Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok!

Nem mozdul a hőfokmutatóm - fűtés alig - sokat fogyaszt - nagyobb gázadásra rángat kicsit.

Felmerült a termosztátcsere.

Szerintetek?

Nagyon sanszos.

Viszont ezeknél a kisblokkosoknál elég hülye helyen, a vezérlés mögött van a termosztát, úgyhogy készülj fel rá lelkileg :D

Elküldve

Bocs elírtam.. :D RH CUP :lol:

Az, hogy néz ki? Nem ismerem :D gyári opel felniket is vadásztam de egyik se tetszik kb...
Elküldve
Én 3-4 körül szoktam ilyen egyszerűbb autókba beszerelni.

Tiéd a meló! Merre vagy? :D Én vagy a 3. vagy a 13. kerben.

Elküldve
Én 3-4 körül szoktam ilyen egyszerűbb autókba beszerelni.

Látom Pécs felől. Budapesten esélytelen? Környékén esélytelen?

Elküldve
Ritkán járok Pesten sajnos...

Más! Corsa GSi küszöbspoilert nem tud valaki eladót vagy valakit aki esetleg csinál üvegszálból?

:D

Üvegszál témában sajna nem tudok segíteni, de szólok, ha szembejön...

Elküldve

Hali mindenkinek!

Rég jártam az oldalon :lol: Lenne egy olyan kérdésem hogy a 10S -es motort szeretném átoperálni és kéne egy adat. A karbiban van egy beömlő fúvóka, amit nagyobbra szeretnék kicserélni (remélem kapható ilyesmi), mert úgy döntöttem E85 -tel fog menni a kicsike a továbbiakban és ennek a fúvókának a mérete kéne. Az is elég ha adtok egy tippet hogy hol nézzek utána. Van egy olyan sejtésem hogy nagyobb motornál alapból nagyobb ez a fúvóka. Ha megvan és elfüstöltem a benya nagy részét, irány a kútfő aztán hozzá igazítom a gyújtást. Köbö 100 Ft -ot spórolok littyónként és a 105 -ös oktánszámot is jobban fogja szeretni...szerintem. Várom a tippeket és köszike! :D

Elküldve
Hali mindenkinek!

Rég jártam az oldalon :) Lenne egy olyan kérdésem hogy a 10S -es motort szeretném átoperálni és kéne egy adat. A karbiban van egy beömlő fúvóka, amit nagyobbra szeretnék kicserélni (remélem kapható ilyesmi), mert úgy döntöttem E85 -tel fog menni a kicsike a továbbiakban és ennek a fúvókának a mérete kéne. Az is elég ha adtok egy tippet hogy hol nézzek utána. Van egy olyan sejtésem hogy nagyobb motornál alapból nagyobb ez a fúvóka. Ha megvan és elfüstöltem a benya nagy részét, irány a kútfő aztán hozzá igazítom a gyújtást. Köbö 100 Ft -ot spórolok littyónként és a 105 -ös oktánszámot is jobban fogja szeretni...szerintem. Várom a tippeket és köszike! :D

Hát, annyira nem vagyok otthon benne, de elvileg Weber 32TL karbi van rajta gyárilag, szerintem erre a karbira rákeresel, lehet, hogy találsz valami adatot (bár gyanítom, hogy a 32-es szám valami pillangóátmérőre is utalhat :D ).

Ha jól tudom a 10S az még Kadett motor az A Corsákban és karbis Kadett 1.3-as volt még ilyen kisblokkosból, szóval elképzelhető, hogy felmegy az 1.3-as karbija, de a 12ST Corsában is már (elvileg) kicsit nagyobb Pierburg 1B1 van, lehet, hogy azzal is lehet valamit kezdeni, illetve ha találsz embert, aki karburátorokkal foglalkozik (szerintem még vannak ilyenek) lehet, hogy a mostanit is fel lehet reszelni nagyobbra :lol:

Elküldve

Köszike a tippet, de nem komplett karbit akarok cserélni, csak a beömlő fúvókát ami elméletileg 105-ös és elméletileg 110-re kéne cserélnem. Amúgy 993cc a motor űrtartalma, de még1x köszi az infót.

Hát, annyira nem vagyok otthon benne, de elvileg Weber 32TL karbi van rajta gyárilag, szerintem erre a karbira rákeresel, lehet, hogy találsz valami adatot (bár gyanítom, hogy a 32-es szám valami pillangóátmérőre is utalhat <_< ).

Ha jól tudom a 10S az még Kadett motor az A Corsákban és karbis Kadett 1.3-as volt még ilyen kisblokkosból, szóval elképzelhető, hogy felmegy az 1.3-as karbija, de a 12ST Corsában is már (elvileg) kicsit nagyobb Pierburg 1B1 van, lehet, hogy azzal is lehet valamit kezdeni, illetve ha találsz embert, aki karburátorokkal foglalkozik (szerintem még vannak ilyenek) lehet, hogy a mostanit is fel lehet reszelni nagyobbra :angry:

Elküldve

Az 1.4 I corsank egy ideje bizonyos fordulat tartomanyban rangat. Felette es alatta nem. Leehet ez az AGR v EGR szelep elkoszolodasa miatt? Hol talalom ezen a motoron ezt? 91es C14NZ -s motorkoddal...

Elküldve
Az 1.4 I corsank egy ideje bizonyos fordulat tartomanyban rangat. Felette es alatta nem. Leehet ez az AGR v EGR szelep elkoszolodasa miatt? Hol talalom ezen a motoron ezt? 91es C14NZ -s motorkoddal...

Letezik hogy ezen a 91esen nincs is? Nem talalom

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.