Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
ha már itt járunk,régóta furdalja vmi az oldalam, mégpedig az hogy egy NE corsa hogy viszonyul(na) egy vti civichez? van egy pár vti-s ismerősöm de soha nem jutottunk el egy esetleges megmérettetéshez?! Vmi tapasztalat vkinek? :)

Fej fej mellett kb. ha jól tudom 150nm/7000 160LE 7.8 mp alatt 100 :D tehát szerintem hasonlóak.

Elküldve
Fej fej mellett kb. ha jól tudom 150nm/7000 160LE 7.8 mp alatt 100 :) tehát szerintem hasonlóak.

azzal a különbséggel hogy a corsa szebb :D

Elküldve
Mit hozok még fel? Amióta megvan a 190E-m tudom milyen egy igazán jó futómű és a corsa mekkora fényévekre van tőle.

azért megnézném hogy a 190E-vel ugyanezt a pályát gyorsabban megcsinálod... és ez még csak egy gyári 1.6...

Vagy

Akkora íven fordul mint egy tankhajó, kábé úgy is billeg, ráadásul üvölt a motor közben meg megy vagy harminccal, mert olyan dögnehéz...
Elküldve
azért megnézném hogy a 190E-vel ugyanezt a pályát gyorsabban megcsinálod... és ez még csak egy gyári 1.6...

Vagy

Akkora íven fordul mint egy tankhajó, kábé úgy is billeg, ráadásul üvölt a motor közben meg megy vagy harminccal, mert olyan dögnehéz...

Örülnék neki ha így tudnék vezetni :)

Elküldve
azért megnézném hogy a 190E-vel ugyanezt a pályát gyorsabban megcsinálod... és ez még csak egy gyári 1.6...

Vagy

Akkora íven fordul mint egy tankhajó, kábé úgy is billeg, ráadásul üvölt a motor közben meg megy vagy harminccal, mert olyan dögnehéz...

Én igyekeztem hasonlóságot felfedezni a két pálya között. Neked sikerült. Gratulálok.

1100kg dögnehéz? Mert egy B corsa nagyblokkal közel van az 1tonnához,az nem nehéz,érdekes.

Elküldve
Demjén művek, Hajós.C14SE-től az MV6-ig minden megoldást képes kivitelezni.Kisit kattant a csóka, de amúgy jóó fej! :D :D :D

:) 150 km-re van + én is csak ábrándozom.

Áztasd be csavarlazítóval, és utána erőszakoskodj vele.Mondjuk a vége lehet így is az lesz, hogy az állító részt uninstallálni kell, és szerválni hozzá egy újat.

;) akkor küzdök. :lol:

Elküldve
ha már itt járunk,régóta furdalja vmi az oldalam, mégpedig az hogy egy NE corsa hogy viszonyul(na) egy vti civichez? van egy pár vti-s ismerősöm de soha nem jutottunk el egy esetleges megmérettetéshez?! Vmi tapasztalat vkinek? ;)

Csak XE Corsával (A) van tapasztalatom VTi Civichez viszonyulásilag. 220-ig egész jól tartja a tempót a Honda, aztán valahogy elkezd távolodni a tükörben :D :D :D Mentségére legyen szólva, hogy 4 ajtós volt :lol:

Egyébként ez nem A Corsa topik véletlenül? :)

Elküldve
Én igyekeztem hasonlóságot felfedezni a két pálya között. Neked sikerült. Gratulálok.

Hol olvastál olyat hogy van hasonlóság a két pálya között?

Ha már fordulékonyságról volt szó, ezt illusztrálandó igyekeztem bólyakerülgető videókat találni mindkét említett típusról. Az hadd ne legyen már az én hibám hogy nem kergették meg ugyanazon a pályán mindkét autót, de így is látszik hogy a Merga olyan ívben kerüli a bólyákat, hogy szerény véleményem szerint azon a pályán amin a Corsa ment, max. csokorba szedni tudta volna a bólyákat, nem kerülgetni.

