dirty-handz Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Az A Omega rásegítőt Demó sasába együtt raktuk be. Pár hétre rá átjött vele vadkerte ott kerültem vele egyet, meggyőző volt. Zének is ilyen van bent, szal vannak itt gyakorlati tapasztalatok. Az A omega rásegítőbe 22es főfékhenger volt? Beszerelhető ez B corsába viszonylag könnyen? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Az A omega rásegítőbe 22es főfékhenger volt? Beszerelhető ez B corsába viszonylag könnyen? Köszi. na mi van dörti,együtt izgultunk rá a fék témára? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 csak a rásegítő,vagy a főfékhenger is cserélve volt? Sajnos a tar.hu-s képeim elvesztek, de azon ott volt egymás mellet a kettő! :) Elég viccesen fest a gyári rásegítő az A Omi dupla devandere mellett. :D Otthon utánanézek, hátha megvannak még a képek a hebrákról... A munkahengerre nem emléxem, de az tuti, hogy a szárával is variáltunk valamit, majd jön Demó aztán megmondja, én már nem emléxem rá tisztán, hülyeséget meg nem akarok mondani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Az A omega rásegítőbe 22es főfékhenger volt? Beszerelhető ez B corsába viszonylag könnyen? Köszi. Ne haragudj, nem értek hozzá, gagyi vagyok. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 na mi van dörti,együtt izgultunk rá a fék témára? :D Aha. Nekem már megvan a főfékhenger réges-rég itt pihen a polcon csak a rásegítőre kéne valamit kitalálnom, mert a gyári corsa rásegítője Delco és csak a főfékhengert nem lehet kicserélni kokányolás nélkül, én meg valami szebb megoldást szeretnék.:) Tehát kéne szerezni rásegítőt amibe bele tudom tenni az ATE főfékhengerem és a rásegítőt feltudom szerelni a gyári helyett :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 én vmi hasonlótól várnám a megváltó fékerőt :) http://www.autoalkatresz.hu/auto-fek/fofek...ekhenger-260494 Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 én vmi hasonlótól várnám a megváltó fékerőt :) http://www.autoalkatresz.hu/auto-fek/fofek...ekhenger-260494 Ez már 25ös ehhez már tárcsa csere is kellene szerintem:) 296-286 osokat ír rá :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Ez már 25ös ehhez már tárcsa csere is kellene szerintem:) 296-286 osokat ír rá :) Megint nem kötekedés, de miért kéne arányosan növelni a tárcsát is. Tettek már fel 256/260hoz is ilyen omega cuccot, és összehasonlíthatatlanul jobb. Ráadásul az omié 25/20as ffh, előre többet tol. Volu, gyere ki lurdyba, aztán megnézheted milyen az omega cucc. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Megint nem kötekedés, de miért kéne arányosan növelni a tárcsát is. Tettek már fel 256/260hoz is ilyen omega cuccot, és összehasonlíthatatlanul jobb. Ráadásul az omié 25/20as ffh, előre többet tol. Volu, gyere ki lurdyba, aztán megnézheted milyen az omega cucc. :) Ja nem úgy értettem, hanem h gyárilag szerelték így ettől még lehet jó simán! Off kocsikba is akkora a rásegítés hogy kifejeled a szélvédőt gondolom azt is így érték el. De szerintem már 22esel is érezhetően jobb viszont ha omegáé még durvább akkor lehet én is beszerzek 1et. Örülnék ha ablak kifejelős feelingű fék lenne jobb mintha taposni kellene mint az állat. Viszont ahhoz már faragni kell gondolom, hogy jó legyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Csak egy kis okoskodás, de szerintem ha nagyobb féket teszel fel ugyanahhoz a súlyhoz, lehet érzékenyebb lesz a féked, de hamarabb is fogja blokkolni az elejét, ergo hamarabb lesz a csúszás, mint gyári, vagy kis mértékben növelt fékverziónál. Kerékméret ide vagy oda.. Persze hozzá lehet szokni, de....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Volu, gyere ki lurdyba, aztán megnézheted milyen az omega cucc. :D na végre ,már azt hittem sosem hívsz el randira :) Neked van ilyen cuccod alkatrészként,vagy vkinek be van szerelve ilyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Csak egy kis okoskodás, de szerintem szerintem ha nagyobb féket teszel fel ugyanahhoz a súlyhoz, lehet érzékenyebb lesz a féked, de hamarabb is fogja blokkolni az elejét, ergo hamarabb lesz a csúszás, mint gyári, vagy kis mértékben növelt fékverziónál. Kerékméret ide vagy oda.. Persze hozzá lehet szokni, de....... Ezért gondoltam, hogy gyárilag a 256hoz tárcsához 22es főfékhengert és rásegítést tettek elég azt rátenni mert annál nagyobb rásegítés már nem gyári, lehet az érzés jobb lesz még ennél is nagyobbal de azt nem így tervezték. Ezért írtam, hogy ahhoz már illene tárcsát is cserélni, persze ettől függetlenül lehet úgy is f*sza lesz a fék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Neked van ilyen cuccod alkatrészként,vagy vkinek be van szerelve ilyen? Nyisd ki a csipád! :) Fentebb írtam, hogy a kócosnak és Demónak bent van az átlakított rendszer... :D :D Szerintem sasold meg és próbáld ki, aztán dönts. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Nyisd ki a csipád! :D Fentebb írtam, hogy a kócosnak és Demónak bent van az átlakított rendszer... :lol: :D Szerintem sasold meg és próbáld ki, aztán dönts. ;) ha a kócos a kis sp,akkor mindent értek :D lehet kinézek,rám fér már egy kis társasági élet :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Sziasztok! Eladó sorba került a kis korzám. Gondoltam itt adom először közzé, hátha van akit érdekel. 91-es, 92-es forgalmi, piros (már sokat mattult), 1.4i A kaszni szerintem elég jó, most kezdett kicsit előjönni a rozsda rajta a hástó íveknél. Szerintem akár átépítési alapnak is tökéletes. Akit érdekel, keressen a zsigany[(kukac)]gmail[(pont)]com email címen. Várom minden kedves fórumozó véleményét, ha itt nem kel el, mennyit lehet kérni érte. Üdv Mindenkinek Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Ja nem úgy értettem, hanem h gyárilag szerelték így ettől még lehet jó simán! Off kocsikba is akkora a rásegítés hogy kifejeled a szélvédőt gondolom azt is így érték el. De szerintem már 22esel is érezhetően jobb viszont ha omegáé még durvább akkor lehet én is beszerzek 1et. Örülnék ha ablak kifejelős feelingű fék lenne jobb mintha taposni kellene mint az állat. Viszont ahhoz már faragni kell gondolom, hogy jó legyen. Én akarok egy fele-akkora pillangó-szelep kart,mint a gyári,így ugyanannyira taposott gáznál kétszer jobban fog menni az autó,tehát padlógáznál 2X erősebb lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Na ez gigászok harca lesz, hátradőlök és élvezem az előadást! :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Én akarok egy fele-akkora pillangó-szelep kart,mint a gyári,így ugyanannyira taposott gáznál kétszer jobban fog menni az autó,tehát padlógáznál 2X erősebb lesz. Végül is ennek tényleg sok köze van ahhoz, hogy nagyobb tárcsát teszel fel nagyobb rásegítéssel :):D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Végül is ennek tényleg sok köze van ahhoz, hogy nagyobb tárcsát teszel fel nagyobb rásegítéssel :):D Pont mint a nagyobb tárcsának és rásegítésnek a rövidebb fékúthoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Pont mint a nagyobb tárcsának és rásegítésnek a rövidebb fékúthoz. Sehol nem írtam ilyet, hogy ettől rövidebb lesz a fékút csak az érzés amikor nyomod a pedált jobb legyen ennyi. :) De nem folyunk ebbe bele ugyanis ez nem a fék topic és tudom a 236os tömör a király :D mindent lefékez. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus10, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2011 Pont mint a nagyobb tárcsának és rásegítésnek a rövidebb fékúthoz. Akkor nem is értem, hogy miért szerelik az autókat egyre nagyobb fékekkel gyárilag és az sem, hogy miért nem hagytam rajta a 236-os féket a Corsán... :) :D Lehet, hogy 50-ről még hasonló távon meg lehet állni kisebb fékkel is, de 100-ról már tuti sokkal jobb a nagyobb, afelett meg aztán tényleg ég és föld a különbség. Bírom, hogy csak így bedobnak egyesek ilyen okosságokat, holott még nulla tapasztalatuk van ezügyben. :D Szerinted mi viccből cseréljük le mind a szar gyári fékeket és rakunk fel minél nagyobbat, akár átalakítások és nagyobb kerekek árán is? Néha hallgathatnál azokra, akiknek már van némi tapasztalatuk ilyen téren, lehet nem mindenki beszél hülyeségeket. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus10, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2011 Akkor nem is értem, hogy miért szerelik az autókat egyre nagyobb fékekkel gyárilag és az sem, hogy miért nem hagytam rajta a 236-os féket a Corsán... :lol: :) Lehet, hogy 50-ről még hasonló távon meg lehet állni kisebb fékkel is, de 100-ról már tuti sokkal jobb a nagyobb, afelett meg aztán tényleg ég és föld a különbség. Bírom, hogy csak így bedobnak egyesek ilyen okosságokat, holott még nulla tapasztalatuk van ezügyben. ;) Szerinted mi viccből cseréljük le mind a szar gyári fékeket és rakunk fel minél nagyobbat, akár átalakítások és nagyobb kerekek árán is? Néha hallgathatnál azokra, akiknek már van némi tapasztalatuk ilyen téren, lehet nem mindenki beszél hülyeségeket. :D :) :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Augusztus10, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2011 :) :D :D :D http://img.carstyling.hu/usercars/00/02/89..._1275938899.jpg hol a lájk gomb? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus10, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2011 hol a lájk gomb? :) fészbúkon :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Augusztus10, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2011 :) :D :D :D http://img.carstyling.hu/usercars/00/02/89..._1275938899.jpg Fú, ilyen sok menet van még a gewindén?! Porig! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts