motoraider Elküldve Április23, 2010 Elküldve Április23, 2010 Mikor viszel egy kört? :) Holnap megyünk a rallyra gyere ki :D Beállunk a mezőnybe Mixit csak elverjük :)
Rebel Elküldve Április24, 2010 Elküldve Április24, 2010 Szervusztok! Egy gyors kérdésem lenne Corsa témakörben. '90-es C14NZ motoros Corsa A -n természetes ha nincs rajta első stabilizátorrúd? Ha jól tudom akkor B Corsa-n csak az 1,2-es benzines és 1,5-ös dízeleken nincs, de Corsa A-ról nem találok semmi infót. Üdv.:Rebel
tgabika76 Elküldve Április25, 2010 Elküldve Április25, 2010 Szervusztok! Egy gyors kérdésem lenne Corsa témakörben. '90-es C14NZ motoros Corsa A -n természetes ha nincs rajta első stabilizátorrúd? Ha jól tudom akkor B Corsa-n csak az 1,2-es benzines és 1,5-ös dízeleken nincs, de Corsa A-ról nem találok semmi infót. Üdv.:Rebel Én azt is el tudom képzelni hogy csak a GSi-n van gyárilag. Az tuti hogy nekem sincs a '92-es C12NZ-n. De majd jön Demó és megmondja a tutit.
Demó Elküldve Április25, 2010 Elküldve Április25, 2010 1.2-n nincs, 1.4-en a vékony stabrudak vannak, a GSI-n pedig a vastag elöl-hátul. Nézd meg, hogy a hátsó hídban van-e stabrudad. Ha ott van, akkor csak el lett felejtve egyszer az első. Ha ott sincs, akkor nemtudom... :)
Stefan Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Sziasztok! Nekem '91-es C14NZ-n van. Abba már nem csak a hosszirányú rudak, hanem a vékonyabbik keresztben lévő stabrúd is benne kell legyen gyárilag :) Igaz ez 1.6 -tehát a vastagabb, de kb. így néz ki 1.4-en is:
Rebel Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Sziasztok! Köszönöm a válaszokat! Hátul van benne stabrúd. ... Egy ismerősömé az autó, és mikor átnéztük az alját, akkor tűnt fel nekem, hogy elől nincs fent a stabilizátor. Valószínű, hogy lemaradt róla egyszer régen. :) Üdv.:Rebel
Stefan Elküldve Április27, 2010 Elküldve Április27, 2010 Sziasztok! Köszönöm a válaszokat! Hátul van benne stabrúd. ... Egy ismerősömé az autó, és mikor átnéztük az alját, akkor tűnt fel nekem, hogy elől nincs fent a stabilizátor. Valószínű, hogy lemaradt róla egyszer régen. :) Üdv.:Rebel Lehet, hogy gyárilag maradt ki. Simán előfordulhat, hogy pont olyan évjárat vagy ilyesmi... Állandóan variálnak :)
Demó Elküldve Április28, 2010 Elküldve Április28, 2010 Lehet, hogy gyárilag maradt ki. Simán előfordulhat, hogy pont olyan évjárat vagy ilyesmi... Állandóan variálnak :devlish: Valószínűbb az a verzió, hogy egy szerelés alkalmával lemaradt, vagy egy baleset után nem passzolt. :lol: Ha hátul volt, akkor elöl is szinte tuti, hogy volt gyárilag, ráadásul a C14NZ Corsákban, elvileg már mindig volt. :lol:
hemi Elküldve Május3, 2010 Elküldve Május3, 2010 Sziasztok! Egy barátom Corsa 1.4-esén szarakodik a fék. A hibajelenség: Eleinte csak beragadt a fék nyereg, azaz ha 1x fékezet a srác onnantól kezdve folyamatosan fékezett a gép. Amikor leszedtük a kereket, akkor egy sima fogóval könnyedén vissza lehetett tolni a dugattyút. Most már egy "baszott nagy" francia kulccsal sem lehet visszatolni a fékdugattyút. Ha kilazítom a légtelenítő csapot akkor, a kulccsal vissza tudom tolni. Ha így rálépek a fékre, akkor a légtelenítőn kijön az olaj, de amikor felengedem a pedált a csapból nem szívja vissza az olajat. Nagyjából ennyi. Ha valami még eszembe jut írok. Főfékmunkahenger? Előre is köszönök minden segítséget.
Piczi Elküldve Május3, 2010 Elküldve Május3, 2010 Nekem is ugyan ez volt a gondom, én lecseréltem 256osra, a főfékmunkahenger nekem maradt a régi, azóta hibátlan. A baj nekem a nyereggel volt, a csúszkák is nagyon nehezen jártak, meg a dugattyú is beragadt minden fékezésnél. Szerintem cseréljétek ki az egész féknyerget és jó lesz.
TomTech Elküldve Május3, 2010 Elküldve Május3, 2010 Van hűtőtt 236-os tárcsához nyergem. 5 pénzért odaadnám a párt. Ha csak 13-as kereke van akkor hibátlan. Ha 14-es, akkor inkább a 256.
hemi Elküldve Május3, 2010 Elküldve Május3, 2010 Nekem is ugyan ez volt a gondom, én lecseréltem 256osra, a főfékmunkahenger nekem maradt a régi, azóta hibátlan. A baj nekem a nyereggel volt, a csúszkák is nagyon nehezen jártak, meg a dugattyú is beragadt minden fékezésnél. Szerintem cseréljétek ki az egész féknyerget és jó lesz. Nekem is ez volt a sejtésem, csak én már szanáltam a régi nyergemet:)
uhuhu Elküldve Május3, 2010 Elküldve Május3, 2010 cseréljetek féknyerget, a dugattyú szorul, gondolom a gumi porvédő megsérült, kirepedt, és a bejutó viz miatt a dugattyú rozsdás. astra nyerget neki ! :devlish:
Demó Elküldve Május3, 2010 Elküldve Május3, 2010 Hemi, mi van a Te Corsáddal? Már nagyon régóta nem hallottam róla semmit. :devlish:
Korzás Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 Sziasztok! Egy barátom Corsa 1.4-esén szarakodik a fék. A hibajelenség: Eleinte csak beragadt a fék nyereg, azaz ha 1x fékezet a srác onnantól kezdve folyamatosan fékezett a gép. Amikor leszedtük a kereket, akkor egy sima fogóval könnyedén vissza lehetett tolni a dugattyút. Most már egy "baszott nagy" francia kulccsal sem lehet visszatolni a fékdugattyút. Ha kilazítom a légtelenítő csapot akkor, a kulccsal vissza tudom tolni. Ha így rálépek a fékre, akkor a légtelenítőn kijön az olaj, de amikor felengedem a pedált a csapból nem szívja vissza az olajat. Nagyjából ennyi. Ha valami még eszembe jut írok. Főfékmunkahenger? Előre is köszönök minden segítséget. Hali! :devlish: Nekem is van 236-os nyeregem,de ez a nem hűtött tárcsához való! C14NZ-s A Corsamon volt,csak hűtött került rá és ezért lett levéve! Egy 5-ösért ez is elvihető, írj Pü-t, ha érdekel,meg van egy ehhez való főfékmunkahengerem is!
tgabika76 Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 Akkor beállok a sorba: szintén van felesleges 236-os nyergem (nem hűtött tárcsához való), viszont nekem van hozzá tárcsám meg betétem is, a Nokedliből lett kivéve, úgyhogy gyakorlatilag újak, nincs bennük 1000km. 5e-ért ez is vihető. :devlish:
TomTech Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 Valahol talán még nekem is van hozzá hűtött tárcsám ha már így licitálgatunk. :devlish:
Stefan Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 ... astra nyerget neki ! :lol: Ennyi. 256-os kell alá és le van a gond (hacsak nem 13"-as a kereke) :devlish:
spzoli Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 Ennyi. 256-os kell alá és le van a gond (hacsak nem 13"-as a kereke) :devlish: Akkor cserél kereket is... :lol:
hemi Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 Hát, mondjuk úgy, hogy nem HOBBY-ból van nekik Corsa A-ja:) Nem tervez jelenleg kereket is cserélni. Köszi a srácok , tényleg! PÜ-ben kérek elérhetőségeket, majd a barátom eldönti a biznic részét:)
hemi Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 Hemi, mi van a Te Corsáddal? Már nagyon régóta nem hallottam róla semmit. :devlish: Rohad rendesen:) Lassan költeni kell rá megint:) Bővebben itt olvashatsz a "gépről" :lol: Ízelítő: (Sajna a logo csak grafika, nem valós)
Piczi Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 A és B Corsa GSI első rugóiban, meg az első hátsó stabrudaiban van eltérés? B Corsa Gsi-t is csináltak C16SE-vel vagy csak a 16 szelepessel? Köszönöm a segítséget!
TomTech Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 A és B Corsa GSI első rugóiban, meg az első hátsó stabrudaiban van eltérés? B Corsa Gsi-t is csináltak C16SE-vel vagy csak a 16 szelepessel? Köszönöm a segítséget! A rugók és a gátlók azonosak, a sabirudak nem, se elöl se hátul. C16SE nem volt B corsában, csak C14SE. A GSi az c16xe vagy x16xe. Mellesleg van eladó futóművem corsához. Keményített rövidített gátlók, és -4cm rugók. 20-ért megválnék a teljes szettől.
Recommended Posts