Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

upsz :) én értelmeztem félre ::S de akkor meg 1,6 i ?:S azt oszt honnan szerezzek?:S azstráé vagy tigráé nem jó rá?:S

Tigrából tudtommal csak 16 szelepes volt (...XE), annak más a blokkja is, mint a 8 szelepesé (...SE).

Amúgy igen, szinte bármiről le lehet vadászni, az Astra, B-Corsa is jó, csak 8 szelepes és hengerenkénti injektoros (1.6-os) legyen. Olyan motorkódot keress, hogy C16SE.

Link to comment
Megosztás:

Tigrából tudtommal csak 16 szelepes volt (...XE), annak más a blokkja is, mint a 8 szelepesé (...SE).

Amúgy igen, szinte bármiről le lehet vadászni, az Astra, B-Corsa is jó, csak 8 szelepes és hengerenkénti injektoros (1.6-os) legyen. Olyan motorkódot keress, hogy C16SE.

amúgy karburátor is megoldás lehet, a kadett varajet II-es karbival 90-ló, de akár mehet 4db kis karbi, azzal már simán 100ló felett van, és nem tilt 6500-nál, nincs lambda, sem elektronika ami beszarhat...

Link to comment
Megosztás:

na így aztán érdekes lesz a neten vadásszak eladó kocsik közt. mert sehol sincs olyan szempont hogy motorkód alapján keresés :S szal valamit ki kell találjak, hogy hogy tudok rákeresni.

Fentebb irták... a Használtauto.hu hirdetéseiben fel van tüntetve a hengerűrtartalom és a teljesítmény, úgyhogy ha te C16SE motoros autót keresel, akkor fókuszálj a 100 lóerős 1.6-os motorokra, különös tekintettel az F Astrákra és az A Corsákra mert csak ebben a két típusban létezett ez a motor. Ha megvan, akkor a találati listát szűkítsd le a 8 szelepes motorokra, és meg is vannak a C16SE-k.

Link to comment
Megosztás:

na megint én fárasztalak benneteket :D itt egy kép a szívó torkomról :) alul középen van egy kicsi lyuk, illetve felül van egy kör keresztmetszetű, meg egy téglalap ami nagyobb. mik ezek a jukak? mert az alsó úgy el volt koxolódva, hogy csak 1/3 -a volt már csak tiszta illetve a felsőknek is majdnem csak a fele. illetve a tömítésem a toroknál ( torok - hengerfej) ott is kifújt :S most cserélem, a tömítést is. szerintetek ezek befojásolják nagyon a teljesítményt? előre is köszi

http://kepfeltoltes.hu/view/100331/2010033...ltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

na megint én fárasztalak benneteket :D itt egy kép a szívó torkomról :) alul középen van egy kicsi lyuk, illetve felül van egy kör keresztmetszetű, meg egy téglalap ami nagyobb. mik ezek a jukak? mert az alsó úgy el volt koxolódva, hogy csak 1/3 -a volt már csak tiszta illetve a felsőknek is majdnem csak a fele. illetve a tömítésem a toroknál ( torok - hengerfej) ott is kifújt :S most cserélem, a tömítést is. szerintetek ezek befojásolják nagyon a teljesítményt? előre is köszi

http://kepfeltoltes.hu/view/100331/2010033...ltoltes.hu_.jpg

A teljesítményt konkrétan nem befolyásolja pozitív irányba (hacsak nem kevesebb azóta). A gyárinál többet nem ad, viszont a gyáriakat vissza lehet nyerni, ha szép tiszta és nem szív fals levegőt semelyik vákuumcső, szóval (vissza) lehet nyerni vele teljesítményt, illetve a teljesítmény/nyomaték görbét is vissza lehet kanyarítani gyári-közelire, vagyis erősebb nem lesz, de talán egy kicsit dinamikusabb. Corsánál lehet, hogy érezni is lehet majd belőle valamit menet közben is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma végre volt időm, és kiviteleztem a hátsó ajtó központival való zárását.

Igazából nem kellett egyebet vásárolni, mint az 7-es képen látható szalagot és egy 5ös menetesszárat.

A menetesszár felelős a zárásért, a szalagból készültek a konzolok.

Remélem a képek jól kivehetőek, és segítettem valakinek.

FONTOS! A motort fordítva kell bekötni, különben nyitáskor zárna, és záráskor nyitna.

Kép1

Kép2

Kép3

Kép4

Kép5

Kép6

Kép7

Kép8

Link to comment
Megosztás:

Az szép :-)

Más! Gyári tárcsafékemen kellene cserélnem betétet. Milyet ajánlatok, ami jó, de nem túl drága.

Valaki tudja, akinek mondjuk még a gyári óra van a gépben, hogy gyújtáson világítani kell a kopásvisszajelzőnek?

Úgy emlékszem, nekem régen világított, de mióta az gsi óracsoport van benne, nem világít. Mi a normális?

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Az szép :-)

Más! Gyári tárcsafékemen kellene cserélnem betétet. Milyet ajánlatok, ami jó, de nem túl drága.

Valaki tudja, akinek mondjuk még a gyári óra van a gépben, hogy gyújtáson világítani kell a kopásvisszajelzőnek?

Úgy emlékszem, nekem régen világított, de mióta az gsi óracsoport van benne, nem világít. Mi a normális?

Köszönöm!

Ha beindítod a motort mit csinál? Ha elalszik, akkor úgy jó, hogy csak gyújtás ráadáskor világít.

Gondolom amúgy meg csak akkor kéne világítania, ha nagy már a kopás.

Link to comment
Megosztás:

Ha beindítod a motort mit csinál? Ha elalszik, akkor úgy jó, hogy csak gyújtás ráadáskor világít.

Gondolom amúgy meg csak akkor kéne világítania, ha nagy már a kopás.

Szóval, lehet nem voltam érthető.

Nekem soha sem világít. Még gyújtás ráadásakor sem, pedig az izzó jó.

(Mintha régen a másik óracsoportnál világított volna gyújtás ráadásakor)

Link to comment
Megosztás:

Tényleg? Akkor minek rakták be az ikonját az óracsoportba?

Az szerintem a fékfolyadéké. Annak van csatija a tartályon.

A Corsában nincs kopásvisszajelző! :lol:

Fékbetétet pedig Ferodo Premiet-t ajánlok. :D

Én már semmin sem csodálkoznék manapság... :) :)

A Ferodo meg tényleg jó :D

Bár valakit zavar a nyikorgás bemelegedés után. Én szeret(t)em a "racing car" feeling miatt (is) :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.