1100kg dögnehéz? Mert egy B corsa nagyblokkal közel van az 1tonnához,az nem nehéz,érdekes.

Fogalmam sincs milyen nehéz egy B Corsa nagy blokkal, de ahogy Stefan is megjegyezte, ez itt az A Corsa topik. Az én A-m pedig a gyári alapmotorjával 780kg, úgyhogy elég valószínű hogy nagyblokkal is alatta maradna a 900-nak. Ha pedig kanyarsebességről/stabilitásról van szó, akkor 200kg rengeteg...

Elküldve
:) 150 km-re van + én is csak ábrándozom.

Elég sokat kell menni olykor a dolgokhoz.Az én épített NE Corsámhoz pl. az üléssort Kaposvárról hoztam el..... :D

:D akkor küzdök. :D

Érdekes módon a jelenlegi gép alatt sokkal értelmesebben van megoldva, ugyanaz a kézifékállító, pedig ez még az első szériák egyike. (1984)

Elküldve
...

Fogalmam sincs milyen nehéz egy B Corsa nagy blokkal, de ahogy Stefan is megjegyezte, ez itt az A Corsa topik. Az én A-m pedig a gyári alapmotorjával 780kg, úgyhogy elég valószínű hogy nagyblokkal is alatta maradna a 900-nak. Ha pedig kanyarsebességről/stabilitásról van szó, akkor 200kg rengeteg...

A fehéret Demóéknál lemértük és kereken 900Kg volt. XE-vel, F20-al, ülésekkel, tetőablakkal, teletankolva, 256-os fékekkel. Amikor beleültem, akkor kicsit több. :D

Forgalmi szerint nekem is 780 volt azt hiszem, de ez annyira nem mérvadó adat, mint pl. a teljesítmény. Egy fékpadon derül ki, hogy valójában kinek vannak még meg a gyári lovai :lol:

Te most diszkriminatív vagy? vigyázzá,tudom hogy nézel ki! :D

Mér' barátkozol ilyenekkel? :) :D :D

:lol: ;) :)

Elküldve
Mér' barátkozol ilyenekkel? :D :D :D

dehogy barátkozom ,egyszer kint voltam a lurdynál, Sp-vel beszélgettem és ő mindenkire rámutogatott hogy ki kicsoda (bemutatni persze már nem mutatott be nagyon senkinek :lol: ) szóval az arcok megvannak :)

Elküldve
dehogy barátkozom ,egyszer kint voltam a lurdynál, Sp-vel beszélgettem és ő mindenkire rámutogatott hogy ki kicsoda (bemutatni persze már nem mutatott be nagyon senkinek :D ) szóval az arcok megvannak :)

Persze...fogd rám :D :D

Elküldve

Én egy integrát kétszer is elvertem 80ról 160-ig az xe-vel. Egyszer a teljes mx-5 klubbot is sikerült két kör alatt a hungaroringen...

Fékből pedig kötelező a nagy 256-os minden corsára, gumiban pedig 175/65R14 vagy 185/60R14.

Utána jöhet a futómű és hangsúlyoznám, hogy csak a végén a motor meg a cicás napellenző.

Elküldve
Én egy integrát kétszer is elvertem 80ról 160-ig az xe-vel. Egyszer a teljes mx-5 klubbot is sikerült két kör alatt a hungaroringen...

Fékből pedig kötelező a nagy 256-os minden corsára, gumiban pedig 175/65R14 vagy 185/60R14.

Utána jöhet a futómű és hangsúlyoznám, hogy csak a végén a motor meg a cicás napellenző.

na ez milyen lehet? :)

Elküldve
Utána jöhet a futómű és hangsúlyoznám, hogy csak a végén a motor meg a cicás napellenző.

Jelentem a futóműnél tartok.

Lesz Bilstein gátló, 40-es csücs és PU szilelnt englisből. :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.