tgabika76 Elküldve Január15, 2011 Elküldve Január15, 2011 Nagyon szép, de érdekesek azok a hátsó kerékdobokon levő kárpitok is... az gyári vajon?
Stefan Elküldve Január15, 2011 Elküldve Január15, 2011 Nagyon szép, de érdekesek azok a hátsó kerékdobokon levő kárpitok is... az gyári vajon? Gyárilag ott is van kárpit elvileg, ha erre gondolsz.
Volu Elküldve Január15, 2011 Elküldve Január15, 2011 Bakker, patyolat kaszni :) na igy kell egy autót felújítani...csak ha mondjuk kimerészkednék egy ilyen gyönyörűen felújított autóval az utakra és a piros lámpánál telibe verne egy hülye p*csa miközben telefonál,lehet elöször őt majd magamat lőném főbe.. :D
tgabika76 Elküldve Január15, 2011 Elküldve Január15, 2011 Gyárilag ott is van kárpit elvileg, ha erre gondolsz. Erre... nekem nincs olyanom, nem tudtam hogy létezett... most majd kereshetek... :)
Demó Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Erre... nekem nincs olyanom, nem tudtam hogy létezett... most majd kereshetek... :) Szerintem felszereltségtől függ, nekem volt az 1.4-ben és a GSI-kben is.
Stefan Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Erre... nekem nincs olyanom, nem tudtam hogy létezett... most majd kereshetek... :) Na, csak jól emlékeztem... Van nekem egy pár szürke, ha érdekel: kép1 / kép2 / kép3 Nem a legtisztábbak, de nincsenek szétszakadva meg ilyesmi. Makro nincs a telefonomon, ezért a képen nem látszik tisztán ami a papíron van, de az egyik felének: 90 212 427 a másiknak: 90 212 428 az alkatrész száma.
tgabika76 Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Na, csak jól emlékeztem... Van nekem egy pár szürke, ha érdekel:. Hohó! Hát ebben a hónapban tuti nem mert másra kell a pénz, de ha meglesz még egy darabig akkor visszatérünk rá, sztem érdekelni fog!
tgabika76 Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Öö... triviális kérdés, de a kis lámpának ami az üzemanyagszintjelző órában van a fordulatszámmérős műszerfalban, annak nem kéne kigyulladnia ha már nagyon kevés nyál van az autóban? Csak mert ma megállt alattam a verda akut kiszáradásból kifolyólag... :) mondjuk csak magamat hibáztathatom, meg nagy gondot nem is okozott mert 300m-t kellett gyalogolnom a kútig, de gondoltam azért jelez előtte mielőtt sztrájkba lép... :D
Stefan Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Hohó! Hát ebben a hónapban tuti nem mert másra kell a pénz, de ha meglesz még egy darabig akkor visszatérünk rá, sztem érdekelni fog! Neked ingyé' is odaadom, ha valamikor errefelé jársz :D Öö... triviális kérdés, de a kis lámpának ami az üzemanyagszintjelző órában van a fordulatszámmérős műszerfalban, annak nem kéne kigyulladnia ha már nagyon kevés nyál van az autóban? Csak mert ma megállt alattam a verda akut kiszáradásból kifolyólag... :) mondjuk csak magamat hibáztathatom, meg nagy gondot nem is okozott mert 300m-t kellett gyalogolnom a kútig, de gondoltam azért jelez előtte mielőtt sztrájkba lép... :D Elvileg kéne :D Lehet, hogy már nem jó az izzó. Nekem amikor volt fordulatszámmérős műszerfalam, a gyújtás ráadásakor világított ahogy a mutató viszonylag lassan kúszott fel szintig és ahogy elérte a kritikus feletti mutatást, ki is aludt. Ha neked sem egyből ugrik oda a mutató, akkor szerintem lehet tesztelni, hogy működik e a visszajelző. Érdekes módon nekem ez nem is izzós, hanem LEDes volt már. Nem kizárható, hogy hebrákolt, de kivételesen nem én voltam :D
tgabika76 Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Neked ingyé' is odaadom, ha valamikor errefelé jársz :D Szinte minden este arrafelé járok, úgyhogy... :D Elvileg kéne :) Lehet, hogy már nem jó az izzó. Nekem amikor volt fordulatszámmérős műszerfalam, a gyújtás ráadásakor világított ahogy a mutató viszonylag lassan kúszott fel szintig és ahogy elérte a kritikus feletti mutatást, ki is aludt. Ha neked sem egyből ugrik oda a mutató, akkor szerintem lehet tesztelni, hogy működik e a visszajelző. Érdekes módon nekem ez nem is izzós, hanem LEDes volt már. Nem kizárható, hogy hebrákolt, de kivételesen nem én voltam :D Az az érdekes hogy gyújtás ráadáskor nekem is világít, mitöbb pont úgy működik ahogy leírtad: ahogy eléri a mutató a kritikus szintet kialszik, ezért is gondoltam hogy akkor majd biztos jelez olyankor is ha kevés a benya a tankban, de akkor bezzeg nem szól az átkozott! Nem értem...
