Demó Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Nem biztos, hogy díjazná a motor, ha hirtelen nem lenne folytás. Eddig az összes autó elég gyenge volt, miután összeraktam és még nem volt alatta kipuff. Miután aláraktuk a kipufogót, egyből megjött az ereje. Ezeknek kell egy kis folytás. Én a helyedben néznék egy gyári Kadett 16V kipufogórendszert. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Szerintem Pü-ben beszélgess J0hnny-val. Tanulságos lesz. :) ("Így kell előzni, kisk*cs*g?") :rolleyes: Szerintem ilyesmit a legtöbb bigblock Corsás tudna mesélni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Jut eszembe, nagyon fontos!!! Az 1.2 matrica maradjon mindenképp! Nekem is sokszor benézték! :rolleyes: A legfontosabb tuning elem. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Jut eszembe, nagyon fontos!!! Az 1.2 matrica maradjon mindenképp! Nekem is sokszor benézték! :rolleyes: A legfontosabb tuning elem. :) Már nekem is van 1.2GT matricám. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Ennek jelentése: 1 db 2 literes grand turbo. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Ennek jelentése: 1 db 2 literes grand turbo. :rolleyes: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Egyébként lehet egyből beledobok még egy szervókormányt is, hogy vezethető maradjon utána is a Corsa. B Corsa szervós kormánymű A Corsa összekötőkkel, szervószivattyúnak pedig egy G Astra elektromos szivattyúra gondoltam, mert másmilyent tuti nem tudnék bepréselni semerre, így inkább meg se próbálom. :rolleyes: Itthon még nem láttam szervós A Corsát, főleg nem bigblockal. :) Majd megpróbálom összeszedni az alkatrészeket hozzá tavaszig és ha minden meglesz, akkor bedobom. Azért az se lenne egy hátrány, hogy sokkal jobb lenne a kormánymű áttételezése, mert a szervós direktebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
topmodel Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Az 1.2S jel szigoruan marad, egy bébionbórd matricán is agyalok, valamint halványan bevillant egy T betű is. Vagy az már sok?? Azt tudom, hogy kell folytás, a feltöltött dizeleknél nem sok a jelentősége szerintem a teljesítményt tekintve. Csendes gyári cucc Corsára, gondolom 2 dobból áll, halk verzió: mindkét dobon átsuhan a gáz. Sport verzió: csak a hátsó (gondolom ide spéci kellene) csillapít. Hangot. Egy picit. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
topmodel Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Kéne egy Y pillangószeleppel, egy cső ami kikerüli a középső dobot, mégegy Y amivel visszatér mögé. Mivel a hátsó Y-on keresztül szabad bejárása lenne a gáznak a kikerült dobba, igen egyedi lenne a hang. Rosszul gondolkodom?? Nem is lenne szerintem olyan drága kivitelezni. A megoldás némileg a hatósági szexuálást is reduukálná. Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
topmodel Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 A szelepfedél takaróról, vagy miről, szigorúan száműződne a 2.0 16V feliratú müanyag izé is, tán felapplikálódhatna valami 1.2 DOHC felségjel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 ...egy bébionbórd matricán is agyalok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 A fűtőradiátort mosd át ecettel. Jobban oldja a vízkövet, mint a Calgon. Csak ne vidd túlzásba, mert ha vacak a radiátorod, azt is könnyen átmarhatja. Hali! Kimostam és úgy néz ki, hogy bejött a dolog! Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
topmodel Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Sanyi: A nejemnél zéró tolerancia van ezügyben :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Hali! Kimostam és úgy néz ki, hogy bejött a dolog! Köszi! Nincs mit. :) És mi a technika a Corsánál? Csak hogy mások is tanuljanak. :) Sanyi: A nejemnél zéró tolerancia van ezügyben :rolleyes: Sejtettem. De ötletnek nem rossz. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Kéne egy Y pillangószeleppel, egy cső ami kikerüli a középső dobot, mégegy Y amivel visszatér mögé. Mivel a hátsó Y-on keresztül szabad bejárása lenne a gáznak a kikerült dobba, igen egyedi lenne a hang. Rosszul gondolkodom?? Nem is lenne szerintem olyan drága kivitelezni. A megoldás némileg a hatósági szexuálást is reduukálná. Szerintem. Akkor már egyszerűbb lenne rögtön a középdob után egy Y-al elintézni. igaz akkor nem hátra megy, hanem csak kinyomná a dob mögött, de hangja lenne. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
