Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Az A Omega rásegítőt Demó sasába együtt raktuk be. Pár hétre rá átjött vele vadkerte ott kerültem vele egyet, meggyőző volt. Zének is ilyen van bent, szal vannak itt gyakorlati tapasztalatok.

Az A omega rásegítőbe 22es főfékhenger volt? Beszerelhető ez B corsába viszonylag könnyen? Köszi.

Link to comment
Megosztás:

csak a rásegítő,vagy a főfékhenger is cserélve volt?

Sajnos a tar.hu-s képeim elvesztek, de azon ott volt egymás mellet a kettő! :) Elég viccesen fest a gyári rásegítő az A Omi dupla devandere mellett. :D

Otthon utánanézek, hátha megvannak még a képek a hebrákról...

A munkahengerre nem emléxem, de az tuti, hogy a szárával is variáltunk valamit, majd jön Demó aztán megmondja, én már nem emléxem rá tisztán, hülyeséget meg nem akarok mondani.

Link to comment
Megosztás:

na mi van dörti,együtt izgultunk rá a fék témára? :D

Aha. Nekem már megvan a főfékhenger réges-rég itt pihen a polcon csak a rásegítőre kéne valamit kitalálnom, mert a gyári corsa rásegítője Delco és csak a főfékhengert nem lehet kicserélni kokányolás nélkül, én meg valami szebb megoldást szeretnék.:) Tehát kéne szerezni rásegítőt amibe bele tudom tenni az ATE főfékhengerem és a rásegítőt feltudom szerelni a gyári helyett :D

Link to comment
Megosztás:

Ez már 25ös ehhez már tárcsa csere is kellene szerintem:) 296-286 osokat ír rá :)

Megint nem kötekedés, de miért kéne arányosan növelni a tárcsát is. Tettek már fel 256/260hoz is ilyen omega cuccot, és összehasonlíthatatlanul jobb. Ráadásul az omié 25/20as ffh, előre többet tol.

Volu, gyere ki lurdyba, aztán megnézheted milyen az omega cucc. :D

Link to comment
Megosztás:

Megint nem kötekedés, de miért kéne arányosan növelni a tárcsát is. Tettek már fel 256/260hoz is ilyen omega cuccot, és összehasonlíthatatlanul jobb. Ráadásul az omié 25/20as ffh, előre többet tol.

Volu, gyere ki lurdyba, aztán megnézheted milyen az omega cucc. :)

Ja nem úgy értettem, hanem h gyárilag szerelték így ettől még lehet jó simán! Off kocsikba is akkora a rásegítés hogy kifejeled a szélvédőt gondolom azt is így érték el. De szerintem már 22esel is érezhetően jobb viszont ha omegáé még durvább akkor lehet én is beszerzek 1et. Örülnék ha ablak kifejelős feelingű fék lenne jobb mintha taposni kellene mint az állat. Viszont ahhoz már faragni kell gondolom, hogy jó legyen.

Link to comment
Megosztás:

Csak egy kis okoskodás, de szerintem ha nagyobb féket teszel fel ugyanahhoz a súlyhoz, lehet érzékenyebb lesz a féked, de hamarabb is fogja blokkolni az elejét, ergo hamarabb lesz a csúszás, mint gyári, vagy kis mértékben növelt fékverziónál. Kerékméret ide vagy oda..

Persze hozzá lehet szokni, de.......

Link to comment
Megosztás:

Csak egy kis okoskodás, de szerintem szerintem ha nagyobb féket teszel fel ugyanahhoz a súlyhoz, lehet érzékenyebb lesz a féked, de hamarabb is fogja blokkolni az elejét, ergo hamarabb lesz a csúszás, mint gyári, vagy kis mértékben növelt fékverziónál. Kerékméret ide vagy oda..

Persze hozzá lehet szokni, de.......

Ezért gondoltam, hogy gyárilag a 256hoz tárcsához 22es főfékhengert és rásegítést tettek elég azt rátenni mert annál nagyobb rásegítés már nem gyári, lehet az érzés jobb lesz még ennél is nagyobbal de azt nem így tervezték. Ezért írtam, hogy ahhoz már illene tárcsát is cserélni, persze ettől függetlenül lehet úgy is f*sza lesz a fék.

Link to comment
Megosztás:

Nyisd ki a csipád! :D Fentebb írtam, hogy a kócosnak és Demónak bent van az átlakított rendszer... :lol: :D

Szerintem sasold meg és próbáld ki, aztán dönts. ;)

ha a kócos a kis sp,akkor mindent értek :D lehet kinézek,rám fér már egy kis társasági élet :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Eladó sorba került a kis korzám. Gondoltam itt adom először közzé, hátha van akit érdekel.

91-es, 92-es forgalmi, piros (már sokat mattult), 1.4i

A kaszni szerintem elég jó, most kezdett kicsit előjönni a rozsda rajta a hástó íveknél.

Szerintem akár átépítési alapnak is tökéletes.

Akit érdekel, keressen a zsigany[(kukac)]gmail[(pont)]com email címen.

Várom minden kedves fórumozó véleményét, ha itt nem kel el, mennyit lehet kérni érte.

Üdv Mindenkinek

Link to comment
Megosztás:

Ja nem úgy értettem, hanem h gyárilag szerelték így ettől még lehet jó simán! Off kocsikba is akkora a rásegítés hogy kifejeled a szélvédőt gondolom azt is így érték el. De szerintem már 22esel is érezhetően jobb viszont ha omegáé még durvább akkor lehet én is beszerzek 1et. Örülnék ha ablak kifejelős feelingű fék lenne jobb mintha taposni kellene mint az állat. Viszont ahhoz már faragni kell gondolom, hogy jó legyen.

Én akarok egy fele-akkora pillangó-szelep kart,mint a gyári,így ugyanannyira taposott gáznál kétszer jobban fog menni az autó,tehát padlógáznál 2X erősebb lesz.

Link to comment
Megosztás:

Pont mint a nagyobb tárcsának és rásegítésnek a rövidebb fékúthoz.

Sehol nem írtam ilyet, hogy ettől rövidebb lesz a fékút csak az érzés amikor nyomod a pedált jobb legyen ennyi. :) De nem folyunk ebbe bele ugyanis ez nem a fék topic és tudom a 236os tömör a király :D mindent lefékez. :D

Link to comment
Megosztás:

Pont mint a nagyobb tárcsának és rásegítésnek a rövidebb fékúthoz.

Akkor nem is értem, hogy miért szerelik az autókat egyre nagyobb fékekkel gyárilag és az sem, hogy miért nem hagytam rajta a 236-os féket a Corsán... :) :D

Lehet, hogy 50-ről még hasonló távon meg lehet állni kisebb fékkel is, de 100-ról már tuti sokkal jobb a nagyobb, afelett meg aztán tényleg ég és föld a különbség.

Bírom, hogy csak így bedobnak egyesek ilyen okosságokat, holott még nulla tapasztalatuk van ezügyben. :D

Szerinted mi viccből cseréljük le mind a szar gyári fékeket és rakunk fel minél nagyobbat, akár átalakítások és nagyobb kerekek árán is?

Néha hallgathatnál azokra, akiknek már van némi tapasztalatuk ilyen téren, lehet nem mindenki beszél hülyeségeket. :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor nem is értem, hogy miért szerelik az autókat egyre nagyobb fékekkel gyárilag és az sem, hogy miért nem hagytam rajta a 236-os féket a Corsán... :lol: :)

Lehet, hogy 50-ről még hasonló távon meg lehet állni kisebb fékkel is, de 100-ról már tuti sokkal jobb a nagyobb, afelett meg aztán tényleg ég és föld a különbség.

Bírom, hogy csak így bedobnak egyesek ilyen okosságokat, holott még nulla tapasztalatuk van ezügyben. ;)

Szerinted mi viccből cseréljük le mind a szar gyári fékeket és rakunk fel minél nagyobbat, akár átalakítások és nagyobb kerekek árán is?

Néha hallgathatnál azokra, akiknek már van némi tapasztalatuk ilyen téren, lehet nem mindenki beszél hülyeségeket. :D

:) :D :D :D

28985_1275938899.jpg

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.