Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Szervusztok!

Egy gyors kérdésem lenne Corsa témakörben. '90-es C14NZ motoros Corsa A -n természetes ha nincs rajta első stabilizátorrúd? Ha jól tudom akkor B Corsa-n csak az 1,2-es benzines és 1,5-ös dízeleken nincs, de Corsa A-ról nem találok semmi infót.

Üdv.:Rebel

Elküldve
Szervusztok!

Egy gyors kérdésem lenne Corsa témakörben. '90-es C14NZ motoros Corsa A -n természetes ha nincs rajta első stabilizátorrúd? Ha jól tudom akkor B Corsa-n csak az 1,2-es benzines és 1,5-ös dízeleken nincs, de Corsa A-ról nem találok semmi infót.

Üdv.:Rebel

Én azt is el tudom képzelni hogy csak a GSi-n van gyárilag. Az tuti hogy nekem sincs a '92-es C12NZ-n. De majd jön Demó és megmondja a tutit.

Elküldve

1.2-n nincs, 1.4-en a vékony stabrudak vannak, a GSI-n pedig a vastag elöl-hátul.

Nézd meg, hogy a hátsó hídban van-e stabrudad. Ha ott van, akkor csak el lett felejtve egyszer az első.

Ha ott sincs, akkor nemtudom... :)

Elküldve
Sziasztok!

Nekem '91-es C14NZ-n van.

Abba már nem csak a hosszirányú rudak, hanem a vékonyabbik keresztben lévő stabrúd is benne kell legyen gyárilag :)

Igaz ez 1.6 -tehát a vastagabb, de kb. így néz ki 1.4-en is:

26251879.jpg

Elküldve

Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat! Hátul van benne stabrúd. ...

Egy ismerősömé az autó, és mikor átnéztük az alját, akkor tűnt fel nekem, hogy elől nincs fent a stabilizátor.

Valószínű, hogy lemaradt róla egyszer régen. :)

Üdv.:Rebel

Elküldve
Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat! Hátul van benne stabrúd. ...

Egy ismerősömé az autó, és mikor átnéztük az alját, akkor tűnt fel nekem, hogy elől nincs fent a stabilizátor.

Valószínű, hogy lemaradt róla egyszer régen. :)

Üdv.:Rebel

Lehet, hogy gyárilag maradt ki. Simán előfordulhat, hogy pont olyan évjárat vagy ilyesmi... Állandóan variálnak :)

Elküldve
Lehet, hogy gyárilag maradt ki. Simán előfordulhat, hogy pont olyan évjárat vagy ilyesmi... Állandóan variálnak :devlish:

Valószínűbb az a verzió, hogy egy szerelés alkalmával lemaradt, vagy egy baleset után nem passzolt. :lol:

Ha hátul volt, akkor elöl is szinte tuti, hogy volt gyárilag, ráadásul a C14NZ Corsákban, elvileg már mindig volt. :lol:

Elküldve

Sziasztok!

Egy barátom Corsa 1.4-esén szarakodik a fék.

A hibajelenség:

Eleinte csak beragadt a fék nyereg, azaz ha 1x fékezet a srác onnantól kezdve folyamatosan fékezett a gép. Amikor leszedtük a kereket, akkor egy sima fogóval könnyedén vissza lehetett tolni a dugattyút. Most már egy "baszott nagy" francia kulccsal sem lehet visszatolni a fékdugattyút.

Ha kilazítom a légtelenítő csapot akkor, a kulccsal vissza tudom tolni. Ha így rálépek a fékre, akkor a légtelenítőn kijön az olaj, de amikor felengedem a pedált a csapból nem szívja vissza az olajat. Nagyjából ennyi. Ha valami még eszembe jut írok.

Főfékmunkahenger?

Előre is köszönök minden segítséget.

Elküldve

Nekem is ugyan ez volt a gondom, én lecseréltem 256osra, a főfékmunkahenger nekem maradt a régi, azóta hibátlan.

A baj nekem a nyereggel volt, a csúszkák is nagyon nehezen jártak, meg a dugattyú is beragadt minden fékezésnél.

Szerintem cseréljétek ki az egész féknyerget és jó lesz.

Elküldve

Van hűtőtt 236-os tárcsához nyergem. 5 pénzért odaadnám a párt. Ha csak 13-as kereke van akkor hibátlan.

Ha 14-es, akkor inkább a 256.

Elküldve
Nekem is ugyan ez volt a gondom, én lecseréltem 256osra, a főfékmunkahenger nekem maradt a régi, azóta hibátlan.

A baj nekem a nyereggel volt, a csúszkák is nagyon nehezen jártak, meg a dugattyú is beragadt minden fékezésnél.

Szerintem cseréljétek ki az egész féknyerget és jó lesz.

Nekem is ez volt a sejtésem, csak én már szanáltam a régi nyergemet:)

Elküldve

cseréljetek féknyerget, a dugattyú szorul, gondolom a gumi porvédő megsérült, kirepedt, és a bejutó viz miatt a dugattyú rozsdás.

astra nyerget neki ! :devlish:

Elküldve
Sziasztok!

Egy barátom Corsa 1.4-esén szarakodik a fék.

A hibajelenség:

Eleinte csak beragadt a fék nyereg, azaz ha 1x fékezet a srác onnantól kezdve folyamatosan fékezett a gép. Amikor leszedtük a kereket, akkor egy sima fogóval könnyedén vissza lehetett tolni a dugattyút. Most már egy "baszott nagy" francia kulccsal sem lehet visszatolni a fékdugattyút.

Ha kilazítom a légtelenítő csapot akkor, a kulccsal vissza tudom tolni. Ha így rálépek a fékre, akkor a légtelenítőn kijön az olaj, de amikor felengedem a pedált a csapból nem szívja vissza az olajat. Nagyjából ennyi. Ha valami még eszembe jut írok.

Főfékmunkahenger?

Előre is köszönök minden segítséget.

Hali! :devlish:

Nekem is van 236-os nyeregem,de ez a nem hűtött tárcsához való!

C14NZ-s A Corsamon volt,csak hűtött került rá és ezért lett levéve!

Egy 5-ösért ez is elvihető, írj Pü-t, ha érdekel,meg van egy ehhez való főfékmunkahengerem is!

Elküldve

Akkor beállok a sorba:

szintén van felesleges 236-os nyergem (nem hűtött tárcsához való), viszont nekem van hozzá tárcsám meg betétem is, a Nokedliből lett kivéve, úgyhogy gyakorlatilag újak, nincs bennük 1000km. 5e-ért ez is vihető. :devlish:

Elküldve

Hát, mondjuk úgy, hogy nem HOBBY-ból van nekik Corsa A-ja:) Nem tervez jelenleg kereket is cserélni.

Köszi a srácok , tényleg!

PÜ-ben kérek elérhetőségeket, majd a barátom eldönti a biznic részét:)

Elküldve

A és B Corsa GSI első rugóiban, meg az első hátsó stabrudaiban van eltérés?

B Corsa Gsi-t is csináltak C16SE-vel vagy csak a 16 szelepessel?

Köszönöm a segítséget!

Elküldve
A és B Corsa GSI első rugóiban, meg az első hátsó stabrudaiban van eltérés?

B Corsa Gsi-t is csináltak C16SE-vel vagy csak a 16 szelepessel?

Köszönöm a segítséget!

A rugók és a gátlók azonosak, a sabirudak nem, se elöl se hátul.

C16SE nem volt B corsában, csak C14SE. A GSi az c16xe vagy x16xe.

Mellesleg van eladó futóművem corsához. Keményített rövidített gátlók, és -4cm rugók. 20-ért megválnék a teljes szettől.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.