Stefan Elküldve Március30, 2010 Elküldve Március30, 2010 upsz :) én értelmeztem félre ::S de akkor meg 1,6 i ?:S azt oszt honnan szerezzek?:S azstráé vagy tigráé nem jó rá?:S Tigrából tudtommal csak 16 szelepes volt (...XE), annak más a blokkja is, mint a 8 szelepesé (...SE). Amúgy igen, szinte bármiről le lehet vadászni, az Astra, B-Corsa is jó, csak 8 szelepes és hengerenkénti injektoros (1.6-os) legyen. Olyan motorkódot keress, hogy C16SE.
padregas Elküldve Március30, 2010 Elküldve Március30, 2010 Tigrából tudtommal csak 16 szelepes volt (...XE), annak más a blokkja is, mint a 8 szelepesé (...SE). Amúgy igen, szinte bármiről le lehet vadászni, az Astra, B-Corsa is jó, csak 8 szelepes és hengerenkénti injektoros (1.6-os) legyen. Olyan motorkódot keress, hogy C16SE. amúgy karburátor is megoldás lehet, a kadett varajet II-es karbival 90-ló, de akár mehet 4db kis karbi, azzal már simán 100ló felett van, és nem tilt 6500-nál, nincs lambda, sem elektronika ami beszarhat...
Stefan Elküldve Március30, 2010 Elküldve Március30, 2010 amúgy karburátor is megoldás lehet... Ez igaz :) Tengely kell bele, meg 2 Weber rá :D
Lallleee21 Elküldve Március30, 2010 Elküldve Március30, 2010 na így aztán érdekes lesz a neten vadásszak eladó kocsik közt. mert sehol sincs olyan szempont hogy motorkód alapján keresés :S szal valamit ki kell találjak, hogy hogy tudok rákeresni. mert marad az átültetés :) de köszönöm a segítséget és a tippeket :D
tgabika76 Elküldve Március30, 2010 Elküldve Március30, 2010 na így aztán érdekes lesz a neten vadásszak eladó kocsik közt. mert sehol sincs olyan szempont hogy motorkód alapján keresés :S szal valamit ki kell találjak, hogy hogy tudok rákeresni. Fentebb irták... a Használtauto.hu hirdetéseiben fel van tüntetve a hengerűrtartalom és a teljesítmény, úgyhogy ha te C16SE motoros autót keresel, akkor fókuszálj a 100 lóerős 1.6-os motorokra, különös tekintettel az F Astrákra és az A Corsákra mert csak ebben a két típusban létezett ez a motor. Ha megvan, akkor a találati listát szűkítsd le a 8 szelepes motorokra, és meg is vannak a C16SE-k.
Colin Elküldve Március30, 2010 Elküldve Március30, 2010 és mivel lehet keresni Le és kW adattal is, igy elég könnyű. mobile.de és autoscout24.de-n, meg Le tartományok vannak megadva
Stefan Elküldve Március31, 2010 Elküldve Március31, 2010 Aztán majd fogyaszt 20 litert :D Ha viszont cserébe "kicsit" jobban megy, akkor kit érdekel? Nem családi autó. :)
Lallleee21 Elküldve Március31, 2010 Elküldve Március31, 2010 na megint én fárasztalak benneteket :D itt egy kép a szívó torkomról :) alul középen van egy kicsi lyuk, illetve felül van egy kör keresztmetszetű, meg egy téglalap ami nagyobb. mik ezek a jukak? mert az alsó úgy el volt koxolódva, hogy csak 1/3 -a volt már csak tiszta illetve a felsőknek is majdnem csak a fele. illetve a tömítésem a toroknál ( torok - hengerfej) ott is kifújt :S most cserélem, a tömítést is. szerintetek ezek befojásolják nagyon a teljesítményt? előre is köszi http://kepfeltoltes.hu/view/100331/2010033...ltoltes.hu_.jpg
Lallleee21 Elküldve Március31, 2010 Elküldve Március31, 2010 és mivel lehet keresni Le és kW adattal is, igy elég könnyű. mobile.de és autoscout24.de-n, meg Le tartományok vannak megadva csak azzal az a baj hogy külföldi :S azt még behozni :S de azért köszi
Stefan Elküldve Április1, 2010 Elküldve Április1, 2010 na megint én fárasztalak benneteket :D itt egy kép a szívó torkomról :) alul középen van egy kicsi lyuk, illetve felül van egy kör keresztmetszetű, meg egy téglalap ami nagyobb. mik ezek a jukak? mert az alsó úgy el volt koxolódva, hogy csak 1/3 -a volt már csak tiszta illetve a felsőknek is majdnem csak a fele. illetve a tömítésem a toroknál ( torok - hengerfej) ott is kifújt :S most cserélem, a tömítést is. szerintetek ezek befojásolják nagyon a teljesítményt? előre is köszi http://kepfeltoltes.hu/view/100331/2010033...ltoltes.hu_.jpg A teljesítményt konkrétan nem befolyásolja pozitív irányba (hacsak nem kevesebb azóta). A gyárinál többet nem ad, viszont a gyáriakat vissza lehet nyerni, ha szép tiszta és nem szív fals levegőt semelyik vákuumcső, szóval (vissza) lehet nyerni vele teljesítményt, illetve a teljesítmény/nyomaték görbét is vissza lehet kanyarítani gyári-közelire, vagyis erősebb nem lesz, de talán egy kicsit dinamikusabb. Corsánál lehet, hogy érezni is lehet majd belőle valamit menet közben is.
Lallleee21 Elküldve Április1, 2010 Elküldve Április1, 2010 értem. nagyonszépen köszönöm. mert tegnap kitakarítottam frankón, most megyek kajálni , és utána rakom össze, mert tetgnap "rám esteledett" :S kíváncsi vagyok nagyon hogy lesz e valami változás....
Demó Elküldve Április1, 2010 Elküldve Április1, 2010 Ha minden kötél szakad, még mindig be lehet dobni gyorsan valami nagyobb motort... :)
hening Elküldve Április1, 2010 Elküldve Április1, 2010 Ha minden kötél szakad, még mindig be lehet dobni gyorsan valami nagyobb motort... :) Tudjuk, XE alatt nem is jó. :D
Stefan Elküldve Április1, 2010 Elküldve Április1, 2010 Tudjuk, XE alatt nem is jó. :D Már az sem jó neki, csak a bikafújós :)
Lallleee21 Elküldve Április1, 2010 Elküldve Április1, 2010 na ezen is túl vagyok :) hát a bikafújós.... igen... sose ültem még turbós autóba, de valahogy nagyon vágyakozok utána :D inkább alakítom (tatom) át turbósra a verdát, mintsem karbisra mint ahogy ajánlották ;) inkább egyen turbóval 20 litert mint karbival ;)
ZsöPö Elküldve Április8, 2010 Elküldve Április8, 2010 Sziasztok! Ma végre volt időm, és kiviteleztem a hátsó ajtó központival való zárását. Igazából nem kellett egyebet vásárolni, mint az 7-es képen látható szalagot és egy 5ös menetesszárat. A menetesszár felelős a zárásért, a szalagból készültek a konzolok. Remélem a képek jól kivehetőek, és segítettem valakinek. FONTOS! A motort fordítva kell bekötni, különben nyitáskor zárna, és záráskor nyitna. Kép1 Kép2 Kép3 Kép4 Kép5 Kép6 Kép7 Kép8
ZsöPö Elküldve Április8, 2010 Elküldve Április8, 2010 Az szép :-) Más! Gyári tárcsafékemen kellene cserélnem betétet. Milyet ajánlatok, ami jó, de nem túl drága. Valaki tudja, akinek mondjuk még a gyári óra van a gépben, hogy gyújtáson világítani kell a kopásvisszajelzőnek? Úgy emlékszem, nekem régen világított, de mióta az gsi óracsoport van benne, nem világít. Mi a normális? Köszönöm!
Stefan Elküldve Április8, 2010 Elküldve Április8, 2010 Az szép :-) Más! Gyári tárcsafékemen kellene cserélnem betétet. Milyet ajánlatok, ami jó, de nem túl drága. Valaki tudja, akinek mondjuk még a gyári óra van a gépben, hogy gyújtáson világítani kell a kopásvisszajelzőnek? Úgy emlékszem, nekem régen világított, de mióta az gsi óracsoport van benne, nem világít. Mi a normális? Köszönöm! Ha beindítod a motort mit csinál? Ha elalszik, akkor úgy jó, hogy csak gyújtás ráadáskor világít. Gondolom amúgy meg csak akkor kéne világítania, ha nagy már a kopás.
ZsöPö Elküldve Április8, 2010 Elküldve Április8, 2010 Ha beindítod a motort mit csinál? Ha elalszik, akkor úgy jó, hogy csak gyújtás ráadáskor világít. Gondolom amúgy meg csak akkor kéne világítania, ha nagy már a kopás. Szóval, lehet nem voltam érthető. Nekem soha sem világít. Még gyújtás ráadásakor sem, pedig az izzó jó. (Mintha régen a másik óracsoportnál világított volna gyújtás ráadásakor)
Demó Elküldve Április8, 2010 Elküldve Április8, 2010 A Corsában nincs kopásvisszajelző! :) Fékbetétet pedig Ferodo Premiet-t ajánlok. :)
ZsöPö Elküldve Április9, 2010 Elküldve Április9, 2010 A Corsában nincs kopásvisszajelző! :) Fékbetétet pedig Ferodo Premiet-t ajánlok. :) Tényleg? Akkor minek rakták be az ikonját az óracsoportba?
Stefan Elküldve Április9, 2010 Elküldve Április9, 2010 Tényleg? Akkor minek rakták be az ikonját az óracsoportba? Az szerintem a fékfolyadéké. Annak van csatija a tartályon. A Corsában nincs kopásvisszajelző! :lol: Fékbetétet pedig Ferodo Premiet-t ajánlok. :D Én már semmin sem csodálkoznék manapság... :) :) A Ferodo meg tényleg jó :D Bár valakit zavar a nyikorgás bemelegedés után. Én szeret(t)em a "racing car" feeling miatt (is) :D
Recommended Posts