Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Akkor ennyi :) majd keresnem kell télre valamit.

Astráé kitűnő megoldás és célszerű még most megvenni, mert szezonban felmegy az ára.

Szerk:

Közben sikerült fotókat feltölteni.A kisgép állapota jelenleg olyan amilyen, én először nem terveztem vele semmit, csak amolyan használós autót akartam, de így lassan egy év távlatából azt kell mondjam, ez biza' szerelem lett! :D Ennek a kis békának van egyénisége, stílusa, mindeközben tökéletes kis társ a mindennapokra. Bevallom, jobban szeretem mint a vektorom.

Nem divat autó, és nem műanyag, ezt még arra találták ki, hogy az ember eljusson ahová menni akar, de ha menet közben galiba adódik, némi műszaki érzékkel megáldott user otthon is meg tudja javítani.

Korábban azt írtam, hogy nálam fog elhervadni, jelen állás szerint inkább nálam lesz helyre hozva gyárias állapotra valamint némi apró módosítások lesznek eszközölve. Optimistákat ki kell ábrándítsam, nem lesz sem XE, sem V6 az orrában. Max. 1.5TD..... :D

A felniket egyébként CIF-el súroltam meg délután, ennél gatyább állapotban voltak.Pontosabban ennyi péézért ilyet adtak (mint írtam, ingyen kaptam).Egyik sem üt, és túl sok súlyt sem kért ami azért érdekes ill. talán szerencse.

Kép 1.

Kép 2.

Kép 3.

Kép 4.

Kép 5.

Link to comment
Megosztás:

Te figy má!

Nem akarok belepofázni, de két első lámpát kéne lőni valahonnan a sashoz.

pölö

Vagy esetleg Patacsitól is tudunk rendelni.

Sokat dobna az orrán. :)

Közben a cégnél vettek új CO gépet, suttyomban a hegesztő sráctól órákat veszek. :D Direkt vékony lemezeken gyakorolunk, hogy majd tudjam foltozni a sasokat! :D

Ja és a vektor torokra azt mondta 3 sörért megvarrja neked, csak rakd elé a vasat! :D

Link to comment
Megosztás:

Ennek a kis békának van egyénisége, stílusa, mindeközben tökéletes kis társ a mindennapokra. Bevallom, jobban szeretem mint a vektorom.

Ezt pofáztam, de mindenki csak kiröhög! :D Egy új autóban sosem érzem ezt.

Mondjuk ezért csakis Te, Demó és Kiskasza vagytok a felelősek, ti fertőztetek meg. :D :) :D

Link to comment
Megosztás:

Ezt pofáztam, de mindenki csak kiröhög! :D Egy új autóban sosem érzem ezt.

Mondjuk ezért csakis Te, Demó és Kiskasza vagytok a felelősek, ti fertőztetek meg. :) :) :D

Stefánt ki ne hagyd má'! :D Azé' akarja eltolni a V2000-t, hogy újra kockában versenyezhessen! :lol:

Korzára egyelőre keret nincs, felmérem, hogy mit akarok rajta helyre hozni, de keret leghamarabb tavasszal lesz rá.Nem a lámpa meg ilyenek dobják meg, hanem a lakat+fény (utóbbi fehér).

Torkot kértem Fecótól, levittem faterhez.Van kemencéjük, felmelegítve kértem hegeszteni. Hát ha tartósabb mint hidegen. Majd Turci elmeséli, meddig bírta! ;)

Link to comment
Megosztás:

Ez baróó magas! :D

Úgy lesz, de lehet alkatrész szakaszon érdemesebb lenne szétnézni angol oldalakon, és ha jó az ár, mindent megrendelni egyben.

Vagy venni még egy corsát mellé miből fel tudsz használni sok mindent :D amúgy az utángyártott lámpa filléres tétel. Nekem is depo tuning lámpa van én csináltam és szerintem brutálisan jó fénye van bár ez sík üveges. A corsába 8K a 2 darab lámpa újba a gyári szarrá kopottnál 100x jobb :)

Link to comment
Megosztás:

Corsa A-ról beszélünk, ráadásul Mk1-ről, tehát ez az út járhatatlan, esetleg akkor, ha kintről hozunk mellé valamit, de teljesen felesleges, csak "apróságok" kellenek.

Igen látom, hogy A1 corsa én simán cserélném az elejét A2re szebb az :) Bár így egyedibb talán. Így is tetszik ha ki lenne javítja a karosszéria nagyobb felni eléggé szép lenne. Milyen alkatrész kéne amúgy?

Link to comment
Megosztás:

Igen látom, hogy A1 corsa én simán cserélném az elejét A2re szebb az :) Bár így egyedibb talán. Így is tetszik ha ki lenne javítja a karosszéria nagyobb felni eléggé szép lenne.

Marad az Mk1 orr, pont ettől nem lesz tömegcucc, másrészt itt a gyáriság lesz előtérbe tolva, ha jól sejtem.

Mivel a gépsas napi használatban van (értsd: munkábajárósótó) ezért marad a kisfelni, magas oldalfalú guma.

Link to comment
Megosztás:

Igen látom, hogy A1 corsa én simán cserélném az elejét A2re szebb az :) Bár így egyedibb talán. Így is tetszik ha ki lenne javítja a karosszéria nagyobb felni eléggé szép lenne.

A2-ből sok futkos, az A1 már kuriózum.A bódé csak pár helyen hervad, meglepő módon a zűrösebb típushibás részeken rendben van.

De egybe akarom kötni a festéssel is, ezért tolom el jövőre.

Nagyobb kerék értelmetlen alá, megölné a maradék 55 lovamat is! :D

Link to comment
Megosztás:

Marad az Mk1 orr, pont ettől nem lesz tömegcucc, másrészt itt a gyáriság lesz előtérbe tolva, ha jól sejtem.

Mivel a gépsas napi használatban van (értsd: munkábajárósótó) ezért marad a kisfelni, magas oldalfalú guma.

Hát azért egy 14es felni az nem gáz nem? Nekem így is tetszik mert festett szerintem elég szépre meglehetne csinálni karosszéria megcsinál + lámpa csere és profi lenne. Sőt már 2db új első lámpa óriási változást hozna :)

Link to comment
Megosztás:

Nem szeretnéd azt a 55lovat bővíteni 82LE-re véletlenül? :D Tudnék bele motort. :) Itt pihen a raktárba. Ahhoz még talán nem kéne lecserélni a fél kocsit :D

Legyen rendben a bódé.A többit majd meglátjuk.Egy olyan SE mocit már 30e.ft körül be lehet újítani, és valóban túl sok mindent nem kell hozzá módosítani.Még a váltó is maradhat a kihajtással egyetemben, mert A-nál csak a GSi ill. a TD féltengelyei voltak mások.A többi motornál ugyanazok vannak benne.

Link to comment
Megosztás:

Legyen rendben a bódé.A többit majd meglátjuk.Egy olyan SE mocit már 30e.ft körül be lehet újítani, és valóban túl sok mindent nem kell hozzá módosítani.Még a váltó is maradhat a kihajtással egyetemben, mert A-nál csak a GSi ill. a TD féltengelyei voltak mások.A többi motornál ugyanazok vannak benne.

Én a váltót is adhatom hozzá minden van hozzá csak be kell tenni :) Mondjuk B corsás kábelkötegem van nem tudom, hogy ez baj e. Ahhoz jó a 236os fék is meg a többi cucc is szerintem :D mondjuk az AC de az is van minden van ami kell :D

Link to comment
Megosztás:

Én a váltót is adhatom hozzá minden van hozzá csak be kell tenni :D Mondjuk B corsás kábelkötegem van nem tudom, hogy ez baj e. Ahhoz jó a 236os fék is meg a többi cucc is szerintem :D mondjuk az AC de az is van minden van ami kell :D

Első a bódé.A többi majd a jövő zenéje lesz.A váltóm elvileg passzol az SE-hez, de pl. az AC-t külsőleg kell megoldani, mert a karbis és injektoros Corsák üza.tankja más.

Pl. Calibra AC.... :lol:

A mai üzemanyagárak mellett inkább tennék bele 1.5TD-t mint benyás mocit. :)

Fék szakasz meg próbás, mert szvsz. ebbe a felnibe befér a 256.

Link to comment
Megosztás:

Első a bódé.A többi majd a jövő zenéje lesz.A váltóm elvileg passzol az SE-hez, de pl. az AC-t külsőleg kell megoldani, mert a karbis és injektoros Corsák üza.tankja más.

Pl. Calibra AC.... :D

A mai üzemanyagárak mellett inkább tennék bele 1.5TD-t mint benyás mocit. :)

Fék szakasz meg próbás, mert szvsz. ebbe a felnibe befér a 256.

Hát ha ezt kitudnád deríteni, hogy befér e annak örülnék mert akkor veszek 4 ilyen alufelnit télire. :D Bár nem akarom peremezni a verdát mert végre megcsinálta a lakatos normálisan.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.