Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sok angolnál láttam a hátsó hídra felrakott útólagos stabrudat...

De nálam is láthattál, nekem benne van a hídban a nagy GSI stabrúd és rajta van még egy Kadett GSI 16V stabrúd is.

Elöl is a nagy GSI stabrúd van, de pályára lehet kivenném az elsőt, vagy a kicsire cserélném, a jobb tapadás érdekében, kanyarból történő kigyorsításnál.

Ez különösen addig lehet hasznos, amíg nincs egy sperrdifid, mert nem emeli mégjobban meg a stabrúd a kanyarbelső kereket amikor dől a kocsi.

Elküldve
A Corsára rávarrták az A Vectra elejét. :lol: :D :D

Ez olyan Gyummás Kadettos kicsit, de érdekes (még nem tudom eldönteni, hogy tetszik e) ;)

De az tuti, hogy így a legegyszerűbb belerakni a nagyblokkot :P

Viszont a Veki milyen jól nézne ki ezekkel a sárvédőívekkel... :lol:

Elküldve

Kell esetleg valakinek egy kipuff A corsára?

Van egy komplett, 2 dobos, olasz utángyártott és egy Boysen hátsó dob, jó állapotban. :lol:

Elküldve
Kell esetleg valakinek egy kipuff A corsára?

Van egy komplett, 2 dobos, olasz utángyártott és egy Boysen hátsó dob, jó állapotban. :lol:

Képet dobjál már róla pls! :lol:

Elküldve

Sziasztok emberek.

Reh jartam erre akkor is problemaval, kerdessel es most is azzal fordulok hozzatok.

Tehat adott egy 91es A corsa 1.4es C14NZ...

A kovetkezo gondom van vele, ha leveszem a gazrol a laban akkor idonkent dadogva esik vissza a fordulat es igy lampanal kellemetlen amikor ujra kll inditani a kocsit. Nem minden alkalommal de eleg surun es emellett olyan mint ha (nem jut eszembe magyarul) miss fire is lenne. Csereltem gyertyakat, kabeleket, gyujtaseloszto rotort es kupakot is. A problema nem oldodott meg es idonkent a check enhine lampa is vilagit.

Ha jol gondolom a legszuro alatt van egy (szelep?) ami ha elkoszolodik akkor okzhat fulladast mert nem kap eleg levegot a motor. (stimmt?)

A gyujtas gondra meg nincs otletem.

Gondoltam, hogy olcson uzembiztos masodik autot varazsolok a jarganybol de lassan elmegy a kedvem tole.

utobbi egy evbe cserelve:

komplett elso fekek, hatso fekek, kerekcsapagyak, hatsotelok, lambdaszonda, termosztat, elso gombcsuklok, lampak, gyertyak, kabelek, rotor, kupak, hatso fekmunkahengerek... ...

Nem tudom mi mehet meg tonkre mindezt ugy hogy aprilistol agusztusig ez a kocsi nem is igazan olt hasznalva.

Elküldve
Sziasztok emberek.

Reh jartam erre akkor is problemaval, kerdessel es most is azzal fordulok hozzatok.

Tehat adott egy 91es A corsa 1.4es C14NZ...

A kovetkezo gondom van vele, ha leveszem a gazrol a laban akkor idonkent dadogva esik vissza a fordulat es igy lampanal kellemetlen amikor ujra kll inditani a kocsit. Nem minden alkalommal de eleg surun es emellett olyan mint ha (nem jut eszembe magyarul) miss fire is lenne. Csereltem gyertyakat, kabeleket, gyujtaseloszto rotort es kupakot is. A problema nem oldodott meg es idonkent a check enhine lampa is vilagit.

Ha jol gondolom a legszuro alatt van egy (szelep?) ami ha elkoszolodik akkor okzhat fulladast mert nem kap eleg levegot a motor. (stimmt?)

A gyujtas gondra meg nincs otletem.

Gondoltam, hogy olcson uzembiztos masodik autot varazsolok a jarganybol de lassan elmegy a kedvem tole.

utobbi egy evbe cserelve:

komplett elso fekek, hatso fekek, kerekcsapagyak, hatsotelok, lambdaszonda, termosztat, elso gombcsuklok, lampak, gyertyak, kabelek, rotor, kupak, hatso fekmunkahengerek... ...

Nem tudom mi mehet meg tonkre mindezt ugy hogy aprilistol agusztusig ez a kocsi nem is igazan olt hasznalva.

A pillangószelepházat is érdemes megnézni tiszta-e, jeladót kimérni. A legjobb lenne egy hozzáértő szaki, mert nem hiszem, hogy komoyl gond lenne vele.

Elküldve

Ezeket a képeket kérted demó szerintem nem kapod meg a privijeimet vagy nem tudom. :D

7f4sisiv8nw7s5sb5p4o.jpg

o8ztrhg4r7b7jsnswfb4.jpg

A féltengelyekről is csinálok majd képet ha előkerestem őket mert eléggé a cuccok mélyén van. :P

Elküldve
Ez az óracsoport nem eladó véletlenül? Érdekelne.

Amúgy elkészült a Corsa is nagyjából, csak nem volt időm linkelni a képeket még. Felnik még hiányoznak éppen szinterezésen vannak.

De eladó! De előtte még Demó nézze meg mert ő előbb érdeklődött neki tettem fel a képeket ha nem kell neki akkor viheted. :D Annyi, hogy nincs meg a plexije. :P Haveromé majd holnap megkérdezem mennyit kér érte nem lesz valami nagy összeg az tuti. :D Amúgy nekem is bejön a cucc bírom a régi cuccokat én is de ez kimondottan tetszik. :P

Elküldve
Értem!

Keresgélek, akkor még, ha nem találok és meglesz akkor lehet érdekel, természetesen ha Demó nem él az elővásárlási jogával. :D

Amúgy ez Ascona C óracsoport ha jól rémlik nekem, nem tudom, hogy betehető e a corsába. :P De látok rá sanszot. :D Ha a kadett GSI digit óra bemegy akkor ennek is be kell. Az első vonatót szemet fújd le fehérre. :P Elrontja az összképet.

Elküldve
Piros vonószem így marad. :D Amúgy szerintem berakható ez az óra, mondjuk még a GSi digitjén is agyalok, lehet azt kellene berakni.

Én is agyaltam rajta de hamar lemondtam róla. Kva drága kell hozzá jeladó meg minden idiótaság bekötögetni meg minden áhh. Aztán meg elveszi a pörgő mutató feelingjét nálam ez kb olyan mint az automata váltó elveszi a vezetés élvezetét.

Elküldve
Nem olyan nagy ördöngősség berakni, anno az E Kadettomba egy délelőtt alatt bekötöttem simán.

C14SE motorodat eladtad már?

Igen már eladtam. Elég régen. :D Jó de e kadettot gyártották vele. Viszont egy olyanba betenni amit nem azért az sok energia. :P

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.