Stefan Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Szinte minden este arrafelé járok, úgyhogy... :D ... Nekem szinte akármelyik este jó, olyan 7 után már otthon szoktam lenni. Ha még megvan a számom és arra jársz, akkor csörögj rám, aztán elmegyek megint pl. a Stop Shop-hoz vagy valami :D ... Az az érdekes hogy gyújtás ráadáskor nekem is világít, mitöbb pont úgy működik ahogy leírtad: ahogy eléri a mutató a kritikus szintet kialszik, ezért is gondoltam hogy akkor majd biztos jelez olyankor is ha kevés a benya a tankban, de akkor bezzeg nem szól az átkozott! Nem értem... Az nem lehet, hogy nem a szintjelzővel van gond, hanem az üzemanyag ellátással? Lehet, hogy a tankban még lenne elég (ezért nem jelez a visszajelző), de pl. az AC már nem tökéletes vagy a szűrő el van valamennyire tömődve és amikor már nincs annyi benne, akkor nem tudja a nyomást annyira fenntartani :)
tgabika76 Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Nekem szinte akármelyik este jó, olyan 7 után már otthon szoktam lenni. Ha még megvan a számom és arra jársz, akkor csörögj rám, aztán elmegyek megint pl. a Stop Shop-hoz vagy valami :D Ok, úgy lesz. Számod megvan (már ha még mindig a vodás 667-es végű az), sztem a héten már nem, de jövő héten keresni foglak. Az nem lehet, hogy nem a szintjelzővel van gond, hanem az üzemanyag ellátással? Lehet, hogy a tankban még lenne elég (ezért nem jelez a visszajelző), de pl. az AC már nem tökéletes vagy a szűrő el van valamennyire tömődve és amikor már nincs annyi benne, akkor nem tudja a nyomást annyira fenntartani :) Érdekes felvetés, ennek utánajárok. AC is meg benzinszűrő is bizonytalan eredetű, én az elmúlt 2 és fél évben biztosan nem cseréltem egyiket sem :D , bár a benzinszűrő már megvan a polcon.
zotya975 Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Az az érdekes hogy gyújtás ráadáskor nekem is világít, mitöbb pont úgy működik ahogy leírtad: ahogy eléri a mutató a kritikus szintet kialszik, ezért is gondoltam hogy akkor majd biztos jelez olyankor is ha kevés a benya a tankban, de akkor bezzeg nem szól az átkozott! Nem értem... Az f astra topicban kiokosítotottak, hogy gyujtásra nem azért világít, mert akkor "megy ki " a kritikus tartományból, hanem ilyenkor tesztelődik. Ahogy ürül a tank akkor viszont már a szinjelző egy adott állásakor kezd világítani, ott lehet valami kommunikációs zavar.
Stefan Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Az f astra topicban kiokosítotottak, hogy gyujtásra nem azért világít, mert akkor "megy ki " a kritikus tartományból, hanem ilyenkor tesztelődik. Ahogy ürül a tank akkor viszont már a szinjelző egy adott állásakor kezd világítani, ott lehet valami kommunikációs zavar. Egy Corsánál nem tudom elképzelni, hogy ilyen "bonyolult" megoldások lennének :D De attól még simán elképzelhető :D Ok, úgy lesz. Számod megvan (már ha még mindig a vodás 667-es végű az), sztem a héten már nem, de jövő héten keresni foglak. ... Igen, még ez a számom. Akkor majd jövő héten :D ... Érdekes felvetés, ennek utánajárok. AC is meg benzinszűrő is bizonytalan eredetű, én az elmúlt 2 és fél évben biztosan nem cseréltem egyiket sem :) , bár a benzinszűrő már megvan a polcon. Tényleg csak egy ötlet. Lehet, hogy Zotya mondja a tutit. De az is lehet, hogy valami tökmás :D :D :D
ZsöPö Elküldve Január19, 2011 Elküldve Január19, 2011 Egy Corsánál nem tudom elképzelni, hogy ilyen "bonyolult" megoldások lennének :) De attól még simán elképzelhető :D Igen, még ez a számom. Akkor majd jövő héten :D Tényleg csak egy ötlet. Lehet, hogy Zotya mondja a tutit. De az is lehet, hogy valami tökmás :D :D :D Valamikor réges-régen azt olvastam, hogy kellene lenni valami potméternek az órán, amivel be tudod állítani mikor gyulladjon ki a lámpa. Az enyém is felvillan az elején, de még soha nem világított, pedig volt már, hogy csak 2-3 liter volt benne. Ha megoldod, akkor engem is érdekelne. Üdv: ZsöPö
uzsi Elküldve Január19, 2011 Elküldve Január19, 2011 Ha kopotta valtorudazat akkor amit cserelni kell azt hogy hivjak nemetul?
mélykék76 Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 tisztelettel megkérnék minden klubtagot, hogy fáradjanak be ide és véleményezzék az előkészülteket : http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1675 köszi :)
Demó Elküldve Január23, 2011 Elküldve Január23, 2011 tisztelettel megkérnék minden klubtagot, hogy fáradjanak be ide és véleményezzék az előkészülteket : http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1675 köszi :) Mi a téma? :D
TomTech Elküldve Január23, 2011 Elküldve Január23, 2011 Hmmm... érdekes megoldás... :) http://img.photobucket.com/albums/v306/Jat...va/P1010183.jpg http://img.photobucket.com/albums/v306/Jat...va/P1010184.jpg Ez Quaife cumó, elég drága, és jól működik.
Stefan Elküldve Január25, 2011 Elküldve Január25, 2011 Tudom Demó, gyenge... de azért kinézetre mindenképp benézős :lol:
Demó Elküldve Január25, 2011 Elküldve Január25, 2011 Tudom Demó, gyenge... de azért kinézetre mindenképp benézős :D Nem rossz ez. :lol:
baripeti Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Sziasztok Nincsen valakinek véletlenül f 16-os váltója eladó? baripeti
Demó Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Sziasztok Nincsen valakinek véletlenül f 16-os váltója eladó? baripeti De, van egy pár, leginkább C355-ösök. Corsába? :lol:
Recommended Posts