényt a motorra és az Y csövet is.

Alaposan fotózd körbe.

Elküldve
128+20kb. :D Viszont gyárilag az 14se ben több a paci,5000-6000 között megy igazán.

Le fogom méretni,de lehet csak miután rakok rá se szívósort. :P

Az mindegy. Simán SE-re alakítanám a helyedbe. :P Mondjuk akkor kb full felesleges volt felújítani. :D Mondjuk még bármit tehetsz rá is én nyerek :D

Elküldve
Az mindegy. Simán SE-re alakítanám a helyedbe. :D Mondjuk akkor kb full felesleges volt felújítani. :P Mondjuk még bármit tehetsz rá is én nyerek :P

Esztergáltatok egy adaptert a hengerfejhez, nem fogok hf-et cserélni. :D

Elküldve
Tudom, vele is beszéltem elég sokat hajtás ügyben :P

Ne ecotecezz, neked eleve 16V van, C20XE-t bele, fekete, Opel feliratos gyertyatakaróval, vagy esetleg fekete szelepfedéllel is :D :P

Ezt már ezreszer átbeszéltük, nekem nem pálya a C20XE. :D Amíg ez a kisblokk bírja ez marad, egyelőre elég ez is, másra b@szom el inkább a pénzem, mint motorfaragásra. :D

Az X18XE nagyblokk, mint a C20XE, nagyváltós és 115LE-s

Ami abba a GSI-be került, az egy C18XE, csak épp X20XEV blokkra épúlt. Az úgy magában nem lenne olyan rossz döntés, mert a C18XE nem ecotec és annak vannak a legjobb veztengelyei, leszámítva a szívó OPC Astra X20XER motorját. De alapos progizás nélkül ezek a stroker motorok nem mennek jól.

Beszéltem druszámmal, a caliban, amiből származik, jól ment. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.