Demó Elküldve Március26, 2009 Megoszt Elküldve Március26, 2009 Nincs valakinek C14NZ-hez való benzinpumpája? A piros nem akart beindulni tegnap, mint kiderült a benzinpumpa kicsit a végét járja, tele volt valami dzsuvával, amit a benzinszűrő cserekor is találtunk. Fene tudja hol szedte össze. Ki lett pucolgatva, úgyhogy most jó, csak kérdés meddíg bírja még a villanymotor. Mennyi kell? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Március26, 2009 Megoszt Elküldve Március26, 2009 Stefan, itt a következő lépcső: Teljes cikk: Kombifar és elefántláb Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március26, 2009 Megoszt Elküldve Március26, 2009 Stefan, itt a következő lépcső: http://index.hu/cikkepek/totalcar/tesztek/...niakombi_18.jpg ... Távozz tőlem... :lol: :lol: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Március27, 2009 Megoszt Elküldve Március27, 2009 Üdv, újra! Corsácskám összeszarta magát. :lol: Kimostam a motort, mennék egy próbakörre, hátha bekussol végre, és nem kattog. Elindulok, 1-es, 2-es, 3-as, 4..., 4..., sehol sámli. Leállok, beteszem egybe, nem megyünk sehova. Jelenség: nem veszi egyik sebességi fokozatot sem. Beindul mindegyik fokozatban. Ha egyesbe teszem, akkor a mäusekino 10-et mutat, kettesben 2x-et, hármasban 3x-et, és így tovább. Annyit mutat, amennyivel mennék alapjáraton az adott sebességi fokozatban. Ti mire tippeltek, mi adta meg magát? Kuplung, sebességváltó? Előre is köszönöm a válaszokat! Jah, kattogás megmaradt! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Március27, 2009 Megoszt Elküldve Március27, 2009 féltengelycsukló ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Március27, 2009 Megoszt Elküldve Március27, 2009 Köszi! ;) Nincs valakinek itt BP-en egy elfekvőben? A bal (rövidebb) oldali kellene! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve Március27, 2009 Megoszt Elküldve Március27, 2009 Köszi! ;) Nincs valakinek itt BP-en egy elfekvőben? A bal (rövidebb) oldali kellene! Pü.-ben megy!!! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Március27, 2009 Megoszt Elküldve Március27, 2009 féltengelycsukló ;) Most megnézte bátyám is, vmennyivel jobban ért hozzá, valóban féltengely, de úgy néz ki, hogy "csak" kicsúszott a helyéről. Holnap reggel meglássuk. Egyébként nagyon furcsa az egész, mert hiába jár a motor, pakolgathatom a fokozatokat kuplung nélkül, üresben is megy a mozi, kereken 20 km/h-al. Holnap, ha az idő is úgy gondolja, szétkapjuk a bal elejét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Március27, 2009 Megoszt Elküldve Március27, 2009 Most megnézte bátyám is, vmennyivel jobban ért hozzá, valóban féltengely, de úgy néz ki, hogy "csak" kicsúszott a helyéről. Holnap reggel meglássuk. Egyébként nagyon furcsa az egész, mert hiába jár a motor, pakolgathatom a fokozatokat kuplung nélkül, üresben is megy a mozi, kereken 20 km/h-al. Holnap, ha az idő is úgy gondolja, szétkapjuk a bal elejét. Az nem furcsa, hogy üresben is megy a kijelző, mert üresben is van egy kis súrlódás a váltóban, ami hajtja a kerekeket. mivel a Te esetedben csak az egyik féltengely van a helyén, azért a másik oldalra szabadon tud pörögni a difi és így maghajtja a jeladót is. Igazából csak akkor szokott kicsúszni a féltengely a helyéről, ha előtte ki volt szedve és nincs rendesen a helyére ütve... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Március28, 2009 Megoszt Elküldve Március28, 2009 Nyah, kb. 2 sec alatt megjavítva. Kicsúszott a helyéről! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március28, 2009 Megoszt Elküldve Március28, 2009 Igazából csak akkor szokott kicsúszni a féltengely a helyéről, ha előtte ki volt szedve és nincs rendesen a helyére ütve... Ismerősöm most hasonlóval szív egy Astránál, annyi különbséggel hogy ott sosem volt kiszedve a féltengely korábban (legalábbis az elmúlt 30e km alatt biztos nem), most mégis kicsúszott, és ha visszarakják (akár azt, akár másikat) ugyanúgy kicsúszik az első kanyarban... ez mitől lehet? Jah, a biztosítógyűrű jó rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Március28, 2009 Megoszt Elküldve Március28, 2009 Én is attól féltem, hogy újra ki fog csúszni, ezért mentem egy jó nagy próbakört, előre-hátra, full kitekert kormánnyal jobbra-balra, padlós indulás szintén kitekert kormánnyal, stb. Még a helyén van. Kopp-kopp-kopp. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Hali! ;) Járt már vki úgy,hogy a 90-93 közötti fordulatszám mérő nélküli kilóméteróra helyére 90-ig használt GSi fordulatszámmérős egységet szerelt és azt tapasztalta,hogy az üzemanyag szint mérő teletankoláskor kiakad és csak akkor kezdi elérni a max-ot,amikor már csak kb 10-12 liter benzin van benne? Mi lehet a megoldás? Van vmi előtét ellenállása az órának, és annak értékét kell megváltoztatni? Előre is köszi! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pogi Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Nah végre ma volt olyan szép idő hogy lebontsuk a Corza elejét. Kiderült hogy a kerekek előrenéző terpesztését az okozza, hogy a jobb oldali keresztteartó kb 2 centivel hátrébb tolta a futóművet, aminek amúgy semmi baja. A régiek jó erős lánccal egy szívós fához kötötték ilyenkor a kocsi megfelelő oldalát és határozott (rückvärtz) lükverccel nagyjából a helyére rántották a dolgokat. Sajnos nekem nincs láncom, villanypóznát meg nem akarok dönteni, mert normális fa itt nincs. A lényeg hogy minél olcsóbban megússzam a kocsim javítását. Jah és 5 ajtós hatchback -re marha nehéz 91-93 -ig gyártott első sárvédőket szerezni és mégnehezebb hátsó sárvédőket, mivel utóbbiakat már nem gyártják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április2, 2009 Megoszt Elküldve Április2, 2009 Nah végre ma volt olyan szép idő hogy lebontsuk a Corza elejét. Kiderült hogy a kerekek előrenéző terpesztését az okozza, hogy a jobb oldali keresztteartó kb 2 centivel hátrébb tolta a futóművet, aminek amúgy semmi baja. A régiek jó erős lánccal egy szívós fához kötötték ilyenkor a kocsi megfelelő oldalát és határozott (rückvärtz) lükverccel nagyjából a helyére rántották a dolgokat. Sajnos nekem nincs láncom, villanypóznát meg nem akarok dönteni, mert normális fa itt nincs. A lényeg hogy minél olcsóbban megússzam a kocsim javítását. Jah és 5 ajtós hatchback -re marha nehéz 91-93 -ig gyártott első sárvédőket szerezni és mégnehezebb hátsó sárvédőket, mivel utóbbiakat már nem gyártják. Most nézem csak, te is veszprémi vagy? Azért Veszprém környékén akad néhány erős fa, de az általad leírt módszer a kereszttartó kihúzására eléggé kókánynak tűnik, a helyedben letennék róla. A sárvédőbeszerzés kérdésével egyetértek (bár az aláírásod szerint '89-es a kocsid, nem értem akkor miért kéne kislámpás első sárvédő?), nekem is kéne egy jobb első, tényleg elég nehéz találni, de nem adom fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Április2, 2009 Megoszt Elküldve Április2, 2009 A régi lakatosok is úgy csinálták és nem volt semmi gond. ;) Csak ahhoz is érteni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pogi Elküldve Április2, 2009 Megoszt Elküldve Április2, 2009 Most nézem csak, te is veszprémi vagy? Azért Veszprém környékén akad néhány erős fa, de az általad leírt módszer a kereszttartó kihúzására eléggé kókánynak tűnik, a helyedben letennék róla. A sárvédőbeszerzés kérdésével egyetértek (bár az aláírásod szerint '89-es a kocsid, nem értem akkor miért kéne kislámpás első sárvédő?), nekem is kéne egy jobb első, tényleg elég nehéz találni, de nem adom fel. Azért kellene kislámpáshoz, mert a lökhárítók, a lámpák, az indexek és a hűtőmaszk megvan már ;) Meg azokkal mégis csak pofásabban néz ki az autó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pogi Elküldve Április3, 2009 Megoszt Elküldve Április3, 2009 Üdv mindenkinek! Jelenleg az a helyzet áll fent, hogy vagy beadom nyáron egy autószerelőnek szegény kis autómat és megcsinálják vizsgakészre (bár nemtom hogy akkor hol fogják elspórolni az anyagot és normál áron elszámolni), vagy keresek kasznit, de akkor már mindegy hogy 5 vagy 3 ajtós, csak saját lábon el lehessen hozni és a közelben legyen (motort, váltót, kormányt átrakjuk, alvázszám meg nemtudom) csak a lóvét kell összeszednem hozzá. Papírok nélkül, vagy papírokkal kb. 80Ezerig keresek A Corsa -kat. Eddig amit találtam azok vagy messze voltak, vagy horror összegért, vagy már elkeltek, vagy ótvar szar állapotban voltak. A jobb oldal kihúzatása is jelenleg lánc hiányában necces dolog. De egy biztos, továbbra is A CORSA- s akarok lenni mert imádom!!!! (Jobban gyorsul mint egy új Ford Focus 1.3 benzines XD ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 Üdv mindenkinek! Jelenleg az a helyzet áll fent, hogy vagy beadom nyáron egy autószerelőnek szegény kis autómat és megcsinálják vizsgakészre (bár nemtom hogy akkor hol fogják elspórolni az anyagot és normál áron elszámolni), vagy keresek kasznit, de akkor már mindegy hogy 5 vagy 3 ajtós, csak saját lábon el lehessen hozni és a közelben legyen (motort, váltót, kormányt átrakjuk, alvázszám meg nemtudom) csak a lóvét kell összeszednem hozzá. Papírok nélkül, vagy papírokkal kb. 80Ezerig keresek A Corsa -kat. Eddig amit találtam azok vagy messze voltak, vagy horror összegért, vagy már elkeltek, vagy ótvar szar állapotban voltak. A jobb oldal kihúzatása is jelenleg lánc hiányában necces dolog. De egy biztos, továbbra is A CORSA- s akarok lenni mert imádom!!!! (Jobban gyorsul mint egy új Ford Focus 1.3 benzines XD ) Írtam PÜ-t! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pogi Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 Köszi, megvan. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cselt Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 Az mennyire gáz, hogy ha olyan autóval járok ami papíron 1.4-es, de igazából egy 2000res motor van benne? Oké, hogy okos műszakira kell vinni, de rendőrbácsik ki szokták szúrni, hogy valami nem stimmel? Vagy ettől nem kell tartani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 Az mennyire gáz, hogy ha olyan autóval járok ami papíron 1.4-es, de igazából egy 2000res motor van benne? Oké, hogy okos műszakira kell vinni, de rendőrbácsik ki szokták szúrni, hogy valami nem stimmel? Vagy ettől nem kell tartani? Elvileg csak ritkán szoktak belenézni a motortérbe.De ha mégis belenéznek, rondán meg fognak b@xni érte.Az a minimum, hogy leveszik a rendszámot, és feljelentenek, aztán viheted az autód visszaalakítva gyári állapotúra szigorított KPM műszakira.Vagy veszel egy másik papíros autót, és abba rakod át a technikát, és használod míg le nem meszelnek újra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 egyáltalán nem gáz.....ha nagyon parázol, akkor tuti kiszurnak. de általában nem nyitják ki egy forgalmi igazoltatásnál.....ha 8V-s moci van benne, azt még nem biztos, hogy kapásból felismeri a rendőr, 16V-snél mindegy. De ha már nyitják a mocitetőt, akkor valszeg kpm-s lesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cselt Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 Köszi a válaszokat. Hát ja rizikós a dolog akkor. Nemtom mennyire éri meg, majd még átgondolom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 ...ha 8V-s moci van benne, azt még nem biztos, hogy kapásból felismeri a rendőr, 16V-snél mindegy. A rendőr nem szakértő hogy ránézésre meg tudjon különböztetni egy 1.4-es blokkot egy 2.0-tól, a gond akkor van ha rájön hogy a motorszám nem stimmel azzal ami a forgalmiban van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts