peti106 Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Üdv mindenkinek! 'A' Corsa GSI -met eladnám! 1.6 8V,101 LE,jó motor,jó hajtás,kasztni lakatolva.... el.ablak,el.tükör,sportkormány,gázgyorsító.... brutálisan megy...nem füstöl,nem csörög hobby célra vagy bármire...papír nincs szállításban segítek ir.ár.:110000Ft képeket emailban küldök.... 06203548566 babcsanyp@freemail.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 mennyivel szebb egy b corsa :rolleyes: ;) Mennyivel szebb egy A! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Pár érdekes Corsa: A TR határozottan nem tetszik ezekkel az ívekkel hátul. ;) Az utolsó viszont tudhat már valamit. :D :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
motoraider Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Nagyon szépek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
motoraider Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Lenne 1 kérdésem,ha lehet. B corsába szeretne egy srác 2l 8v motort .Az érdekelni ,hogy a féltengelyeket hogyan lehet megoldani .Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Lenne 1 kérdésem,ha lehet. B corsába szeretne egy srác 2l 8v motort .Az érdekelni ,hogy a féltengelyeket hogyan lehet megoldani .Köszi Attól függ,milyen váltóval rakja össze. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Ejj, ezek a féltengelyek... egy ideje már én is egyre inkább kacérkodom a gondolattal hogy C20NE kéne a Nokedlibe, lassan ott tartok hogy ez a nehezen megoldható féltengelyprobléma a legnagyobb visszatartó erő. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 a c20ne -t csak ajánlani tudom mindenkinek... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Ejj, ezek a féltengelyek... egy ideje már én is egyre inkább kacérkodom a gondolattal hogy C20NE kéne a Nokedlibe, lassan ott tartok hogy ez a nehezen megoldható féltengelyprobléma a legnagyobb visszatartó erő. ;) Eladó Corsa topikban van bontásra egy turbodiesel Corsa 15-ért, ha jól tudom annak a tengelyei jók a nagyblokkos belső csuklóhoz :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Ejj, ezek a féltengelyek... egy ideje már én is egyre inkább kacérkodom a gondolattal hogy C20NE kéne a Nokedlibe, lassan ott tartok hogy ez a nehezen megoldható féltengelyprobléma a legnagyobb visszatartó erő. ;) Miért nehezen megoldható? Én csinálok oda valót. :D Eladó Corsa topikban van bontásra egy turbodiesel Corsa 15-ért, ha jól tudom annak a tengelyei jók a nagyblokkos belső csuklóhoz :rolleyes: Azé is elvileg passzolhat, de mindenképp le kell húzni a belső csuklókról a gumiharangot, hogy tuti 22-bordás legyen és ne 27-es (vagy 28-as, nem tudom :D ). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Miért nehezen megoldható? Én csinálok oda valót. ;) Azé is elvileg passzolhat, de mindenképp le kell húzni a belső csuklókról a gumiharangot, hogy tuti 22-bordás legyen és ne 27-es (vagy 28-as, nem tudom :rolleyes: ). ja,ha már itt tartunk, a féltengelyeket amiket beépitettél,kiköpték a zsírt, de a gumi ép...ilyenkor csak újra zsirozás aztán ennyi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 ja,ha már itt tartunk, a féltengelyeket amiket beépitettél,kiköpték a zsírt, de a gumi ép...ilyenkor csak újra zsirozás aztán ennyi? Ja, én is így jártam, asszem meg fogom oldani a szellőzőket a gumiharangnál, mert ez így nem jó. Alig mentem a Corsával, de már tele van a kerék zsírral, a gumiharangok viszont épek. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 és ha már itt tartunk még egy kérdés: a c20ne morotartója jó a c20xe-hez? féltengelyek? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Ez vajon csak elírás? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 és ha már itt tartunk még egy kérdés: a c20ne morotartója jó a c20xe-hez? féltengelyek? :rolleyes: Minden passzol XE-hez is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 és ha már itt tartunk még egy kérdés: a c20ne morotartója jó a c20xe-hez? féltengelyek? :rolleyes: Igen, ahogy Stefán már írta, minden passzol. ;) Csak nem kellene már egy motor, ami megy is? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Ez vajon csak elírás? :rolleyes: tuti ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Ez vajon csak elírás? :rolleyes: ezt én is néztem már,de sztem nem elirás nem tudom mennyit érhet egy fél tonnás kandisznó,de akár lehet corsa árban is ha arra akarja cserélni ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Igen, ahogy Stefán már írta, minden passzol. :D Csak nem kellene már egy motor, ami megy is? :D Mi az hogy ez nem megy?? max a turbos autódhoz képest nem megy annyira :rolleyes: nemrég csúfos vereséget szenvedtem egy új dizel seat leon fr-töl és megfordultak ilyen bünös gondolatok a fejemben hogy c20xe,bár ahhoz kellene még egy csomo minden,elsösorban zseton ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Mi az hogy ez nem megy?? max a turbos autódhoz képest nem megy annyira ;) nemrég csúfos vereséget szenvedtem egy új dizel seat leon fr-töl és megfordultak ilyen bünös gondolatok a fejemben hogy c20xe,bár ahhoz kellene még egy csomo minden,elsösorban zseton :D Amíg nem próbáltad, addig csak hidd el. Tényleg nem megy úgy az NE, mint az XE. Tapasztalat :D Ellenfél meg mindig lesz, csak legfeljebb kevesebb :D Amúgy meg érdemes rendesen összerakni, szóval zseton tényleg kell hozzá, de ha már van miből kiindulnod, akkor már talán nem olyan vészes. Donortól is függ persze :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Amíg nem próbáltad, addig csak hidd el. Tényleg nem megy úgy az NE, mint az XE. Tapasztalat :D Ellenfél meg mindig lesz, csak legfeljebb kevesebb :D Amúgy meg érdemes rendesen összerakni, szóval zseton tényleg kell hozzá, de ha már van miből kiindulnod, akkor már talán nem olyan vészes. Donortól is függ persze :rolleyes: vezettem c20xe-s astrát vectrát,de sztem a c20ne sokkal jobban indul meg,alulrol jobban huz mint egy 16szelepes, autópályán annyira nem erös de városban talán jobb ;) Szóval sprórolni kell még mert Demó eléggé lehúzós :D persze megértem őt is,neki is fel kell húznia valamiböl azt a medencés villáját az utca végén :D:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 vezettem c20xe-s astrát vectrát,de sztem a c20ne sokkal jobban indul meg,alulrol jobban huz mint egy 16szelepes, autópályán annyira nem erös de városban talán jobb :D Szóval sprórolni kell még mert Demó eléggé lehúzós :D persze megértem őt is,neki is fel kell húznia valamiböl azt a medencés villáját az utca végén :D:D Biztos lehetsz benne, hogy a C20XE minden helyzetben jobban megy, mint egy NE. :D Mi az, hogy lehúzós vagyok? ;) :rolleyes: Amúgy sincs szükségem medencés villára, vízzel teli medencém van így is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 vezettem c20xe-s astrát vectrát,de sztem a c20ne sokkal jobban indul meg,alulrol jobban huz mint egy 16szelepes, autópályán annyira nem erös de városban talán jobb :D Szóval sprórolni kell még mert Demó eléggé lehúzós :D persze megértem őt is,neki is fel kell húznia valamiböl azt a medencés villáját az utca végén :D:D Egy Astra, Vectra legaláb 2-300 kilóval nehezebb. Corsában elég jó az XE :D Az egy elterjedt nézet, hogy az NE alulról jobban húz, ami igaz lenne, ha egy magasságban lenne a motorjellemző görbéjük :D Egy SEH már inkább számításba jöhetne, de az XE csak azért "húz kevésbé" alulról, főleg rajtolásnál mert egyszerűen elforog a kerék és nem tapad meg :rolleyes: Corsában össze sem lehet hasonlítani. Nekem mostmár Vectra van, szintén XE-vel és teljesen más ekkora súllyal. Érzésre kb., mint NE-vel a Corsa annó (ha kiszámolgatjuk a teljesítmény/tömeg arányt, kb. annyi is), csak tovább kell elforgatni ;) Amúgy abban igazad van, hogy városban tényleg optimálisabb egy 8 szelepes (a kontrollálhatóság miatt is: hamarabb megtapad és nem is tolja úgy az orrát a kanyarban). De ha 60 méternél hosszabb a gyorsulásra a lehetőség az XE javára billen a mérleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Biztos lehetsz benne, hogy a C20XE minden helyzetben jobban megy, mint egy NE. :D Mi az, hogy lehúzós vagyok? ;) :rolleyes: Amúgy sincs szükségem medencés villára, vízzel teli medencém van így is. :D A lehúzós rész csak poén akart lenni, tényleg korrekt voltál velem minden téren... amúgy meg nem csak vizzel teli medencéd,de vizzel teli garázsod is van szóval nem kell felvágni :D amúgy azt álmodtam h vettem egy A corsát... :D pedig mint tudjuk annyira nem is szép mint egy b corsa :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 ... amúgy azt álmodtam h vettem egy A corsát... ;) pedig mint tudjuk annyira nem is szép mint egy b corsa :D Tudjuk, hogy nem olyan szép, mert szebb :D Nagyon ezen jár az agyad, ha már ezt is álmodod. Így szokott kezdődni :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts