Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Gabi!

Milyen lett a fék a nagyobb tárcsákkal?

Mit érzel?

Hát túl sokat nem mentem még vele (érvényes forgalmi nélkül nem merek), egyelőre annyi biztos hogy érezhetően jobban fog, viszont rendesen kell is taposni miután a főfékhenger nem lett cserélve, maradt a Corsa vékonyka gyári cucca.

Elküldve
Ha kiszeded, akkor nézd meg alul, mert van elöl és hátul van 2-2 magasság állító csavar, amivel lehet emelni. Lehet neked fenti állásban van. Nálam az elsők vannak csak fent, így alátámaszt a combomnak.

Megnézem.

Az a bajom vele hoggy hirtelen kevésnek tűnik a hely az ülőlap első része meg a kormánykerék között (pedig mondom teljesen hátra van tolva az ülés), és már azon gondolkoztam hogy mégiscsak kormányt kéne cserélnem, pedig tetszik a gyári GSi kormánykerék...

Elküldve
...de lehet mégse lesz cserélve, mert ahogy néztem, hiába döntöm előre a háttámlát, nincs elég hely kiszedni, szóval megint ki kéne vennem az ülést...

:huh: :lol:

Akkor próbáld meg hátracsavarni az ülés támláját, akkor ki fog férni! :P B) ^_^

Elküldve
Demo:

Pályanap? Jössz a hungaroringre 24-én?

Nem hiszem, mert már eladtam a Corsa alól a Weitech/Koni állítható futóművet és vettem helyette egy H&R elöl-hátul csavarosat, ami még nem jött meg és jövő hét végéig tuti nem is fog még ideérni. :huh:

Elküldve
Nah, rég nem írtam ide, de mostanában volt egy kis időm törődni a Nokedlival, úgyhogy alakulgat szép lassan az is.

Először is bekerültek a gyári GSi sportülései, baromi jól néz ki meg kényelmes is amikor már bent ülsz, de azt mér' nem mondta senki hogy beszállni sokkal nehezebb ha ilyen ülés van az autóban? Valamiért magasabban van mint az eredeti ülés, és hiába van nekem teljesen hátratolva, komplett akrobata gyakorlatsort kellett elsajátítanom a ki/beszálláshoz...

Szépen alakul a Noki, jó helyre került :huh:

Nekem apu mondta, amikor ment az enyémmel, hogy szerinte a gyáriból könnyebb ki-beszállni, viszont ülni benne kényelmesebb, mert jobban tart a kanyarokban is.

Nekem zsíráfként amúgy is nehezebb a ki- és beszállás, úgyhogy lehet, hogy ezért nem tűnt még fel :lol:

Elküldve
De, de eredeti Hennig átépítés, azokban pedig nincs első stabrúd.

Az érdekes... Semmi egyéb merevítés sincs (alsó tornytámasz, ilyesmi)? :lol:

Elküldve
Az érdekes... Semmi egyéb merevítés sincs (alsó tornytámasz, ilyesmi)? :lol:

A stabilizátor nem merevít semmit. :lol:

Egyedül azt a célt szolgélja, hogy kanyarban kisebbet dőljön a kasztni.

Mivel az öreg Hennig annó még stabilizátor nélkül vizsgáltatta be az első XE Corsáját sok márkáért a TÜV-ös emberekkel, így a papírját is úgy kapta meg, hogy stabilizátor nélkül írható csak be a motor.

Ugyanígy van a C20LET papírja is. Az is F20-al van és állandó 1-es fokozat tiltáson, azaz 0,3 baron. Máshogy ő nem tud forgalmiba iratni motort.

Elküldve
A stabilizátor nem merevít semmit. :lol:

Egyedül azt a célt szolgélja, hogy kanyarban kisebbet dőljön a kasztni.

Mivel az öreg Hennig annó még stabilizátor nélkül vizsgáltatta be az első XE Corsáját sok márkáért a TÜV-ös emberekkel, így a papírját is úgy kapta meg, hogy stabilizátor nélkül írható csak be a motor.

Ugyanígy van a C20LET papírja is. Az is F20-al van és állandó 1-es fokozat tiltáson, azaz 0,3 baron. Máshogy ő nem tud forgalmiba iratni motort.

Jó, de csak jobban vezethető stabrúddal nem? Egy jó futóművel kombinálva meg még masszívabb is lesz az egész.

Az igaz, hogy plusz súly... :lol: Ennyire meg van kötve a keze a TüV után? A fékekre is van valami?

