Wolf1101 Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Nekem kb. 3,5-3,6 Liter ment bele cserénél olajból. Más! Nem tudom ki hogy van vele, de nekem az F Astramba a C20NE az F13-as váltóra volt ráaplikálva és volt ütve a szája rendesen, nem volt gondom sem a váltóval sem a vékonyabb féltengelyekkel. A kisblokkos lendkeréken át lett fúrva az osztókör a nagyblokkoséra és esztergáltunk bele egy tehermentesítő gyűrűt. Így üzemelt hibamentesen több mint egy évet és megy még a mai napig is, csak már nem nálam. Én ha NE-t raknék lehet így csinálnám a Corsánál is. Demó féltengelyekre milyen megoldások léteznek, nem vagyok ezzel képben. Megint más: Már írtam a keres topicba is, de nem jött válasz. Nincs valakinek elfekvőben fordulatszámmérős óracsoportja, esetleg GSi Corsából is jöhet. :D kösszi a választ! :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Nekem kb. 3,5-3,6 Liter ment bele cserénél olajból. Más! Nem tudom ki hogy van vele, de nekem az F Astramba a C20NE az F13-as váltóra volt ráaplikálva és volt ütve a szája rendesen, nem volt gondom sem a váltóval sem a vékonyabb féltengelyekkel. A kisblokkos lendkeréken át lett fúrva az osztókör a nagyblokkoséra és esztergáltunk bele egy tehermentesítő gyűrűt. Így üzemelt hibamentesen több mint egy évet és megy még a mai napig is, csak már nem nálam. Én ha NE-t raknék lehet így csinálnám a Corsánál is. Demó féltengelyekre milyen megoldások léteznek, nem vagyok ezzel képben. Megint más: Már írtam a keres topicba is, de nem jött válasz. Nincs valakinek elfekvőben fordulatszámmérős óracsoportja, esetleg GSi Corsából is jöhet. :) F13 váltó az kicsit kevés nem? :D Demó ehhez te mit szólsz? :D Huh meg ez az át lett fúrva meg ezek nagyon parán hangzik. Bár ha elég a 13mas váltó akkor megtartatom, de fogyasztásba nem jobb egy 16os? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 F13 váltó az kicsit kevés nem? :) Demó ehhez te mit szólsz? :D Huh meg ez az át lett fúrva meg ezek nagyon parán hangzik. Bár ha elég a 13mas váltó akkor megtartatom, de fogyasztásba nem jobb egy 16os? Nézz már utána mi az az szám a váltó számozásánál... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Nézz már utána mi az az szám a váltó számozásánál... :D Elvileg a NM amit elbír ha jól tudom. De lehet nem jól tudom de egy 13mas váltó elég halvány 170NMhez szerintem :) nem véletlen szerelik 16ossal Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Az F13 még "kisblokkos" váltó, ott (pl.) a lendkerékkel is variálni kell, hogy felmenjen a "nagyblokkos" motor. Nm-re viszont elbír egy gyári NE-t. Ha meg a fogyasztás a szempont akkor ne teljesítmény tuningolásban gondolkozz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Az F13 még "kisblokkos" váltó, ott (pl.) a lendkerékkel is variálni kell, hogy felmenjen a "nagyblokkos" motor. Nm-re viszont elbír egy gyári NE-t. Ha meg a fogyasztás a szempont akkor ne teljesítmény tuningolásban gondolkozz :D Ja nem lényeg mert szerintem max 1 L eszik többet az NE városba, de a c14SE se eszik keveset. Vidékre menet meg ugyan úgy kijön 7L-ből. Csak azt hittem, hogy a F16nak más az áttétele vagy valami ilyen és így nem pörög annyira. De ha megoldható 13assal akkor ######a :) A motort tuti megveszem már csak a berakás lesz nagy mutatvány :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Ja nem lényeg mert szerintem max 1 L eszik többet az NE városba, de a c14SE se eszik keveset. Vidékre menet meg ugyan úgy kijön 7L-ből. Csak azt hittem, hogy a F16nak más az áttétele vagy valami ilyen és így nem pörög annyira. Az áttételt egy másik szám mutatja, ami az oldalán van :) F16-ból meg F13-ból, F13+ból is van rövidebb/hosszabb is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Az áttételt egy másik szám mutatja, ami az oldalán van :) F16-ból meg F13-ból, F13+ból is van rövidebb/hosszabb is. Ja köszönöm szépen :D akkor nekem rövid lehet fent mert rohadtul pörög :D 100nál 3000 RPM. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 F13-ból a CR ami jól fog idomulni az NE-hez.Nem is sűrű jelenség bontva.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Ez a lendkerék fúrogatás elég kókány megoldás. :) Én inkább maradnék az F16-nál, ott legalább nem lesz gond a váltó tartósságával és nem kell kuplungot faragni. Még soha nem csináltam F13-as átépítést és nem is fogok. :D F16-ból szinte ugyanazok az áttételek vannak, mint F13-ból. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Ez a lendkerék fúrogatás elég kókány megoldás. :) Én inkább maradnék az F16-nál, ott legalább nem lesz gond a váltó tartósságával és nem kell kuplungot faragni. Még soha nem csináltam F13-as átépítést és nem is fogok. :D F16-ból szinte ugyanazok az áttételek vannak, mint F13-ból. :D Hát nekem semmi alkatrészt nem fognak szétfúrni a kocsimon az tuti nem érzem biztonságosnak az ilyen dolgokat szerintem ezeket meg lehet oldani úgy is, hogy normálisan meg legyen csinálnva. Asszem a 16osnál minden jó csak valamit megtoldtak amit linkeltem az oldalon, de gondolom azt is lehet helyettesíteni valamivel bár ilyen megtoldást se akarok nagyon gáz. Amúgy haverom akar A corsát venni szerintetek érdemes vagy már csak restaurálni való darabokat lehet venni? + Nincs valakinek itt 22es főfékhengerhez (ATE) hez rásegítő? Mert főfékhengerem már van viszont a rásegítőt is kell cserélnem mert más a felfogatás :/ 256osokra váltottam még múltkor, már ha beülök új kocsiba nem azt érzem, hogy 100x jobb a fék de szerintem ezzel még lehetne javítani :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Hát nekem semmi alkatrészt nem fognak szétfúrni a kocsimon az tuti nem érzem biztonságosnak az ilyen dolgokat szerintem ezeket meg lehet oldani úgy is, hogy normálisan meg legyen csinálnva. Asszem a 16osnál minden jó csak valamit megtoldtak amit linkeltem az oldalon, de gondolom azt is lehet helyettesíteni valamivel bár ilyen megtoldást se akarok nagyon gáz. Amúgy haverom akar A corsát venni szerintetek érdemes vagy már csak restaurálni való darabokat lehet venni? + Nincs valakinek itt 22es főfékhengerhez (ATE) hez rásegítő? Mert főfékhengerem már van viszont a rásegítőt is kell cserélnem mert más a felfogatás :/ 256osokra váltottam még múltkor, már ha beülök új kocsiba nem azt érzem, hogy 100x jobb a fék de szerintem ezzel még lehetne javítani :) Hány darab kell? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Hát nekem semmi alkatrészt nem fognak szétfúrni a kocsimon az tuti nem érzem biztonságosnak az ilyen dolgokat szerintem ezeket meg lehet oldani úgy is, hogy normálisan meg legyen csinálnva. Asszem a 16osnál minden jó csak valamit megtoldtak amit linkeltem az oldalon, de gondolom azt is lehet helyettesíteni valamivel bár ilyen megtoldást se akarok nagyon gáz. Amúgy haverom akar A corsát venni szerintetek érdemes vagy már csak restaurálni való darabokat lehet venni? + Nincs valakinek itt 22es főfékhengerhez (ATE) hez rásegítő? Mert főfékhengerem már van viszont a rásegítőt is kell cserélnem mert más a felfogatás :/ 256osokra váltottam még múltkor, már ha beülök új kocsiba nem azt érzem, hogy 100x jobb a fék de szerintem ezzel még lehetne javítani :) Szerintem hever még itt valahol egy rásegítő. :D Amit láttál, hogy az F16-nál a váltó és a hátsó tartó közé raknak egy távtartót, az elkerülhetetlen. Arra kell csak figyelni, hogy hosszabb csavarokat is használj hozzá, akkor soha nem lesz vele gond. :D Én ezt már tovább is fejlesztettem, nálam 3-lyukas a felfogatás ás egyben van a távtartó és a tartó. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Hány darab kell? :D A Corsa? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Szerintem hever még itt valahol egy rásegítő. :) Amit láttál, hogy az F16-nál a váltó és a hátsó tartó közé raknak egy távtartót, az elkerülhetetlen. Arra kell csak figyelni, hogy hosszabb csavarokat is használj hozzá, akkor soha nem lesz vele gond. ;) Én ezt már tovább is fejlesztettem, nálam 3-lyukas a felfogatás ás egyben van a távtartó és a tartó. :D Ohohohoho :D és mennyiért válnátok meg a rásegítőtől? Mert akkor cserélném hátha még durvább lesz a fék.:D B corsához kéne a rásegítő de gondolom ez full mindegy mert több modellt gyártottak ezzel. Áhá. Köszi Demó haverom eléggé keni vágja az opeleket már mutattam neki az oldalt azt mondja ha a féltengelyt megveszem + a váltónál megtudja mit kell átalakítani simán beteszi nekem. De ha nem akkor majd még zaklatlak Demó telefonon mert leírtam a számod. Meg még lehet a bak-féltengely miatt is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Ohohohoho :) és mennyiért válnátok meg a rásegítőtől? Mert akkor cserélném hátha még durvább lesz a fék.:D B corsához kéne a rásegítő de gondolom ez full mindegy mert több modellt gyártottak ezzel. Zolinak tuti van, nekem még meg kell néznem a garázsban :D B Corsába be lehet faragni, de arra készülj fel, hogy csak úgy nem fog passzolni. De ha emlékeim nem csalnak, nem vészes az átalakítás. Áhá. Köszi Demó haverom eléggé keni vágja az opeleket már mutattam neki az oldalt azt mondja ha a féltengelyt megveszem + a váltónál megtudja mit kell átalakítani simán beteszi nekem. De ha nem akkor majd még zaklatlak Demó telefonon mert leírtam a számod. Meg még lehet a bak-féltengely miatt is :D Ilyenkor szokott az lenni, hogy órákon át próbálom telefonon kitalálni, hogy mit ronthattak el mondjuk a bekötésnél, mert nem indul a kocsi. Tudnék pár ilyent mesélni :lol: Volt aki egy héten át próbálkozott, de valamiért nem vette az adást és nem értette, hogy mi leget a gond. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Zolinak tuti van, nekem még meg kell néznem a garázsban :D B Corsába be lehet faragni, de arra készülj fel, hogy csak úgy nem fog passzolni. De ha emlékeim nem csalnak, nem vészes az átalakítás. Ilyenkor szokott az lenni, hogy órákon át próbálom telefonon kitalálni, hogy mit ronthattak el mondjuk a bekötésnél, mert nem indul a kocsi. Tudnék pár ilyent mesélni :D Volt aki egy héten át próbálkozott, de valamiért nem vette az adást és nem értette, hogy mi leget a gond. :lol: Meee nem vagy elég segítőkész... ;) :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 ... B Corsába be lehet faragni, de arra készülj fel, hogy csak úgy nem fog passzolni. De ha emlékeim nem csalnak, nem vészes az átalakítás. ... Minden csak kalapácsméret kérdése. Corsa... :) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 uhhhh faragni kell a rásegítésnél akkor lehet marad így ahogy van. Nem szeretem ezt a tákolást bár majd rákeresek hátha találok leírást. Bár most vezettem 236os astrát a corsaba a 256 fék 100x jobb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 uhhhh faragni kell a rásegítésnél akkor lehet marad így ahogy van. Nem szeretem ezt a tákolást bár majd rákeresek hátha találok leírást. Bár most vezettem 236os astrát a corsaba a 256 fék 100x jobb. Nagyon nem mindegy az sem milyen tárcsa és betét van bent. 256-ból is lehet fost berakni. Amúgy Demó: egész ák még a 256-os fékeid a morzsámban. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Minden csak kalapácsméret kérdése. Corsa... :) :D :D Pacsiiiiiii. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 uhhhh faragni kell a rásegítésnél akkor lehet marad így ahogy van. Nem szeretem ezt a tákolást bár majd rákeresek hátha találok leírást. 1-es, leülhetsz, tessék többet forgatni a "Hogyan legyünk igazi kóóóórrzááás..." című kiskönyvet! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 1-es, leülhetsz, tessék többet forgatni a "Hogyan legyünk igazi kóóóórrzááás..." című kiskönyvet! :) Sztem még mindig nem érti a korzás kifejezést... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
padregas Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Nagyon nem mindegy az sem milyen tárcsa és betét van bent. 256-ból is lehet fost berakni. Amúgy Demó: egész ######ák még a 256-os fékeid a morzsámban. :) Szerintem sem rásegítő kérdése a jó fék, egy rendes tárcsa, nem is kell annyira extrának lennie. A c16ne-ben brembo tárcsa van textar betétekkel ami bőven jó utcára, a c20xe-ben mart ferodo tárcsa ds2500-as betéttel 20 perc pályázást simán bír, hozzáteszem a szinterezés elolvadt a felnin... Rásegítő nekem mindkettőben gyári, fékben most így elég. jövőhéten készülnek az új melső stabrudaim, meg egy hátsó toronymervítő is mert: aug.23.kedd.nyíltnap.a.hungaroringen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Sztem még mindig nem érti a korzás kifejezést... :D Norbi viszont már sejti :) Pacsiiiiiii. :lol: :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts