Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Bírom, hogy csak így bedobnak egyesek ilyen okosságokat, holott még nulla tapasztalatuk van ezügyben. :)

Néha hallgathatnál azokra, akiknek már van némi tapasztalatuk ilyen téren, lehet nem mindenki beszél hülyeségeket. :D

Erről ugatok nekik, de inkább legagyiznak és lehülyéznek! :D

Te voltál köztünk az első "elmebeteg", aki kintről hozta az agymenést.

Aztán jött Losi, Stefan és még sokan mások, köztük én is.

Losi corsájának építése közben a sok szívás árán iszonyat sokat tanultunk, de ez most kifizetődik... :D

Link to comment
Megosztás:

Erről ugatok nekik, de inkább legagyiznak és lehülyéznek! :D

Te voltál köztünk az első "elmebeteg", aki kintről hozta az agymenést.

Aztán jött Losi, Stefan és még sokan mások, köztük én is.

Losi corsájának építése közben a sok szívás árán iszonyat sokat tanultunk, de ez most kifizetődik... :)

Az a vicces az egészben, hogy a mi tapasztalatainkkal egy valag pénzt és időt megspórolhatnának, akik ilyesmire szánják magukat. Mégis sokan azt gondolják, hogy majd ők megmutatják, hogy azt lehet jobban, olcsóbban is. Hát hajrá, Én szívesen meghallgatom mások tapasztalatát is, hogy tanuljak belőle, mert nekem nagyon sok időmbe é pénzembe került, mire idáig eljutottam.

Link to comment
Megosztás:

Az a vicces az egészben, hogy a mi tapasztalatainkkal egy valag pénzt és időt megspórolhatnának, akik ilyesmire szánják magukat. Mégis sokan azt gondolják, hogy majd ők megmutatják, hogy azt lehet jobban, olcsóbban is. Hát hajrá, Én szívesen meghallgatom mások tapasztalatát is, hogy tanuljak belőle, mert nekem nagyon sok időmbe é pénzembe került, mire idáig eljutottam.

Mert nem értesz hozzá :) :D :D

Link to comment
Megosztás:

Az a vicces az egészben, hogy a mi tapasztalatainkkal egy valag pénzt és időt megspórolhatnának, akik ilyesmire szánják magukat. Mégis sokan azt gondolják, hogy majd ők megmutatják, hogy azt lehet jobban, olcsóbban is. Hát hajrá, Én szívesen meghallgatom mások tapasztalatát is, hogy tanuljak belőle, mert nekem nagyon sok időmbe é pénzembe került, mire idáig eljutottam.

Mert nem értesz hozzá :) :D :D

...és az egészben a legszebb, hogy még le is oltanak, hogy mennyire szarul is megy egy Ne vagy XE corsa úgy, hogy nem is ültek még ilyenben, de ez már csak hab a tortán. :D

Link to comment
Megosztás:

Ha mindenki kituningolta magát, akkor halkan jegyezném meg, hogy meglett az oka, miért is van lassú defektem.Rosszul zárt peremen a technika.Felcsiszolás után remélhetőleg változik majd.Eddig bal elöl és jobb átul engedte el magát a légnyomás.

Kíváncsian várom a fejleményeket.Remélhetőleg helyen van a dolog. :)

Link to comment
Megosztás:

Ha mindenki kituningolta magát, akkor halkan jegyezném meg, hogy meglett az oka, miért is van lassú defektem.Rosszul zárt peremen a technika.Felcsiszolás után remélhetőleg változik majd.Eddig bal elöl és jobb átul engedte el magát a légnyomás.

Kíváncsian várom a fejleményeket.Remélhetőleg helyen van a dolog. :)

Ez csomószor elkövetik a gumisok nekem is volt már rá példa! Vicces én egyszer ugyan így vittem vissza a zsír új gumit és még közölte a csávó, hogy új gumi szerelés díja lesz akkor kivertem a balhét ingyen megcsinálták és utána jó volt.... Ebbe az országba gondok vannak ezekkel a dolgokkal nem kicsit. Érdekes amikor visszavittem vízbe tudta meríteni és akkor egyből látszott. Felrakta utána gondolom nehéz volt belemeríteni.... Egy laikus ember azért viszi oda a dolgot, hogy megcsinálják mert ő nem tudja... Utána meg még rá akarják fogni, hogy ő bal######. :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor nem is értem, hogy miért szerelik az autókat egyre nagyobb fékekkel gyárilag és az sem, hogy miért nem hagytam rajta a 236-os féket a Corsán... :) :D

Lehet, hogy 50-ről még hasonló távon meg lehet állni kisebb fékkel is, de 100-ról már tuti sokkal jobb a nagyobb, afelett meg aztán tényleg ég és föld a különbség.

Bírom, hogy csak így bedobnak egyesek ilyen okosságokat, holott még nulla tapasztalatuk van ezügyben. :D

Szerinted mi viccből cseréljük le mind a szar gyári fékeket és rakunk fel minél nagyobbat, akár átalakítások és nagyobb kerekek árán is?

Néha hallgathatnál azokra, akiknek már van némi tapasztalatuk ilyen téren, lehet nem mindenki beszél hülyeségeket. ;)

Tudok mondani az enyémnél tíz évvel fiatalabb autót,amin ugyanúgy elöl 236,hátul dob és 165-ös gumi van és mégis megáll több mint 10méterrel hamarabb,mint a corsa. :D De megnézhetsz bármilyen tesztet egy új városi kisautó simán megáll 37-38m-en belül. Akkora féktávon amit mondjuk az e36 m3 tudott 15évvel ezelőtt széleskerékkel,nagyfékkel elöl-hátul.

Isten bizony én fogékony vagyok a jó dolgokra,amelyeknek átlátom az értelmét. Direkt kipróbáltam,hogy száraz aszfalt,fél éves nyárigumi,30ok,120-nál satu és azonnal állóra tudta fogni az összes kereket. Nagyobb sebességről nem próbáltam,mert nem olyan jó csúszkálni nagy tempónál... Tehát van elegendő fékerő egy jól működő gyári rendszerben is szerintem. Tovább növelni mi értelme volna? Meg jó-jó,hogy a kisebb hamarabb elfárad,de közúton ennek nem sok jelentősége van,nem pályázni akarok.

Meg van ez a rugózatlan tömeg nevű dolog,amit a világon mindenhol csökkenteni igyekeznek. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Tudok mondani az enyémnél tíz évvel fiatalabb autót,amin ugyanúgy elöl 236,hátul dob és 165-ös gumi van és mégis megáll több mint 10méterrel hamarabb,mint a corsa. :) De megnézhetsz bármilyen tesztet egy új városi kisautó simán megáll 37-38m-en belül. Akkora féktávon amit mondjuk az e36 m3 tudott 15évvel ezelőtt széleskerékkel,nagyfékkel elöl-hátul.

Isten bizony én fogékony vagyok a jó dolgokra,amelyeknek átlátom az értelmét. Direkt kipróbáltam,hogy száraz aszfalt,fél éves nyárigumi,30ok,120-nál satu és azonnal állóra tudta fogni az összes kereket. Nagyobb sebességről nem próbáltam,mert nem olyan jó csúszkálni nagy tempónál... Tehát van elegendő fékerő egy jól működő gyári rendszerben is szerintem. Tovább növelni mi értelme volna? Meg jó-jó,hogy a kisebb hamarabb elfárad,de közúton ennek nem sok jelentősége van,nem pályázni akarok.

Meg van ez a rugózatlan tömeg nevű dolog,amit a világon mindenhol csökkenteni igyekeznek. :D

Erre meg, hogy tudok mondani ugyan ilyen példát tegyél fel jó minőségű tárcsát + jó minőségű betétet + akkora rásegítést mint ami van a vw polon + újítsad fel hátul a féket és mindjárt ugyan úgy fog megállni.

Aha és akkor az, hogy lehet, hogy most felraktam a 256os tárcsákat és nyergeket és teljesen más lett a fékezés?:D Képzeld a lengyel szerpentinen hamar elfáradnak a 236os fékek még is közúton van. Ennyi erővel minden kocsit szereljenek 1.2es motorral mert mind tud 120al menni érted. Hagyjuk már ezeket a hülyeségeket ezeket a sztorikat azok nyomatják akinek kicsi van, hogy magukat nyugtassák ezzel, hogy nekik az is jó. :D Szerelj fel előre 256os féket vagy nagyobbat használd azt és utána alkoss véleményt róla, hogy volt e értelme lecserélni vagy nem. A gyári fékkel is meg lehet állni nem erről van szó de nagyobb sokkal jobb.

Link to comment
Megosztás:

Erre meg, hogy tudok mondani ugyan ilyen példát tegyél fel jó minőségű tárcsát + jó minőségű betétet + akkora rásegítést mint ami van a vw polon + újítsad fel hátul a féket és mindjárt ugyan úgy fog megállni.

