Csücsök Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Remélem, hogy ezt ő is úgy gondolja. Minden esetre örülök, hogy úgy néz ki, hogy itthon meg tudok mindent csinálni. Köszi szépen! :) Szerk.: ma reggel jöttem melóba, és elégedetten nyugtáztam, hogy mégiscsak műxik a km mérő, csak a 9-es után nem akar átpördülni. Lényegen nem változtat, szét kell szedni és kitakarítani, de legalább tudom, hogy a motor működik! :lol: Szerk2.: hazaértem a "melóból", átöltöztem, és átkapcsoltam a kapcsolót. És működik! :blush: Kösz Demó!
motoraider Elküldve Február17, 2009 Elküldve Február17, 2009 Hali A tankszintmérő probléma megoldódott felraktam egy belső szivatyús tankot :blush:
Csücsök Elküldve Február20, 2009 Elküldve Február20, 2009 No, a 3-ból 3 probléma kipipálva. :blush: :lol:
Stefan Elküldve Február23, 2009 Elküldve Február23, 2009 Ha valaki Kadett digit műszerfalat keres jó pénzé.
Demó Elküldve Február23, 2009 Elküldve Február23, 2009 Stefán, jól megy a Corsa? :lol: Mondjuk a "kis" kikormolás után mintha jobb lett volna. :blush:
Stefan Elküldve Február23, 2009 Elküldve Február23, 2009 Stefán, jól megy a Corsa? :D Mondjuk a "kis" kikormolás után mintha jobb lett volna. :) Jaja, szépen mentünk hazafelé :blush: Nagyon jó a Bastuck hangja (bastam is neki kicsit :D ). Pedig én is megpörgetem néha, de lehet, hogy kevésbé kéne sajnálnom :lol:
Demó Elküldve Február23, 2009 Elküldve Február23, 2009 Nagyon jó a Bastuck hangja... Ezt én is tudom, ezért is sajnáltam kicsit eladni. :lol: De így legalább jó helyre került, használva lesz és nem itt áll a garázsban a falnak támasztva. :blush:
corsika14 Elküldve Február23, 2009 Elküldve Február23, 2009 Jaja, szépen mentünk hazafelé :blush: Nagyon jó a Bastuck hangja (bastam is neki kicsit :D ). Pedig én is megpörgetem néha, de lehet, hogy kevésbé kéne sajnálnom :lol: Majd én is meghallgatom. :)
ijblo Elküldve Február23, 2009 Elküldve Február23, 2009 Hali! Kérnék 1 kis segítséget! 1.4-es A corsám van. Néha előfordul hogy menet közbe kinyomom a kuplungot és megáll a motor! Mitől lehet ez? Előre is köszi a segítséget!
Korzás Elküldve Február23, 2009 Elküldve Február23, 2009 Hali! Van valakinek feleslegben egy ablaktörlő mechanika, mert az enyém teljesen szétesett, hiába pattintom vissza a kis gömbfejet, nem marad a helyén. Ez a rudazat megegyezik a Corsa B-jével, ha esetleg senkinek nem lenne Corsa A-jé? Köszi! :blush:
Stefan Elküldve Február24, 2009 Elküldve Február24, 2009 Hali! Kérnék 1 kis segítséget! 1.4-es A corsám van. Néha előfordul hogy menet közbe kinyomom a kuplungot és megáll a motor! Mitől lehet ez? Előre is köszi a segítséget! Szerintem eleve alapjáratod nincs. Üresen, ha jár a motor nem fullad le? Elég sok minden okozhatja. Milyen motorkód? Injektoros? Motorhibajelző nem világít?
ijblo Elküldve Február24, 2009 Elküldve Február24, 2009 Szerintem eleve alapjáratod nincs. Üresen, ha jár a motor nem fullad le? Elég sok minden okozhatja. Milyen motorkód? Injektoros? Motorhibajelző nem világít? Ha jár a motor nem fullad le! Motorkód: C 14 NZ ! Injektoros! Motorhibajelző nem világít!
