tgabika76 Elküldve Március22, 2009 Elküldve Március22, 2009 Tegnap végre rávettem magam és belefaragtam a G Astra bajuszkapcsolóit a Corsába. Így sokkal jobban néz ki mint a gyárival, és bónuszként még intervallumfokozatom is lett az ablaktörlőn, csak relét kellett cserélnem hozzá. Képek: Itt egy kicsit elrontottam, túl sokat vágtam ki az alsó kormányburkolatból, úgyhogy most keletkezett ott a kar mögött egy lyuk. Annyira nem zavaró, de ha szerzek másik kormámyburkolatot, majd korrigálom:
Stefan Elküldve Március22, 2009 Elküldve Március22, 2009 Tegnap végre rávettem magam és belefaragtam a G Astra bajuszkapcsolóit a Corsába.... Nem is rossz ;) Gondolom a Calibrás múlt miatt mostmár jobban kézreáll így a Corsa :lol: :lol:
Demó Elküldve Március22, 2009 Elküldve Március22, 2009 Én is próbáltam ezeket a bajuszkapcsolókat, de nekem a kis kormánnyal nagyon bután kilógtak a kormány mögül. ;) Így inkább maradtak a régi, kisebb kapcsolók. :lol:
tgabika76 Elküldve Március23, 2009 Elküldve Március23, 2009 Sztem nem sokkal kisebb a régi sem (nem mértem össze a kettőt), viszont ronda.
MaSt-R Elküldve Március23, 2009 Elküldve Március23, 2009 Én is próbáltam ezeket a bajuszkapcsolókat, de nekem a kis kormánnyal nagyon bután kilógtak a kormány mögül. ;) Így inkább maradtak a régi, kisebb kapcsolók. :lol: de bután nézhettek ki :lol:
Csücsök Elküldve Március23, 2009 Elküldve Március23, 2009 Üdv! C14NZ-nek hány cm a nívópálcikája? Megmérné valaki, ha nagyonszépen megkérem rá? ;)
J0hnny Elküldve Március23, 2009 Elküldve Március23, 2009 Üdv! C14NZ-nek hány cm a nívópálcikája? Megmérné valaki, ha nagyonszépen megkérem rá? ;) Bele akarsz toldani? :lol:
tgabika76 Elküldve Március23, 2009 Elküldve Március23, 2009 Bele akarsz toldani? ;) Látsz más megoldást ha már nem éri el az olajszintet? :lol:
J0hnny Elküldve Március23, 2009 Elküldve Március23, 2009 Látsz más megoldást ha már nem éri el az olajszintet? :lol: Aha.Emelejük meg a kocsit. ;)
Csücsök Elküldve Március23, 2009 Elküldve Március23, 2009 ;) Épp az ellenkezője, túl sok olaj lehet benne a pálcika szerint. Most nemtom az előző tulaj mit csinált, ezért szeretném megtudni, hogy lehet-e hinni a pálcának.
ZsöPö Elküldve Március23, 2009 Elküldve Március23, 2009 ;) Épp az ellenkezője, túl sok olaj lehet benne a pálcika szerint. Most nemtom az előző tulaj mit csinált, ezért szeretném megtudni, hogy lehet-e hinni a pálcának. Szia! Lásd mí rendes vagyok, lementem és megmértem. 38.3 mm a gumi kezdetéig. Elvileg az enyém gyári. Üdv: Peti
Csücsök Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 Szia! Lásd mí rendes vagyok, lementem és megmértem. 38.3 mm a gumi kezdetéig. Elvileg az enyém gyári. Üdv: Peti Örök hálám!
Stefan Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 Szia! Lásd mí rendes vagyok, lementem és megmértem. 38.3 mm a gumi kezdetéig. Elvileg az enyém gyári. Üdv: Peti Melyik végétől? A kanyarokat, hogyan számoltad? :lol: :lol: ;)
ZsöPö Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 Melyik végétől? A kanyarokat, hogyan számoltad? :lol: :lol: ;) Meggörbítettem a teret! :lol:
Stefan Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 Meggörbítettem a teret! :lol: Veled van az erő Luk! ;)
Demó Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 Látott már valaki olyan A Corsa hűtőt, aminek a ki-és bemenete is a (menetirányban) jobb oldalon volt? :lol: ;) Esetleg valami dízelé lehet, vagy CIH motorké? :lol: Találtam ebayen képet. Ezt valami 1.4-esnek írják... Erről pedig azt írják, hogy 88-as Corsából van.
J0hnny Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 Megint eladó a Corsa GT :lol: garázsban tartott, keveset futott ;) :lol: :lol:
Csücsök Elküldve Március25, 2009 Elküldve Március25, 2009 Tegnap kicseréltem a hidrotőkéket. Nem volt egyszerű szülés, volt 1-2, amelyik úgy be volt ragadva, hogy csak. Egyet csak úgy sikerült kiszednem, hogy félig szétjött. Mindegy, kicseréltem, összerak, kopogás megmaradt. Elkönyveltem, hogy adtunk a szarnak egy pofont. Mivel úgyis le kellett engedjek az olajból, inkább cseréltem. Miután beöntöttem, sikerült 1-2 decit mellé önteni, beindítom kuss van. Járt a motor 2-3 percig, addig kuss volt. Azután mentem egy kört, visszajött a kopogás. Szerintem valahol el van dugulva valamelyik olajjárat, érdemes "kimosni" a motort? Szerencsémre folyik valahol az olaj, pedig meghúztam rendesen a csavarokat (25 NM-el, azután 3x 90 fok, spirál alakban). Azt is meg kell néznem. F@ßé bontottam meg... ;) De még az is lehet, hogy az folyt le, amit mellé öntöttem. Ma este kiderül, ha vége a műszaknak és elállok a kocsival. Szerk.: közben kirohantam megnézni, úgy néz ki, hogy nem csöpög, csak az jött le, amit mellé öntöttem.
mihasznazulu Elküldve Március25, 2009 Elküldve Március25, 2009 Kedves szakik! Kérdésem lenne! Ha szeretnék szelepfedél tömítést cserélni, akkor amikor visszarakom a szelepfedelet, akkor van valami speckó módszer a csavarok meghúzásának (mennyire húzzam meg, sorrend stb) vagy csak húzzam meg (érzéssel), oszt csókolom. ;) Köszi a válaszokat Maradok TiCCtelettel: Mihaszna a Zulu
Csücsök Elküldve Március25, 2009 Elküldve Március25, 2009 Ilyen sorrendben: 6 - 2 - 3 - 7 5 - 1 - 4 - 8 és 8 NM-el! Sorrendet tartsd be, mert megvetemedhet a fedél, az erőt meg érzésre. A tömítés ne préselődjön ki oldalt! ;)
mihasznazulu Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Ilyen sorrendben: 6 - 2 - 3 - 7 5 - 1 - 4 - 8 és 8 NM-el! Sorrendet tartsd be, mert megvetemedhet a fedél, az erőt meg érzésre. A tömítés ne préselődjön ki oldalt! ;) Köszikoöszikösziii!!! :lol:
tgabika76 Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Ma voltam festéket kevertetni a Nokedlihez egy későbbi renoválás céljából, és kiderült amit már én is sejtettem, hogy eddig tévedésben éltem az autó színét illetőleg. A zárhídon levő táblácskán az E 272 (Miami-blau) színkód szerepel, ezzel csak az a bibi hogy egyrészt ez nem metál szín, másrészt meg csak '92-'94-ig használták, és a Nokedli meg '91-es gyártású (bár modellév szerint lehet hogy már '92, nemtom). Végülis színkártya alapján kiderült hogy nagyon nem hibáztak anno a gyárban, csak az utolsó számjegyét ütötték el a színkódnak, és a Nokedli igazi színe E 277 Karibikblau Metallic. Megint tanultam valamit.
Stefan Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Nincs valakinek C14NZ-hez való benzinpumpája? A piros nem akart beindulni tegnap, mint kiderült a benzinpumpa kicsit a végét járja, tele volt valami dzsuvával, amit a benzinszűrő cserekor is találtunk. Fene tudja hol szedte össze. Ki lett pucolgatva, úgyhogy most jó, csak kérdés meddíg bírja még a villanymotor.
Recommended Posts