Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Más a fizu, más az értékrend.Ha valakinek nincs pééze' kocsit építeni, vagy vegyen egyet készen, vagy vegyen egy olyat ami gyárilag erős motorral volt szerelve.

Személyes véleményem pedig az, hogy jelen közlekedési bírságok mellett nem sok létjogosultsága van egy ilyen épített autónak.Nem beszélve a csodás (x@ar) utaknak, hát még az agyonszabályozott műszaki+reg.adó és tsainak.

Kétségtelen, egy élmény velük menni, ez személyes tapasztalat úgy az NE Corsám mint a te XE Corsád vezetése után, de sajnos nehéz megállni azt,hogy az ember ne tolja el neki, és a vége vagy egy árok/fa, vagy egy szép kövér fénykép.

Azért nálunk annyira nem vészes a műszaki, de cserébe semmit sem tudsz elintézni... :)

Link to comment
Megosztás:

Engem a műszaki most nem izgat, de most is érdekesen ment át. :) Hát én nem kimondott versenyzésre akarom, használni csak utcára így annyira nem érdekel, hogy csilli villi féltengelye legyen! Nekem az lenne a fontos, hogy ne legyen hegesztve és elbírja a használatot, amúgy asconából jönne át a motor és a cuccok. Az árokba nem szeretnék beszállni és 13mas váltó az nem kicsi? Ehhez 16os van asszem.

Link to comment
Megosztás:

Engem a műszaki most nem izgat, de most is érdekesen ment át. :D Hát én nem kimondott versenyzésre akarom, használni csak utcára így annyira nem érdekel, hogy csilli villi féltengelye legyen! Nekem az lenne a fontos, hogy ne legyen hegesztve és elbírja a használatot, amúgy asconából jönne át a motor és a cuccok. Az árokba nem szeretném beszállni és 13mas váltó az nem kicsi? Ehhez 16os van asszem.

Nem is versenyre kell a f@sza féltengely, hanem utcára, mert ha egy versenyautóban eltörik, akkor feltolják a trélerre és hazaviszik, de ha elmész az autóddal mondjuk párszáz km-re nyaralni, vagy ilyesmi és ott eltörik, na az a ciki. :D Akkor lényegesen drágább lesz hazajutnod, mintha megvetted volna a "csillivilli" féltengelyt.

Amúgy is, csillivilli féltengely csak a C20LET-hez jár, XE-hez és a V6-okhoz is maradnak feketék és nem lesznek felpolírozva, mert oda az még nem indokolt.

De mondtam, neked nem kell gyártottat venned, van elég gyári megoldás.

Egy jó tanács, ha lehet ne Ascona motort használj, mert azokon még általában a régi kétsoros csatis Motronic van, amik már eléggé ki vannak öregedve. Két ilyent ismertem és mindkettőnek meg volt kergülve az ECU-ja. Az egyik csak akkor indult, ha ráveretk egyet a dobozra, a másik meg gyújtáson már vadul fecskendezett, holott a motor még áll. :)

Link to comment
Megosztás:

Nem is versenyre kell a f@sza féltengely, hanem utcára, mert ha egy versenyautóban eltörik, akkor feltolják a trélerre és hazaviszik, de ha elmész az autóddal mondjuk párszáz km-re nyaralni, vagy ilyesmi és ott eltörik, na az a ciki. :D Akkor lényegesen drágább lesz hazajutnod, mintha megvetted volna a "csillivilli" féltengelyt.

Amúgy is, csillivilli féltengely csak a C20LET-hez jár, XE-hez és a V6-okhoz is maradnak feketék és nem lesznek felpolírozva, mert oda az még nem indokolt.

Egy jó tanács, ha lehet ne Ascona motort használj, mert azokon még általában a régi kétsoros csatis Motronic van, amik már eléggé ki vannak öregedve. Két ilyent ismertem és mindkettőnek meg volt kergülve az ECU-ja. Az egyik csak akkor indult, ha ráveretk egyet a dobozra, a másik meg gyújtáson már vadul fecskendezett, holott a motor még áll. :)

Na ne mán :D pedig épp az elektronika miatt akartam egyszerű motort :D

Link to comment
Megosztás:

A 3-soros csatis motronic már jó. :D

Ja csak ez azért lenne jó mert ismerőstől venném, azt legalább tudom, hogy ő karban tartotta, meg hogy nincs szana szét vágva. :) Amúgy a csili-vili nem fikázásnak szántam csak ,hogy nekem nincs szükségem 500NM elbíró féltengelyre elég lenne a fele is. Amúgy teljesen 1et értek veled, hogy gáz ha az utcán széthullik ezt jó messziről szeretném elkerülni :D Viszont valamit kell kezdenem, mert elkezdett dadogni a kanyarokba időnként valami és szerintem a féltengely lesz :D

Link to comment
Megosztás:

Stefán, A Corsa féltengellyel nem lehet összerakni B-t! B Corsához van GYÁRI féltengelyes megoldás, nem is egy. Van két verzió kiscsuklósra és van kettő nagycsuklósra, abból az egyik már a kétrészes, osztott féltengellyel van. Tehát nem értem miért állnak mindig neki hegesztgetni B Corsához féltengelyt. :D

Mindenki spórolni akar a lehajtáson, aztán a végére annyit szívnak vele, hogy olcsóbb lett volna egyből megvenni a jót. :D

De hát így van ezzel szinte az összes magyar, aki eddig vásárolni akart tőlem, már megszoktam. :lol:

Jaaaaaa, hogy B Corsáról van szó... Mondjuk az avatarjából kitalálhattam volna... :)

Azt hittem autót akar építeni ;) :) :D

Link to comment
Megosztás:

Jaaaaaa, hogy B Corsáról van szó... Mondjuk az avatarjából kitalálhattam volna... :)

Azt hittem autót akar építeni :D :lol: :D

ehhhhh:D ez fájt :D amúgy autót nem kell építeni lehet venni is. :) Amúgy szerintem az A corsa és B corsa egy kutya szóval :D Az én corsam gokart kb :D:D nem autó :lol: az autó az inkább 0000 vagy * :lol: De valami megfogott benne ezért hajtom ;)

Link to comment
Megosztás:

ehhhhh:D ez fájt :D amúgy autót nem kell építeni lehet venni is. :) Amúgy szerintem az A corsa és B corsa egy kutya szóval :D Az én corsam gokart kb :D:D nem autó :lol: az autó az inkább 0000 vagy * :lol: De valami megfogott benne ezért hajtom ;)

Nemsoká lesz műszaki és tolhatom a csillagot a KE-jet 122pacijával. :D

Bocs az offért.

20110801617_www.kepfeltoltes.hu_.jpg :)

Link to comment
Megosztás:

ehhhhh:D ez fájt :D amúgy autót nem kell építeni lehet venni is. ;) Amúgy szerintem az A corsa és B corsa egy kutya szóval :D Az én corsam gokart kb :):D nem autó :D az autó az inkább 0000 vagy * :D De valami megfogott benne ezért hajtom :lol:

Csak vicceltem. Autó a B is, csak női :lol: :D :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem kb. 3,5-3,6 Liter ment bele cserénél olajból.

Más!

Nem tudom ki hogy van vele, de nekem az F Astramba a C20NE az F13-as váltóra volt ráaplikálva és volt ütve a szája rendesen, nem volt gondom sem a váltóval sem a vékonyabb féltengelyekkel. A kisblokkos lendkeréken át lett fúrva az osztókör a nagyblokkoséra és esztergáltunk bele egy tehermentesítő gyűrűt. Így üzemelt hibamentesen több mint egy évet és megy még a mai napig is, csak már nem nálam. Én ha NE-t raknék lehet így csinálnám a Corsánál is.

Demó féltengelyekre milyen megoldások léteznek, nem vagyok ezzel képben.

Megint más: Már írtam a keres topicba is, de nem jött válasz. Nincs valakinek elfekvőben fordulatszámmérős óracsoportja, esetleg GSi Corsából is jöhet. :)

Link to comment
Megosztás:

Látom pörög a fórum:) Nálam semmi tuning nincs, ha csak az, hogy megy az autó:D

Új ülés került a Corsába!

Né mán, mész onnan!

Ülés tuning belülről

Nagyon jó cucc, kissebbikem is ilyenben dekkol.3 éve 40e.ft volt Ebayről, akkor új model volt.Itthon valami 60e. körül lett volna.Akkori ADAC győztes volt.Biztonságos+ha elalvás van, nem nyaklik félre a buci.Jó cucc. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.