topmodel Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Akkor már egyszerűbb lenne rögtön a középdob után egy Y-al elintézni. igaz akkor nem hátra megy, hanem csak kinyomná a dob mögött, de hangja lenne. :rolleyes: Mekkora tutiságot mondtál.. Már tovább is fejlesztettem: 1. -Kapcsoló halk állás (teljes rendszer) 2. -Kapcsoló sport állás (hátsó dob ignorálva) 3. -Kapcsoló diszkrét állás (alapjáraton, vagy x fordulatig teljes rendszer, utána üvvőőőütééééss!!) a kopirájt az enyém, háromszoros duplastipistopi, vinnék mint a cukrot :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Mekkora tutiságot mondtál.. Már tovább is fejlesztettem: 1. -Kapcsoló halk állás (teljes rendszer) 2. -Kapcsoló sport állás (hátsó dob ignorálva) 3. -Kapcsoló diszkrét állás (alapjáraton, vagy x fordulatig teljes rendszer, utána üvvőőőütééééss!!) a kopirájt az enyém, háromszoros duplastipistopi, vinnék mint a cukrot :rolleyes: Nekem ilyen nem kell, örülök, ha le lesz már cserélve a mostani 63,5-ös rendszerem valami 70-esre, vagy 76-osra. :) Mondjuk akkor hely hiányában már a váltókulisszát is el kell tünteltni az alagútból, de annyi baj legyen, szerintem úgyis elég szar lenne 6 sebességes váltóra ráhangolni a Corsa váltókulisszáját. Inkább egyból Calibra kulisszát teszek majd be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
topmodel Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Nekem ilyen nem kell, örülök, ha le lesz már cserélve a mostani 63,5-ös rendszerem valami 70-esre, vagy 76-osra. :) Mondjuk akkor hely hiányában már a váltókulisszát is el kell tünteltni az alagútból, de annyi baj legyen, szerintem úgyis elég szar lenne 6 sebességes váltóra ráhangolni a Corsa váltókulisszáját. Inkább egyból Calibra kulisszát teszek majd be. Neked fog is kelleni öblös cső, hogy amit bedolgozik a turbó levegőt, az gyorsan el is tudjon távozni :rolleyes: Én célközönségnek azokra gondolok akik szerint egy direktszűrő+négypólusú gyertya+oktánszámnövelőő pasztilla+potis lambdaszonda+koppány kipufogó kombó hoz 50% teljesítménytöbbletet :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
topmodel Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Megtörtént. Igen. Stefan cartárs ótójában testközelből megtapasztaltam. Megláttam. Meg is tapogattam. C20XE az A Corsában. Haj letevődés volt és adrenalin túladagolás. Lehet ez nélkül élni, de minek?? Még ha fel is írná nekem ezt orvos, a TB úgysem támogatja sajnos.. Pedig életet mentene, mert míg nem lesz meg a sajátom, addíg hétszeresen fogok öregedni, mint a kutyák . Ahogy gyűri maga alá az aszfaltot ez gépezet, még a 175-ös téli gumikkal is, az jobb, mint egy fizetett pajzánkodás (nemtom az milyen lehet, csak meséltek róla :rolleyes: ). ....hátha beleolvas a zasszony, bár annyira érdekli ez az egész, mint a stálkonyhája engem :) még mindig csak a magamhoztérés fázisban vagyok, köszi Stefan, nagy hal vagy!! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Megtörtént. Igen. Stefan cartárs ótójában testközelből megtapasztaltam. Megláttam. Meg is tapogattam. C20XE az A Corsában. Haj letevődés volt és adrenalin túladagolás. Lehet ez nélkül élni, de minek?? még mindig csak a magamhoztérés fázisban vagyok Akkor Isten hozott az eszementek között!Megfertőződtél! :) :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Hmmm... Innentől felelősségemnek érzem, hogy egyszer megautókáztassalak egy 3000-es Mantával. :) Ott a móka nem az egyenesben van. :) Hamár fertőzés van, akkor legyen fertőzés. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
topmodel Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Akkor Isten hozott az eszementek között!Megfertőződtél! :) :rolleyes: Hát nem is akárhogy.. Kínomban, hogy tuning vágyamat kicsit csillapítsam, felhúztam az EEE Asus-omat 1.8 GHz-re :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Ezt aztán hamar elintéztétek! :rolleyes: Mondtam, hogy élőben jobb, mint jútyúbon. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
topmodel Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Hmmm... Innentől felelősségemnek érzem, hogy egyszer megautókáztassalak egy 3000-es Mantával. :) Ott a móka nem az egyenesben van. :) Hamár fertőzés van, akkor legyen fertőzés. :) Vigyázz Sanyi eccer szavadonfoglak! :rolleyes: Megboldogult egri leányka koromban volt egy Alfa 6-osom (sok más mindenféle gépsárkány mellett, persze nem egyidőben). 2.5 V6 6db dupplatorku weber, sperrdifi.. Nem újkeletű a fertőzés, csak pár évig lappangott :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
topmodel Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Ezt aztán hamar elintéztétek! :rolleyes: Mondtam, hogy élőben jobb, mint jútyúbon. :) Mint ahogy elképzellhetetlen, hogy milyen édes a méz, amíg csak kívülről nyalogatja valaki az üveget :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts