tgabika76 Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 Öletszintű kérdés azoknak akik már sokszor láttak A Corsa hátsó futóművet: A Corsa hátsó tekercsrugói is miniblock rendszerűek? Csak mert a Nokedli gyári rugói elég puhának tűnnek nekem hátul (sanszos hogy ez lehet az oka annak hogy az égbe világít a fényszóró még úgy is hogy teljesen lefele van állítva mind az elektromos lámpamagasságállító kapcsolójánál, mind a lámpatestnél a csavarral), ellenben találtam a garázsban E Kadett Sedan csavarrugókat, és érdekelne hogy ezt vajon be lehet-e mókolni a Corsába. Valamint ha már futóműnél tartunk, A Corsa hátsó futóműbe lehet-e valamilyen módon stabilizátort szerelni, és ha igen, melyik típusét? Astráé mondjuk nem kompatibilis?
Demó Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 1.4-esben már van keresztstabilizátor elöl és hátul is. Mindkettő könnyen beszerelhető utólag. A GSI-kben nagyobb van elöl és hátul is. A Rugók ugyanoylan rendszerűek, mint pl. a Calibrákban. Nem tudom, hogy más modellé jó-e bele, de a B Corsáé még tuti jó. Ha viszont teljesen le van állítva már minden a fényszórókban és mégis felfelé világít, annak más oka lesz, mert még én is teljesen jól be tudom állítani a fényszóróimat, pedig nekem aztán tényleg nem magas a segge. Vagy szét van esve a fényszóróban a magasságállító mehanizmus, vagy valami más nem jó már a fényszóróban, hogy felfelé világít. De a hátulja emelése helyett miért nem inkább ülteted az elejét? :) :D
Stefan Elküldve Október15, 2009 Elküldve Október15, 2009 Nem akarom a falra festeni az ördögöt, de ha már úgy is alá lesz nézve, akkor nézz rá a hátsó nyúlványra, mert lehet, hogy attól ül annyira a hátulja, hogy a rugótartó tányér már kicsit "beljebb süllyedt". Sajna ezeknél ez az egyik gyenge pont.
tgabika76 Elküldve Október15, 2009 Elküldve Október15, 2009 Köszönöm mindkettőtöknek, az a helyzet hogy látszatra egyáltalán nem ül a Corsa segge (legalábbis a küszöb vonala vízszintes), de azért majd ránézek erre a rugótányér dologra amit Stefan írt. Esetleg még azt tudom elképzelni hogy maga a fényszóró van rosszul beszerelve a helyére, ezért világít az égbe. A magasságállító mechanizmus a lámpában nem hinném hogy szét lenne akadva, ugyanis működik. Gondolom ha szét lenne esve, nem reagálna a magasságállító tekergetésére. A Kadett rugóknak meg úgy néz ki akkor megvan a helye, és ránézek erre a stabilizátor kérdésre is, ezekszerint a rögzítési pontjai megvannak. Csak ne lenne ilyen roh@dt hideg, mert így nehezen veszem rá magam arra hogy lemásszak az aknába az autó alá... :D
Stefan Elküldve Október15, 2009 Elküldve Október15, 2009 Köszönöm mindkettőtöknek, az a helyzet hogy látszatra egyáltalán nem ül a Corsa segge (legalábbis a küszöb vonala vízszintes), de azért majd ránézek erre a rugótányér dologra amit Stefan írt. Esetleg még azt tudom elképzelni hogy maga a fényszóró van rosszul beszerelve a helyére, ezért világít az égbe. A magasságállító mechanizmus a lámpában nem hinném hogy szét lenne akadva, ugyanis működik. Gondolom ha szét lenne esve, nem reagálna a magasságállító tekergetésére. A Kadett rugóknak meg úgy néz ki akkor megvan a helye, és ránézek erre a stabilizátor kérdésre is, ezekszerint a rögzítési pontjai megvannak. Csak ne lenne ilyen roh@dt hideg, mert így nehezen veszem rá magam arra hogy lemásszak az aknába az autó alá... :) Ja, elég xar az idő mostanában. Kéne egy fűtött garázs :D Ahogy rémlik azért a Nokedli nagyjából egyben volt, szóval nem biztos, hogy a nyúlvány lesz a gond, főleg, hogy ha nem is ül (a képek alapján teljesen jó gyári magasságú). Mondjuk ettől függetlenül így tél előtt ártani nem árt, ha alánézel aknából, hogy mi a helyzet, igaz rugó cserekor úgyis fogod látni. Az első lámpát elég kevés tartja a helyén és az egyik abból az állítási lehetőség is, szóval lehet, hogy csak rosszul van betekerve a helyére. Motoros lámpánál úgy tudom az is előfordul, hogy szétugrik a mechanika és nem mozgatja rendesen, de ahogy írtad működik, úgyhogy inkább valószínűbb, hogy a beszerelésnél lett túltekerve vagy ilyesmi. Amíg nem villognak a szembejövők, te meg látsz rendesen nagy gond nincsen :D :D
tgabika76 Elküldve Október15, 2009 Elküldve Október15, 2009 Hááát... én látok (jobban világít mint a Coupém xenonnal), de a szembejövők elég gyakran kifejezik nemtetszésüket... :D
Stefan Elküldve Október15, 2009 Elküldve Október15, 2009 Hááát... én látok (jobban világít mint a Coupém xenonnal), de a szembejövők elég gyakran kifejezik nemtetszésüket... :D Mindig a kötsög Corsások... :) :D :D
motoraider Elküldve Október16, 2009 Elküldve Október16, 2009 Öletszintű kérdés azoknak akik már sokszor láttak A Corsa hátsó futóművet: A Corsa hátsó tekercsrugói is miniblock rendszerűek? Csak mert a Nokedli gyári rugói elég puhának tűnnek nekem hátul (sanszos hogy ez lehet az oka annak hogy az égbe világít a fényszóró még úgy is hogy teljesen lefele van állítva mind az elektromos lámpamagasságállító kapcsolójánál, mind a lámpatestnél a csavarral), ellenben találtam a garázsban E Kadett Sedan csavarrugókat, és érdekelne hogy ezt vajon be lehet-e mókolni a Corsába. Valamint ha már futóműnél tartunk, A Corsa hátsó futóműbe lehet-e valamilyen módon stabilizátort szerelni, és ha igen, melyik típusét? Astráé mondjuk nem kompatibilis? Hello! Nekem a corsába hátúl kadett e 5 ajtós rugó van elöl pedig corsa B gsi elég kemény de az a jó :-)
tgabika76 Elküldve Október16, 2009 Elküldve Október16, 2009 Köszönöm szépen, akkor most már biztos hogy belemegy a Kadetté.
Demó Elküldve Október16, 2009 Elküldve Október16, 2009 Köszönöm szépen, akkor most már biztos hogy belemegy a Kadetté. Miért akarsz terepjárót? :D :)
tgabika76 Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 Hát elvileg rendeltetése szerint a Nokedli nálam téliautó, szóval el kell mennie akár 15centis hóban is... :) Amúgy nem hinném hogy sokkal magasabb lesz azokkal a rugókkal mint amilyen most a gyárival, legfeljebb keményebb lesz a hátulja. Tény és való hogy jobban nézne ki ültetve meg 195/45 R15-ös gumikkal, csak akkor épp arra nem tudnám használni, amire szeretném... akkor már lenne két autóm nyárra, télen meg gyalogolhatnék. :D
Thug Elküldve Október19, 2009 Elküldve Október19, 2009 Üdv! Lenne egy problémám, aki tud, az legyen szíves segítsen. :D A váltóm meghalt, most lett kész és a szerelő azt mondta, hogy a váltó kuliszájánál van valami műanyag karika (nem tudom mi a neve, nem én vagyok a szerelő :D) aminek az átmérője 17mm és ő csak 19mm-et talált mindenhol, ezért a törött 17mm-es karikámat össze ragasztotta és vissza tette, hogy működjön. Nos az lenne a kérdésem, hogy valakinek nincsen-e ilyen 17mm-es karikája, ami nem törött és lehetőleg jó állapotú? Aki tud szegítsen plíz, nagyon fontos lenne, mert félek h szétpattan ez a karika :) (4 sebességes a váltóm és a corsa c12nz, de ez szerintem nem olyan lényeges)
Korzás Elküldve Október20, 2009 Elküldve Október20, 2009 Öletszintű kérdés azoknak akik már sokszor láttak A Corsa hátsó futóművet: A Corsa hátsó tekercsrugói is miniblock rendszerűek? Csak mert a Nokedli gyári rugói elég puhának tűnnek nekem hátul (sanszos hogy ez lehet az oka annak hogy az égbe világít a fényszóró még úgy is hogy teljesen lefele van állítva mind az elektromos lámpamagasságállító kapcsolójánál, mind a lámpatestnél a csavarral), ellenben találtam a garázsban E Kadett Sedan csavarrugókat, és érdekelne hogy ezt vajon be lehet-e mókolni a Corsába. Valamint ha már futóműnél tartunk, A Corsa hátsó futóműbe lehet-e valamilyen módon stabilizátort szerelni, és ha igen, melyik típusét? Astráé mondjuk nem kompatibilis? Hali! A Corsa rugói is olyanok,mint a többi régebbi Opelé! Ha a Carstylingen megnézed az autómat,azokon a képeken nekem F Astra 3 ajtós rugói vannak benne és semmit nem emelt rajta szinte 5 személlyel simán leült!!!!!!Aztán raktam bele Ascona,Corsa B rugót,de az alatt is leült,mert ezeknek a rugóknak az alja meg a teteje is ki van véknyítva,míg az A Corsajé végig 12m-es anyagból van.Nekem a problémámat a légrugó oldotta meg,nagyon megtetszett, és olyanra állítod,ahogyan szeretnéd..... Ja és azért nem jó a többi Opel rugó a Corsaba,mert a Corsa rugóinak a két végén a juk,ami a tányérokba illeszkedik,az kicsi és ezért lógnának...meg az is baj a többi Opel rugóval,hogy mind hordósabb,mint a Corsajé,ezért bele érnek a sárvédő lemez peremébe,ami a rugótányér mellett van!!! Még megoldás a BMW E30 hátsó rugói,amik közép tájon 15m-es és a két végén aszem 13,5m ez megemeli,viszont az vele a baj,hogy nagyon kemény lesz üresen.... Ha küldesz egy email címet,akkor küldök képet a légrugóról....raknék fel linket csak az a baj,hogy itt a cégnél az összes képfeltöltős oldal le van tiltva!!! Még azt nézném meg,hogy a lámpa foncsolodból nincsen-e kiesve,vagy kimozdulva az a kis tányér,amibe a H4-es izzó van belefogatva..már két Valeo lámpából is láttam ezt a tányért kiesve!!!
tgabika76 Elküldve Október20, 2009 Elküldve Október20, 2009 Hali! A Corsa rugói is olyanok,mint a többi régebbi Opelé! Ha a Carstylingen megnézed az autómat,azokon a képeken nekem F Astra 3 ajtós rugói vannak benne és semmit nem emelt rajta szinte 5 személlyel simán leült!!!!!!Aztán raktam bele Ascona,Corsa B rugót,de az alatt is leült,mert ezeknek a rugóknak az alja meg a teteje is ki van véknyítva,míg az A Corsajé végig 12m-es anyagból van.Nekem a problémámat a légrugó oldotta meg,nagyon megtetszett, és olyanra állítod,ahogyan szeretnéd..... Ja és azért nem jó a többi Opel rugó a Corsaba,mert a Corsa rugóinak a két végén a juk,ami a tányérokba illeszkedik,az kicsi és ezért lógnának...meg az is baj a többi Opel rugóval,hogy mind hordósabb,mint a Corsajé,ezért bele érnek a sárvédő lemez peremébe,ami a rugótányér mellett van!!! Még megoldás a BMW E30 hátsó rugói,amik közép tájon 15m-es és a két végén aszem 13,5m ez megemeli,viszont az vele a baj,hogy nagyon kemény lesz üresen.... Ha küldesz egy email címet,akkor küldök képet a légrugóról....raknék fel linket csak az a baj,hogy itt a cégnél az összes képfeltöltős oldal le van tiltva!!! Még azt nézném meg,hogy a lámpa foncsolodból nincsen-e kiesve,vagy kimozdulva az a kis tányér,amibe a H4-es izzó van belefogatva..már két Valeo lámpából is láttam ezt a tányért kiesve!!! Köszi, ide küldhetsz képet/infókat a légrugóról: tgabika@calibraklub.hu A fényszóró foncsorát meg ellenőrzöm majd.
Korzás Elküldve Október20, 2009 Elküldve Október20, 2009 A Képek,mégis találtam egy helyet,ahova fel tudtam tölteni!!! Klikk ide! Klikk ide!! Klikk ide!!! Klikk !!!! klikk ide!!! Corsa A-hoz 18500Ft a teljes szett és könnyű beszerelni!! A csomagtéren belül lehet felfújni és leereszteni 0.5-1,2bar-határon belül!!! Nem lett tőle kemény az autó,nem lett pattogós,sőtt szerintem nem ütnek akkorákat a kátyúk! Egyébbként egy Corsa B Van rugóiba raktam bele,mert még az sem emelt eleget az autó hátulján,pedig ennek az alsó része erősített(vastagabb anyagból van) Így,ha tudod,hogy megpakolod,akkor csak felfújod,ha meg nincsen nagy terhelés,akkor le ereszted! :D
padregas Elküldve Október20, 2009 Elküldve Október20, 2009 Demo, C20XE-ben a generátort ki tudom cserélni a szívósor lebontása nélkül? Kifér vagy sem? ma este állok neki. apropó okt. 20 hungaroring?
Demó Elküldve Október20, 2009 Elküldve Október20, 2009 Demo, C20XE-ben a generátort ki tudom cserélni a szívósor lebontása nélkül? Kifér vagy sem? ma este állok neki. apropó okt. 20 hungaroring? Hali! Szerencsére még nem kellett kivennem, de elvileg megoldható, max a féltengelyt kell kihúzni és lefelé kijön. De mivel még nem csináltam, így a nyakamat nem tenném rá... :D Ring nekem kimarad, már több mint egy hónapja ki van vonva a Corsa a forgalomból.
Pogi Elküldve Október20, 2009 Elküldve Október20, 2009 Ring nekem kimarad, már több mint egy hónapja ki van vonva a Corsa a forgalomból. Télire mindig kivonatod a forgalomból, vagy van más oka? :D
padregas Elküldve Október20, 2009 Elküldve Október20, 2009 Hali! Szerencsére még nem kellett kivennem, de elvileg megoldható, max a féltengelyt kell kihúzni és lefelé kijön. De mivel még nem csináltam, így a nyakamat nem tenném rá... :D Ring nekem kimarad, már több mint egy hónapja ki van vonva a Corsa a forgalomból. kicseréltem... 4 órás meló lett, mert nem fért ki sehol, se fent se lent, majd miközben már a szívósort bontottam, megragadtam a flexet és a kábelek és üzemanyag csövek közt elkezdtem helyet csinálni kép levágtam a szívósor felesleges részét, szépen ívesre csiszoltam, de ez sem volt elég, forgattam ide oda semmi húztam vadul idegből és egyszercsak kitalált egy kis kábel munka után lehetett is beszuszakolni a másikat most megyek aludni a toronymerevítőt holnapra hagytam, mert nem elég hosszúak a csavarok a toronynál, te mit tennél? furnál még lyukakat a toronyra és odacsavaroznád netán?
Stefan Elküldve Október21, 2009 Elküldve Október21, 2009 ...majd miközben már a szívósort bontottam, megragadtam a flexet és a kábelek és üzemanyag csövek közt elkezdtem helyet csinálni kép levágtam a szívósor felesleges részét, szépen ívesre csiszoltam, de ez sem volt elég, forgattam ide oda semmi ... KORZÁS!!! :D Viszont legalább könnyebb lett az autó :D :)
Demó Elküldve Október21, 2009 Elküldve Október21, 2009 Télire mindig kivonatod a forgalomból, vagy van más oka? :) Minden télen kivonatom, minek fizessek rá adót és biztosítást, ha lent áll a garázsban? :D kicseréltem... Ha a féltengelyt kivetted volna, akkor se jött volna ki lefelé? :D Tehát, ha levágom azt a vackot, akkor ki lehet forgatni felfelé? Csak azért kérdem, mert eddig szerencsére soha nem kellett cserélnem. :D a toronymerevítőt holnapra hagytam, mert nem elég hosszúak a csavarok a toronynál, te mit tennél? furnál még lyukakat a toronyra és odacsavaroznád netán? Én most télen átalakítom nagyobb, 10-es átmérős és hosszabb csavarokra a toronyszilenteket, utána nem lesznek már ilyen problémák és erősebb is lesz. :D
Stefan Elküldve Október21, 2009 Elküldve Október21, 2009 ... Én most télen átalakítom nagyobb, 10-es átmérős és hosszabb csavarokra a toronyszilenteket, utána nem lesznek már ilyen problémák és erősebb is lesz. :D Csak a gépháztetőt majd óvatosan csukd le :)
Demó Elküldve Október21, 2009 Elküldve Október21, 2009 Csak a gépháztetőt majd óvatosan csukd le :D Nyugi, mindent alaposan kimérek mielőtt nekiállok fúrni, hegeszteni. :D :D :) Csak nem fog olyasmi eszembe jutni, hogy 5cm hosszú csavarokat hegesszek bele! :D
Thug Elküldve Október21, 2009 Elküldve Október21, 2009 Üdv! Lenne egy problémám, aki tud, az legyen szíves segítsen. :D A váltóm meghalt, most lett kész és a szerelő azt mondta, hogy a váltó kuliszájánál van valami műanyag karika (nem tudom mi a neve, nem én vagyok a szerelő :D) aminek az átmérője 17mm és ő csak 19mm-et talált mindenhol, ezért a törött 17mm-es karikámat össze ragasztotta és vissza tette, hogy működjön. Nos az lenne a kérdésem, hogy valakinek nincsen-e ilyen 17mm-es karikája, ami nem törött és lehetőleg jó állapotú? Aki tud szegítsen plíz, nagyon fontos lenne, mert félek h szétpattan ez a karika :) (4 sebességes a váltóm és a corsa c12nz, de ez szerintem nem olyan lényeges) Valaki még mindig nem tudna segíteni?
padregas Elküldve Október21, 2009 Elküldve Október21, 2009 Valaki még mindig nem tudna segíteni? Hááát őőőőő, képet tudnál mutatni esetleg? Mert sem a 17 sem a 19mm nekem nem mond semmit.
Recommended Posts