Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

ha már itt járunk,régóta furdalja vmi az oldalam, mégpedig az hogy egy NE corsa hogy viszonyul(na) egy vti civichez? van egy pár vti-s ismerősöm de soha nem jutottunk el egy esetleges megmérettetéshez?! Vmi tapasztalat vkinek? :)

Fej fej mellett kb. ha jól tudom 150nm/7000 160LE 7.8 mp alatt 100 :D tehát szerintem hasonlóak.

Link to comment
Megosztás:

Mit hozok még fel? Amióta megvan a 190E-m tudom milyen egy igazán jó futómű és a corsa mekkora fényévekre van tőle.

azért megnézném hogy a 190E-vel ugyanezt a pályát gyorsabban megcsinálod... és ez még csak egy gyári 1.6...

Vagy

Akkora íven fordul mint egy tankhajó, kábé úgy is billeg, ráadásul üvölt a motor közben meg megy vagy harminccal, mert olyan dögnehéz...
Link to comment
Megosztás:

azért megnézném hogy a 190E-vel ugyanezt a pályát gyorsabban megcsinálod... és ez még csak egy gyári 1.6...

Vagy

Akkora íven fordul mint egy tankhajó, kábé úgy is billeg, ráadásul üvölt a motor közben meg megy vagy harminccal, mert olyan dögnehéz...

Örülnék neki ha így tudnék vezetni :)

Link to comment
Megosztás:

azért megnézném hogy a 190E-vel ugyanezt a pályát gyorsabban megcsinálod... és ez még csak egy gyári 1.6...

Vagy

Akkora íven fordul mint egy tankhajó, kábé úgy is billeg, ráadásul üvölt a motor közben meg megy vagy harminccal, mert olyan dögnehéz...

Én igyekeztem hasonlóságot felfedezni a két pálya között. Neked sikerült. Gratulálok.

1100kg dögnehéz? Mert egy B corsa nagyblokkal közel van az 1tonnához,az nem nehéz,érdekes.

Link to comment
Megosztás:

Demjén művek, Hajós.C14SE-től az MV6-ig minden megoldást képes kivitelezni.Kisit kattant a csóka, de amúgy jóó fej! :D :D :D

:) 150 km-re van + én is csak ábrándozom.

Áztasd be csavarlazítóval, és utána erőszakoskodj vele.Mondjuk a vége lehet így is az lesz, hogy az állító részt uninstallálni kell, és szerválni hozzá egy újat.

;) akkor küzdök. :lol:

Link to comment
Megosztás:

ha már itt járunk,régóta furdalja vmi az oldalam, mégpedig az hogy egy NE corsa hogy viszonyul(na) egy vti civichez? van egy pár vti-s ismerősöm de soha nem jutottunk el egy esetleges megmérettetéshez?! Vmi tapasztalat vkinek? ;)

Csak XE Corsával (A) van tapasztalatom VTi Civichez viszonyulásilag. 220-ig egész jól tartja a tempót a Honda, aztán valahogy elkezd távolodni a tükörben :D :D :D Mentségére legyen szólva, hogy 4 ajtós volt :lol:

Egyébként ez nem A Corsa topik véletlenül? :)

Link to comment
Megosztás:

Én igyekeztem hasonlóságot felfedezni a két pálya között. Neked sikerült. Gratulálok.

Hol olvastál olyat hogy van hasonlóság a két pálya között?

Ha már fordulékonyságról volt szó, ezt illusztrálandó igyekeztem bólyakerülgető videókat találni mindkét említett típusról. Az hadd ne legyen már az én hibám hogy nem kergették meg ugyanazon a pályán mindkét autót, de így is látszik hogy a Merga olyan ívben kerüli a bólyákat, hogy szerény véleményem szerint azon a pályán amin a Corsa ment, max. csokorba szedni tudta volna a bólyákat, nem kerülgetni.

1100kg dögnehéz? Mert egy B corsa nagyblokkal közel van az 1tonnához,az nem nehéz,érdekes.

Fogalmam sincs milyen nehéz egy B Corsa nagy blokkal, de ahogy Stefan is megjegyezte, ez itt az A Corsa topik. Az én A-m pedig a gyári alapmotorjával 780kg, úgyhogy elég valószínű hogy nagyblokkal is alatta maradna a 900-nak. Ha pedig kanyarsebességről/stabilitásról van szó, akkor 200kg rengeteg...

Link to comment
Megosztás:

:) 150 km-re van + én is csak ábrándozom.

Elég sokat kell menni olykor a dolgokhoz.Az én épített NE Corsámhoz pl. az üléssort Kaposvárról hoztam el..... :D

:D akkor küzdök. :D

Érdekes módon a jelenlegi gép alatt sokkal értelmesebben van megoldva, ugyanaz a kézifékállító, pedig ez még az első szériák egyike. (1984)

Link to comment
Megosztás:

...

Fogalmam sincs milyen nehéz egy B Corsa nagy blokkal, de ahogy Stefan is megjegyezte, ez itt az A Corsa topik. Az én A-m pedig a gyári alapmotorjával 780kg, úgyhogy elég valószínű hogy nagyblokkal is alatta maradna a 900-nak. Ha pedig kanyarsebességről/stabilitásról van szó, akkor 200kg rengeteg...

A fehéret Demóéknál lemértük és kereken 900Kg volt. XE-vel, F20-al, ülésekkel, tetőablakkal, teletankolva, 256-os fékekkel. Amikor beleültem, akkor kicsit több. :D

Forgalmi szerint nekem is 780 volt azt hiszem, de ez annyira nem mérvadó adat, mint pl. a teljesítmény. Egy fékpadon derül ki, hogy valójában kinek vannak még meg a gyári lovai :lol:

Te most diszkriminatív vagy? vigyázzá,tudom hogy nézel ki! :D

Mér' barátkozol ilyenekkel? :) :D :D

:lol: ;) :)

Link to comment
Megosztás:

Én egy integrát kétszer is elvertem 80ról 160-ig az xe-vel. Egyszer a teljes mx-5 klubbot is sikerült két kör alatt a hungaroringen...

Fékből pedig kötelező a nagy 256-os minden corsára, gumiban pedig 175/65R14 vagy 185/60R14.

Utána jöhet a futómű és hangsúlyoznám, hogy csak a végén a motor meg a cicás napellenző.

Link to comment
Megosztás:

Én egy integrát kétszer is elvertem 80ról 160-ig az xe-vel. Egyszer a teljes mx-5 klubbot is sikerült két kör alatt a hungaroringen...

Fékből pedig kötelező a nagy 256-os minden corsára, gumiban pedig 175/65R14 vagy 185/60R14.

Utána jöhet a futómű és hangsúlyoznám, hogy csak a végén a motor meg a cicás napellenző.

na ez milyen lehet? :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.