Elküldve
Jó, de csak jobban vezethető stabrúddal nem? Egy jó futóművel kombinálva meg még masszívabb is lesz az egész.

Az igaz, hogy plusz súly... :lol: Ennyire meg van kötve a keze a TüV után? A fékekre is van valami?

Fékekre a Hennignek annyi megkötése van, hogy 256-os kell elöl és dob hátul. Más asszem nincs.

Nem minden esetben előny egy stabrüd elöl.

Erősebb kanyarokban pl. kisebb lesz a tapadásod, ha kigyorsítasz. Ez azért van, mert bedől a kasztni, a külső kerekek besüllyednek az ívekbe és a stabrúd emiatt beljebb húzza a belső kereket is, aminek ezáltal kisebb lesz a leszorítósereje és hamarabb elveszíti a tapadást. Sperrel viszont már mindenképpen előny egy nagy stabrúd.

Nekem is azért van hátul 2 nagy stabrúd, hogy eleve ne tudjon akkorát dőlni kanyarban, így valamivel jobb a tapadásom kanyarból kigyorsításnál. Na meg jobban billegek 2 keréken a különböző padkákon, beállókon. :lol:

Elküldve
Hogy viselkedett a Ringen?

Milyen futóműved van?

Nem kell előre is nagy stabilizátor?

A legnagyobb javulást a ferodo ds3000 fékbetét hozta, nem fogyott el 20 perc után sem! Féktáv döbbenetesre csökkent akár 180-ról is.

Elöl FK állítható olajos, hátul a hozzá tartozó rugó de csak egy monroe gázos teló.

Nem hiányzott a kanyarstabilizátor, viszont torony és alul nyulványmerevítést bele kell tenni, tempósabb karanyokban látványosan nyúlik.

Az utolsó 20 perces szakaszban a 3. körben elhagytam a z ékszíjamat, vontatás volt hazafelé.

Lesz időm tolok fel videót!

Elküldve
Helyes! :lol:

Az ékszíj elött egy más hengeres alkatrészt is sikeresen elhagytam...

most végre kiderült, hogy nem a féltengelyem ér bele csúnyán a váznyúlványba (persze bele-bele kap), hanem a generátor lapátsor. egy lapáttal már kevesebb van :lol:

Nálad mennyi hely van a generátortárcsa és a váz közt?

Elküldve
Az ékszíj elött egy más hengeres alkatrészt is sikeresen elhagytam...

most végre kiderült, hogy nem a féltengelyem ér bele csúnyán a váznyúlványba (persze bele-bele kap), hanem a generátor lapátsor. egy lapáttal már kevesebb van :lol:

Nálad mennyi hely van a generátortárcsa és a váz közt?

Azon lehet segíteni. Nekem Kadett 16V GSI gumibakom van, az kb. 1 cm-t a vezetőoldalra tolja a motort és nem engedi közelebb a generátort a nyúlványhoz. :lol:

Elküldve
Azon lehet segíteni. Nekem Kadett 16V GSI gumibakom van, az kb. 1 cm-t a vezetőoldalra tolja a motort és nem engedi közelebb a generátort a nyúlványhoz. :lol:

nos, megvettem a gumibakot, lehet h kidobott pénz lesz, de ki kell próbálnom.

be lehet szerelni könnyedén?

Elküldve
nos, megvettem a gumibakot, lehet h kidobott pénz lesz, de ki kell próbálnom.

be lehet szerelni könnyedén?

Azt vetted, aminek hátul a közepe kilóg kb 1 centit a síkból? Fotózd már le légyszi!

Nem olyan nehéz berakni, csak fel kell lazítani a váltó oldalán a nyúlványon a váltótartót, hogy arrébb tudjon csúszni a motor.

Én először csak egy krokodillal cseréltem ki, nem kellett se zsiráf, se csáposemelő...

Elküldve
Azt vetted, aminek hátul a közepe kilóg kb 1 centit a síkból? Fotózd már le légyszi!

Nem olyan nehéz berakni, csak fel kell lazítani a váltó oldalán a nyúlványon a váltótartót, hogy arrébb tudjon csúszni a motor.

Én először csak egy krokodillal cseréltem ki, nem kellett se zsiráf, se csáposemelő...

Köszönöm a sok segítséget!

Kész!

Azaz soha nem lesz kész, de most jó.

Én raktári békával cseréltem és meglepően egyszerüen ment. Egy hosszú anyával és 10es menetes szárral toldottam meg a gumibak csavarjait.

Még ma este megpróbálok videót felrakni, csak a vágással még hadilábon állok.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.