Aha és akkor az, hogy lehet, hogy most felraktam a 256os tárcsákat és nyergeket és teljesen más lett a fékezés?:) Képzeld a lengyel szerpentinen hamar elfáradnak a 236os fékek még is közúton van. Ennyi erővel minden kocsit szereljenek 1.2es motorral mert mind tud 120al menni érted. Hagyjuk már ezeket a hülyeségeket ezeket a sztorikat azok nyomatják akinek kicsi van, hogy magukat nyugtassák ezzel, hogy nekik az is jó. :D Szerelj fel előre 256os féket vagy nagyobbat használd azt és utána alkoss véleményt róla, hogy volt e értelme lecserélni vagy nem. A gyári fékkel is meg lehet állni nem erről van szó de nagyobb sokkal jobb.

Gyári adatokról beszéltem: corsa b 100-0: 49m, polo 9n3 100-0: 38m

Tápiószecső elég hard-core tuner itt a fórumon és ő is azt mondja elég a 236 még astrán is.

Link to comment
Megosztás:

40 rugónál sokkal olcsóbban ki lehet ezt hozni csak folyamat úgy jársz, hogy nem látszik a rendszám? Ezek úgy elbujkálnak, hogy nem is látod simán be lehet nézni. :)

igen mondjuk ennek értelme nem sok,mert ha látod a rendőröket akár le is lassíthatsz :D

Link to comment
Megosztás:

igen mondjuk ennek értelme nem sok,mert ha látod a rendőröket akár le is lassíthatsz :)

Egyik ismerősömnek az e90 320d-jét simán bemérték, elöl,hátul két blokkoló fej volt felszerelve nem tudom milyen márkájú blokkoló,de 300-ba került 1.5éve, szerintem mindig van egyel jobb lézer mint blokkoló.

A figyelem a legjobb csekkmegelőzés. :D

Link to comment
Megosztás:

Egyik ismerősömnek az e90 320d-jét simán bemérték, elöl,hátul két blokkoló fej volt felszerelve nem tudom milyen márkájú blokkoló,de 300-ba került 1.5éve, szerintem mindig van egyel jobb lézer mint blokkoló.

A figyelem a legjobb csekkmegelőzés. :)

Ez a rolós cucc ez ######a csak mindig zárt rendszámmal járjon az ember? Meg amúgy ez a roló ér kb 5-10 ezret max. :D blokkolókba meg sose hittem. Akkor meg inkább már előre jelezze és lelassít az ember.

Link to comment
Megosztás:

Gyári adatokról beszéltem: corsa b 100-0: 49m, polo 9n3 100-0: 38m

És a tárcsaméreten kívül mi egyforma még az említett két autóban?

Főfékhenger/munkahengerek átmérője például? Fékbetét mérete? Ha ezeket összeveted, kiderül hogy köze sincs a két fékrendszernek egymáshoz, úgyhogy értelmetlen is az összehasonlításuk.

Fékből amúgy sose elég, biztos Demo is azért rakott fel Subaru fékeket, mert a 236-os olyan k.rva jó fék hogy aranyárban el tudta adni és csak ilyet talált helyette a sarokban...

Link to comment
Megosztás:

Egyik ismerősömnek az e90 320d-jét simán bemérték, elöl,hátul két blokkoló fej volt felszerelve nem tudom milyen márkájú blokkoló,de 300-ba került 1.5éve, szerintem mindig van egyel jobb lézer mint blokkoló.

Nincs itt semmi trükk.

A rendőrök is rájöttek hogy túl sokan operálnak már blokkolóval, úgyhogy mindössze 50m-ről mérnek. Ilyen közelről meg még a legkomolyabb blokkolót is átlövik.

Link to comment
Megosztás:

Gyári adatokról beszéltem: corsa b 100-0: 49m, polo 9n3 100-0: 38m

Tápiószecső elég hard-core tuner itt a fórumon és ő is azt mondja elég a 236 még astrán is.

Akkor Demó mi, ha a tápiószerő "hard-core tuner"? Mr. fast and furious?! :D Ha ő azt írja lényeges akkor ő hülye?:D Szerintem kb kicsit itt mindenkinél jobban vág minden ilyen téren. :) Ha neked azt mondják ugorj a kútba akkor ugrasz? :D

Link to comment
Megosztás:

Nincs itt semmi trükk.

A rendőrök is rájöttek hogy túl sokan operálnak már blokkolóval, úgyhogy mindössze 50m-ről mérnek. Ilyen közelről meg még a legkomolyabb blokkolót is átlövik.

4-500m-ről lőtték le az M0-án asszem.

Ha 50 méterről mérnek az jó,mert addigra mindenki észreveszi a kétszemű fejtámlaszörnyet. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.