Lanti Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Nem új dolog ez sem: Troll itt jól leírják ilyen esetben, hogy kell eljárni. hehe, ez jó :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
padregas Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Nem új dolog ez sem: Troll itt jól leírják ilyen esetben, hogy kell eljárni. Ok, az aláírása is ezt mondja, ami valjuk be kissé izzadtság szagú. Én szeretem a trollokat, de Hakimakinak van még mit fejlődni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Inkább mesélj Padre! Meddig forgatod? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fam Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fam Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Nem új dolog ez sem: Troll itt jól leírják ilyen esetben, hogy kell eljárni. Pár oldallal ezelőtt már próbáltam erre célozni, de így egyértelműbb. :D Viszont cserébe érdekes olvasmányt produkáltatok, sok-sok tanulsággal! :D Ezt az Opelt meg kipróbálnám! :lol: ... a 45. másodpertől... és 8:34-től Cserébe fel tudom ajánlani az enyhén elhasznált gyári Corsámat egy-két körre nosztalgiázni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Válasz az előző hsz-re. És szerinted a "megvan a 2:25" az azt jelenti hogy ment már 2:25-nél jobbat is? Szövegértelmezés kettes alá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Padregas! Már nem emlékszem, hogy írtad e, de neked mennyire gyári az XE? Úgy rémlik valami leömlőd mintha lenne meg ilyesmi, de pl. hengerfej, chip, szívósor? A futóműnél mintha már nem tudnál nagyon továbblépni. Nem lehet, hogy valami nyomaték/teljesítménygörbe optimalizálás, esetleg egy váltóáttétel variálás dobna még egy pár másodpercet vagy nagyon hülyeség? Vagy csak szimplán nem akarsz jobban belemerülni :lol: Csak abból indulok ki, hogy nekem érezhető volt a különbség az irmscher chip-es ECUval (gyári Astra leömlővel) a Corsa (a Vectra is ) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 És szerinted a "megvan a 2:25" az azt jelenti hogy ment már 2:25-nél jobbat is? Szövegértelmezés kettes alá. Mivel kiment a mostani nyílt napra és 6.hó 23-án írta,hogy ment 2:25-t ezért bátorkodtam megkérdezni hátha sikerült javítani rajta. Erre beleokoskodtál,hogy a 360 ferka (gondolom újgazdag nyugdíjas őszes halántékú tulaja) 2:26 alatt szerencsétlenkedte körbe a drága technikát. Innen tudom, nem volt meg az infó neked,hogy ment már 2:25-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
padregas Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 És szerinted a "megvan a 2:25" az azt jelenti hogy ment már 2:25-nél jobbat is? Szövegértelmezés kettes alá. Nem mentem 2:25 alá sajnos. Az autón végül nem lett semmilyen változás, nem igazán volt tiszta köröm és iszonyú meleg volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
padregas Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Ezt az Opelt meg kipróbálnám! :lol: Cserébe fel tudom ajánlani az enyhén elhasznált gyári Corsámat egy-két körre nosztalgiázni :lol: Az autó nem pesti utakra való, így sem járok vele soha, max futóműveshez, meg pályákra. A "kicsivel" járok a napokban, pont nosztalgia hangulat miatt és az is nagyon kellemes... Link to comment Megosztás: More sharing options...
padregas Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Padregas! Már nem emlékszem, hogy írtad e, de neked mennyire gyári az XE? Úgy rémlik valami leömlőd mintha lenne meg ilyesmi, de pl. hengerfej, chip, szívósor? A futóműnél mintha már nem tudnál nagyon továbblépni. Nem lehet, hogy valami nyomaték/teljesítménygörbe optimalizálás, esetleg egy váltóáttétel variálás dobna még egy pár másodpercet vagy nagyon hülyeség? Vagy csak szimplán nem akarsz jobban belemerülni :lol: Csak abból indulok ki, hogy nekem érezhető volt a különbség az irmscher chip-es ECUval (gyári Astra leömlővel) a Corsa (a Vectra is ) :lol: Powercap van rajta, szép piros és chip. Motul 300v olaj, GM gyári gyertyák. A leömlőm szerintem gyári. A váltón sokat agyaltam, biztos hozna időt, de nemsokára lányom születik, így az anyagiak lesznek csak áttételezve a váltó nem. A legtöbb másodperc pedig a futóműben van: dőlés, széttartás van, de utánfutás még nincs, majd jövőre. Az aksit is lusta voltam hátra pakolni idén... Merülnék én de minél mélyebbre mész annál több pénzt kell magaddal vinni. De erről Demó tudna mesélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fam Elküldve Augusztus30, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2011 Az autó nem pesti utakra való, így sem járok vele soha, max futóműveshez, meg pályákra. A "kicsivel" járok a napokban, pont nosztalgia hangulat miatt és az is nagyon kellemes... Ettől még vonzó az élmény amit okoz a 'tudás'. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 ... A váltón sokat agyaltam, biztos hozna időt, de nemsokára lányom születik, így az anyagiak lesznek csak áttételezve a váltó nem. ... Merülnék én de minél mélyebbre mész annál több pénzt kell magaddal vinni. De erről Demó tudna mesélni. Gondoltam, hogy neked sem egyszerű belemélyedni jobban a témába. Igaz én nem Demó szintjén, de locsoltam én is eleget. Érdekes dolgokat lehete csinálni amúgy. Angoloknál láttam toronyba építhető állítható cuccot, elég korrektnek tűnik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 Powercap van rajta, szép piros és chip. Motul 300v olaj, GM gyári gyertyák. A leömlőm szerintem gyári. A váltón sokat agyaltam, biztos hozna időt, de nemsokára lányom születik, így az anyagiak lesznek csak áttételezve a váltó nem. A legtöbb másodperc pedig a futóműben van: dőlés, széttartás van, de utánfutás még nincs, majd jövőre. Az aksit is lusta voltam hátra pakolni idén... Merülnék én de minél mélyebbre mész annál több pénzt kell magaddal vinni. De erről Demó tudna mesélni. Merev híd van még hátul? Hajlítgattad már a hidat? Ha adsz a hátuljának széttartást,akkor csökken az alulkormányzás, 2-2.5 mm-rel próbálkoznék. Ha a hungaroringi pályán akarsz jobbat menni,oda nem árt csak a jobb oldalnak nagyobb negatív dőlést adni ,mert a jobb oldal többet kap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
padregas Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 Gondoltam, hogy neked sem egyszerű belemélyedni jobban a témába. Igaz én nem Demó szintjén, de locsoltam én is eleget. Érdekes dolgokat lehete csinálni amúgy. Angoloknál láttam toronyba építhető állítható cuccot, elég korrektnek tűnik. Ismertem ezt a megoldást, nagyon vonzó, de még nem szántam rá magam. De negyon kellene egy ilyen is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
padregas Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 Merev híd van még hátul? Hajlítgattad már a hidat? Ha adsz a hátuljának széttartást,akkor csökken az alulkormányzás, 2-2.5 mm-rel próbálkoznék. Ha a hungaroringi pályán akarsz jobbat menni,oda nem árt csak a jobb oldalnak nagyobb negatív dőlést adni ,mert a jobb oldal többet kap. Hátul a híd merev, zöld szilentekben van, de hajlítgatást kerülném, a gondok jelenleg még elöl vannak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 Hátul a híd merev, zöld szilentekben van, de hajlítgatást kerülném, a gondok jelenleg még elöl vannak. Excenteres csavarok a gólyalábban gondolom vannak. Ha dőlést tudsz neki adni. Utánfutás előnye akkor jön ki ha kanyarban az ivkülső nagyobb dőlést produkál. Szerintem hátul több időt tudnál lefaragni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
padregas Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 Excenteres csavarok a gólyalábban gondolom vannak. Ha dőlést tudsz neki adni. Utánfutás előnye akkor jön ki ha kanyarban az ivkülső nagyobb dőlést produkál. Szerintem hátul több időt tudnál lefaragni. Igazad van, hogy a hátul is kellene valamit tenni, de féktávon duplázódik a holtjátékom, terhelésváltásra "nyeklik az eleje" és ezt nem hátul tudod megoldani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 Ismertem ezt a megoldást, nagyon vonzó, de még nem szántam rá magam. De negyon kellene egy ilyen is. Igen, egy jó gátló/rugó, jól beállítva nagyon sokat tud számítani. Ez már az a szint, amikor az apró finomkodásokkal faragod a tized másodperceket. Innen már kevésbé egyszerű a téma :lol: Amúgy abban is van valami, amit Haka mondott, csak az már nagyon faragós, ahogy látom nem igazán akarod te sem megbontani a gyári struktúrát, ez már az a "belemerülős kategória", amiről beszéltünk :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 Igen, egy jó gátló/rugó, jól beállítva nagyon sokat tud számítani. Ez már az a szint, amikor az apró finomkodásokkal faragod a tized másodperceket. Innen már kevésbé egyszerű a téma :D Amúgy abban is van valami, amit Haka mondott, csak az már nagyon faragós, ahogy látom nem igazán akarod te sem megbontani a gyári struktúrát, ez már az a "belemerülős kategória", amiről beszéltünk :lol: A 4X4-et szerintem pályaautónál kár belekeverni, könnyen jöhet az,hogy többet buksz a réven,mint nyersz a... többlet súly valamint a dinamikus nyomaték elosztás nehézségei miatt. (a calibra 4x4 nem nyert hangszórót) Én a motort úgy ahogy van átpakolnám váltóstól a hátsó tengelyre, független felfüggesztéssel stabrúddal hátra. Így kvázi középmotoros,hátsókerekes lenne a corsa. :lol: De ezzel előrébb lennék pénzügyileg és köridőben is szvsz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 Igazad van, hogy a hátul is kellene valamit tenni, de féktávon duplázódik a holtjátékom, terhelésváltásra "nyeklik az eleje" és ezt nem hátul tudod megoldani. Be van bukócsövezve a vas? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 A 4X4-et szerintem pályaautónál kár belekeverni, könnyen jöhet az,hogy többet buksz a réven,mint nyersz a... többlet súly valamint a dinamikus nyomaték elosztás nehézségei miatt. (a calibra 4x4 nem nyert hangszórót) ... Tudom, nem is a 4x4 miatt linkeltem be. Azt a lengőkart meg lehetne csinálni ettől függetlenül is :D ...Én a motort úgy ahogy van átpakolnám váltóstól a hátsó tengelyre, független felfüggesztéssel stabrúddal hátra. Így kvázi középmotoros,hátsókerekes lenne a corsa. :lol: ... Igen, ez lenne a legoptimálisabb :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
padregas Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 Be van bukócsövezve a vas? Nincs. Ez egy xe corsa erősített nyulványokkal, állítható fk futóművel, csak első toronymerevítővel, 256-os fékkel, elöl-hátul fém fékcsövekkel. Mart ferodo tárcsák, ds2500 betét, 195/50R15 federal RS-R gumi. Alsó nyulvány merevítő kellene meg egy olyan cucc amit Stefan linkelt és mehet próbálgatás. Majd egy coilover szett és csak ezután a hátsó híd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
padregas Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 Igen, ez lenne a legoptimálisabb :lol: http://opel-corsa-a.com/Modelle/Michalak/M...otor4_small.jpg vagy ez, bár ez c corsa, de akkor is igen ütős darab Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 Nincs. Ez egy xe corsa erősített nyulványokkal, állítható fk futóművel, csak első toronymerevítővel, 256-os fékkel, elöl-hátul fém fékcsövekkel. Mart ferodo tárcsák, ds2500 betét, 195/50R15 federal RS-R gumi. Alsó nyulvány merevítő kellene meg egy olyan cucc amit Stefan linkelt és mehet próbálgatás. Majd egy coilover szett és csak ezután a hátsó híd. Sok angolnál láttam a hátsó hídra felrakott útólagos stabrudat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts