Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
upsz :) én értelmeztem félre ::S de akkor meg 1,6 i ?:S azt oszt honnan szerezzek?:S azstráé vagy tigráé nem jó rá?:S

Tigrából tudtommal csak 16 szelepes volt (...XE), annak más a blokkja is, mint a 8 szelepesé (...SE).

Amúgy igen, szinte bármiről le lehet vadászni, az Astra, B-Corsa is jó, csak 8 szelepes és hengerenkénti injektoros (1.6-os) legyen. Olyan motorkódot keress, hogy C16SE.

Elküldve
Tigrából tudtommal csak 16 szelepes volt (...XE), annak más a blokkja is, mint a 8 szelepesé (...SE).

Amúgy igen, szinte bármiről le lehet vadászni, az Astra, B-Corsa is jó, csak 8 szelepes és hengerenkénti injektoros (1.6-os) legyen. Olyan motorkódot keress, hogy C16SE.

amúgy karburátor is megoldás lehet, a kadett varajet II-es karbival 90-ló, de akár mehet 4db kis karbi, azzal már simán 100ló felett van, és nem tilt 6500-nál, nincs lambda, sem elektronika ami beszarhat...

Elküldve

na így aztán érdekes lesz a neten vadásszak eladó kocsik közt. mert sehol sincs olyan szempont hogy motorkód alapján keresés :S szal valamit ki kell találjak, hogy hogy tudok rákeresni. mert marad az átültetés :) de köszönöm a segítséget és a tippeket :D

Elküldve
na így aztán érdekes lesz a neten vadásszak eladó kocsik közt. mert sehol sincs olyan szempont hogy motorkód alapján keresés :S szal valamit ki kell találjak, hogy hogy tudok rákeresni.

Fentebb irták... a Használtauto.hu hirdetéseiben fel van tüntetve a hengerűrtartalom és a teljesítmény, úgyhogy ha te C16SE motoros autót keresel, akkor fókuszálj a 100 lóerős 1.6-os motorokra, különös tekintettel az F Astrákra és az A Corsákra mert csak ebben a két típusban létezett ez a motor. Ha megvan, akkor a találati listát szűkítsd le a 8 szelepes motorokra, és meg is vannak a C16SE-k.

Elküldve

és mivel lehet keresni Le és kW adattal is, igy elég könnyű.

mobile.de és autoscout24.de-n, meg Le tartományok vannak megadva

Elküldve

na megint én fárasztalak benneteket :D itt egy kép a szívó torkomról :) alul középen van egy kicsi lyuk, illetve felül van egy kör keresztmetszetű, meg egy téglalap ami nagyobb. mik ezek a jukak? mert az alsó úgy el volt koxolódva, hogy csak 1/3 -a volt már csak tiszta illetve a felsőknek is majdnem csak a fele. illetve a tömítésem a toroknál ( torok - hengerfej) ott is kifújt :S most cserélem, a tömítést is. szerintetek ezek befojásolják nagyon a teljesítményt? előre is köszi

http://kepfeltoltes.hu/view/100331/2010033...ltoltes.hu_.jpg

Elküldve
és mivel lehet keresni Le és kW adattal is, igy elég könnyű.

mobile.de és autoscout24.de-n, meg Le tartományok vannak megadva

csak azzal az a baj hogy külföldi :S azt még behozni :S de azért köszi

Elküldve
na megint én fárasztalak benneteket :D itt egy kép a szívó torkomról :) alul középen van egy kicsi lyuk, illetve felül van egy kör keresztmetszetű, meg egy téglalap ami nagyobb. mik ezek a jukak? mert az alsó úgy el volt koxolódva, hogy csak 1/3 -a volt már csak tiszta illetve a felsőknek is majdnem csak a fele. illetve a tömítésem a toroknál ( torok - hengerfej) ott is kifújt :S most cserélem, a tömítést is. szerintetek ezek befojásolják nagyon a teljesítményt? előre is köszi

http://kepfeltoltes.hu/view/100331/2010033...ltoltes.hu_.jpg

A teljesítményt konkrétan nem befolyásolja pozitív irányba (hacsak nem kevesebb azóta). A gyárinál többet nem ad, viszont a gyáriakat vissza lehet nyerni, ha szép tiszta és nem szív fals levegőt semelyik vákuumcső, szóval (vissza) lehet nyerni vele teljesítményt, illetve a teljesítmény/nyomaték görbét is vissza lehet kanyarítani gyári-közelire, vagyis erősebb nem lesz, de talán egy kicsit dinamikusabb. Corsánál lehet, hogy érezni is lehet majd belőle valamit menet közben is.

Elküldve

értem. nagyonszépen köszönöm. mert tegnap kitakarítottam frankón, most megyek kajálni , és utána rakom össze, mert tetgnap "rám esteledett" :S kíváncsi vagyok nagyon hogy lesz e valami változás....

Elküldve

na ezen is túl vagyok :) hát a bikafújós.... igen... sose ültem még turbós autóba, de valahogy nagyon vágyakozok utána :D inkább alakítom (tatom) át turbósra a verdát, mintsem karbisra mint ahogy ajánlották ;) inkább egyen turbóval 20 litert mint karbival ;)

Elküldve

Sziasztok!

Ma végre volt időm, és kiviteleztem a hátsó ajtó központival való zárását.

Igazából nem kellett egyebet vásárolni, mint az 7-es képen látható szalagot és egy 5ös menetesszárat.

A menetesszár felelős a zárásért, a szalagból készültek a konzolok.

Remélem a képek jól kivehetőek, és segítettem valakinek.

FONTOS! A motort fordítva kell bekötni, különben nyitáskor zárna, és záráskor nyitna.

Kép1

Kép2

Kép3

Kép4

Kép5

Kép6

Kép7

Kép8

Elküldve

Az szép :-)

Más! Gyári tárcsafékemen kellene cserélnem betétet. Milyet ajánlatok, ami jó, de nem túl drága.

Valaki tudja, akinek mondjuk még a gyári óra van a gépben, hogy gyújtáson világítani kell a kopásvisszajelzőnek?

Úgy emlékszem, nekem régen világított, de mióta az gsi óracsoport van benne, nem világít. Mi a normális?

Köszönöm!

Elküldve
Az szép :-)

Más! Gyári tárcsafékemen kellene cserélnem betétet. Milyet ajánlatok, ami jó, de nem túl drága.

Valaki tudja, akinek mondjuk még a gyári óra van a gépben, hogy gyújtáson világítani kell a kopásvisszajelzőnek?

Úgy emlékszem, nekem régen világított, de mióta az gsi óracsoport van benne, nem világít. Mi a normális?

Köszönöm!

Ha beindítod a motort mit csinál? Ha elalszik, akkor úgy jó, hogy csak gyújtás ráadáskor világít.

Gondolom amúgy meg csak akkor kéne világítania, ha nagy már a kopás.

Elküldve
Ha beindítod a motort mit csinál? Ha elalszik, akkor úgy jó, hogy csak gyújtás ráadáskor világít.

Gondolom amúgy meg csak akkor kéne világítania, ha nagy már a kopás.

Szóval, lehet nem voltam érthető.

Nekem soha sem világít. Még gyújtás ráadásakor sem, pedig az izzó jó.

(Mintha régen a másik óracsoportnál világított volna gyújtás ráadásakor)

Elküldve
A Corsában nincs kopásvisszajelző! :)

Fékbetétet pedig Ferodo Premiet-t ajánlok. :)

Tényleg? Akkor minek rakták be az ikonját az óracsoportba?

Elküldve
Tényleg? Akkor minek rakták be az ikonját az óracsoportba?

Az szerintem a fékfolyadéké. Annak van csatija a tartályon.

A Corsában nincs kopásvisszajelző! :lol:

Fékbetétet pedig Ferodo Premiet-t ajánlok. :D

Én már semmin sem csodálkoznék manapság... :) :)

A Ferodo meg tényleg jó :D

Bár valakit zavar a nyikorgás bemelegedés után. Én szeret(t)em a "racing car" feeling miatt (is) :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.