Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Biztos a formája, mert nekem a téli lemez 14"-es. Próbáltál más 14-es felnit (lemezt pl.)?

Az a nyomtávszélesítő jót fog tenni neki amúgy? :)

Mikor lesz kevés a motor a fékhez? :P :(

Tuti hogy a formája miatt nem megy fel a gyári GSi felni, mert most is egy másfajta kölcsönkapott 14"-es alu van rajta, és ez simán rámegy. Abban is biztos vagyok hogy a nyomtávszélesítő nem tesz majd jót neki, de az a helyzet hogy nemigen látok más alternatívát, lévén hogy az egyik célom a gyári GSi optika elérése volt, ehhez pedig nélkülözhetetlenek ezek a felnik, úgyhogy nem nagyon akarnék lemondani róluk.

A motor 45 lóereje már most kevéske ehhez a fékhez, de a GSi-vé alakítás csak külsőleg volt tervezve, a motorhoz és egyéb műszaki dolgokhoz nem akarok nyúlni (illetve van egy hülye rögeszmém, mégpedig hogy a Nokedli nekem csak játszósautó, és ilyenformán nem lehet erősebb mint a "rendes" autóm, úgyhogy abban a pillanatban amint a QP-ba bekerült a Z28NET, jelentkezni fogok Demónál egy C20XE beépítésre, de addig nem), a nagyfék is csak azért került bele, mert jóformán minden megvolt hozzá itthon, szóval nem került egy fillérbe sem.

Elküldve
...illetve van egy hülye rögeszmém, mégpedig hogy a Nokedli nekem csak játszósautó, és ilyenformán nem lehet erősebb mint a "rendes" autóm...

:( :P :hiya:

Érdekes lehet nálad a játszósautó fogalma. Annak nem erősebbnek kéne lennie? :)

Elküldve
Na az index most megjavult. Bekapcsoltam a vészvillogót, az működött, s utána már az index is jó volt. Most viszont már nem akart beindulni. Úgy látom ez villamosságis lesz. Remélem nem fog nagyon sokba kerülni. Azért ha van vmi ötletetek szívesen fogadom. Remélem nincs összefüggés a dolgok között, mert lehet, hogy akkor nagy a baj. vagy hát már nem is tudom. Üdv mindenkinek

Két dolgot kell megnézned! :)

Van-e szikra??(egy gyertya kicsavar és a fémes részét a motor fémes felületéhez érinted és indítózol,aztán figyeled,hogy van-e szikra"két emberes")

Kap-e benzint???(motor mögött benzincső széthúz és indítózol,ha jön a benzin,akkor jó)

Szerintem az AC reléjét is meg lehetne nézni,ha esetleg nem jön a benzin...az AC reléje a motor mögötti tűzfal tetejére van rácsúsztatva....

Elküldve

Nekem a játszós autóm erősebb,mint az utcai.Egy sima A Corsa 1.4-16v kb 100 ló,és nagyon megy.A váltó egy gsi F13 ,4.18 as végáttétel sperrel.És tettem bele bukócsövet is,nehogy bajom essen.Elöl Vectra fék van rajta.Imádom a kis vasat.

Elküldve
:( :P :hiya:

Érdekes lehet nálad a játszósautó fogalma. Annak nem erősebbnek kéne lennie? :)

Akkor rosszul fogalmaztam. Nem abban az értelemben játszósautó, inkább csak egy második, "tartalék" autó. A QP újabb, modernebb, értékesebb, valamiért nekem úgy van rendjén hogy minden tulajdonságát tekintve ő kell legyen a jobb.

Elküldve
célom a gyári GSi optika elérése volt, ehhez pedig nélkülözhetetlenek ezek a felnik,

A gyári GSI fék 236os viszont belsőhűtésű, emiatt szélesebb nyereggel, 256os a kadett-astra-vectra méret. Én is emiatt adtam el a GSI/Ronal felniket és váltottam 14es acélra. Ha ragaszkodsz a felnikhez akkor marad a kis tárcsa. Ha kell 236os GSI féknyereg-betét-tárcsa: szólj.

Elküldve

236-os Corsa GSi fékeket én is tudok adni. Akár értékegyeztetéssel a 256-osokra is cserélhetjük,

de gondolom a fékhatás elsődlegesebb szempont volt, mint a GSi optika megtartása :)

Elküldve

Tulajdonképpen nem is annyira a fékhatás növelése volt az elsődleges szempont, mert így hogy főfékhengert nem cseréltem, nem tud mennyi lesz a tényleges javulás, hanem egyszerűen azért raktam fel a 256-os (egyébként Caliról származó) belső hűtésű fékeket, mert az kéznél volt, gyakorlatilag nem került semmibe, és akkor már miért ne. Tetszenek a GSi felnik, ha nem muszáj nem mondanék le róluk, de még kevésbé szedném vissza a féket, szóval ha nincs más akkor valszeg mégiscsak felnicsere lesz a vége. Bár még azért bízom a nyomtávszélesítőben.

Elküldve

sziasztok!

A gép tovább játszik velem. Úgy látszik ismeretlen szerelőhöz fog jutni, mert nem tud hazamenni.

Miközben nézelődtem a motortérben, úgy tűnt, mintha a lészűrőház oldalsó csonkja el lenne mozdulva. Okozhat ez vmi gondot?

Köszönöm!

Elküldve

Sziasztok!

Lokalizálnom kellene néhány alkatrészt a motortérben, s erre kérem a segítségeteket!

Minden olyan elektromos alkatrésznek a fellelhetősége kell nekem, ami elektronikusan felel a gyújtásért. Motorkód: C14NZ

Köszönöm!

Elküldve

Sziasztok!

Most vásároltam egy 1989-es 1,2-es Corsa-t. Olyan problémám lenne vele, hogy a jobb első keréktárcsa /felni/ nagyon melegszik, egy alkalommal még enyhe füstölés is észlelhető volt! Mi okozhatja? Válaszaitokat előre is köszönöm! Minden hozzászólás érdekel! :huh:

Elküldve
Köszönöm a segítséget! :huh: :lol:

Ha majd cserélni kellene a nyerget, akkor ne keress nagyon, mert szerintem itt a Corsások között is vannak jópáran, akiknek van 1-2 szett olyan nyerge még elfekvőben.

Nekem is van még 2, jövő héten lesz még egy.

Elküldve
Ha majd cserélni kellene a nyerget, akkor ne keress nagyon, mert szerintem itt a Corsások között is vannak jópáran, akiknek van 1-2 szett olyan nyerge még elfekvőben.

Nekem is van még 2, jövő héten lesz még egy.

OK! Köszi!

Elküldve

Mindenkinek szép napot!

Az index problémára visszatérve!

Nekem ugyanez volt a problémám, és a következő képpen orvosoltam. Vettem egy új elakadásjelző kapcsolót, ami mint kiderült ugyancsak rossz volt, tehát visszavittem, és elvittem a kocsit egy villamosságihoz, aki a bolti ár feléért szerzett egy ugyancsak új kapcsolót. Ez megoldotta a gondot. Egyébként gyorszervíznek tudom ajánlani, hogy az elakadásjelző kapcsolót egyszerüen kipeckeled egy papír darabbal, mert ha a kapcsoló a rossz, az pontosan ugyanezt a hibát produkálja. Sajnos ez a kapcsoló típushibás, tehát amit veszel is valszeg szar lesz! :huh: Nekem sikerült kikapnom egy jó darabot, de azt is csak nagy küzdelmek árán tudom visszakapcsolni. Tehát én soha nem köszönök meg semmit elakadás jelzővel, inkább ablak le, és egy nagy köszönöm karlendítéssel nyugtázom a jótettet! :lol:

Elküldve

Egy jó tanács. Ha rossz az elakadásjelző kapcsolód, akkor vegyél gyári újat és sokáig nem lesz vele gondod. :huh:

Nem olyan vészes összeg és ha nem ütöd-vágod, akkor gond nélkül lehet használni akár gyakran is.

Ez ugyanúgy igaz az F Astra, A Vectra, Calibra és B Corsa elakadásjelző kapcsolókra is.

Elküldve
Egy jó tanács. Ha rossz az elakadásjelző kapcsolód, akkor vegyél gyári újat és sokáig nem lesz vele gondod. :huh:

Nem olyan vészes összeg és ha nem ütöd-vágod, akkor gond nélkül lehet használni akár gyakran is.

Ez ugyanúgy igaz az F Astra, A Vectra, Calibra és B Corsa elakadásjelző kapcsolókra is.

Én anno a fehérben szétszedtem és összeragasztottam amik széttörtek a belsejében. Szerintem azóta is működik, bár majd a Stefan megmondja.

Elküldve
Én anno a fehérben szétszedtem és összeragasztottam amik széttörtek a belsejében. Szerintem azóta is működik, bár majd a Stefan megmondja.

Igen, teljesen jó, sokszor használom is (elköszönésre) :huh:

Elküldve
Egy jó tanács. Ha rossz az elakadásjelző kapcsolód, akkor vegyél gyári újat és sokáig nem lesz vele gondod. ^_^

Nem olyan vészes összeg...

Nem? :lol:

A gyári közel 8000Ft a Csergőben, márkaszervizben meg még drágább... :huh:

Ez az egyetlen ami visszatart, különben már rég vettem volna én is.

Utángyártott tudtommal nincs, a bontott meg ugyanúgy zsákbamacska (többnyire rossz az is).

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.