Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ha belekezdtél, akkor mondd el mi nem volt kerek.

jelentősége már nincs csak egy akkori jó barátomnak volt egy opelja és rendszeresen vitte PL-hez és a vége felé egyre többet fizetett és annál jobban nem volt megelégedve vele...de ennek már vagy 5-8éve

Elküldve

most vittek egy II Golffal amiben VR6os moci volt és hát ááhhh....fizikailag rosszul lettem, főleg attól hogy a 20éves gazdájának nincs félelemérzete és a vasúti átjáróba laza két kilóval vágódtunk át...

Elküldve
most vittek egy II Golffal amiben VR6os moci volt és hát ááhhh....fizikailag rosszul lettem, főleg attól hogy a 20éves gazdájának nincs félelemérzete és a vasúti átjáróba laza két kilóval vágódtunk át...

Szemét fiatalok :o :D :)

Elküldve
most vittek egy II Golffal amiben VR6os moci volt és hát ááhhh....fizikailag rosszul lettem, főleg attól hogy a 20éves gazdájának nincs félelemérzete és a vasúti átjáróba laza két kilóval vágódtunk át...

Nem ültél még jó autóban mi? :D

Amúgy majd lesz félelemérzete. Ha túléli az első leckét :o

Elküldve
Szemét fiatalok :o :D :)

na megszólalt a fő 20 éves :) .. persze néha én is szoktam neki nyomni ha egyenes van és nagyjából sehol senki a közelben,de nem 200al kertvárosi részen, és Stefánnak igaza van, ha túléli az első nagyobb csattot lehet átértékeli a dolgokat

Elküldve

na ennyi volt a vr6os II-es golf...barátunk 150-200között "közlekedett" vele vmi lakott területen és kifordult elé 20al egy maruti...szerencsére senki sem sérült meg

Elküldve
...szerencsére senki sem sérült meg

Ez a lényeg :excl:

Elismerem, én is egy állat vagyok és nekem is benne van (benne is volt) a pakliban,

de amiket írtál róla az alapján eléggé túlzás volt :(

Mondjuk lassan kezdünk itt offok lenni, úgyhogy szerintem ha folytatjuk, akkor menjünk át az anyázós topikba :lol:

Elküldve
Ez a lényeg :excl:

Elismerem, én is egy állat vagyok és nekem is benne van (benne is volt) a pakliban,

de amiket írtál róla az alapján eléggé túlzás volt :(

Mondjuk lassan kezdünk itt offok lenni, úgyhogy szerintem ha folytatjuk, akkor menjünk át az anyázós topikba :lol:

szerk.: véletlenül a szerkesztés gomb helyett a választ nyomtam, nem figyeltem, légyszi töröljétek!

Elküldve
Ez a lényeg :excl:

Elismerem, én is egy állat vagyok és nekem is benne van (benne is volt) a pakliban,

de amiket írtál róla az alapján eléggé túlzás volt :(

Mondjuk lassan kezdünk itt offok lenni, úgyhogy szerintem ha folytatjuk, akkor menjünk át az anyázós topikba :lol:

melyik az anyázós topic? a b corsa topic? :lol:

Elküldve

Érdekesség képpen leírom, hogy mivel behalt a 26 éves Corsám fékrásegítője, a bontóból hiénáztam rá egy Kadettét.

Mivel utóbbi nagyobb, és a tolórúdja is hosszabb, kellett gyártatni egy 4.5cm-es távtartót a tűzfal és a fékrásegítő közé, és a Corsa eredeti villájával összerakni.

Az 5let eredeti volt, de Demó is megerősítette benne.A mű elkészült, nem volt egyszerű feljátszani a főfékmunkahengert utána, mert eléggé szűkös lett a hely, de működik a technika.Az ablakmosó tartályt lehet, ki kell majd cserélnem egy B Corsáéra, és betenni az esőcsatornába, mert a sarka hozzá ér a rásegítő felső részéhez picit. A rásegítés erősebb lett, a fékpedál útjának első részén átlagosnak mondható, de bentebb nyomva az autóval tényleg szinte orra lehet állni.Ha kiegészíteném egy 236-os hűtött verzióval, sztem még jobb lenne, de nem fogom.Egyelőre.

