Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Más a fizu, más az értékrend.Ha valakinek nincs pééze' kocsit építeni, vagy vegyen egyet készen, vagy vegyen egy olyat ami gyárilag erős motorral volt szerelve.

Személyes véleményem pedig az, hogy jelen közlekedési bírságok mellett nem sok létjogosultsága van egy ilyen épített autónak.Nem beszélve a csodás (x@ar) utaknak, hát még az agyonszabályozott műszaki+reg.adó és tsainak.

Kétségtelen, egy élmény velük menni, ez személyes tapasztalat úgy az NE Corsám mint a te XE Corsád vezetése után, de sajnos nehéz megállni azt,hogy az ember ne tolja el neki, és a vége vagy egy árok/fa, vagy egy szép kövér fénykép.

Azért nálunk annyira nem vészes a műszaki, de cserébe semmit sem tudsz elintézni... :)

Elküldve

Engem a műszaki most nem izgat, de most is érdekesen ment át. :) Hát én nem kimondott versenyzésre akarom, használni csak utcára így annyira nem érdekel, hogy csilli villi féltengelye legyen! Nekem az lenne a fontos, hogy ne legyen hegesztve és elbírja a használatot, amúgy asconából jönne át a motor és a cuccok. Az árokba nem szeretnék beszállni és 13mas váltó az nem kicsi? Ehhez 16os van asszem.

Elküldve
Engem a műszaki most nem izgat, de most is érdekesen ment át. :D Hát én nem kimondott versenyzésre akarom, használni csak utcára így annyira nem érdekel, hogy csilli villi féltengelye legyen! Nekem az lenne a fontos, hogy ne legyen hegesztve és elbírja a használatot, amúgy asconából jönne át a motor és a cuccok. Az árokba nem szeretném beszállni és 13mas váltó az nem kicsi? Ehhez 16os van asszem.

Nem is versenyre kell a f@sza féltengely, hanem utcára, mert ha egy versenyautóban eltörik, akkor feltolják a trélerre és hazaviszik, de ha elmész az autóddal mondjuk párszáz km-re nyaralni, vagy ilyesmi és ott eltörik, na az a ciki. :D Akkor lényegesen drágább lesz hazajutnod, mintha megvetted volna a "csillivilli" féltengelyt.

Amúgy is, csillivilli féltengely csak a C20LET-hez jár, XE-hez és a V6-okhoz is maradnak feketék és nem lesznek felpolírozva, mert oda az még nem indokolt.

De mondtam, neked nem kell gyártottat venned, van elég gyári megoldás.

Egy jó tanács, ha lehet ne Ascona motort használj, mert azokon még általában a régi kétsoros csatis Motronic van, amik már eléggé ki vannak öregedve. Két ilyent ismertem és mindkettőnek meg volt kergülve az ECU-ja. Az egyik csak akkor indult, ha ráveretk egyet a dobozra, a másik meg gyújtáson már vadul fecskendezett, holott a motor még áll. :)

Elküldve
Nem is versenyre kell a f@sza féltengely, hanem utcára, mert ha egy versenyautóban eltörik, akkor feltolják a trélerre és hazaviszik, de ha elmész az autóddal mondjuk párszáz km-re nyaralni, vagy ilyesmi és ott eltörik, na az a ciki. :D Akkor lényegesen drágább lesz hazajutnod, mintha megvetted volna a "csillivilli" féltengelyt.

Amúgy is, csillivilli féltengely csak a C20LET-hez jár, XE-hez és a V6-okhoz is maradnak feketék és nem lesznek felpolírozva, mert oda az még nem indokolt.

Egy jó tanács, ha lehet ne Ascona motort használj, mert azokon még általában a régi kétsoros csatis Motronic van, amik már eléggé ki vannak öregedve. Két ilyent ismertem és mindkettőnek meg volt kergülve az ECU-ja. Az egyik csak akkor indult, ha ráveretk egyet a dobozra, a másik meg gyújtáson már vadul fecskendezett, holott a motor még áll. :)

Na ne mán :D pedig épp az elektronika miatt akartam egyszerű motort :D

Elküldve
A 3-soros csatis motronic már jó. :D

Ja csak ez azért lenne jó mert ismerőstől venném, azt legalább tudom, hogy ő karban tartotta, meg hogy nincs szana szét vágva. :) Amúgy a csili-vili nem fikázásnak szántam csak ,hogy nekem nincs szükségem 500NM elbíró féltengelyre elég lenne a fele is. Amúgy teljesen 1et értek veled, hogy gáz ha az utcán széthullik ezt jó messziről szeretném elkerülni :D Viszont valamit kell kezdenem, mert elkezdett dadogni a kanyarokba időnként valami és szerintem a féltengely lesz :D