mihasznazulu Elküldve Február25, 2009 Elküldve Február25, 2009 Halihó kedves Corsatársak! LEnne egy kérdésem! De előre bocsájtom, hogy tiszta ciki az egész! :D Szóval! Észerevettem ,hogy amikor reggel lemegyek a kocsihoz, és beröffentem, akkor folyik belőle a hűtővíz. A jelenség a következő. Bepöccen a kocsi, kiszálok, szembe állok a géppel, legugolok, és a bal oldalon folyamatosan csöpög a víz. Ez a jelenség kb. 30-40 másodperc van hogy egy perc múlva eltünik, tehát abba hagyja a csöpögést. Egész nap nincs is semmi baj. A folyamatos folyás miatt néznem kell a kiegyenlítőtartályban a szintet, amit kénytelen vagyok heti max egyszer újratölteni. Nem megy bel sok, de láthatóan fogy a víz. És most jön a legcikibb kérdés!!!! Tegnap az egyik kútnál eszembe jutott, hogy kéne venni hűtőfolyadék elfolyásgátló tömítő anyagot (na ez elég kacifántos, de van a kutaknál) :D Elolvastam a használati utasítást. Járó motornál csavarja le a hűtőradiátor sapkáját, elötte kapcsolja ba a fűtést, és töltse bele a folyadékot a nyílásba. Nagy bőszen beindítottam a kocsit, felnyitottam a géptetőt, és jött a meglepi! TISZTA CIKI!! :D HÁT HOL VAN A HŰTŐ,ÉS A TETEJÉN A SAPKA?????? :lol: A kiegyenlítő tartályt megtaláltam de a hűtő az a maszk mögött van! Nem vagyok egy bénaBéla, láttam már motorteret, és tudom, hogy ha kinyitok egy géptetőt, akkor merre találom ezt, vagy azt (felnyit, kocsi eleján hűtő, annak a tetején sapka, oszt csókolom) de itt?? :blush: Na most lehet kiröhögni srácok! De segítsetek már!!! :) :D Maradok tisztelettel: Mihaszna a Zulu
tgabika76 Elküldve Február25, 2009 Elküldve Február25, 2009 :blush: A Corsánál nincsen sapka a hűtőradiátoron, úgyhogy kénytelen vagy ezt a hűtőtömítőt (látod van ennek egyszerűbb neve is) a kiegyenlítőtartályba tölteni más lehetőség nem lévén, de én a helyedben ódzkodnék a használatától, mert eltömíthet olyan járatokat is, amiket nem kéne.
Stefan Elküldve Február25, 2009 Elküldve Február25, 2009 ... Bizony! Zárt rendszerű a hűtője, mert ez már egy korszerű gépjármű :blush: Jobban jársz, ha amikor kinyitod a gépháztetőt, megvizsgálod, hogy honnan csöpög. Lehet, hogy nem is a hűtőd lyukas, csak valamelyik műanyagcsövet kell cserélni, vagy még jobb esetben valamelyik bilincset kell csak kicsit meghúzni. A termosztát meg a vízpumpa környékén is érdemes körülnézni. Lehet, hogy benne van már a Kilométer a vezérlésben is és akkor vízpumpával együtt lehetne azt is cserélni.
mihasznazulu Elküldve Február25, 2009 Elküldve Február25, 2009 Bizony! Zárt rendszerű a hűtője, mert ez már egy korszerű gépjármű :lol: Jobban jársz, ha amikor kinyitod a gépháztetőt, megvizsgálod, hogy honnan csöpög. Lehet, hogy nem is a hűtőd lyukas, csak valamelyik műanyagcsövet kell cserélni, vagy még jobb esetben valamelyik bilincset kell csak kicsit meghúzni. A termosztát meg a vízpumpa környékén is érdemes körülnézni. Lehet, hogy benne van már a Kilométer a vezérlésben is és akkor vízpumpával együtt lehetne azt is cserélni. A vezélés szerintem jó! :blush: itt a vízpumpánál lesz valami gixer! Valszeg! Tavasszal az olajcsere után az i cserés lesz!
Korzás Elküldve Február25, 2009 Elküldve Február25, 2009 Halihó kedves Corsatársak! LEnne egy kérdésem! De előre bocsájtom, hogy tiszta ciki az egész! :D Szóval! Észerevettem ,hogy amikor reggel lemegyek a kocsihoz, és beröffentem, akkor folyik belőle a hűtővíz. A jelenség a következő. Bepöccen a kocsi, kiszálok, szembe állok a géppel, legugolok, és a bal oldalon folyamatosan csöpög a víz. Ez a jelenség kb. 30-40 másodperc van hogy egy perc múlva eltünik, tehát abba hagyja a csöpögést. Egész nap nincs is semmi baj. A folyamatos folyás miatt néznem kell a kiegyenlítőtartályban a szintet, amit kénytelen vagyok heti max egyszer újratölteni. Nem megy bel sok, de láthatóan fogy a víz. És most jön a legcikibb kérdés!!!! Tegnap az egyik kútnál eszembe jutott, hogy kéne venni hűtőfolyadék elfolyásgátló tömítő anyagot (na ez elég kacifántos, de van a kutaknál) :D Elolvastam a használati utasítást. Járó motornál csavarja le a hűtőradiátor sapkáját, elötte kapcsolja ba a fűtést, és töltse bele a folyadékot a nyílásba. Nagy bőszen beindítottam a kocsit, felnyitottam a géptetőt, és jött a meglepi! TISZTA CIKI!! :D HÁT HOL VAN A HŰTŐ,ÉS A TETEJÉN A SAPKA?????? :lol: A kiegyenlítő tartályt megtaláltam de a hűtő az a maszk mögött van! Nem vagyok egy bénaBéla, láttam már motorteret, és tudom, hogy ha kinyitok egy géptetőt, akkor merre találom ezt, vagy azt (felnyit, kocsi eleján hűtő, annak a tetején sapka, oszt csókolom) de itt?? :blush: Na most lehet kiröhögni srácok! De segítsetek már!!! :) :D Maradok tisztelettel: Mihaszna a Zulu Hali! Én sem tölteném bele!!!!!! Nekem eldugította a fűtőradiátoromat úgy, hogy nem volt fűtésem,aztán moshattam át a hűtőrendszert! Gombócos barna trutyik jöttek ki belőle, nem oldódott fel rendesen!
mihasznazulu Elküldve Február25, 2009 Elküldve Február25, 2009 Hali! Én sem tölteném bele!!!!!! Nekem eldugította a fűtőradiátoromat úgy, hogy nem volt fűtésem,aztán moshattam át a hűtőrendszert! Gombócos barna trutyik jöttek ki belőle, nem oldódott fel rendesen! ne mán! :lol: Nem öntöttem bele,de kidobtam az ablakon ezerkilencet! FAAK!! :blush:
Csücsök Elküldve Február25, 2009 Elküldve Február25, 2009 Megvettem Stefan által belinkelt digi-t órát (ezúton is köszönöm neki), mivel a km számláló nem akart dolgozni, hiába pördült át a kritikus ponton (10 km), a legkritikusabb ponton (20 km) már nem :blush: . Ma reggel 8-kor leütöttem, felhívtam a csókát, délben már a kezemben volt az óra. 1: közel volt (20 km), 2: olcsó volt. Megyek arra, látom a km számláló 36 km-t mutat. Hogy rohaggggyonmeg! :lol: Most már mind1, ez van. Néztem a jó oldalát, van donor, ha mégis beszarik. Ellenben ez első órához csak 5 visszajelző izzó volt, így az indexet nem tudtam bekötni. A mostani tele van izzóval, ezért kikaptam gyorsba 2 db-ot, hogy ne csak halljam, hanem lássam is, hogy indexelek. 2 izzó be, gyújtás, katkatkatkatkatkat. És még nem is indexeltem. Ha indexelek, akkor a szokott hangon kattog a relé (vészvillogónál is), de ha nincs index, akkor kattog (ellenben nincs index, csak a km órán villog a 2 visszajelző). Akinek digit órája van, ezt hogy oldotta meg? Válaszokat szokásosan előre köszönöm! :)
Demó Elküldve Február25, 2009 Elküldve Február25, 2009 Még soha nem volt ilyen problémám. Hogy kötötted be?
Csücsök Elküldve Február25, 2009 Elküldve Február25, 2009 Ez az, hogy nem nagyon emléxem rá. Akkor szépen fogtam papírt, leírtam hogy a régi órába hogy vannak bekötve a dolgok. Azután a 14 pines csatiból kihúzgáltam a kábeleket és átdugtam a 16 pinesbe a www.blue-lcd.de-n talált módon. A másik csatit bátyám intézte. Igazából az okoz problémát, hogy már nem tudom, hogy melyik 2 kábel volt bekötve a régi óra indexébe. Mert ahogy látom 2 volt: az egyik egy fekete-zöld fehér, a másikra már nem emlékszem. :lol: Szerk.: a régi órán a 4-es és az 5-ös lábon volt az index. A digiten pedig az 1-es és a 16-os lábon. Egyszerűen át kell dugni oda? De nem tudom, hogy melyik volt a másik kábel! :blush:
Korzás Elküldve Február25, 2009 Elküldve Február25, 2009 Ez az, hogy nem nagyon emléxem rá. Akkor szépen fogtam papírt, leírtam hogy a régi órába hogy vannak bekötve a dolgok. Azután a 14 pines csatiból kihúzgáltam a kábeleket és átdugtam a 16 pinesbe a www.blue-lcd.de-n talált módon. A másik csatit bátyám intézte. Igazából az okoz problémát, hogy már nem tudom, hogy melyik 2 kábel volt bekötve a régi óra indexébe. Mert ahogy látom 2 volt: az egyik egy fekete-zöld fehér, a másikra már nem emlékszem. :) Szerk.: a régi órán a 4-es és az 5-ös lábon volt az index. A digiten pedig az 1-es és a 16-os lábon. Egyszerűen át kell dugni oda? De nem tudom, hogy melyik volt a másik kábel! :blush: Hali! :lol: Egy 12 pines csatit nem tudsz véletlenül? Egyik bontóban sem kapok! Köszi!
Korzás Elküldve Február25, 2009 Elküldve Február25, 2009 ne mán! :) Nem öntöttem bele,de kidobtam az ablakon ezerkilencet! FAAK!! :lol: Honnan folyik a víz? :blush: A hűtőtömítő amúgy is csak a hűtőradiátor tömítésére alkalmas. Biztosan nem valamelyik cső rögzítő bilincsnél folyik?
Korzás Elküldve Február25, 2009 Elküldve Február25, 2009 ne mán! :lol: Nem öntöttem bele,de kidobtam az ablakon ezerkilencet! FAAK!! :blush: Szívesen segítek, csak derítsd ki honnan folyik! Vízpumpát is szerzek neked jó árban,ha esetleg oda fajul a dolog! :)
Demó Elküldve Február25, 2009 Elküldve Február25, 2009 Ez az, hogy nem nagyon emléxem rá. Akkor szépen fogtam papírt, leírtam hogy a régi órába hogy vannak bekötve a dolgok. Azután a 14 pines csatiból kihúzgáltam a kábeleket és átdugtam a 16 pinesbe a www.blue-lcd.de-n talált módon. A másik csatit bátyám intézte. Igazából az okoz problémát, hogy már nem tudom, hogy melyik 2 kábel volt bekötve a régi óra indexébe. Mert ahogy látom 2 volt: az egyik egy fekete-zöld fehér, a másikra már nem emlékszem. :lol: Szerk.: a régi órán a 4-es és az 5-ös lábon volt az index. A digiten pedig az 1-es és a 16-os lábon. Egyszerűen át kell dugni oda? De nem tudom, hogy melyik volt a másik kábel! :blush: Azt a fekete-zöld-fehéret felejtsd el. :) Szigeteld le, hogy ne csináljon bajt és kész. Az a közös szál index visszajelzőhöz, mert a régi műszerben nincs külöm jobb és bal visszajelzés. Most azt kell csinálnod, hogy az index kapcsolóról felhúzol két szálat az 1-es és 16-os pinre. A lábakat ki lehet mérni, de asszem a fekete-zöld és a fekete fehér lesz az. De azért mérd ki, nehogy rosszul emlékezzek.
Recommended Posts