Stefan Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 upsz :) én értelmeztem félre ::S de akkor meg 1,6 i ?:S azt oszt honnan szerezzek?:S azstráé vagy tigráé nem jó rá?:S Tigrából tudtommal csak 16 szelepes volt (...XE), annak más a blokkja is, mint a 8 szelepesé (...SE). Amúgy igen, szinte bármiről le lehet vadászni, az Astra, B-Corsa is jó, csak 8 szelepes és hengerenkénti injektoros (1.6-os) legyen. Olyan motorkódot keress, hogy C16SE. Link to comment Megosztás: More sharing options...
padregas Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Tigrából tudtommal csak 16 szelepes volt (...XE), annak más a blokkja is, mint a 8 szelepesé (...SE). Amúgy igen, szinte bármiről le lehet vadászni, az Astra, B-Corsa is jó, csak 8 szelepes és hengerenkénti injektoros (1.6-os) legyen. Olyan motorkódot keress, hogy C16SE. amúgy karburátor is megoldás lehet, a kadett varajet II-es karbival 90-ló, de akár mehet 4db kis karbi, azzal már simán 100ló felett van, és nem tilt 6500-nál, nincs lambda, sem elektronika ami beszarhat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 amúgy karburátor is megoldás lehet... Ez igaz :) Tengely kell bele, meg 2 Weber rá :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Piczi Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Aztán majd fogyaszt 20 litert :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lallleee21 Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 na így aztán érdekes lesz a neten vadásszak eladó kocsik közt. mert sehol sincs olyan szempont hogy motorkód alapján keresés :S szal valamit ki kell találjak, hogy hogy tudok rákeresni. mert marad az átültetés :) de köszönöm a segítséget és a tippeket :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 na így aztán érdekes lesz a neten vadásszak eladó kocsik közt. mert sehol sincs olyan szempont hogy motorkód alapján keresés :S szal valamit ki kell találjak, hogy hogy tudok rákeresni. Fentebb irták... a Használtauto.hu hirdetéseiben fel van tüntetve a hengerűrtartalom és a teljesítmény, úgyhogy ha te C16SE motoros autót keresel, akkor fókuszálj a 100 lóerős 1.6-os motorokra, különös tekintettel az F Astrákra és az A Corsákra mert csak ebben a két típusban létezett ez a motor. Ha megvan, akkor a találati listát szűkítsd le a 8 szelepes motorokra, és meg is vannak a C16SE-k. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 és mivel lehet keresni Le és kW adattal is, igy elég könnyű. mobile.de és autoscout24.de-n, meg Le tartományok vannak megadva Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Aztán majd fogyaszt 20 litert :D Ha viszont cserébe "kicsit" jobban megy, akkor kit érdekel? Nem családi autó. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lallleee21 Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 na megint én fárasztalak benneteket :D itt egy kép a szívó torkomról :) alul középen van egy kicsi lyuk, illetve felül van egy kör keresztmetszetű, meg egy téglalap ami nagyobb. mik ezek a jukak? mert az alsó úgy el volt koxolódva, hogy csak 1/3 -a volt már csak tiszta illetve a felsőknek is majdnem csak a fele. illetve a tömítésem a toroknál ( torok - hengerfej) ott is kifújt :S most cserélem, a tömítést is. szerintetek ezek befojásolják nagyon a teljesítményt? előre is köszi http://kepfeltoltes.hu/view/100331/2010033...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lallleee21 Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 és mivel lehet keresni Le és kW adattal is, igy elég könnyű. mobile.de és autoscout24.de-n, meg Le tartományok vannak megadva csak azzal az a baj hogy külföldi :S azt még behozni :S de azért köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 na megint én fárasztalak benneteket :D itt egy kép a szívó torkomról :) alul középen van egy kicsi lyuk, illetve felül van egy kör keresztmetszetű, meg egy téglalap ami nagyobb. mik ezek a jukak? mert az alsó úgy el volt koxolódva, hogy csak 1/3 -a volt már csak tiszta illetve a felsőknek is majdnem csak a fele. illetve a tömítésem a toroknál ( torok - hengerfej) ott is kifújt :S most cserélem, a tömítést is. szerintetek ezek befojásolják nagyon a teljesítményt? előre is köszi http://kepfeltoltes.hu/view/100331/2010033...ltoltes.hu_.jpg A teljesítményt konkrétan nem befolyásolja pozitív irányba (hacsak nem kevesebb