Ennyi.

Elküldve

Képeket, képeket!

Nekem a 256-os hűtött tárcsám már megvan, de a rásegítő még a gyári, és nem ártana valami erősebb. Konkrétan milyen (motoros) Kadettből van? Vagy az mindegy?

Elküldve
Érdekesség képpen leírom, hogy mivel behalt a 26 éves Corsám fékrásegítője, a bontóból hiénáztam rá egy Kadettét.

Mivel utóbbi nagyobb, és a tolórúdja is hosszabb, kellett gyártatni egy 4.5cm-es távtartót a tűzfal és a fékrásegítő közé, és a Corsa eredeti villájával összerakni.

Az 5let eredeti volt, de Demó is megerősítette benne.A mű elkészült, nem volt egyszerű feljátszani a főfékmunkahengert utána, mert eléggé szűkös lett a hely, de működik a technika.Az ablakmosó tartályt lehet, ki kell majd cserélnem egy B Corsáéra, és betenni az esőcsatornába, mert a sarka hozzá ér a rásegítő felső részéhez picit. A rásegítés erősebb lett, a fékpedál útjának első részén átlagosnak mondható, de bentebb nyomva az autóval tényleg szinte orra lehet állni.Ha kiegészíteném egy 236-os hűtött verzióval, sztem még jobb lenne, de nem fogom.Egyelőre.

Ennyi.

Tőlem kapsz hozzá ingyen nyerget, csak vidd el mert foglalja a helyet.

Elküldve
Képeket, képeket!

Nekem a 256-os hűtött tárcsám már megvan, de a rásegítő még a gyári, és nem ártana valami erősebb. Konkrétan milyen (motoros) Kadettből van? Vagy az mindegy?

Szia!

Nos, nincs 5letem, de lefotózom.Fékmunkahenger felfogatásilag ez hasonlított legjobban a Corsáéra.Olyasmi majdnem, mint az Astré, méretre elvileg.Majd lefotózom.

Egyébként ha rászúrod a 256-ot, már akkor is jobb fékhatás lesz, de mivel a motor eléggé könnyű, tehát nincs mondjuk egy XE vagy egy NE az orrában, hamarabb fog megcsúszni.Tehát úgymond rá kell érezni, hogy hol van a tapadás határa.

Tőlem kapsz hozzá ingyen nyerget, csak vidd el mert foglalja a helyet.

Nagyon szépen köszönöm, de mivel Pilisszentkereszt nagyon messze van tőlünk, így nem biztos, hogy gazdaságos lenne elmenni érte.S, mivel 5kg-nál nehezebb a cucc, a Posta is annyiba lenne mint bontóból megvenni a 2 nyerget.

Minden esetre nagyon szépen köszönöm a felajánlást. :excl:

Elküldve
Nos, nincs 5letem, de lefotózom.Fékmunkahenger felfogatásilag ez hasonlított legjobban a Corsáéra.Olyasmi majdnem, mint az Astré, méretre elvileg.Majd lefotózom.

Egyébként ha rászúrod a 256-ot, már akkor is jobb fékhatás lesz, de mivel a motor eléggé könnyű, tehát nincs mondjuk egy XE vagy egy NE az orrában, hamarabb fog megcsúszni.Tehát úgymond rá kell érezni, hogy hol van a tapadás határa.

Kösz, várom a képeket (a távtartóról is, nem csak a fékrásegítőről).

A nagy fékkel eddig az a tapasztalatom hogy tényleg elég jól fog, de a gyengécske rásegítés miatt istenesen kell taposni hozzá. Ha páros lábbal ráugrok a pedálra akkor orra áll az autó, de normális pedálkezeléssel nem kell félni attól hogy megcsúszna.

