Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Nem új dolog ez sem:

Troll

itt jól leírják ilyen esetben, hogy kell eljárni.

Pár oldallal ezelőtt már próbáltam erre célozni, de így egyértelműbb. :D

Viszont cserébe érdekes olvasmányt produkáltatok, sok-sok tanulsággal! :D

Ezt az Opelt meg kipróbálnám! :lol:

... a 45. másodpertől...

és 8:34-től

Cserébe fel tudom ajánlani az enyhén elhasznált gyári Corsámat egy-két körre nosztalgiázni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Padregas!

Már nem emlékszem, hogy írtad e, de neked mennyire gyári az XE? Úgy rémlik valami leömlőd mintha lenne meg ilyesmi, de pl. hengerfej, chip, szívósor?

A futóműnél mintha már nem tudnál nagyon továbblépni. Nem lehet, hogy valami nyomaték/teljesítménygörbe optimalizálás, esetleg egy váltóáttétel variálás dobna még egy pár másodpercet vagy nagyon hülyeség? Vagy csak szimplán nem akarsz jobban belemerülni :lol:

Csak abból indulok ki, hogy nekem érezhető volt a különbség az irmscher chip-es ECUval (gyári Astra leömlővel) a Corsa (a Vectra is forum_icon_szetvert.gif) :lol:

Link to comment
Megosztás:

És szerinted a "megvan a 2:25" az azt jelenti hogy ment már 2:25-nél jobbat is? Szövegértelmezés kettes alá.

Mivel kiment a mostani nyílt napra és 6.hó 23-án írta,hogy ment 2:25-t ezért bátorkodtam megkérdezni hátha sikerült javítani rajta.

Erre beleokoskodtál,hogy a 360 ferka (gondolom újgazdag nyugdíjas őszes halántékú tulaja) 2:26 alatt szerencsétlenkedte körbe a drága technikát.

Innen tudom, nem volt meg az infó neked,hogy ment már 2:25-t.

Link to comment
Megosztás:

Ezt az Opelt meg kipróbálnám! :lol:

Cserébe fel tudom ajánlani az enyhén elhasznált gyári Corsámat egy-két körre nosztalgiázni :lol:

Az autó nem pesti utakra való, így sem járok vele soha, max futóműveshez, meg pályákra.

A "kicsivel" járok a napokban, pont nosztalgia hangulat miatt és az is nagyon kellemes...

Link to comment
Megosztás:

Padregas!

Már nem emlékszem, hogy írtad e, de neked mennyire gyári az XE? Úgy rémlik valami leömlőd mintha lenne meg ilyesmi, de pl. hengerfej, chip, szívósor?

A futóműnél mintha már nem tudnál nagyon továbblépni. Nem lehet, hogy valami nyomaték/teljesítménygörbe optimalizálás, esetleg egy váltóáttétel variálás dobna még egy pár másodpercet vagy nagyon hülyeség? Vagy csak szimplán nem akarsz jobban belemerülni :lol:

Csak abból indulok ki, hogy nekem érezhető volt a különbség az irmscher chip-es ECUval (gyári Astra leömlővel) a Corsa (a Vectra is forum_icon_szetvert.gif) :lol:

Powercap van rajta, szép piros és chip. Motul 300v olaj, GM gyári gyertyák. A leömlőm szerintem gyári.

A váltón sokat agyaltam, biztos hozna időt, de nemsokára lányom születik, így az anyagiak lesznek csak áttételezve a váltó nem.

A legtöbb másodperc pedig a futóműben van: dőlés, széttartás van, de utánfutás még nincs, majd jövőre.

Az aksit is lusta voltam hátra pakolni idén...

Merülnék én de minél mélyebbre mész annál több pénzt kell magaddal vinni. De erről Demó tudna mesélni.

Link to comment
Megosztás:

...

A váltón sokat agyaltam, biztos hozna időt, de nemsokára lányom születik, így az anyagiak lesznek csak áttételezve a váltó nem.

...

Merülnék én de minél mélyebbre mész annál több pénzt kell magaddal vinni. De erről Demó tudna mesélni.

Gondoltam, hogy neked sem egyszerű belemélyedni jobban a témába. Igaz én nem Demó szintjén, de locsoltam én is eleget.

Érdekes dolgokat lehete csinálni amúgy. Angoloknál láttam toronyba építhető állítható cuccot, elég korrektnek tűnik.

Link to comment
Megosztás:

Powercap van rajta, szép piros és chip. Motul 300v olaj, GM gyári gyertyák. A leömlőm szerintem gyári.

A váltón sokat agyaltam, biztos hozna időt, de nemsokára lányom születik, így az anyagiak lesznek csak áttételezve a váltó nem.

A legtöbb másodperc pedig a futóműben van: dőlés, széttartás van, de utánfutás még nincs, majd jövőre.

Az aksit is lusta voltam hátra pakolni idén...

Merülnék én de minél mélyebbre mész annál több pénzt kell magaddal vinni. De erről Demó tudna mesélni.

Merev híd van még hátul? Hajlítgattad már a hidat? Ha adsz a hátuljának széttartást,akkor csökken az alulkormányzás, 2-2.5 mm-rel próbálkoznék.

Ha a hungaroringi pályán akarsz jobbat menni,oda nem árt csak a jobb oldalnak nagyobb negatív dőlést adni ,mert a jobb oldal többet kap.

Link to comment
Megosztás:

Gondoltam, hogy neked sem egyszerű belemélyedni jobban a témába. Igaz én nem Demó szintjén, de locsoltam én is eleget.

Érdekes dolgokat lehete csinálni amúgy. Angoloknál láttam toronyba építhető állítható cuccot, elég korrektnek tűnik.

Ismertem ezt a megoldást, nagyon vonzó, de még nem szántam rá magam. De negyon kellene egy ilyen is.

Link to comment
Megosztás:

Merev híd van még hátul? Hajlítgattad már a hidat? Ha adsz a hátuljának széttartást,akkor csökken az alulkormányzás, 2-2.5 mm-rel próbálkoznék.

Ha a hungaroringi pályán akarsz jobbat menni,oda nem árt csak a jobb oldalnak nagyobb negatív dőlést adni ,mert a jobb oldal többet kap.

Hátul a híd merev, zöld szilentekben van, de hajlítgatást kerülném, a gondok jelenleg még elöl vannak.

Link to comment
Megosztás:

Hátul a híd merev, zöld szilentekben van, de hajlítgatást kerülném, a gondok jelenleg még elöl vannak.

Excenteres csavarok a gólyalábban gondolom vannak. Ha dőlést tudsz neki adni.

Utánfutás előnye akkor jön ki ha kanyarban az ivkülső nagyobb dőlést produkál.

Szerintem hátul több időt tudnál lefaragni.

Link to comment
Megosztás:

Excenteres csavarok a gólyalábban gondolom vannak. Ha dőlést tudsz neki adni.

Utánfutás előnye akkor jön ki ha kanyarban az ivkülső nagyobb dőlést produkál.

Szerintem hátul több időt tudnál lefaragni.

Igazad van, hogy a hátul is kellene valamit tenni, de féktávon duplázódik a holtjátékom, terhelésváltásra "nyeklik az eleje" és ezt nem hátul tudod megoldani.

Link to comment
Megosztás:

Ismertem ezt a megoldást, nagyon vonzó, de még nem szántam rá magam. De negyon kellene egy ilyen is.

Igen, egy jó gátló/rugó, jól beállítva nagyon sokat tud számítani. Ez már az a szint, amikor az apró finomkodásokkal faragod a tized másodperceket. Innen már kevésbé egyszerű a téma :lol:

Amúgy abban is van valami, amit Haka mondott, csak az már nagyon faragós, ahogy látom nem igazán akarod te sem megbontani a gyári struktúrát, ez már az a "belemerülős kategória", amiről beszéltünk :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen, egy jó gátló/rugó, jól beállítva nagyon sokat tud számítani. Ez már az a szint, amikor az apró finomkodásokkal faragod a tized másodperceket. Innen már kevésbé egyszerű a téma :D

Amúgy abban is van valami, amit Haka mondott, csak az már nagyon faragós, ahogy látom nem igazán akarod te sem megbontani a gyári struktúrát, ez már az a "belemerülős kategória", amiről beszéltünk :lol:

A 4X4-et szerintem pályaautónál kár belekeverni, könnyen jöhet az,hogy többet buksz a réven,mint nyersz a... többlet súly valamint a dinamikus nyomaték elosztás nehézségei miatt. (a calibra 4x4 nem nyert hangszórót)

Én a motort úgy ahogy van átpakolnám váltóstól a hátsó tengelyre, független felfüggesztéssel stabrúddal hátra. Így kvázi középmotoros,hátsókerekes lenne a corsa. :lol:

De ezzel előrébb lennék pénzügyileg és köridőben is szvsz. :D

Link to comment
Megosztás:

A 4X4-et szerintem pályaautónál kár belekeverni, könnyen jöhet az,hogy többet buksz a réven,mint nyersz a... többlet súly valamint a dinamikus nyomaték elosztás nehézségei miatt. (a calibra 4x4 nem nyert hangszórót)

...

Tudom, nem is a 4x4 miatt linkeltem be. Azt a lengőkart meg lehetne csinálni ettől függetlenül is :D

...Én a motort úgy ahogy van átpakolnám váltóstól a hátsó tengelyre, független felfüggesztéssel stabrúddal hátra. Így kvázi középmotoros,hátsókerekes lenne a corsa. :lol:

...

Igen, ez lenne a legoptimálisabb :lol:

Mittelmotor4_small.jpg

Link to comment
Megosztás:

Be van bukócsövezve a vas?

Nincs. Ez egy xe corsa erősített nyulványokkal, állítható fk futóművel, csak első toronymerevítővel, 256-os fékkel, elöl-hátul fém fékcsövekkel. Mart ferodo tárcsák, ds2500 betét, 195/50R15 federal RS-R gumi.

Alsó nyulvány merevítő kellene meg egy olyan cucc amit Stefan linkelt és mehet próbálgatás.

Majd egy coilover szett és csak ezután a hátsó híd.

Link to comment
Megosztás:

Nincs. Ez egy xe corsa erősített nyulványokkal, állítható fk futóművel, csak első toronymerevítővel, 256-os fékkel, elöl-hátul fém fékcsövekkel. Mart ferodo tárcsák, ds2500 betét, 195/50R15 federal RS-R gumi.

Alsó nyulvány merevítő kellene meg egy olyan cucc amit Stefan linkelt és mehet próbálgatás.

Majd egy coilover szett és csak ezután a hátsó híd.

Sok angolnál láttam a hátsó hídra felrakott útólagos stabrudat...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.