Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Meggondolandó lett volna, hogy inkább rádobjak egy 50-est és akkor a Kiskasza ex-Corsáját megvenni. :P

Bár ezt tuti jobban megnézik az utcán. :) :(

Szerintem örüljön, ha valaki 120-150-et hajlandó lesz fizetni ezért, Én személy szerint nem adnék érte 50e-et sem. :hiya:

Link to comment
Megosztás:

Ennek legalább nem nyílik fel a gépteteje nagy sebességnél, mint nekem. :hiya:

Egyrészt, mert alaposan le van szorítva, másrészt mert nem megy olyan gyorsan. :P

A belső meglehetősen egyedi... :( :)

Hát ez tuti nem nyílik fel!!! :lol:

Mostanában nekem is fel nyílogatott,mert kicseréltük a komplett homlokfalat(kereszttartóval,meg mindennel együtt) és kicsit lejjebb került a zárhíd,mert a rögzítő pöcköt kifelé csavartam egy kicsit és most már tök jó!!!

Alapból lezáródott,megrángattam nemnyílt fel,de menet közben mindig kipattant...Próbáld meg kifelé csavarni te is, hátha jó lesz, csak két 19-es kulcs kell hozzá!! :D

Link to comment
Megosztás:

Meggondolandó lett volna, hogy inkább rádobjak egy 50-est és akkor a Kiskasza ex-Corsáját megvenni. :P

Bár ezt tuti jobban megnézik az utcán. :) :(

Szerintem örüljön, ha valaki 120-150-et hajlandó lesz fizetni ezért, Én személy szerint nem adnék érte 50e-et sem. :hiya:

Az tuti! :lol:

Link to comment
Megosztás:

...Próbáld meg kifelé csavarni te is, hátha jó lesz, csak két 19-es kulcs kell hozzá!! :(

Már megoldottam, én befelé csavartam a középső pöcköt a géptetőn és rugót cseréltem a zárhídban.

Így nehezebben csukódik, de legalább nem nyílik fel. Eddig a 230-at bírta. :P

De mindenképp lesz leszorítóm. Nem tetszik, de felettébb hasznos lehet, ha nem nyílik fel a géptető 200 felett. :) :hiya:

Link to comment
Megosztás:

Már megoldottam, én befelé csavartam a középső pöcköt a géptetőn és rugót cseréltem a zárhídban.

Így nehezebben csukódik, de legalább nem nyílik fel. Eddig a 230-at bírta. :(

De mindenképp lesz leszorítóm. Nem tetszik, de felettébb hasznos lehet, ha nem nyílik fel a géptető 200 felett. :) :P

Legalább megoldódott a probléma........... :hiya:

Nem olyan nagyon csúnyák azok a leszorítók....csak elég belőle 2db is!!!!! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na, ma sikerült aknából a fehér alá nézni (köszönet érte Totónak). Elöl a kereszttartó hálégnek nem repedezik, mint Demónál, viszont elég sok helyen már igencsak érik az a lakatolás. Nincs még sehol szétrohadva, de a cápák már erősen elkezdték emésztgetni. De szerencsére a téli nagyjavításig még kibírja :)

Amúgy az alánézés apropója az volt, hogy úgy hallottam, mintha a kipufogó csörömpölt volna, de aztán kiderült, hogy csak a kempingszék nem volt rendesen elrakva és a fém lábai remegtek a vezetési stílusomtól :(

Link to comment
Megosztás:

Hejj, én meg bajban vagyok, történt egy kis féktuning a Nokedlin, alákerültek a 256-os hűtött ATE PowerDisk-ek egy Calibráról, és most meg nem megy fel a gyári 14"-es GSi felni... (ET 47.5) Pedig azt hittem a nagy fékhez elég annyi hogy 14"-es felni legyen (mindegymilyen), de kiderült hogy a kialakítása mégsem lehet akármilyen, mert beleér a féknyeregbe. Mivel másik felnit nem akarnék, így kénytelen leszek oldalanként 10-10mm-es nyomtávszélesítőt rakni előre, még akkor is ha hülyén néz ki... :)

Link to comment
Megosztás:

Hejj, én meg bajban vagyok, történt egy kis féktuning a Nokedlin, alákerültek a 256-os hűtött ATE PowerDisk-ek egy Calibráról, és most meg nem megy fel a gyári 14"-es GSi felni... (ET 47.5) Pedig azt hittem a nagy fékhez elég annyi hogy 14"-es felni legyen (mindegymilyen), de kiderült hogy a kialakítása mégsem lehet akármilyen, mert beleér a féknyeregbe. Mivel másik felnit nem akarnék, így kénytelen leszek oldalanként 10-10mm-es nyomtávszélesítőt rakni előre, még akkor is ha hülyén néz ki... :P

Biztos a formája, mert nekem a téli lemez 14"-es. Próbáltál más 14-es felnit (lemezt pl.)?

Az a nyomtávszélesítő jót fog tenni neki amúgy? :(

Mikor lesz kevés a motor a fékhez? :D :hiya:

Amúgy csináltam fényképet az aljáról. Érdekes feliratot találtam rajta :) :D :D :lol:

alja_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egyre több bajom van a kicsivel.

1. Elment az indexem egyik pillanatról a másikra. Bent folyamatosan ég az indexlámpa, kint meg semmi. Mi lehet a gond, mit nézzek át?

2. Időnként menet közben megáll a motor, s legutóbb, már 10 percig sem indult újra. Először elment az erő, és miután levettem a lábam a gázról, leállt a motor. Segítsetek, mi felé nézelődjek? Azt mondták, h 90% gyújtásjeladó, de lehet, hogy mégsem, s ezt nem igazán lehet bemérni.

Köszönöm előre is!

Üdv mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Corsatommi vagyok,nekem van a kék Irmscher Corsám.Demo-nak köszönöm az ötletet,találtam otthon spert az egyik váltómban,be is épitem a verseny kocsiba.

Na, akkor csak igazam volt, hogy az 1.3-as váltójában gyárilag is gyakran volt sperr? :P

Ennek örülök!

Csinálj majd légyszi pár képet a sperről.

Meg persze a Corsádról is rakhatnál fel párat, ha már ilyen ritkaság birtokában vagy! :lol: :) :(

Amúgy jól eltűntél Szegeden, már nem is volt alkalmunk telefonszámot cserélni. :hiya:

Link to comment
Megosztás:

Igen,sajna Szegeden mennem kellett,még én is dumáltam volna veletek,és mikor indultam körül néztem hátha látlak,de mivel nem voltál a közelbe ,ezért elmentem.Múltkor nézelődtem a neten akkor találtam meg ezt azt oldalt,szerencsére,és igy most itt pótolhatunk mindent.Képet még nem tudom hogyan kell feltenni ide,de ha rájöttem azonnal felrakom mindenről.Szép napot mindenkinek

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egyre több bajom van a kicsivel.

1. Elment az indexem egyik pillanatról a másikra. Bent folyamatosan ég az indexlámpa, kint meg semmi. Mi lehet a gond, mit nézzek át?

2. Időnként menet közben megáll a motor, s legutóbb, már 10 percig sem indult újra. Először elment az erő, és miután levettem a lábam a gázról, leállt a motor. Segítsetek, mi felé nézelődjek? Azt mondták, h 90% gyújtásjeladó, de lehet, hogy mégsem, s ezt nem igazán lehet bemérni.

Köszönöm előre is!

Üdv mindenkinek!

1. Nagy valószínűséggel kiégett valamelyik index izzó (bár velem olyan is volt, hogy épp cserélni akartam, hasonló tünet miatt, aztán közben semmi baja nem volt az izzónak: visszacsavartam és jó volt, csak a csatlakozó rázódott le, szóval ne dobd el lendületből, hanem nézd meg jó e);

2. Az első problémával együtt nézve valami nagyobb kontakt hibára gyanakodnék. Nézd meg első körben a testkábeleket nincs e kicsúszva a saruból (így is jártam már) vagy ilyesmi. Még az is lehet, hogy szimplán megadta magát az akksi;

3. Bocsi a lassú válaszért és az offért, nézd át első körben az "egyszerűbb" dolgokat (ne mindjárt a jeladót meg ilyesmit, hanem a fent említett testkábeleket, stb.) :)

Link to comment
Megosztás:

Na az indexben az az érdekes, hogy egyáltalán nincs, tehát nem a megszokott gyorsabban kattog, hanem bent folyamatosan világt, kint meg semmi.

Az aksi biztosan a helyén van, mert minden gond nélkül tudok utána indítózni, csak nem indul be. Szóval kilátástalannak látom a helyzetet. Esetleg még említésre méltó talán, hogy néha feltöltődünk az autóban, s utána jön a kisülés. Csak egy ötlet.

Link to comment
Megosztás:

Na az index most megjavult. Bekapcsoltam a vészvillogót, az működött, s utána már az index is jó volt. Most viszont már nem akart beindulni. Úgy látom ez villamosságis lesz. Remélem nem fog nagyon sokba kerülni. Azért ha van vmi ötletetek szívesen fogadom. Remélem nincs összefüggés a dolgok között, mert lehet, hogy akkor nagy a baj. vagy hát már nem is tudom. Üdv mindenkinek

Link to comment
Megosztás:

Ha most működik ,akkor csak valami kontakt hiba volt.Azért nézesd meg ,nehogy a rendőr szóljon hogy nincs index.

Vagy anyázzanak az úton, hogy a hülye Opeles még indexelni sem tud :(

De tényleg tuti valami kontakt lesz. Kapcsold be a vészvillogót és mozgasd át kicsit a kábeleket (főleg a csatlakozóknál), meg (a biztosítéktábla alatti részen) a reléket. Ha valamelyiknél esetleg abbahagyja, akkor arra lesz a gond.

De persze még az is előfordulhat, hogy most fog működni sokáig rendesen :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.