Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Jó sokat irkáltatok! :)

Lefotóztam az új hátsó fék adaptereket és hogy hogyan lett összerakva.

Újakat kellett csináltatnom, mert az elsőknél el lett méretezve a 4 menet. :D

20110730985.jpg

20110730987.jpg

20110730989.jpg

Íme, az első 5-lyukas, tárcsás A Corsa hátsó híd. :D

Elküldve
csak nem 5.5 minőségű csavart rakott bele :D

Elfelejtesz egy tényezőt: kóóórzás! :)

Viccet félretéve: gondolom, hogy nem biliacélból van,de murphy azért nem alszik... :D

Elküldve
Viccet félretéve: gondolom, hogy nem biliacélból van,de murphy azért nem alszik... :)

Lásd Kadet GSi hátsó tárcsa kontra foltos és a fa esete, amikor is kb. csak a Wichers és a 4 pontos öv húzta ki egy ismit a csávából....

Elküldve
Lásd Kadet GSi hátsó tárcsa kontra foltos és a fa esete, amikor is kb. csak a Wichers és a 4 pontos öv húzta ki egy ismit a csávából....

Na erre gondoltam...nem jó vízhordó lányosat játszani! :)

Elküldve
Gyári csavarok és valami elég bika anyag. Nyugi, figyelek azért az ilyesmikre :)

Én még aluba is 8.8-as acélcsavart tekerek. :D

Ok ok!

Fékerőelosztást hogy oldod meg?

Elküldve
Ok ok!

Fékerőelosztást hogy oldod meg?

Ahogy eddig is. Semmi nem változott, csak a lyukak száma. :)

Annyi, hogy esetleg cserélem a 35-ös nyergeket 33-asra. Ha jobb, akkor marad, ha nem, akkor visszakerülnek a 35-ösök.

Amúgy meg Omega rásegítő, 25/20-as főfékhenger, BMW E30 fékerőszabályzó, 294-es tárcsák, 4-dugós nyergek, hátul pedig 260-as tárcsák és 33-as 2-dugós nyergek.

Elküldve

Demó látom Te sem unatkozol. :D

Folyamatosan olvasom a fórumot, viszont ritkán írok, de most itt az alkalom. Hosszú leszek, előre is bocsánat, ha valakit untatnék!

Két hete nekiálltam a munkába járósnak vásárolt A2-es Corsám lakatolásának, ami elméletileg a küszöbön lévő kis rohadás kijavításából állt volna elméletileg, gyakorlatilag viszont az előző aranykezű lakatos által csinált taknyolásokat is teljesen le kellett szednem. Mostanra kapott az autó új sárvédőket, hátul íveket, a hátfal ki lett rendesen javítva és volt egy kis horpadás a tetőn, mára ez sincs.

Jelenleg fényezés előkészítése tart és a futómű átalakítása is zajlik.

Átestem a ló túloldalára, bár éreztem az elején, hogy ez lesz és ez csak tovább erősödött bennem miután egy hétvégére beraktuk a két sparco ülést a kocsiba, mert avval mentünk pályabejárásra. Az ülések maradtak és beleszerelmesedtem a kis 1.2-esbe.

A terveim lassan megvalósulnak. Az autó alá kerül 4 Bilstein gátló és egy 60/40-es ültetőszett, 236-os fék marad, csak nem a sajátja, hanem astráról a hűtött verzió, összes fékcső, szilent, gömbfej új, hátsó dobok szerencsére még az előző gazdánál cserélve lettek, így azokat nem kell megvenni drága pénzért, csak betéteket és a munkahengereket cseréljük. Tervben van egy C14SE motor beépítése is az C12NZ helyére, ez miatt már írtam privit a pár hsz-el előttem szóló cartársnak. Eddig rengeteg munka van az autóban, de ma is találtam itt pár okosságot, ami felkerült a listára. :)

Így kezdődött: http://kepfeltoltes.hu/view/110731/IMG0036...ltoltes.hu_.jpg

És itt tartunk ma: http://kepfeltoltes.hu/view/110731/IMG0043...ltoltes.hu_.jpg

Futómű: http://kepfeltoltes.hu/view/110731/IMG0043...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110731/IMG0044...ltoltes.hu_.jpg

Elküldve
Ahogy eddig is. Semmi nem változott, csak a lyukak száma. :)

Annyi, hogy esetleg cserélem a 35-ös nyergeket 33-asra. Ha jobb, akkor marad, ha nem, akkor visszakerülnek a 35-ösök.

Amúgy meg Omega rásegítő, 25/20-as főfékhenger, BMW E30 fékerőszabályzó, 294-es tárcsák, 4-dugós nyergek, hátul pedig 260-as tárcsák és 33-as 2-dugós nyergek.

Milyen az elosztó osztási aránya?

Elküldve
Demó látom Te sem unatkozol. :D

Folyamatosan olvasom a fórumot, viszont ritkán írok, de most itt az alkalom. Hosszú leszek, előre is bocsánat, ha valakit untatnék!

Két hete nekiálltam a munkába járósnak vásárolt A2-es Corsám lakatolásának, ami elméletileg a küszöbön lévő kis rohadás kijavításából állt volna elméletileg, gyakorlatilag viszont az előző aranykezű lakatos által csinált taknyolásokat is teljesen le kellett szednem. Mostanra kapott az autó új sárvédőket, hátul íveket, a hátfal ki lett rendesen javítva és volt egy kis horpadás a tetőn, mára ez sincs.

Jelenleg fényezés előkészítése tart és a futómű átalakítása is zajlik.

Átestem a ló túloldalára, bár éreztem az elején, hogy ez lesz és ez csak tovább erősödött bennem miután egy hétvégére beraktuk a két sparco ülést a kocsiba, mert avval mentünk pályabejárásra. Az ülések maradtak és beleszerelmesedtem a kis 1.2-esbe.

A terveim lassan megvalósulnak. Az autó alá kerül 4 Bilstein gátló és egy 60/40-es ültetőszett, 236-os fék marad, csak nem a sajátja, hanem astráról a hűtött verzió, összes fékcső, szilent, gömbfej új, hátsó dobok szerencsére még az előző gazdánál cserélve lettek, így azokat nem kell megvenni drága pénzért, csak betéteket és a munkahengereket cseréljük. Tervben van egy C14SE motor beépítése is az C12NZ helyére, ez miatt már írtam privit a pár hsz-el előttem szóló cartársnak. Eddig rengeteg munka van az autóban, de ma is találtam itt pár okosságot, ami felkerült a listára. :D

Így kezdődött: http://kepfeltoltes.hu/view/110731/IMG0036...ltoltes.hu_.jpg

És itt tartunk ma: http://kepfeltoltes.hu/view/110731/IMG0043...ltoltes.hu_.jpg

Futómű: http://kepfeltoltes.hu/view/110731/IMG0043...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110731/IMG0044...ltoltes.hu_.jpg

Szép!!!

Pont ilyen felnije van Losinak! :D

Miért pont kék lett a futómű? :)

Elküldve
Szép!!!

Pont ilyen felnije van Losinak! :D

Miért pont kék lett a futómű? :)

Hmmm, passz, sok színen gondolkodtam, a bilsteinek citromsárágák, a fékek valószínű pirosak lesznek, így a kékre esett a választás.

Az ATS felnik pedig a télikerekek lesznek, fehérre lesz szinterezve és 165/65R13-as gumik lesznek rajtuk, ezt kaptam most nagyon olcsón újat.

Elküldve

Pár hsz-el ezelőtt írta valaki a nyúlványok összekötését alul, egyszer láttam egy GSi Kadett versenyautón ilyesmit, de már nem emlékszem rá pontosan, hogy volt, esetleg kép vagy link nincs ehez a megoldáshoz?

Elküldve

Tényleg sokat írtatok, ennyit rég olvastam már vissza ebben a topikban, de örülök, hogy végre megint van mozgolódás az ÁKórzásoknál is.

Végre Magyar fórumon is olvashatok jókat :D

Jó lenne már én is nyomathatnám ide a saját képeket... :)

Elküldve
Tényleg sokat írtatok, ennyit rég olvastam már vissza ebben a topikban, de örülök, hogy végre megint van mozgolódás az ÁKórzásoknál is.

Végre Magyar fórumon is olvashatok jókat :D

Jó lenne már én is nyomathatnám ide a saját képeket... :)

Miért nincs meg már a hófehérke?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.