Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

@ZsöPö

Miért nem veszel egyszerűen GSI-üléseket? ;)

Síneket úgyse fogsz kapni külön, csak ülésekkel együtt és az A Corsa sportülések ugyanolyanok, mint az Astráké, vagy Kadetteké.

Más lehetőséged úgysincs normálisan sportüléseket A Corsába rakni, max ha veszel rendes sportüléseket (nem gyárit) sínnel és építesz hozzájuk konzolt, mint ahogy én is csináltam a Wiechers kagylókkal.

Magasságállítósat meg teljesen el kell felejteni A Corsában. ;)

Elküldve
Üdv!

Találtam 4x100-as felnit, nyári gumival, jó állapotban, jó gumival, occsón a corzucskóra. Van egy kis szépséghibája, hogy amíg a Corsa tehermentesítője 56,5 mm, addig a kiszemelt felnié 57 mm. Szerintetek járható út, hogy csak felteszem és kész? Vagy sokat jelent az a fél mm? ;)

Felteszed és kész! ;)

Elküldve
Felteszed és kész! ;)

Azért én valamiféle tehermentesítőt alkalmaznék, különben b.szottul fog rázni fékezéskor.... Ugyanígy jártam anno a Kadettemmel, amíg nem hajtottam hozzá vékony lemezből tehermentesítőt, az megoldotta a problémát.

Elküldve
Azért én valamiféle tehermentesítőt alkalmaznék, különben b.szottul fog rázni fékezéskor.... Ugyanígy jártam anno a Kadettemmel, amíg nem hajtottam hozzá vékony lemezből tehermentesítőt, az megoldotta a problémát.

Ha rendesen, keresztben húzod meg a kereket és mielőtt meghúznád lazán központosítod a csavarokkal, akkor nem fog rázni.

Központosító nélkül sem szokott rázni, nekem még soha nem volt gondom vele, pedig a Corsáimon elöl mindig pogácsázva volt és így nem voltak központosítva, csak a csavarokkal.

Azért azt megnézném, hogy egy 0,2-es lemezt hogyan hajtogatnátok be oda. ;)

Elküldve
Egy fröccs melett a teraszon úgy esett, hogy fel is hívtam emberünket, aki amúgy egy vectra turbo boldog tulajdonosa és küldi is postán.

Köszi Colin, jó fej vagy, hogy gondoltál rám!

Colin a CS-guru ;) ;) ;)

Elküldve
Köszi Colin, jó fej vagy, hogy gondoltál rám!

Igazán nincs mit.

Colin a CS-guru ;) ;) ;)

:P

épp megy a szekszárdi élet a forumon, azt felugrott egy ilyen, gondoltam beszurom ide. -_-

Elküldve
Azért azt megnézném, hogy egy 0,2-es lemezt hogyan hajtogatnátok be oda. :P

Igen, ezen én is filóztam egy keveset, hogyha felteszem, és rázni fog, akkor mit fogok és hova hajlítgatni... De köszi tgabika76, ha rázni fog, akkor legalább tudni fogom a megoldást. Hajlítgatok egy 0,2-es lemezt! ;)

Kicsit más:

Opel Rekord. Hát igen, egy ilyennel én is nekivágnék bármelyik tengerpartra. ;)

Emlékszem, a go trabi, go-ban a főhősünk lányát (és nejét) egy kabriolet Asconás páros csábította el, amelyben nem mellesleg digitális km óra volt. ;)

Elküldve
Csak megnyugtatásul, hogy tudja, szinte bármi jó oda ;)

Azé' nem. Például egy C20XE-t nehéz bekalapálni a felni meg a tengelycsonk közé. ;) Vagy ha mégis sikerül akkor meg kevés hasznát veszed. ;)

Elküldve
Azé' nem. Például egy C20XE-t nehéz bekalapálni a felni meg a tengelycsonk közé. ;) Vagy ha mégis sikerül akkor meg kevés hasznát veszed. ;)

forum_icon_fejel.gif :P ;)

Elküldve

Nah, megvolt a mai napra is az okosság. Ráálltam aknára, hogy megnézzem miért terpeszt! (eddig azért nem tudtam, mert bátyám MV6-ja állt ott november végétől (megkergette, és a hengerfejtömítés kiégett, ami még a gyári volt)). Alánézek, és látom, hogy a stabilizátor rögzítésénél a kereszttartó el van rohadva, és elválva egymástól kb. 1-1,5 centire. Az egész felület 1/3-a tartotta a stabilizátort. Elvittük karosszériáshoz, ma délután nekilát, holnap mehetek érte. Munkadíj 25e Ft, kereszttartó és homlokfal 16e Ft. Azé ez egy kicsit hanyatt vágott, mikor kimondta, de kell, SOS. Az egész autót vettem 2,5 kilóért. De még magamnak örültem, hogy ki tudtam gazdálkodni hó végére kb. 30-40 rugót, erre meg tessék. Ha kész, több, mint valószínű, hogy megy a használtautóra.

Most is, mint mindig a segítségeteket kérném: a lökhárítót le kellett tépjem, mert 2 csavart nem tudtam kicsavarni (a 2 sarkán, így ott most van 2 lik), illetve a merevítő már úgy szétrohadt, hogy ihaj. Nincs valakinek eladó e két elem egyikéből? Ha valakinek lenne, akkor dobjon rám egy pü-t, legyen szíves. Előre is köszönöm!

Ui.: jha, és tuti, hogy emiatt csúszkált ki a féltengelyem! ;)

Elküldve
Nah, megvolt a mai napra is az okosság. Ráálltam aknára, hogy megnézzem miért terpeszt! (eddig azért nem tudtam, mert bátyám MV6-ja állt ott november végétől (megkergette, és a hengerfejtömítés kiégett, ami még a gyári volt)). Alánézek, és látom, hogy a stabilizátor rögzítésénél a kereszttartó el van rohadva, és elválva egymástól kb. 1-1,5 centire. Az egész felület 1/3-a tartotta a stabilizátort. Elvittük karosszériáshoz, ma délután nekilát, holnap mehetek érte. Munkadíj 25e Ft, kereszttartó és homlokfal 16e Ft. Azé ez egy kicsit hanyatt vágott, mikor kimondta, de kell, SOS. Az egész autót vettem 2,5 kilóért. De még magamnak örültem, hogy ki tudtam gazdálkodni hó végére kb. 30-40 rugót, erre meg tessék. Ha kész, több, mint valószínű, hogy megy a használtautóra.

Most is, mint mindig a segítségeteket kérném: a lökhárítót le kellett tépjem, mert 2 csavart nem tudtam kicsavarni (a 2 sarkán, így ott most van 2 lik), illetve a merevítő már úgy szétrohadt, hogy ihaj. Nincs valakinek eladó e két elem egyikéből? Ha valakinek lenne, akkor dobjon rám egy pü-t, legyen szíves. Előre is köszönöm!

Ui.: jha, és tuti, hogy emiatt csúszkált ki a féltengelyem! ;)

Hát az szar ügy, nekem is ez volt a c16nz-vel, de szerencsére egy lakatos mókus kilemezelte egy 10-esből megvolt.

A lökösnél meg van 2-2 csavar az első kerekek elött, bal oldalon le kell szedni egy benzinszűrőt. Utána már lehúzható.

Elküldve
Hát az szar ügy, nekem is ez volt a c16nz-vel, de szerencsére egy lakatos mókus kilemezelte egy 10-esből megvolt.

A lökösnél meg van 2-2 csavar az első kerekek elött, bal oldalon le kell szedni egy benzinszűrőt. Utána már lehúzható.

Ő is felvetette, hogy lehet, hogy meg tudja oldani lemezeléssel, de egy tüzetesebb átvizsgálás után elvetette. Slussz poénként felhívott, hogy tovább kell bontsa, mert az új kereszttartót nincs hova hegeszteni, és rákérdezett, hogy folytassa e! Folytassad.

Lökhárító: a kerékjárati íveknél lévő csavarokat kiszedtem, a hűtőnél előtt lévő 2 csavart szintén, de az egész lököst (merevítővel együtt) nem tudtam leszedni, mert a csavar forgott az anyával együtt, így csak ez a megoldás maradt. Annyira nem vészes, mert maradt 2 1 Ft-os nagyságú lyuk, de azért mégis...

Most viszont elgondolkoztam, hogy másnak csináltatom meg? Így asszem marad még, nem adom el.

Elküldve
Ő is felvetette, hogy lehet, hogy meg tudja oldani lemezeléssel, de egy tüzetesebb átvizsgálás után elvetette. Slussz poénként felhívott, hogy tovább kell bontsa, mert az új kereszttartót nincs hova hegeszteni, és rákérdezett, hogy folytassa e! Folytassad.

Lökhárító: a kerékjárati íveknél lévő csavarokat kiszedtem, a hűtőnél előtt lévő 2 csavart szintén, de az egész lököst (merevítővel együtt) nem tudtam leszedni, mert a csavar forgott az anyával együtt, így csak ez a megoldás maradt. Annyira nem vészes, mert maradt 2 1 Ft-os nagyságú lyuk, de azért mégis...

Most viszont elgondolkoztam, hogy másnak csináltatom meg? Így asszem marad még, nem adom el.

Ez nekem is egy párszor átvillant a fejemben, de most 3év után nincs az a pénz amiért eladnám. Hozzáteszem voltak mélypontok, de most már van egy olyan autóm amivel 3-4000km-es turákat nyugott lélekkel csinálok végig.

Elküldve
Egy ilyennek érdemes lenne nekiállni?

Javítani nem biztos, de bontásra mindenképp.

Ha most lenne feleslegesen ennyi pénzem, én megvenném. ;)

Egyébként ma már néztük Stefánnal. ;)

Elküldve
Javítani nem biztos, de bontásra mindenképp.

Ha most lenne feleslegesen ennyi pénzem, én megvenném. ;)

Egyébként ma már néztük Stefánnal. ;)

Mondjuk én javításra gondoltam, de lehet igazad van és túl macerás...

Elküldve
Egy normális lakatos,rendes paddal megtudná oldani.

Igen, de pad mindenképp kellene, az pedig még barátok között is 50e-nél kezdődik általában.

Na meg szerintem nem azért szakadt ki a hátulja, mert nem rohad. ;)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.