Sörös Sanyi Elküldve Január30, 2009 Megoszt Elküldve Január30, 2009 :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 Hühöhö! Van új Matchbox a klubban? De jó! :D :lol: :lol: Kettő is! Enyémen is van! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mihasznazulu Elküldve Február1, 2009 Megoszt Elküldve Február1, 2009 Köszönöm Stefan a képeket. Nem késő még, de nem így történik majd meg a pirossá tétel. Az izzók lesznek kicserélve piros ledekre, s csak a háttérvilágítás fog változni. A számlap megmarad a gyári fehér, bár még megfontolom, hogy a vizhőfok és a benzinszintmérő papírját is kicserélem fehérre, mert nem igazán értem meg a németeket. Ha a kilóméteróra fehér lett, a többi miért nem? Azonban ez még idő, de amint lesz valami fejlemény, ígyérem teszek fel képeket. További szép napot mindenkinek! Üdv: ZsöPö A "mert nem igazán értem meg a németeket" reagálnék! :lol: A németeket egyébként én sem nagyon értem! Amikor hozzám került szemem fénya, akkor megijedtem, hogy a középső rostélyokon csak hideg levegő jön. A szerelőm közölte, hogy ez gyárilag így van. Miért is? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mihasznazulu Elküldve Február1, 2009 Megoszt Elküldve Február1, 2009 Kettő is! Enyémen is van! :lol: Hali Korzás! :D Csütörtökön mikor lesztek a Lurdiban? Evccer találkoztam ott Stefán-al olyan este 6 környékén. Kb akkor ? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Február1, 2009 Megoszt Elküldve Február1, 2009 Hali Korzás! :D Csütörtökön mikor lesztek a Lurdiban? Evccer találkoztam ott Stefán-al olyan este 6 környékén. Kb akkor ? :lol: Olyan korán biztos nem voltam ott :D Olyan 8 körül szoktak inkább ott lenni többen. A "mert nem igazán értem meg a németeket" reagálnék! :lol: A németeket egyébként én sem nagyon értem! Amikor hozzám került szemem fénya, akkor megijedtem, hogy a középső rostélyokon csak hideg levegő jön. A szerelőm közölte, hogy ez gyárilag így van. Miért is? :lol: Az Astra F fűtéses topikjában nemrég volt erről szó. Azt mondták ott a srácok, hogy azért van így, hogy a vezetőre mindíg menjen egy kis hideg/friss levegő, hogy ne aludjon el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mihasznazulu Elküldve Február1, 2009 Megoszt Elküldve Február1, 2009 Olyan korán biztos nem voltam ott :lol: Olyan 8 körül szoktak inkább ott lenni többen. Az Astra F fűtéses topikjában nemrég volt erről szó. Azt mondták ott a srácok, hogy azért van így, hogy a vezetőre mindíg menjen egy kis hideg/friss levegő, hogy ne aludjon el. Ja! Akkor akkor! :lol: :D Nade! Ekkora hülyeséget :lol: Ha most ebben a hidegben hideg jönne rám, én biztos, hogy elkékülnék! :D Nekem az a szellőző egész télen zárva van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve Február1, 2009 Megoszt Elküldve Február1, 2009 Ja! Akkor akkor! :lol: :lol: Nade! Ekkora hülyeséget :lol: Ha most ebben a hidegben hideg jönne rám, én biztos, hogy elkékülnék! :D Nekem az a szellőző egész télen zárva van! Így van 8-kor kezdenek gyülekezni az emberek! Ne haragudj,hogy csak most írok, de nem voltam gép előtt azóta! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Február1, 2009 Megoszt Elküldve Február1, 2009 Sziasztok! Kedves Stefan! Hát nem tudom te mit definiálsz nőgyógyász kézen, de szerintem még egy kisbaba keze sem fér el a műszerfal mögött. :D Ki kellett szerelnem a kesztyűtartót, s így már kényelmesen hozzáfértem a motortérből beinvitált kábelhez. De legalább most már ezt is tudom. Lassan halad a pirosítás is. Most már a rádióban kicseréltem az izzókat, a héten meglesz a váltó előtti tároló kivilágítása, s ha kicsit melegebb lesz, akkor talán az óracsoport is. Már alig várom. Arról készítek majd részletes leírást képekkel együtt. (Stefan, neked zöld leddel is kiszámolok minden ellenállást.) Az Analóg óra szép lett, de kicsit gyenge. Most már nem szedem szét. Tanulság extra erős led kell hozzá. Az óracsoporthoz már az kerül. Végül is nem fényes nappal kell hogy látszódjon. :lol: További szép napot mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
padregas Elküldve Február1, 2009 Megoszt Elküldve Február1, 2009 Hallo alle! A 89-es C16NZ-n szeretnék a műszerfalban izzókat cserélni. mert már csak 1 világít. Elindultam a kormány-tönk felöl, de sehova nem jutottam. Az egész műszer nagyjából egy műanyagból van :D Kis hangszórót is raknék az első helyekre, a jobb oldal még okés, de a balhoz valszeg a műszerfalon keresztül vezet az út. Valaki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Február1, 2009 Megoszt Elküldve Február1, 2009 ...az a szellőző egész télen zárva van! Nekem is mindíg zárva van. Egyébként ha a mozgató bovdenhez hozzáférsz, akkor tudsz annyit húzni rajta kapcsoló húzásán felül, hogy tökéletesebben zárjon. Ha meg középen az óra mellett is teljesen nullára van tekerve, akkor az arc felé már nem jön semmi, csak oldalra. ... Mondtam én, hogy fényes kell. Meg a LED-del az is a baj, hogy nem szórja úgy szét a fényt, mint az izzó, bár állítólag lehet kapni olyat is, de szerintem az sem lehet az igazi. Kiszedett kesztyűtartóval tényleg könnyebb hozzáférni a kábelyukhoz, de én vagyok annyira lusta, hogy inkább szenvedjek vele :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Február1, 2009 Megoszt Elküldve Február1, 2009 Hallo alle! A 89-es C16NZ-n szeretnék a műszerfalban izzókat cserélni. mert már csak 1 világít. Elindultam a kormány-tönk felöl, de sehova nem jutottam. Az egész műszer nagyjából egy műanyagból van :lol: Kis hangszórót is raknék az első helyekre, a jobb oldal még okés, de a balhoz valszeg a műszerfalon keresztül vezet az út. Valaki? A műszerfalat mindenképp ki kell szedni és jobb is, ha egy műanyag marad az egész :lol: Miután leszedted a burkolatot, a műszeregységet még tartja pár csavar, azokat kicsavarod és kihúzod az egészet. A km óra spirál nem sokáig fogja engedni, de így kilazítva már mögé lehet nyúlni és a kis fém pöcköt benyomva kiugrasztani a spirált. A kábelek csatlakozóját két oldalt benyomva lehet lehúzni a műszerfalról, ezután már szépen ki kell jönnie és a hátulján látni is fogod, hogy hol vannak az izzók. Elvileg ilyen óvatosan tekerős szokott benne lenni. Ha még nem csináltad ezt az egész műveletet, akkor ha nem muszáj ne nagyon feszegesd/erőltesd. Ha kint van a műszerfal, akkor már talán rá is fogsz látni a bal oldali első hangszóróra, de ehhez egyébként nem kell kiszedni, csak a szellőzőket. Újabb műszerfalasnál a hangszóró burkolatát ki kell pattintani és kicsavarni a szellőző csavarját majd azt is kihúzni, akkor szépen hozzá lehet férni a hangszóróhoz, amin csak kb. negyed fordulatot kell tekerni és kint is van. Régebbi műszerfalasnál (90' előtti, valószínűleg neked is ez van) nem tudom pontosan, de szerintem ott is valami olyasmi lehet a stratégia, hogy az oldal szellőzők felől lehet a hangszórókhoz férni. szerk.: Nemrég volt szó a műszerfal kivételről, a képek talán jobban segítenek, mint amit itt hablatyoltam, de érdemes visszaolvasni :D -Új műszerfalas, teljesen szétszedős (ennyire persze nem kell szétszedni, de az eleje hasznos lehet). -Oldalnézetből a műszerfal, hogy kb. mire lehet számítani kiszedéskor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Piczi Elküldve Február1, 2009 Megoszt Elküldve Február1, 2009 Sziasztok! Sikerült megszüntetni a rángatást amiben nemrég kértem a segítségeteket. Az egyik szenzort rögzítő csavarnak letört a feje, valószínűleg ez okozta a probléma egy részét. Cseréltünk befecskendezőházat, TPS és oxigén szenzort, így most hibátlanul megy a gép. Az lenne a kérdésem hogy kb mennyibe kerülnek ezek az alkatrészek bontottan. Egyik ismerősömnek a tartalék cuccait tettük bele, de nem tudja hogy mennyit kérjen érte. Köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
padregas Elküldve Február1, 2009 Megoszt Elküldve Február1, 2009 A műszerfalat mindenképp ki kell szedni és jobb is, ha egy műanyag marad az egész :lol: Miután leszedted a burkolatot, a műszeregységet még tartja pár csavar, azokat kicsavarod és kihúzod az egészet. A km óra spirál nem sokáig fogja engedni, de így kilazítva már mögé lehet nyúlni és a kis fém pöcköt benyomva kiugrasztani a spirált. A kábelek csatlakozóját két oldalt benyomva lehet lehúzni a műszerfalról, ezután már szépen ki kell jönnie és a hátulján látni is fogod, hogy hol vannak az izzók. Elvileg ilyen óvatosan tekerős szokott benne lenni. Ha még nem csináltad ezt az egész műveletet, akkor ha nem muszáj ne nagyon feszegesd/erőltesd. Ha kint van a műszerfal, akkor már talán rá is fogsz látni a bal oldali első hangszóróra, de ehhez egyébként nem kell kiszedni, csak a szellőzőket. Újabb műszerfalasnál a hangszóró burkolatát ki kell pattintani és kicsavarni a szellőző csavarját majd azt is kihúzni, akkor szépen hozzá lehet férni a hangszóróhoz, amin csak kb. negyed fordulatot kell tekerni és kint is van. Régebbi műszerfalasnál (90' előtti, valószínűleg neked is ez van) nem tudom pontosan, de szerintem ott is valami olyasmi lehet a stratégia, hogy az oldal szellőzők felől lehet a hangszórókhoz férni. szerk.: Nemrég volt szó a műszerfal kivételről, a képek talán jobban segítenek, mint amit itt hablatyoltam, de érdemes visszaolvasni :D -Új műszerfalas, teljesen szétszedős (ennyire persze nem kell szétszedni, de az eleje hasznos lehet). -Oldalnézetből a műszerfal, hogy kb. mire lehet számítani kiszedéskor. oh rosszul írtam: nem a műszer van egy részből hanem a műszerfal teljes szélességben 90-utánit már bontottam szét, az pofon egyszerű, de ez egy picit kifogott rajtam tehát kormányburkolatot leszedtem, alul-felül, bajuszkapcsolók ki, majd néztem-néztem de nem láttam csavart amit a műszeregységet fogná Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve Február2, 2009 Megoszt Elküldve Február2, 2009 Hali! :D Van vkinek 90-93 között gyártott Corsahoz első-elektromosan allítható balos v. jobbos lámpája, az se baj, ha törött rajta az üveg, nekem a műanyag ház lenne a lényeg, az sem baj,ha motor nincsen is benne! Ha van vkinek, akkor írjon egy privit! Előre is köszi!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február2, 2009 Megoszt Elküldve Február2, 2009 oh rosszul írtam: nem a műszer van egy részből hanem a műszerfal teljes szélességben 90-utánit már bontottam szét, az pofon egyszerű, de ez egy picit kifogott rajtam tehát kormányburkolatot leszedtem, alul-felül, bajuszkapcsolók ki, majd néztem-néztem de nem láttam csavart amit a műszeregységet fogná A 91 előttiekét még egyszerűbb, semmi nem kell hozzá, hogy kivedd az óracsoportot. Simán ki kell pattintani előre a keretből és kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve Február2, 2009 Megoszt Elküldve Február2, 2009 Ezt az autót akartam megvenni tavaly tavasszal,csak lecsapták a kezemről! Minden esetre hamar megunta a gyerek! :D Klikk ide!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Február2, 2009 Megoszt Elküldve Február2, 2009 Ezt az autót akartam megvenni tavaly tavasszal,csak lecsapták a kezemről! Minden esetre hamar megunta a gyerek! :lol: Klikk ide!!! Szép, már én is néztem. Csak az a baja, hogy nincs tetőablak :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve Február2, 2009 Megoszt Elküldve Február2, 2009 Szép, már én is néztem. Csak az a baja, hogy nincs tetőablak :lol: :D Nekem az nem lett volna gáz, mert alacsonyabb vagyok, mint te! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Február2, 2009 Megoszt Elküldve Február2, 2009 Nekem az nem lett volna gáz, mert alacsonyabb vagyok, mint te! :lol: Én is a szélvédőt használom előrenézésre... :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
VZoli Elküldve Február2, 2009 Megoszt Elküldve Február2, 2009 Hát ha azok a képek valósak akkor sajnálom a kiskocsit. Jéghideg motorral 220at 5500as fordulat környékén?? :D Értem én hogy opel sose kopel de hát nemtudom, pedig szép darab. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február2, 2009 Megoszt Elküldve Február2, 2009 Abban a GSI-ben egy Kadett GSI 8V km-óra van, ami 220-ig van skálázva. Tényleg hidegen pörgette addig. Oké, hogy 8V bírja, na de mégis! :lol: Egyébként van benne egyáltalán kormány azon a képen, ahol az óracsoportot fotózta? :D Na meg akkor fehér, vagy fekete a felnik közepe? Link to comment Megosztás: More sharing options...
padregas Elküldve Február2, 2009 Megoszt Elküldve Február2, 2009 A 91 előttiekét még egyszerűbb, semmi nem kell hozzá, hogy kivedd az óracsoportot. Simán ki kell pattintani előre a keretből és kész. ah so a hétvégén tezsek egy még egy elkeseredett kisérletet apropó egy elfekvő bal hátsó lámpája van valakinek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 Abban a GSI-ben egy Kadett GSI 8V km-óra van, ami 220-ig van skálázva. Tényleg hidegen pörgette addig. Oké, hogy 8V bírja, na de mégis! :lol: Egyébként van benne egyáltalán kormány azon a képen, ahol az óracsoportot fotózta? :D Na meg akkor fehér, vagy fekete a felnik közepe? Ezeken én is elgondolkoztam! :-) A felnik tavaly biztosan ezüst színüek voltak! A kormányból, meg talán látszik vmi a kép bal felső sarkában,de a kormányagynál nem látok semmit! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 ah so a hétvégén tezsek egy még egy elkeseredett kisérletet apropó egy elfekvő bal hátsó lámpája van valakinek? Nekem nincs,de a Racing bazáron megnézném! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 Abban a GSI-ben egy Kadett GSI 8V km-óra van, ami 220-ig van skálázva. Nekem nagyon tetszik ez az óracsoport! Ennek hogy van a megvilágítása, úgy mint az A Corsa-jé? Számlapot világítja, vagy a számok világítanak a mögöttük lévő izzó miatt? Mert nekem az A Corsa-jé nehezen látható sötétben! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts