tgabika76 Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Tudom, de annak nem megy fel a nyerge (hanem a 284-esé kell ha jól olvastam), és akkor ha már ilyen a nyereg, miért ne lehetne a tárcsa is 284-es hozzá? Ráadásul sztem egy ilyen tárcsa+nyereg kombó még olcsóbb is mint a Meriváé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Át lehet fúrni, én már jópárat csináltam. Igen, két furat összeér, de ha belegondolsz, hogy hogyan is működik az egész, akkor rájössz, hogy ez lényegtelen. A féktárcsát nem a csavarok tartják, hanem azok csak leszorítják a kereket és ezáltal a féktárcsát is. A furatoknak semmi tartó szerepe nincs, csak annyi, hogy átmenjen rajtuk a kerékcsavar, a rögzítést kizárólag a szorító erő végzi. Ha már a csavarok tartják a féktárcsát, akkor már komoly gondok vannak, mert teljesen le van lazulva a kerék. :) Tehát emiatt senki ne riadjon meg a nagyobb féktől! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 nekem is így volt a gsi-n a 284-es... nem volt gond vele, csak kellett egy központosító karika.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 felizgattatok ezzel a fékes dologgal :) nincs vkinek elfekvőben 284-es nyergei? :D ja és utálok mindenkit :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 felizgattatok ezzel a fékes dologgal :) nincs vkinek elfekvőben 284-es nyergei? :D ja és utálok mindenkit :D 288-as van és az jobb is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 288-as van és az jobb is. :D hmm,jól hangzik,de majd csak egy nagyobb motor után :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GyG_C16Si Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Demó, a hátsó konzolból amit a tárcsafékhez gyártottál lehet rendelni nálad? Tovább álmodtam a corsa futóművét. :) Ja és van eladó ATS Classicom 2 garnitúra. 6X13 ET30 és 7X13 ET18, mindkét garnitúra 4X100-as, árat még nem tudom, reggelre megálmodom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Demo engem is érdekelne b corsahoz bár 256os kicsi elől. Nekem meg 13mas téli szett eladó :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GyG_C16Si Elküldve Augusztus7, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2011 Hello! Kicsit belemerültem a fék kérdésbe és baromira elgondolkodtam a 288-as első fékeken és a 260-as hátsó tárcsákon. Kérdésem az lenne, hogy ezekhez a fékekhez milyen főfékhengerrel és devanderrel érdemes operálni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus7, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2011 Hello! Kicsit belemerültem a fék kérdésbe és baromira elgondolkodtam a 288-as első fékeken és a 260-as hátsó tárcsákon. Kérdésem az lenne, hogy ezekhez a fékekhez milyen főfékhengerrel és devanderrel érdemes operálni? Corsaba sztem elég egy 22es készlet ef######trából. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Augusztus7, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2011 Corsaba sztem elég egy 22es készlet ef######trából. ebben a szakmában csak ideig-óráig létezik olyan,hogy elég :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Demó, a hátsó konzolból amit a tárcsafékhez gyártottál lehet rendelni nálad? Tovább álmodtam a corsa futóművét. :D majd megkérdezem havert, aki csinálta őket. De arra készülj fel, hogy oldalanként 3 centivel szélesebb lesz ezzel. Demo engem is érdekelne b corsahoz bár 256os kicsi elől. Nekem meg 13mas téli szett eladó :) Az adapter érdekelne, vagy a fékszett? :D Hello! Kicsit belemerültem a fék kérdésbe és baromira elgondolkodtam a 288-as első fékeken és a 260-as hátsó tárcsákon. Kérdésem az lenne, hogy ezekhez a fékekhez milyen főfékhengerrel és devanderrel érdemes operálni? Van ABS-ed, vagy nincs? 288-hoz 22-es főfék a minimum. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Az adapter érdekelne, vagy a fékszett? :) Az adapter bár elsőre majd megnézem milyen lesz a motor csere után a fék ha jó akkor jó a dob is hátra, felnit nincs kedvem cserélni 256hoz meg sok a 236 hátra gondolom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Az adapter bár elsőre majd megnézem milyen lesz a motor csere után a fék ha jó akkor jó a dob is hátra, felnit nincs kedvem cserélni 256hoz meg sok a 236 hátra gondolom. 236 hátra? :D :) Kicsit tömör a mondat, mihez nincs kedved? Felnit cserélni a 256-hoz? Tehát marad a 236, vagy mi? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 236 hátra? :D :) Kicsit tömör a mondat, mihez nincs kedved? Felnit cserélni a 256-hoz? Tehát marad a 236, vagy mi? :D Elől 256 van 14es felnikkel és gondolom ha a régi 236om felraknám hátra az túl erős fék lenne hátul gondolom erre gondoltam. Bocsánat kicsit érhetetlen volt. A nincs kedvem azt meg arra írtam, hogy 288 meg ilyeneket nincs kedvem előre felrakni azt hittem erre gondoltál, a fék szett csere alatt, ehhez felnit cserélni meg minden új féket venni. Azért kéne tárcsát feltenni, hogy szebb legyen ne dob legyen hátul :D Bár ha a dob ellátja a feladatot C20NE is akkor nem para. Már megvan a motor valamikor be kell műteni. Féltengelyt kell szereznem bár már van 1.6 GSI corsa tengelye asszem már csak a sráccal kéne megbeszélnem és akkor ahhoz kell a külső rész. Meg a motortartókat kéne megvenni. De van még hátra feladat belül is kárpit csere + műszerfalcsere szóval lesz mit csinálni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Elől 256 van és gondolom ha a régi 236om felraknám hátra az túl erős fék lenne hátul gondolom erre gondoltam. Bocsánat kicsit érhetetlen volt. A nincs kedvem azt meg arra írtam, hogy 288 meg ilyeneket nincs kedvem előre felrakni azt hittem erre gondoltál, a fék szett csere alatt, ehhez nincs kedvem felnit cserélni meg minden új féket venni. A 236-os csak első fék, hátul egész más rendszer van ezeken, köze nincs a kettőnek egymáshoz. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 A 236-os csak első fék, hátul egész más rendszer van ezeken, köze nincs a kettőnek egymáshoz. :D Ja bocsi, azt hittem ilyet is szoktak hátra tenni. :) Akkor marad minden így a legegyszerűbb gondolom utcai használatra jó ez a fék is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 A 236-os csak első fék, hátul egész más rendszer van ezeken, köze nincs a kettőnek egymáshoz. :D olyat lehet hogy előlre vmi izmosabb nyereg+tárcsát rakni de hátul maradna a dobfék? fékerő elosztásban ez nem zavarna be? (v hülyeséget kérdezek? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 olyat lehet hogy előlre vmi izmosabb nyereg+tárcsát rakni de hátul maradna a dobfék? fékerő elosztásban ez nem zavarna be? (v hülyeséget kérdezek? :) Persze, probléma inkább a hátsó tárcsákkal szokott lenni, akkor kell mindent cserélni, hogy ne legyen túl erős hátul a fék. De a Tiéd már ABS-es, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Persze, probléma inkább a hátsó tárcsákkal szokott lenni, akkor kell mindent cserélni, hogy ne legyen túl erős hátul a fék. De a Tiéd már ABS-es, nem? igen az enyém ABS-es. néztem a 15ös kerekek mögött a 256os tárcsákat,hát elég liliputinak néznek ki :) arról nem beszélve hogy a nagyobb kerekekkel a fékhatás gyengült (érzetre mindenképp) szóval erősen gondolkodom vmi költségkímélőbb "féktunningon" Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 igen az enyém ABS-es. néztem a 15ös kerekek mögött a 256os tárcsákat,hát elég liliputinak néznek ki :) arról nem beszélve hogy a nagyobb kerekekkel a fékhatás gyengült (érzetre mindenképp) szóval erősen gondolkodom vmi költségkímélőbb "féktunningon" Szerintem nagyobb féktárcsa és nyereg előre amit írt demó javít a helyzeten 284-288 körüliek! Csak akkor már a rásegítést is cserélni kell, én alapból azt is cserélni akarom 22esre a főfékhengert és valami rásegítőt. Szerintem próbáld meg elsőre lecserélni a rásegítést hátha az javít valamit bár lehet GSI-n nagyobb volt alapból. Ha nem akkor jöhetnek a nyergek tárcsák rásegítőt így is úgy is cserélni kell. Ha megnézed a márkáját Delco vagy ATE akkor elvileg kiderül ha 45 fokba van felfogatva a főfékhenger akkor ATE 22 ha vízszintesen akkor Delco 22-es. Turbos corsan is láttam már dobféket hátul szerintem ez nem gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Szerintem nagyobb féktárcsa és nyereg előre amit írt demó javít a helyzeten 284-288 körüliek! Csak akkor már a rásegítést is cserélni kell, én alapból azt is cserélni akarom 22esre a főfékhengert és valami rásegítőt. Szerintem próbáld meg elsőre lecserélni a rásegítést hátha az javít valamit bár lehet GSI-n nagyobb volt alapból. Ha nem akkor jöhetnek a nyergek tárcsák rásegítőt így is úgy is cserélni kell. Ha megnézed a márkáját Delco vagy ATE akkor elvileg kiderül ha 45 fokba van felfogatva a főfékhenger akkor ATE 22 ha vízszintesen akkor Delco 22-es. Turbos corsan is láttam már dobféket hátul szerintem ez nem gond. ezt írtam már régebben hogy hallottam vkitől hogy egy nagyobb főfékhenger meg egy rásegyítő csere (5000forint a kettő bontóból) és kifejeled a szélvédőt...persze ez az ismerősöm is csak hallotta vkitől aki szintén hallotta vhonnan úgyhogy nem tudom mennyire van ennek igazság alapja...szájhagyomány rulez :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 ezt írtam már régebben hogy hallottam vkitől hogy egy nagyobb főfékhenger meg egy rásegyítő csere (5000forint a kettő bontóból) és kifejeled a szélvédőt...persze ez az ismerősöm is csak hallotta vkitől aki szintén hallotta vhonnan úgyhogy nem tudom mennyire van ennek igazság alapja...szájhagyomány rulez :) Meg kell próbálni nekem már megvan a 22es főfékhenger már csak rásegítőt kéne vennem és berakni vhogy kokányolás nélkül. :D Igazából ebben nem hiszek, hogy kifejeled a szélvőt mert gyárilag 22es főfékhengerrel és nagyobb rásegítővel jönnek a 256os fékes kocsik legalábbis amikre kerestem és ott se hiszem, hogy kifejelik az ablakot :D Calibra, Vectra, Astra.... Bár most nekem a fék elég jó lett 256ossal a 236hoz képest lehet nagyobb rásegítővel még jobb lesz. Beszerezem majd a cuccokat kicseréljük aztán majd megírom. :D Meg ugye a corsa 200-300 kilóval könnyebb a márka társainál tehát így elvileg könnyebb lefékezni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 ezt írtam már régebben hogy hallottam vkitől hogy egy nagyobb főfékhenger meg egy rásegyítő csere (5000forint a kettő bontóból) és kifejeled a szélvédőt...persze ez az ismerősöm is csak hallotta vkitől aki szintén hallotta vhonnan úgyhogy nem tudom mennyire van ennek igazság alapja...szájhagyomány rulez :) Az A Omega rásegítőt Demó sasába együtt raktuk be. Pár hétre rá átjött vele vadkerte ott kerültem vele egyet, meggyőző volt. Zének is ilyen van bent, szal vannak itt gyakorlati tapasztalatok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Az A Omega rásegítőt Demó sasába együtt raktuk be. Pár hétre rá átjött vele vadkerte ott kerültem vele egyet, meggyőző volt. Zének is ilyen van bent, szal vannak itt gyakorlati tapasztalatok. csak a rásegítő,vagy a főfékhenger is cserélve volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts