Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
hali!

tegyél bele nemtom kisebb vagy nagyobb ellenállást és akk közel a pontos értéket fogja mutatni... :rolleyes:

Nem tudom, én inkább hibás szintjelzőre tippelnék, ugyanis az az egyik leggyakoribb meghibásodási jelenség A Corsáknál, főleg a régi műszereknél.

Elküldve
Nem tudom, én inkább hibás szintjelzőre tippelnék, ugyanis az az egyik leggyakoribb meghibásodási jelenség A Corsáknál, főleg a régi műszereknél.

És ha valóban hibás akkor kuka az egész? :rolleyes:

Elküldve
hali!

tegyél bele nemtom kisebb vagy nagyobb ellenállást és akk közel a pontos értéket fogja mutatni... :rolleyes:

Így van én csinálta a Ramszesz órájának a beállítását, mert az A1 corsak órájának az ellenállása aszem pont a fele az A2-ének,ezért van az amit tapasztalsz!

Ha egyszer megbeszéljük és találkozunk vhol,akkor elhozod a régi órádat,megmérem az ellenállását és akkor a GSi órát kiszedjük és beállítom arra az értékre,mint ami a régié volt!!!

Elküldve
Nem tudom. Én beraktam, és működött gond nélkül. nem hiszem, hogy ellenállásokkal kellene szenvedni.

A Te GSi órádnak vannak beépítő 3 füle,amivel fel kell csavarozni?

És mikori évjáratú a tiéd?

Elküldve
Nem tudom, én inkább hibás szintjelzőre tippelnék, ugyanis az az egyik leggyakoribb meghibásodási jelenség A Corsáknál, főleg a régi műszereknél.

Másik hibalehetőség az üzemanyag szintjelző egység hátulján lévő elektronikán lévő trimmer kontakthibája, én ezekem,már mindet végigszívtam!

Elküldve
A Te GSi órádnak vannak beépítő 3 füle,amivel fel kell csavarozni?

És mikori évjáratú a tiéd?

Szia!

Nincsenek, tehát a régi. Érdekes, mert az enyémben nem lett cserélve semmi, és a múltkor mielőtt teletankoltam a pirosba ért épp a mutató, a tankba meg 37 liter fért még. Tehát nem csalhat sokat.

Lehet, hogy már az előző autóban, amiből ki lett véve, már kicserélték.

Elküldve
Szia!

Nincsenek, tehát a régi. Érdekes, mert az enyémben nem lett cserélve semmi, és a múltkor mielőtt teletankoltam a pirosba ért épp a mutató, a tankba meg 37 liter fért még. Tehát nem csalhat sokat.

Lehet, hogy már az előző autóban, amiből ki lett véve, már kicserélték.

Előfordulhat az is!

Elküldve
Így van én csinálta a Ramszesz órájának a beállítását, mert az A1 corsak órájának az ellenállása aszem pont a fele az A2-ének,ezért van az amit tapasztalsz!

Ha egyszer megbeszéljük és találkozunk vhol,akkor elhozod a régi órádat,megmérem az ellenállását és akkor a GSi órát kiszedjük és beállítom arra az értékre,mint ami a régié volt!!!

Volt már közöm régi és új műszerfalas Corsához is, konkrétan LCD műszer bekötésnél.

Én azt tapasztaltam, hogy a régi és az új is ugyanúgy mutatott átépítés után, tehát szerintem nincs különbség a jeladókban. :lol:

Elküldve
Volt már közöm régi és új műszerfalas Corsához is, konkrétan LCD műszer bekötésnél.

Én azt tapasztaltam, hogy a régi és az új is ugyanúgy mutatott átépítés után, tehát szerintem nincs különbség a jeladókban. :lol:

Én meg olyat is hallottam,hogy vkinek ilyen problémája volt és ezért beszerelt egy diesel jeladót és jó lett neki....

Nekem az A1-es GSi óra kétszer annyi üzemanyagot jelzett,mint ami volt benne, aztán lett egy A2-es óracsoporom és azzal meg jól mért,ekkor kezdtem ösaszehasonlítani a két órát és láttam, hogy az alap műszer ugyan az csak van benne egy állítható értékű ellenállás és azt kell addig tekergetni,míg olyan nem lesz az értéke,mint a kiszerelté!!!!

Vigyázat!!! kettő ilyen ellenállás van benne, a másik a kis led felgyulladásáért felelős!!!!

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Keresek 1988-as Corsa A C13N-hez kapcsolási rajzot. Tudna valaki segíteni?

Már napok óta kutatom a netet, de nem találok.

  • 2 weeks later...
Elküldve
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa...a_a_gsi-3612715

hát ezt az autót sokadjára látom eladónak, mit tudtok róla?