Elküldve
Szia!

Nos, nincs 5letem, de lefotózom.Fékmunkahenger felfogatásilag ez hasonlított legjobban a Corsáéra.Olyasmi majdnem, mint az Astré, méretre elvileg.Majd lefotózom.

Egyébként ha rászúrod a 256-ot, már akkor is jobb fékhatás lesz, de mivel a motor eléggé könnyű, tehát nincs mondjuk egy XE vagy egy NE az orrában, hamarabb fog megcsúszni.Tehát úgymond rá kell érezni, hogy hol van a tapadás határa.

Nagyon szépen köszönöm, de mivel Pilisszentkereszt nagyon messze van tőlünk, így nem biztos, hogy gazdaságos lenne elmenni érte.S, mivel 5kg-nál nehezebb a cucc, a Posta is annyiba lenne mint bontóból megvenni a 2 nyerget.

Minden esetre nagyon szépen köszönöm a felajánlást. :excl:

Muter 25.én megy le kecskemétre, le tudom vele küldeni.

Elküldve
Képeket, képeket!

Nekem a 256-os hűtött tárcsám már megvan, de a rásegítő még a gyári, és nem ártana valami erősebb. Konkrétan milyen (motoros) Kadettből van? Vagy az mindegy?

Gabi, nagy Delco rásegítő kell, a legnagyobb a C20NE A Vectrákban volt asszem. Az már nagyon neccesen fér csak el, de megéri befaragni.

30mm-es távtartó, a nyeléből -50mm és már mehet is fel. :(

Képeim nekem is vannak, valahol, de most nem találom... :excl:

Elküldve
Gabi, nagy Delco rásegítő kell, a legnagyobb a C20NE A Vectrákban volt asszem.

Jah ezt tudtam, csak azt hittem a Kadettben megint egy másfajta van... :(

Anno nézegettem a C20NE Calibráét, hát persze hogy nem ugyanaz mint az ugyanilyen motoros Vectráé... :excl: Abban Ate gyártmányú van, máshol van a fékcső kivezetés a főfékhengeren, ergo rövid lenne hozzá a fékcső, azt is gyártatni kéne másikat.

Elküldve

Sziasztok!

Kérdésem lenne, hátha tudja valaki. Elővettem az autót megint:) Sajnos a régi motor nyűgöm újra keseríti az életem:excl: A C12NZ-s Corsámon, ha lehúzott MAP szenzorral járok hibamentesnek tűnik. (Vákuumcső nincs lehúzva). Mi alapján mükszik ilyenkor a rendszer, és mit b@szhatok szét így?

Van 2db MAP szenzorom, de mindkettővel fulladozik az autó. Illetve araszoláskor összevissza jár a gép (kihagy).

Elküldve
Sziasztok!

Kérdésem lenne, hátha tudja valaki. Elővettem az autót megint:) Sajnos a régi motor nyűgöm újra keseríti az életem:( A C12NZ-s Corsámon, ha lehúzott MAP szenzorral járok hibamentesnek tűnik. (Vákuumcső nincs lehúzva). Mi alapján mükszik ilyenkor a rendszer, és mit b@szhatok szét így?

Van 2db MAP szenzorom, de mindkettővel fulladozik az autó. Illetve araszoláskor összevissza jár a gép (kihagy).

Szerintem inkább benzinpumpa probléma lesz :excl:

Elküldve
Sziasztok

sürgősen eladó az autóm ha valakit érdekel hívjon.tel:06-30/239-3876

Opel corsa a 1.8i fokolt vezérműtengelyel könyitett főtengely és lendkerék ,OZ racing f1 felnikkel falken 195-45/14-es teljesen jó gumikkal bilstein teleszkopok rally szilentek kadett lcd gyári recarok omp kormányagy momo kormány a motorban kb.1500km van rengeteg alkatrészel.

250e ft az ár nem alkuképes

Elkelt :excl: :(

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.