Elküldve
A 3-soros csatis motronic már jó. :D

nem tudom az enyém hány csatis de lekopogom nekem még semmi ilyenre nem kellett ráfanyarodnom hogy ütögessem a motorvezérlőt és hasonlók :)

Elküldve
Stefán, A Corsa féltengellyel nem lehet összerakni B-t! B Corsához van GYÁRI féltengelyes megoldás, nem is egy. Van két verzió kiscsuklósra és van kettő nagycsuklósra, abból az egyik már a kétrészes, osztott féltengellyel van. Tehát nem értem miért állnak mindig neki hegesztgetni B Corsához féltengelyt. :D

Mindenki spórolni akar a lehajtáson, aztán a végére annyit szívnak vele, hogy olcsóbb lett volna egyből megvenni a jót. :D

De hát így van ezzel szinte az összes magyar, aki eddig vásárolni akart tőlem, már megszoktam. :lol:

Jaaaaaa, hogy B Corsáról van szó... Mondjuk az avatarjából kitalálhattam volna... :)

Azt hittem autót akar építeni ;) :) :D

Elküldve
Jaaaaaa, hogy B Corsáról van szó... Mondjuk az avatarjából kitalálhattam volna... :)

Azt hittem autót akar építeni :D :lol: :D

ehhhhh:D ez fájt :D amúgy autót nem kell építeni lehet venni is. :) Amúgy szerintem az A corsa és B corsa egy kutya szóval :D Az én corsam gokart kb :D:D nem autó :lol: az autó az inkább 0000 vagy * :lol: De valami megfogott benne ezért hajtom ;)

Elküldve
ehhhhh:D ez fájt :D amúgy autót nem kell építeni lehet venni is. :) Amúgy szerintem az A corsa és B corsa egy kutya szóval :D Az én corsam gokart kb :D:D nem autó :lol: az autó az inkább 0000 vagy * :lol: De valami megfogott benne ezért hajtom ;)

Nemsoká lesz műszaki és tolhatom a csillagot a KE-jet 122pacijával. :D

Bocs az offért.

20110801617_www.kepfeltoltes.hu_.jpg :)

Elküldve
Nemsoká lesz műszaki és tolhatom a csillagot a KE-jet 122pacijával. :)

Bocs az offért.

erre az autóra sokmindent lehet mondani,csak azt nem hogy szép :D

Elküldve
erre az autóra sokmindent lehet mondani,csak azt nem hogy szép :D

Mióta jogsim van vadászok egy megkímélt darabra normális áron. Nekem szép. Csomó ember szerint nem,de pont le**arom. :D

Meg le kisebbségizik,de ezzel soha nem járt kisebbség,mert kicsinek találják. :)

Elküldve
ehhhhh:D ez fájt :D amúgy autót nem kell építeni lehet venni is. ;) Amúgy szerintem az A corsa és B corsa egy kutya szóval :D Az én corsam gokart kb :):D nem autó :D az autó az inkább 0000 vagy * :D De valami megfogott benne ezért hajtom :lol:

Csak vicceltem. Autó a B is, csak női :lol: :D :)

Elküldve

Nekem kb. 3,5-3,6 Liter ment bele cserénél olajból.

Más!

Nem tudom ki hogy van vele, de nekem az F Astramba a C20NE az F13-as váltóra volt ráaplikálva és volt ütve a szája rendesen, nem volt gondom sem a váltóval sem a vékonyabb féltengelyekkel. A kisblokkos lendkeréken át lett fúrva az osztókör a nagyblokkoséra és esztergáltunk bele egy tehermentesítő gyűrűt. Így üzemelt hibamentesen több mint egy évet és megy még a mai napig is, csak már nem nálam. Én ha NE-t raknék lehet így csinálnám a Corsánál is.

Demó féltengelyekre milyen megoldások léteznek, nem vagyok ezzel képben.

Megint más: Már írtam a keres topicba is, de nem jött válasz. Nincs valakinek elfekvőben fordulatszámmérős óracsoportja, esetleg GSi Corsából is jöhet. :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.