azóta). A gyárinál többet nem ad, viszont a gyáriakat vissza lehet nyerni, ha szép tiszta és nem szív fals levegőt semelyik vákuumcső, szóval (vissza) lehet nyerni vele teljesítményt, illetve a teljesítmény/nyomaték görbét is vissza lehet kanyarítani gyári-közelire, vagyis erősebb nem lesz, de talán egy kicsit dinamikusabb. Corsánál lehet, hogy érezni is lehet majd belőle valamit menet közben is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lallleee21 Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 értem. nagyonszépen köszönöm. mert tegnap kitakarítottam frankón, most megyek kajálni , és utána rakom össze, mert tetgnap "rám esteledett" :S kíváncsi vagyok nagyon hogy lesz e valami változás.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Ha minden kötél szakad, még mindig be lehet dobni gyorsan valami nagyobb motort... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Ha minden kötél szakad, még mindig be lehet dobni gyorsan valami nagyobb motort... :) Tudjuk, XE alatt nem is jó. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Tudjuk, XE alatt nem is jó. :D Már az sem jó neki, csak a bikafújós :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 bikafújós :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lallleee21 Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 na ezen is túl vagyok :) hát a bikafújós.... igen... sose ültem még turbós autóba, de valahogy nagyon vágyakozok utána :D inkább alakítom (tatom) át turbósra a verdát, mintsem karbisra mint ahogy ajánlották ;) inkább egyen turbóval 20 litert mint karbival ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Sziasztok! Ma végre volt időm, és kiviteleztem a hátsó ajtó központival való zárását. Igazából nem kellett egyebet vásárolni, mint az 7-es képen látható szalagot és egy 5ös menetesszárat. A menetesszár felelős a zárásért, a szalagból készültek a konzolok. Remélem a képek jól kivehetőek, és segítettem valakinek. FONTOS! A motort fordítva kell bekötni, különben nyitáskor zárna, és záráskor nyitna. Kép1 Kép2 Kép3 Kép4 Kép5 Kép6 Kép7 Kép8 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Az szép :-) Más! Gyári tárcsafékemen kellene cserélnem betétet. Milyet ajánlatok, ami jó, de nem túl drága. Valaki tudja, akinek mondjuk még a gyári óra van a gépben, hogy gyújtáson világítani kell a kopásvisszajelzőnek? Úgy emlékszem, nekem régen világított, de mióta az gsi óracsoport van benne, nem világít. Mi a normális? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Az szép :-) Más! Gyári tárcsafékemen kellene cserélnem betétet. Milyet ajánlatok, ami jó, de nem túl drága. Valaki tudja, akinek mondjuk még a gyári óra van a gépben, hogy gyújtáson világítani kell a kopásvisszajelzőnek? Úgy emlékszem, nekem régen világított, de mióta az gsi óracsoport van benne, nem világít. Mi a normális? Köszönöm! Ha beindítod a motort mit csinál? Ha elalszik, akkor úgy jó, hogy csak gyújtás ráadáskor világít. Gondolom amúgy meg csak akkor kéne világítania, ha nagy már a kopás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Ha beindítod a motort mit csinál? Ha elalszik, akkor úgy jó, hogy csak gyújtás ráadáskor világít. Gondolom amúgy meg csak akkor kéne világítania, ha nagy már a kopás. Szóval, lehet nem voltam érthető. Nekem soha sem világít. Még gyújtás ráadásakor sem, pedig az izzó jó. (Mintha régen a másik óracsoportnál világított volna gyújtás ráadásakor) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 A Corsában nincs kopásvisszajelző! :) Fékbetétet pedig Ferodo Premiet-t ajánlok. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Április9, 2010 Megoszt Elküldve Április9, 2010 A Corsában nincs kopásvisszajelző! :) Fékbetétet pedig Ferodo Premiet-t ajánlok. :) Tényleg? Akkor minek rakták be az ikonját az óracsoportba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Április9, 2010 Megoszt Elküldve Április9, 2010 Tényleg? Akkor minek rakták be az ikonját az óracsoportba? Az szerintem a fékfolyadéké. Annak van csatija a tartályon. A Corsában nincs kopásvisszajelző! :lol: Fékbetétet pedig Ferodo Premiet-t ajánlok. :D Én már semmin sem csodálkoznék manapság... :) :) A Ferodo meg tényleg jó :D Bár valakit zavar a nyikorgás bemelegedés után. Én szeret(t)em a "racing car" feeling miatt (is) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts