Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Nem hagyott nyugodni az a k***va vészvillogó. Kiszedtem. Ekkor láttam, hogy nem 5 hanem 7 lába van. Na mind1. Kockáztattam kb 8000 Ft-t és szétszedtem a kapcsolót. Van benne izzó, csak kiégett valamiért. A cseréje igen macerás lenne, mert forrasztva van az egész. Nem nagyon számítottak arra, hogy valaki ki akarná cserélni.

Ami viszont jó hír, hogy újra tökéletesen működik a kapcsoló. (izzó persze nem)

Nálam a hiba az volt, hogy ritkán jött ki a megszokott módon, inkább csak ha húztam. Befelé pedig miután benyomtam ütközésig, egy kicsit jobbra kellett nyomni, hogy bennmaradjon. Az egész egy kis fém rúdon múlik. Amikor szétszedett állapotban erre rájöttem, akkor azon hajlítottam egy keveset, s most már tökéletes. Nem hittem volna, hogy ilyenre is képes vagyok.

Szóval meg lehet javítani a hibát, ha valakinek hasonló. Csak egy kis bátorság szükséges.

Jó éjszakát!

ZsöPö

Elküldve
Már csak azért kérdeztem ezt a vészvillogós témát, mert gyanús volt az 5 láb a kapcsoló hátulján. Gondoltam minek?

Szerintem egy áramkör zárásához 2 bőven elég lenne.

Valakinek nincs elfekvőben 2 A2es első lámpateste. Szívesen megvenném.

Üdv: ZsöPö

Na jó, de 4 index lámpa van az autón :D :rolleyes:

Amúgy viccet félretéve külön kell, hogy kapcsolja mind a 4-et, mert ha alapból össze lennének közösítve, akkor nem működne amikor indexelni akarsz, mindegyik villogna.

Elküldve

Mondjuk ebben van valami. Erre nem is gondoltam.

Különben elég érdekes egy konstrukció ez a kapcsoló. Majd legközelebb, ha szétszedem, (mert úgysem nyugszom, míg nem villog :-) ) Készítek szép dokumentációt, és közzéteszem.

De ez csak később lesz.

Ami viszont jó hír, hogy sikerült lassan egy fél év után tökéletesen megoldanom a műszerfal világítását ledekkel. Ha érdekel valakit leírom, de addig nem pazarolom az oldalakat.

Szép napot mindenkinek!

ZsöPö

Elküldve
Mondjuk ebben van valami. Erre nem is gondoltam.

Különben elég érdekes egy konstrukció ez a kapcsoló. Majd legközelebb, ha szétszedem, (mert úgysem nyugszom, míg nem villog :-) ) Készítek szép dokumentációt, és közzéteszem.

De ez csak később lesz.

Ami viszont jó hír, hogy sikerült lassan egy fél év után tökéletesen megoldanom a műszerfal világítását ledekkel. Ha érdekel valakit leírom, de addig nem pazarolom az oldalakat.

Szép napot mindenkinek!

ZsöPö

Nagyon rákattantál erre a kapcsoló témára :rolleyes:

De köszönjük előre is az esetleges dokumentációt! :D

Elküldve
Szia!

Képek, esetleg ár a felnikről?

Köszi

Itt a kép a felniről, mivel a 14"-os ha jól tudom köbö 20Ezer, így 16Ezer pénzért gondoltam hogy el tudnám adni :D , ha nagyon muszáj, akkor meg is tudunk egyezni :lol: , de jelenleg kell a zsé :rolleyes: . Ha nagyon ügyes vagyok meg időm is lesz, akkor írok ET-számot is, de tuti hogy jó mert már volt fent a kis táltoson :P .

Elküldve
Itt a kép a felniről, mivel a 14"-os ha jól tudom köbö 20Ezer, így 16Ezer pénzért gondoltam hogy el tudnám adni :D , ha nagyon muszáj, akkor meg is tudunk egyezni :lol: , de jelenleg kell a zsé :rolleyes: . Ha nagyon ügyes vagyok meg időm is lesz, akkor írok ET-számot is, de tuti hogy jó mert már volt fent a kis táltoson :P .

Na most lehet, hogy én vagyok a béna, de nem látom a képet!

Plíz még1x. Köszi

Elküldve

Feltörték a Corsát, fél éven belül másodszor...

A jobb oldali zárat tönkretették. Mit lehet vele csinálni, ha szeretném, hogy továbbra is egy féle kulcs nyissa az összes ajtót, meg a gyújtáskapcsolóba is passzoljon?

Elküldve

Veszel egy központi zárat, a lyukakat meg beheggeszteted, s akkor már nem tudja feltörni. Akkor van gáz, ha elromlik a központi. Ilyekor marad a háturól bemászás. De mindenképp ekkor már riasztós legyen.

