Demó Elküldve Február6, 2010 Elküldve Február6, 2010 hali! tegyél bele nemtom kisebb vagy nagyobb ellenállást és akk közel a pontos értéket fogja mutatni... :rolleyes: Nem tudom, én inkább hibás szintjelzőre tippelnék, ugyanis az az egyik leggyakoribb meghibásodási jelenség A Corsáknál, főleg a régi műszereknél.
Piczi Elküldve Február6, 2010 Elküldve Február6, 2010 Nem tudom, én inkább hibás szintjelzőre tippelnék, ugyanis az az egyik leggyakoribb meghibásodási jelenség A Corsáknál, főleg a régi műszereknél. És ha valóban hibás akkor kuka az egész? :rolleyes:
ZsöPö Elküldve Február8, 2010 Elküldve Február8, 2010 Nem tudom. Én beraktam, és működött gond nélkül. nem hiszem, hogy ellenállásokkal kellene szenvedni.
Ramszesz Elküldve Február8, 2010 Elküldve Február8, 2010 hát amikor nekem cserélve lett akk asszem másik ellenállás kellett bele, aztán közel mutatta a valós értéket :rolleyes:
Korzás Elküldve Február8, 2010 Elküldve Február8, 2010 hali! tegyél bele nemtom kisebb vagy nagyobb ellenállást és akk közel a pontos értéket fogja mutatni... :rolleyes: Így van én csinálta a Ramszesz órájának a beállítását, mert az A1 corsak órájának az ellenállása aszem pont a fele az A2-ének,ezért van az amit tapasztalsz! Ha egyszer megbeszéljük és találkozunk vhol,akkor elhozod a régi órádat,megmérem az ellenállását és akkor a GSi órát kiszedjük és beállítom arra az értékre,mint ami a régié volt!!!
Korzás Elküldve Február8, 2010 Elküldve Február8, 2010 Nem tudom. Én beraktam, és működött gond nélkül. nem hiszem, hogy ellenállásokkal kellene szenvedni. A Te GSi órádnak vannak beépítő 3 füle,amivel fel kell csavarozni? És mikori évjáratú a tiéd?
Korzás Elküldve Február8, 2010 Elküldve Február8, 2010 Nem tudom, én inkább hibás szintjelzőre tippelnék, ugyanis az az egyik leggyakoribb meghibásodási jelenség A Corsáknál, főleg a régi műszereknél. Másik hibalehetőség az üzemanyag szintjelző egység hátulján lévő elektronikán lévő trimmer kontakthibája, én ezekem,már mindet végigszívtam!
ZsöPö Elküldve Február8, 2010 Elküldve Február8, 2010 A Te GSi órádnak vannak beépítő 3 füle,amivel fel kell csavarozni? És mikori évjáratú a tiéd? Szia! Nincsenek, tehát a régi. Érdekes, mert az enyémben nem lett cserélve semmi, és a múltkor mielőtt teletankoltam a pirosba ért épp a mutató, a tankba meg 37 liter fért még. Tehát nem csalhat sokat. Lehet, hogy már az előző autóban, amiből ki lett véve, már kicserélték.
Korzás Elküldve Február9, 2010 Elküldve Február9, 2010 Szia! Nincsenek, tehát a régi. Érdekes, mert az enyémben nem lett cserélve semmi, és a múltkor mielőtt teletankoltam a pirosba ért épp a mutató, a tankba meg 37 liter fért még. Tehát nem csalhat sokat. Lehet, hogy már az előző autóban, amiből ki lett véve, már kicserélték. Előfordulhat az is!
Demó Elküldve Február9, 2010 Elküldve Február9, 2010 Így van én csinálta a Ramszesz órájának a beállítását, mert az A1 corsak órájának az ellenállása aszem pont a fele az A2-ének,ezért van az amit tapasztalsz! Ha egyszer megbeszéljük és találkozunk vhol,akkor elhozod a régi órádat,megmérem az ellenállását és akkor a GSi órát kiszedjük és beállítom arra az értékre,mint ami a régié volt!!! Volt már közöm régi és új műszerfalas Corsához is, konkrétan LCD műszer bekötésnél. Én azt tapasztaltam, hogy a régi és az új is ugyanúgy mutatott átépítés után, tehát szerintem nincs különbség a jeladókban. :lol:
Korzás Elküldve Február10, 2010 Elküldve Február10, 2010 Volt már közöm régi és új műszerfalas Corsához is, konkrétan LCD műszer bekötésnél. Én azt tapasztaltam, hogy a régi és az új is ugyanúgy mutatott átépítés után, tehát szerintem nincs különbség a jeladókban. :lol: Én meg olyat is hallottam,hogy vkinek ilyen problémája volt és ezért beszerelt egy diesel jeladót és jó lett neki.... Nekem az A1-es GSi óra kétszer annyi üzemanyagot jelzett,mint ami volt benne, aztán lett egy A2-es óracsoporom és azzal meg jól mért,ekkor kezdtem ösaszehasonlítani a két órát és láttam, hogy az alap műszer ugyan az csak van benne egy állítható értékű ellenállás és azt kell addig tekergetni,míg olyan nem lesz az értéke,mint a kiszerelté!!!! Vigyázat!!! kettő ilyen ellenállás van benne, a másik a kis led felgyulladásáért felelős!!!!
lacipapp Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Keresek 1988-as Corsa A C13N-hez kapcsolási rajzot. Tudna valaki segíteni? Már napok óta kutatom a netet, de nem találok.
Colin Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Tessék: http://www.skandia-sauna.de/astra/Fremd/Co...a/Corsa_a_1.JPG http://www.skandia-sauna.de/astra/Fremd/Co...a/Corsa_a_2.JPG http://www.skandia-sauna.de/astra/Fremd/Co...a/Corsa_a_3.JPG http://www.skandia-sauna.de/astra/Fremd/Co...a/Corsa_a_4.JPG http://www.skandia-sauna.de/astra/Fremd/Co...a/Corsa_a_5.JPG http://www.skandia-sauna.de/astra/Fremd/Co...a/Corsa_a_6.JPG http://www.skandia-sauna.de/astra/Fremd/Co...a/Corsa_a_7.JPG http://www.skandia-sauna.de/astra/Fremd/Co...a/Corsa_a_8.JPG
lacipapp Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 [szia! szokásuk, h fals levegöt sziv, általában a szivotorok tömités, vagy valami vákumcsö
lacipapp Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Szia! köszi szépen amit küldtél,de gáz van, mert a c13n motorét nem találom benne. Szerinted? Köszi Papp László
padregas Elküldve Március6, 2010 Elküldve Március6, 2010 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa...a_a_gsi-3612715 hát ezt az autót sokadjára látom eladónak, mit tudtok róla?
Demó Elküldve Március7, 2010 Elküldve Március7, 2010 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa...a_a_gsi-3612715 hát ezt az autót sokadjára látom eladónak, mit tudtok róla? Nem GSI, hanem egy 1,2 CIH volt gyárilag, most egy NE van benne. Annó Warwolfnál kezdte a pályafutását, utána ide került hozzánk, megvette egy haver. Ő eladta Szexárd mellé egy srácnak, ő pedig a mostani tulajnak, aki már ennyiszer feltette eladni. GSI futómű, 256-os fék, C20NE+F16, dörzshegesztett féltengelyek, kívül nagycsuklós, Facelift műszeerfal Kadett LCD-vel, 50-es rendszer...
padregas Elküldve Március8, 2010 Elküldve Március8, 2010 Ő eladta Szexárd mellé egy srácnak, ő pedig a mostani tulajnak, aki már ennyiszer feltette eladni. GSI futómű, 256-os fék, C20NE+F16, dörzshegesztett féltengelyek, kívül nagycsuklós, Facelift műszeerfal Kadett LCD-vel, 50-es rendszer... És ajánlanád is megvételre?
Demó Elküldve Március8, 2010 Elküldve Március8, 2010 És ajánlanád is megvételre? Meg kell nézni és ha nincs nagyon szétesve a bódé, akkor igen. Sajnos egy ideje már nem láttam, így nem tudok a kaszni állapotáról semmit.
ZsöPö Elküldve Március14, 2010 Elküldve Március14, 2010 Sziasztok! Segítség kellene. Ötleteket, esetleg képeket várnék, hogyan lehet megoldani A Corsában a háts ajtó központi zárral való üzemeltetését. Nincs szükségem arra, hogy gombnyomásra kinyíljon, csak az kellene, hogya központim zárja, nyissa. Univerzális motorom van. Üdv: ZsöPö
tgabika76 Elküldve Március14, 2010 Elküldve Március14, 2010 Sziasztok! Segítség kellene. Ötleteket, esetleg képeket várnék, hogyan lehet megoldani A Corsában a háts ajtó központi zárral való üzemeltetését. Nincs szükségem arra, hogy gombnyomásra kinyíljon, csak az kellene, hogya központim zárja, nyissa. Univerzális motorom van. Üdv: ZsöPö Na én épp a múlt héten rakattam centrált a Corsába, de pont a hátsó ajtó kimaradt anyagi okok miatt (szerencsére később bővíthető a rendszer), viszont legalább rákérdeztem a dolog mikéntjére. A helyzet az hogy a hátsó ajtóba valamiféle speciális megoldás kell, aminek az ára itt nálunk 6e Ft, szemben az univerzális centrálmotor ~900Ft-os árával. Annyi bizonyos hogy a beépítés sajátosságai miatt kell ez a speciális megoldás, de az még nem teljesen világos hogy ez egy teljesen más, egyedi centrálmotort jelentene, vagy oda is a legegyszerűbb univerzális kell, csak egyedi tartókonzolt kell hozzá faragni. Persze megmutatni azt nem akarták...
ZsöPö Elküldve Március15, 2010 Elküldve Március15, 2010 Na én épp a múlt héten rakattam centrált a Corsába, de pont a hátsó ajtó kimaradt anyagi okok miatt (szerencsére később bővíthető a rendszer), viszont legalább rákérdeztem a dolog mikéntjére. A helyzet az hogy a hátsó ajtóba valamiféle speciális megoldás kell, aminek az ára itt nálunk 6e Ft, szemben az univerzális centrálmotor ~900Ft-os árával. Annyi bizonyos hogy a beépítés sajátosságai miatt kell ez a speciális megoldás, de az még nem teljesen világos hogy ez egy teljesen más, egyedi centrálmotort jelentene, vagy oda is a legegyszerűbb univerzális kell, csak egyedi tartókonzolt kell hozzá faragni. Persze megmutatni azt nem akarták... Köszönöm! Akkor marad a fabrikálás. 6e-t nem fogok kiadni érte. Inkább szívok vele egy-két napot. Ötleteim vannak dögivel, csak gondoltam egyszerűbb, ha már valaki csinált ilyet. Ha odajutok, megosztom veletek!
Laccci Elküldve Március15, 2010 Elküldve Március15, 2010 Köszönöm! Akkor marad a fabrikálás. 6e-t nem fogok kiadni érte. Inkább szívok vele egy-két napot. Ötleteim vannak dögivel, csak gondoltam egyszerűbb, ha már valaki csinált ilyet. Ha odajutok, megosztom veletek! Nekem a csomagtér ajtót is zárja a központi habár dunsztom sincs hogyan, de majd le kell szednem a takarót mert valami zörög benne....majd csinálok képet, igaz majd csak lesz legalább 20 fok Igaz B corsa...de gondolom hegeszteni csak lehet arra is valami akasztót:D
zotya975 Elküldve Március15, 2010 Elküldve Március15, 2010 Meg kell nézni és ha nincs nagyon szétesve a bódé, akkor igen. Sajnos egy ideje már nem láttam, így nem tudok a kaszni állapotáról semmit. Csak mintha elfutott volna fele ló..... :lol:
Demó Elküldve Március15, 2010 Elküldve Március15, 2010 Csak mintha elfutott volna fele ló..... :lol: ;) Nem tudom mire gondolsz... :)
Recommended Posts