Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem új dolog ez sem:

Troll

itt jól leírják ilyen esetben, hogy kell eljárni.

Ok, az aláírása is ezt mondja, ami valjuk be kissé izzadtság szagú.

Én szeretem a trollokat, de Hakimakinak van még mit fejlődni.

Elküldve
Nem új dolog ez sem:

Troll

itt jól leírják ilyen esetben, hogy kell eljárni.

Pár oldallal ezelőtt már próbáltam erre célozni, de így egyértelműbb. :D

Viszont cserébe érdekes olvasmányt produkáltatok, sok-sok tanulsággal! :D

Ezt az Opelt meg kipróbálnám! :lol:

... a 45. másodpertől...

és 8:34-től

Cserébe fel tudom ajánlani az enyhén elhasznált gyári Corsámat egy-két körre nosztalgiázni :lol:

Elküldve

Padregas!

Már nem emlékszem, hogy írtad e, de neked mennyire gyári az XE? Úgy rémlik valami leömlőd mintha lenne meg ilyesmi, de pl. hengerfej, chip, szívósor?

A futóműnél mintha már nem tudnál nagyon továbblépni. Nem lehet, hogy valami nyomaték/teljesítménygörbe optimalizálás, esetleg egy váltóáttétel variálás dobna még egy pár másodpercet vagy nagyon hülyeség? Vagy csak szimplán nem akarsz jobban belemerülni :lol:

Csak abból indulok ki, hogy nekem érezhető volt a különbség az irmscher chip-es ECUval (gyári Astra leömlővel) a Corsa (a Vectra is forum_icon_szetvert.gif) :lol:

Elküldve
És szerinted a "megvan a 2:25" az azt jelenti hogy ment már 2:25-nél jobbat is? Szövegértelmezés kettes alá.

Mivel kiment a mostani nyílt napra és 6.hó 23-án írta,hogy ment 2:25-t ezért bátorkodtam megkérdezni hátha sikerült javítani rajta.

Erre beleokoskodtál,hogy a 360 ferka (gondolom újgazdag nyugdíjas őszes halántékú tulaja) 2:26 alatt szerencsétlenkedte körbe a drága technikát.

Innen tudom, nem volt meg az infó neked,hogy ment már 2:25-t.

Elküldve
És szerinted a "megvan a 2:25" az azt jelenti hogy ment már 2:25-nél jobbat is? Szövegértelmezés kettes alá.

Nem mentem 2:25 alá sajnos. Az autón végül nem lett semmilyen változás, nem igazán volt tiszta köröm és iszonyú meleg volt.

Elküldve
Ezt az Opelt meg kipróbálnám! :lol:

Cserébe fel tudom ajánlani az enyhén elhasznált gyári Corsámat egy-két körre nosztalgiázni :lol:

Az autó nem pesti utakra való, így sem járok vele soha, max futóműveshez, meg pályákra.

A "kicsivel" járok a napokban, pont nosztalgia hangulat miatt és az is nagyon kellemes...

Elküldve
Padregas!

Már nem emlékszem, hogy írtad e, de neked mennyire gyári az XE? Úgy rémlik valami leömlőd mintha lenne meg ilyesmi, de pl. hengerfej, chip, szívósor?

A futóműnél mintha már nem tudnál nagyon továbblépni. Nem lehet, hogy valami nyomaték/teljesítménygörbe optimalizálás, esetleg egy váltóáttétel variálás dobna még egy pár másodpercet vagy nagyon hülyeség? Vagy csak szimplán nem akarsz jobban belemerülni :lol:

Csak abból indulok ki, hogy nekem érezhető volt a különbség az irmscher chip-es ECUval (gyári Astra leömlővel) a Corsa (a Vectra is forum_icon_szetvert.gif) :lol:

Powercap van rajta, szép piros és chip. Motul 300v olaj, GM gyári gyertyák. A leömlőm szerintem gyári.

A váltón sokat agyaltam, biztos hozna időt, de nemsokára lányom születik, így az anyagiak lesznek csak áttételezve a váltó nem.

A legtöbb másodperc pedig a futóműben van: dőlés, széttartás van, de utánfutás még nincs, majd jövőre.

Az aksit is lusta voltam hátra pakolni idén...

Merülnék én de minél mélyebbre mész annál több pénzt kell magaddal vinni. De erről Demó tudna mesélni.

Elküldve
Az autó nem pesti utakra való, így sem járok vele soha, max futóműveshez, meg pályákra.

A "kicsivel" járok a napokban, pont nosztalgia hangulat miatt és az is nagyon kellemes...

Ettől még vonzó az élmény amit okoz a 'tudás'. :lol:

Elküldve
...

A váltón sokat agyaltam, biztos hozna időt, de nemsokára lányom születik, így az anyagiak lesznek csak áttételezve a váltó nem.

...

Merülnék én de minél mélyebbre mész annál több pénzt kell magaddal vinni. De erről Demó tudna mesélni.

Gondoltam, hogy neked sem egyszerű belemélyedni jobban a témába. Igaz én nem Demó szintjén, de locsoltam én is eleget.

Érdekes dolgokat lehete csinálni amúgy. Angoloknál láttam toronyba építhető állítható cuccot, elég korrektnek tűnik.

Elküldve
Powercap van rajta, szép piros és chip. Motul 300v olaj, GM gyári gyertyák. A leömlőm szerintem gyári.

A váltón sokat agyaltam, biztos hozna időt, de nemsokára lányom születik, így az anyagiak lesznek csak áttételezve a váltó nem.

A legtöbb másodperc pedig a futóműben van: dőlés, széttartás van, de utánfutás még nincs, majd jövőre.

Az aksit is lusta voltam hátra pakolni idén...

Merülnék én de minél mélyebbre mész annál több pénzt kell magaddal vinni. De erről Demó tudna mesélni.

Merev híd van még hátul? Hajlítgattad már a hidat? Ha adsz a hátuljának széttartást,akkor csökken az alulkormányzás, 2-2.5 mm-rel próbálkoznék.

Ha a hungaroringi pályán akarsz jobbat menni,oda nem árt csak a jobb oldalnak nagyobb negatív dőlést adni ,mert a jobb oldal többet kap.

Elküldve
Merev híd van még hátul? Hajlítgattad már a hidat? Ha adsz a hátuljának széttartást,akkor csökken az alulkormányzás, 2-2.5 mm-rel próbálkoznék.

Ha a hungaroringi pályán akarsz jobbat menni,oda nem árt csak a jobb oldalnak nagyobb negatív dőlést adni ,mert a jobb oldal többet kap.

Hátul a híd merev, zöld szilentekben van, de hajlítgatást kerülném, a gondok jelenleg még elöl vannak.

Elküldve
Hátul a híd merev, zöld szilentekben van, de hajlítgatást kerülném, a gondok jelenleg még elöl vannak.

Excenteres csavarok a gólyalábban gondolom vannak. Ha dőlést tudsz neki adni.

Utánfutás előnye akkor jön ki ha kanyarban az ivkülső nagyobb dőlést produkál.

Szerintem hátul több időt tudnál lefaragni.

Elküldve
Excenteres csavarok a gólyalábban gondolom vannak. Ha dőlést tudsz neki adni.

Utánfutás előnye akkor jön ki ha kanyarban az ivkülső nagyobb dőlést produkál.

Szerintem hátul több időt tudnál lefaragni.

Igazad van, hogy a hátul is kellene valamit tenni, de féktávon duplázódik a holtjátékom, terhelésváltásra "nyeklik az eleje" és ezt nem hátul tudod megoldani.

Elküldve
Ismertem ezt a megoldást, nagyon vonzó, de még nem szántam rá magam. De negyon kellene egy ilyen is.

Igen, egy jó gátló/rugó, jól beállítva nagyon sokat tud számítani. Ez már az a szint, amikor az apró finomkodásokkal faragod a tized másodperceket. Innen már kevésbé egyszerű a téma :lol:

Amúgy abban is van valami, amit Haka mondott, csak az már nagyon faragós, ahogy látom nem igazán akarod te sem megbontani a gyári struktúrát, ez már az a "belemerülős kategória", amiről beszéltünk :lol:

Elküldve
Igen, egy jó gátló/rugó, jól beállítva nagyon sokat tud számítani. Ez már az a szint, amikor az apró finomkodásokkal faragod a tized másodperceket. Innen már kevésbé egyszerű a téma :D

Amúgy abban is van valami, amit Haka mondott, csak az már nagyon faragós, ahogy látom nem igazán akarod te sem megbontani a gyári struktúrát, ez már az a "belemerülős kategória", amiről beszéltünk :lol:

A 4X4-et szerintem pályaautónál kár belekeverni, könnyen jöhet az,hogy többet buksz a réven,mint nyersz a... többlet súly valamint a dinamikus nyomaték elosztás nehézségei miatt. (a calibra 4x4 nem nyert hangszórót)

Én a motort úgy ahogy van átpakolnám váltóstól a hátsó tengelyre, független felfüggesztéssel stabrúddal hátra. Így kvázi középmotoros,hátsókerekes lenne a corsa. :lol:

De ezzel előrébb lennék pénzügyileg és köridőben is szvsz. :D

Elküldve
Igazad van, hogy a hátul is kellene valamit tenni, de féktávon duplázódik a holtjátékom, terhelésváltásra "nyeklik az eleje" és ezt nem hátul tudod megoldani.

Be van bukócsövezve a vas?

Elküldve
A 4X4-et szerintem pályaautónál kár belekeverni, könnyen jöhet az,hogy többet buksz a réven,mint nyersz a... többlet súly valamint a dinamikus nyomaték elosztás nehézségei miatt. (a calibra 4x4 nem nyert hangszórót)

...

Tudom, nem is a 4x4 miatt linkeltem be. Azt a lengőkart meg lehetne csinálni ettől függetlenül is :D

...Én a motort úgy ahogy van átpakolnám váltóstól a hátsó tengelyre, független felfüggesztéssel stabrúddal hátra. Így kvázi középmotoros,hátsókerekes lenne a corsa. :lol:

...

Igen, ez lenne a legoptimálisabb :lol:

Mittelmotor4_small.jpg

Elküldve
Be van bukócsövezve a vas?

Nincs. Ez egy xe corsa erősített nyulványokkal, állítható fk futóművel, csak első toronymerevítővel, 256-os fékkel, elöl-hátul fém fékcsövekkel. Mart ferodo tárcsák, ds2500 betét, 195/50R15 federal RS-R gumi.

Alsó nyulvány merevítő kellene meg egy olyan cucc amit Stefan linkelt és mehet próbálgatás.

Majd egy coilover szett és csak ezután a hátsó híd.

Elküldve
Nincs. Ez egy xe corsa erősített nyulványokkal, állítható fk futóművel, csak első toronymerevítővel, 256-os fékkel, elöl-hátul fém fékcsövekkel. Mart ferodo tárcsák, ds2500 betét, 195/50R15 federal RS-R gumi.

Alsó nyulvány merevítő kellene meg egy olyan cucc amit Stefan linkelt és mehet próbálgatás.

Majd egy coilover szett és csak ezután a hátsó híd.

Sok angolnál láttam a hátsó hídra felrakott útólagos stabrudat...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.