Lehet, hogy megoldás egy egyszerű villogó led bekötése. Sok parasztot már az is elrémiszt.

Sok sikert!

Elküldve
Feltörték a Corsát, fél éven belül másodszor...

A jobb oldali zárat tönkretették. Mit lehet vele csinálni, ha szeretném, hogy továbbra is egy féle kulcs nyissa az összes ajtót, meg a gyújtáskapcsolóba is passzoljon?

vaterán van 10 pénz körül riasztó pár forintért bele is rakják ...de az a biztonság hogy sivít mint a disznó mikor turkál(NÁNAK) benne nekem többet ér. Ha meg pont az kell neki akkor szivjon csak az imoval. ráadásképp még egy váltózár is segíthet...ám van ez a mágneses ajtónyitás...nézz utánna az is érdekes lehet.

Elküldve
Feltörték a Corsát, fél éven belül másodszor...

A jobb oldali zárat tönkretették. Mit lehet vele csinálni, ha szeretném, hogy továbbra is egy féle kulcs nyissa az összes ajtót, meg a gyújtáskapcsolóba is passzoljon?

Ha tönkretették a zárat, akkor amatőrök voltak.

Egy A Corsát nagyon hamar ki lehet nyitni, akár van az ajtón zár, akár nincs.

Ráadásul miután elvitték, amit kerestek, nyomok nélkül be lehet csukni. :rolleyes:

Egyik német havernak is feltörték a Corsáját, pedig be se volt zárva az ajtó. :D

Elküldve
Ha tönkretették a zárat, akkor amatőrök voltak.

Egy A Corsát nagyon hamar ki lehet nyitni, akár van az ajtón zár, akár nincs.

Ráadásul miután elvitték, amit kerestek, nyomok nélkül be lehet csukni. :rolleyes:

Egyik német havernak is feltörték a Corsáját, pedig be se volt zárva az ajtó. :D

Hehe,amikor hívtalak bezzeg nem tudtad megmondani,hogy hogyan kell kinyitni egy dróttal. :lol:

Azóta már tudom! :P

Elküldve

Amikor először feltörték akkor nem volt a kocsin semmi sérülés, viszont elvittek több értékes cuccon túl, egy fél kiló paradicsomot, és egy megbontott zacskó földimogyorót :D Most hogy szétbarmolták a zárat, a fejegységet nem tudták kiszedni (tanultam az előzőből és rendesen be lett építve), és nem is vittek semmi apróságot, megtalálták az előlapot, de azt is ott hagyták, rendesek voltak... :rolleyes:

A kilincset mindenképp meghagyom, de a zárakat eltüntetem, és lesz távirányító meg esetleg riasztó is, de ledek mindenképp, nem nagyon akartam ilyesmivel foglalkozni de úgy látszik muszáj lesz.

Elküldve
Hehe,amikor hívtalak bezzeg nem tudtad megmondani,hogy hogyan kell kinyitni egy dróttal. :lol:

Azóta már tudom! :P

Nem mondta, hogy dróttal tudja :D

Amúgy az is vicces volt, amikor kiderült, hogy van olyan Corsa kulcsom, ami nyitja Demóét.

Sajna a gyújtáskapcsolóba már nem stimmelt :rolleyes:

Elküldve

Betettük ma az A1-es óracsoportot, minden működik, csak a üzemanyagszint mutató nem az igazi, kb fele álláson van, holott pár liter benzin van a tankban. Rossz lenne a műszer vagy mi rontottunk el valamit?

Elküldve
Nem mondta, hogy dróttal tudja :D

Amúgy az is vicces volt, amikor kiderült, hogy van olyan Corsa kulcsom, ami nyitja Demóét.

Sajna a gyújtáskapcsolóba már nem stimmelt :rolleyes:

Arra igényt tartanék, ha már úgyse jók semmire. :P :lol:

Elküldve
Feltörték a Corsát, fél éven belül másodszor...

A jobb oldali zárat tönkretették. Mit lehet vele csinálni, ha szeretném, hogy továbbra is egy féle kulcs nyissa az összes ajtót, meg a gyújtáskapcsolóba is passzoljon?

Péteren merre laksz?

Ugye nem a Sajón túl a 27-esen.

Üdv a Gyöngyvirág utcából :rolleyes:

Elküldve
Valamire csak jó lesz :D :P :D :P

Nem adhatsz el se ajtót, se semmit, amihez kulcs jár, az engedélyem nélkül! :D :D :lol: :rolleyes:

Elküldve
Betettük ma az A1-es óracsoportot, minden működik, csak a üzemanyagszint mutató nem az igazi, kb fele álláson van, holott pár liter benzin van a tankban. Rossz lenne a műszer vagy mi rontottunk el valamit?

hali!

tegyél bele nemtom kisebb vagy nagyobb ellenállást és akk közel a pontos értéket fogja mutatni... :rolleyes:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.