Nem GSI, hanem egy 1,2 CIH volt gyárilag, most egy NE van benne.

Annó Warwolfnál kezdte a pályafutását, utána ide került hozzánk, megvette egy haver.

Ő eladta Szexárd mellé egy srácnak, ő pedig a mostani tulajnak, aki már ennyiszer feltette eladni.

GSI futómű, 256-os fék, C20NE+F16, dörzshegesztett féltengelyek, kívül nagycsuklós, Facelift műszeerfal Kadett LCD-vel, 50-es rendszer...

Elküldve
Ő eladta Szexárd mellé egy srácnak, ő pedig a mostani tulajnak, aki már ennyiszer feltette eladni.

GSI futómű, 256-os fék, C20NE+F16, dörzshegesztett féltengelyek, kívül nagycsuklós, Facelift műszeerfal Kadett LCD-vel, 50-es rendszer...

És ajánlanád is megvételre?

Elküldve
És ajánlanád is megvételre?

Meg kell nézni és ha nincs nagyon szétesve a bódé, akkor igen. Sajnos egy ideje már nem láttam, így nem tudok a kaszni állapotáról semmit.

Elküldve

Sziasztok!

Segítség kellene. Ötleteket, esetleg képeket várnék, hogyan lehet megoldani A Corsában a háts ajtó központi zárral való üzemeltetését. Nincs szükségem arra, hogy gombnyomásra kinyíljon, csak az kellene, hogya központim zárja, nyissa.

Univerzális motorom van.

Üdv: ZsöPö

Elküldve
Sziasztok!

Segítség kellene. Ötleteket, esetleg képeket várnék, hogyan lehet megoldani A Corsában a háts ajtó központi zárral való üzemeltetését. Nincs szükségem arra, hogy gombnyomásra kinyíljon, csak az kellene, hogya központim zárja, nyissa.

Univerzális motorom van.

Üdv: ZsöPö

Na én épp a múlt héten rakattam centrált a Corsába, de pont a hátsó ajtó kimaradt anyagi okok miatt (szerencsére később bővíthető a rendszer), viszont legalább rákérdeztem a dolog mikéntjére. A helyzet az hogy a hátsó ajtóba valamiféle speciális megoldás kell, aminek az ára itt nálunk 6e Ft, szemben az univerzális centrálmotor ~900Ft-os árával. Annyi bizonyos hogy a beépítés sajátosságai miatt kell ez a speciális megoldás, de az még nem teljesen világos hogy ez egy teljesen más, egyedi centrálmotort jelentene, vagy oda is a legegyszerűbb univerzális kell, csak egyedi tartókonzolt kell hozzá faragni. Persze megmutatni azt nem akarták...

Elküldve
Na én épp a múlt héten rakattam centrált a Corsába, de pont a hátsó ajtó kimaradt anyagi okok miatt (szerencsére később bővíthető a rendszer), viszont legalább rákérdeztem a dolog mikéntjére. A helyzet az hogy a hátsó ajtóba valamiféle speciális megoldás kell, aminek az ára itt nálunk 6e Ft, szemben az univerzális centrálmotor ~900Ft-os árával. Annyi bizonyos hogy a beépítés sajátosságai miatt kell ez a speciális megoldás, de az még nem teljesen világos hogy ez egy teljesen más, egyedi centrálmotort jelentene, vagy oda is a legegyszerűbb univerzális kell, csak egyedi tartókonzolt kell hozzá faragni. Persze megmutatni azt nem akarták...

Köszönöm! Akkor marad a fabrikálás. 6e-t nem fogok kiadni érte. Inkább szívok vele egy-két napot. Ötleteim vannak dögivel, csak gondoltam egyszerűbb, ha már valaki csinált ilyet.

Ha odajutok, megosztom veletek!

Elküldve
Köszönöm! Akkor marad a fabrikálás. 6e-t nem fogok kiadni érte. Inkább szívok vele egy-két napot. Ötleteim vannak dögivel, csak gondoltam egyszerűbb, ha már valaki csinált ilyet.

Ha odajutok, megosztom veletek!

Nekem a csomagtér ajtót is zárja a központi habár dunsztom sincs hogyan, de majd le kell szednem a takarót mert valami zörög benne....majd csinálok képet, igaz majd csak lesz legalább 20 fok Igaz B corsa...de gondolom hegeszteni csak lehet arra is valami akasztót:D

Elküldve
Meg kell nézni és ha nincs nagyon szétesve a bódé, akkor igen. Sajnos egy ideje már nem láttam, így nem tudok a kaszni állapotáról semmit.

Csak mintha elfutott volna fele ló..... :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.