Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Érdekes, de nem hiszem, hogy nem tudtak volna egy rendes felfüggesztést építeni hátra, mert, ez a Corsa eslő futómű hátul elég gáz szerintem... :)

Meghát, akkor már megcsinálhatták volna középmotorosra is :D

Elküldve
Sokat emlegettétek a C16SE -NZ motorokat Corsa-ba építve. Mi a helyzet az E16SE motorral? :) 101 LE-s és nem katalizátoros. Ritka vagy mi a szösz?

Jah, hamarosan rakok fel pár képet az autóról:)

Igazából mondható ritkának, mert az csak pár A Corsa GSI-ben létezett, az is lehet, hogy csak nagylámpásban.

C16SE-t hamarabb találsz és ha tönkremenne rajta valami, akkor alkatrészt is sokkal hamarabb fogsz találni. :D

Elküldve

Kösz Demó a gyors választ.

A gondom csak az a csúnya katalizátor ami zabálja az üzemanyagot :)

Igazából mondható ritkának, mert az csak pár A Corsa GSI-ben létezett, az is lehet, hogy csak nagylámpásban.

C16SE-t hamarabb találsz és ha tönkremenne rajta valami, akkor alkatrészt is sokkal hamarabb fogsz találni. :D

Elküldve
Kösz Demó a gyors választ.

A gondom csak az a csúnya katalizátor ami zabálja az üzemanyagot :)

Zabálja? :D

Ha egy Katalizátor zabálja az üzemanyagot, akkor az rövid úton szétég.

Egy lambdaszondás motor szerintem jobban szabályozza a keveréket, mint egy régebbi, ami karbis, vagy lambdaszonda nélküli injektoros, feltéve, hogy minden szépen működik.

Másrészt egy gyárilag katalizátoros motorra nem kell feltétlnül kat. <_<

Elküldve
És igen, az enyém lett a 300-ik oldalon az első hozzászólás! <_< :D :lol: :)

Te szereted ezt a 300at...300lóerő, 300.oldalon az első...csajoknál is megvan már a 300as "darabszám"? :icon13:

Elküldve
na Peti, eltelt pár nap és sehol egy fényképes beszámoló...tessék pótolni! :o

Ma nem volt nálam fényképezőgép. :D

Alakul, féltengelyek a helyükön, szívósor fent, kipufogó holnap kész lesz, utána kábelezés, zárhíd flexelés, hűtő faragás, stb... :)

Elküldve

Alakul a dolog, holnap, vagy holnapután szerintem indítjuk. :o

Így összerakva minden sokkal egyszerűbbnek néz ki, mint amilyen valójában volt, a kipufogónál a csak a hátsó leömlőnél legalább 10 helyen kellett vágni és átalakítani, mire minden jól állt, elfért és az alsó cső is passzolt a leömlőre. :D

Van még pár dolog, amit ki kell találni, de remélem rövidesen azok is megoldódnak. :)

Elküldve
Alakul a dolog, holnap, vagy holnapután szerintem indítjuk. :o

Így összerakva minden sokkal egyszerűbbnek néz ki, mint amilyen valójában volt, a kipufogónál a csak a hátsó leömlőnél legalább 10 helyen kellett vágni és átalakítani, mire minden jól állt, elfért és az alsó cső is passzolt a leömlőre. :)

Van még pár dolog, amit ki kell találni, de remélem rövidesen azok is megoldódnak. :(

Így tényleg egyszerűnek tűnik, de sejtem mekkora meló, szóval le a kalappal! :) :(

Amúgy a régi kipuff rendszerével mi lett? Ha jól emlékszem a Bastuck volt alatta :D

Elküldve
Így tényleg egyszerűnek tűnik, de sejtem mekkora meló, szóval le a kalappal! :D :)

Amúgy a régi kipuff rendszerével mi lett? Ha jól emlékszem a Bastuck volt alatta :o

Maradt a Bastuck alatta, csak az elejét kellett eléggé átalakítani, ami a motorhoz tartozik. :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.