Csücsök Elküldve December26, 2008 Megoszt Elküldve December26, 2008 Értem már. Akkor kellene egy hátsó lámpabúra, indexek (ha szépek :rolleyes: ), cstartó teleszkóp, az A oszlopot takaró műanyag és a főfékhenger. A digit műszerfalra csak egy árajánlatot kérnék! Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December26, 2008 Megoszt Elküldve December26, 2008 Azért minden nincs, az indexekről csak írtam, hogy mind fehér, de olyanom nincs. :rolleyes: A hátsó búrát, meg a többit megnézem majd a napokban, hogy mi van meg. Ha tudom mim van még, akkor megírom az árakat. Digitet nem olyan egyszerű bekötni, beszerelést meg tudod oldani, vagy azzal írjam majd az árat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve December26, 2008 Megoszt Elküldve December26, 2008 Bratyó tuti meg tudja oldani (elektroműszerész), de ha röviden leírnád, hogy mit kell mókolni, az sokat segítene! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wasquez Elküldve December28, 2008 Megoszt Elküldve December28, 2008 Sziasztok Szeretnék segítséget kérni 92-es a corsa féknyereggel kapcsolatban! A probléma gondolom ismerős már, kopott a féknyeregben a furat és a javító készlettel sem oldódik meg a probléma, miszerint a féknyereg befeszül és felforrósítja az egész kereket. Halottam valamit arról, hogy más típus féknyergét, aminek nem ilyen vezetőoszlopos megoldása van, az felrakható erre a típusra, csak nem tudom, hogy mi a másik típus, újabb corsa nyereg megoldás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December28, 2008 Megoszt Elküldve December28, 2008 Sziasztok Szeretnék segítséget kérni 92-es a corsa féknyereggel kapcsolatban! A probléma gondolom ismerős már, kopott a féknyeregben a furat és a javító készlettel sem oldódik meg a probléma, miszerint a féknyereg befeszül és felforrósítja az egész kereket. Halottam valamit arról, hogy más típus féknyergét, aminek nem ilyen vezetőoszlopos megoldása van, az felrakható erre a típusra, csak nem tudom, hogy mi a másik típus, újabb corsa nyereg megoldás? Astra nyereg. 1.4-es, 236mm-es tárcsás, ATE-rendszerű, 1 dugattyús nyereg. Annak elvileg simán passzolnia kellene a te tárcsádra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Máté87 Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Na, egy ilyet fel tudok ajánlani: http://kepfeltoltes.hu/081209/Corsa-A_vila...ltoltes.hu_.jpg Igyekeztem valami jó közeli képet. Nem tudom mennyire látszik a repedés, de az egy letört darab volt, ami vissza lett ragasztva, de nem tudom mennyire bírja a strapát majd megint, úgyhogy a feszegetéssel óvatosan. A másikat meg tényleg ne dobd ki, mert Demónak igaza van, sokszor viszonylag könnyen javítható. Ha jól emlékszem valami kis fémgolyó van benne, amit rugó szorít oda, másik mélyedésbe ugrik át amikor kapcsolsz és az hajlamos nem teljesen átugrani egy idő után, vagy, ha a rugó eldeformálódik. Szétszedésnél vigyázz, hogy ne guruljon messzire :rolleyes: Ha kell, akkor elviszem azért csütörtök este a Lurdyba :) Helló érdekelne hogy megvan-e még ez a kapcsolód? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Helló érdekelne hogy megvan-e még ez a kapcsolód? Áááá, már nincs. Már az "ára" sem :rolleyes: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Máté87 Elküldve December30, 2008 Megoszt Elküldve December30, 2008 Értem, de ha tud valaki villágitás kapcsolót akkor szoljon! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December30, 2008 Megoszt Elküldve December30, 2008 Értem, de ha tud valaki villágitás kapcsolót akkor szoljon! Mi a baja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve December30, 2008 Megoszt Elküldve December30, 2008 Értem, de ha tud valaki villágitás kapcsolót akkor szoljon! Ha nem lehet megcsinálni, akkor bontóban is érdemes körülnézni. De ne csak a Corsákat nézd, mert több autóban is van ilyen (legalábbis ami olyan, ami a 90 utáni -újabb műszerfalas Corsa-A-ba jó). Azt hiszem az E-Kadetté is belemegy, meg talán az A-Vectráé, F-Astráé, de nem vagyok benne 100% biztos. Viszont poén, hogy pl. a Suzuki Wagon R-ben is pont ilyen van, ha jól tudom (olyan, mint az Opel Agila), szóval nem teljesen reménytelen a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December30, 2008 Megoszt Elküldve December30, 2008 Ha nem lehet megcsinálni, akkor bontóban is érdemes körülnézni. De ne csak a Corsákat nézd, mert több autóban is van ilyen (legalábbis ami olyan, ami a 90 utáni -újabb műszerfalas Corsa-A-ba jó). Azt hiszem az E-Kadetté is belemegy, meg talán az A-Vectráé, F-Astráé, de nem vagyok benne 100% biztos. Viszont poén, hogy pl. a Suzuki Wagon R-ben is pont ilyen van, ha jól tudom (olyan, mint az Opel Agila), szóval nem teljesen reménytelen a dolog. Astra Vectra tuti más, tudtommal csak a Kadetté passzol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve December31, 2008 Megoszt Elküldve December31, 2008 Astra Vectra tuti más, tudtommal csak a Kadetté passzol. Én sem tudom biztosan, csak a Kadettet, meg a Wagon R Suzukit :rolleyes: A pirosban nekem Kadetté van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December31, 2008 Megoszt Elküldve December31, 2008 Tudtommal a WagonR-ben is olyan van mint az F Astrában, A Vectrában, Calibrában, szóval az sem jó bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve December31, 2008 Megoszt Elküldve December31, 2008 Tudtommal a WagonR-ben is olyan van mint az F Astrában, A Vectrában, Calibrában, szóval az sem jó bele. Akkor lehet, hogy keverem, de a lényeg, hogy a Suzukiba is Opel cucc van :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Máté87 Elküldve Január1, 2009 Megoszt Elküldve Január1, 2009 Az az igazság hogy nem nekem lenne hanem az eggyik jobarátomnak ment tökre, de a buta nem várt meg a szétszedésével (igaz még sé szedtem szét olyat, de nekem egy astrám van és annak a világitáskapcsolóját már szétszedtem egy párszor) neki meg szétperget az egész és igy kidobta. Azt hitte hogy bondtoba simán talál másikat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve Január1, 2009 Megoszt Elküldve Január1, 2009 Sziasztok Szeretnék segítséget kérni 92-es a corsa féknyereggel kapcsolatban! A probléma gondolom ismerős már, kopott a féknyeregben a furat és a javító készlettel sem oldódik meg a probléma, miszerint a féknyereg befeszül és felforrósítja az egész kereket. Halottam valamit arról, hogy más típus féknyergét, aminek nem ilyen vezetőoszlopos megoldása van, az felrakható erre a típusra, csak nem tudom, hogy mi a másik típus, újabb corsa nyereg megoldás? Nekem van egy garnitúra olyan, amilyet a Demó ajánlott! Mert nekem olyan van, és most kerül kiszerelésre az autómból, mert GSi féket rakok az enyémbe. Elküldtem neked pü.-ben az ajánlatomat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január1, 2009 Megoszt Elküldve Január1, 2009 Nekem asszem maradt E Kadett világítás kapcsolóm. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve Január1, 2009 Megoszt Elküldve Január1, 2009 Hali! Van vkinek egy Corsa A2-höz való fűtőradiátora? Mert nagyon vacak a fűtésem, pedig meleg a hűtőrendszerben a víz! Kicseréltem a termosztátot is, pedig az sem volt rossz, de nem oldotta meg a problémámat! A radiátor enyhe dugulására gyanakszom!Megmondom őszintén, hogy nekem soha nem is volt valami nagyon jó a fűtésem, de most nagyon meg akarom csinálni! Meg miért van az, hogy az anyósoldalon csak éppen langyos levegőt fúj? Van vkinek vmi ötlete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Január1, 2009 Megoszt Elküldve Január1, 2009 A fűtőradiátort mosd át ecettel. Jobban oldja a vízkövet, mint a Calgon. Csak ne vidd túlzásba, mert ha vacak a radiátorod, azt is könnyen átmarhatja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve Január1, 2009 Megoszt Elküldve Január1, 2009 A fűtőradiátort mosd át ecettel. Jobban oldja a vízkövet, mint a Calgon. Csak ne vidd túlzásba, mert ha vacak a radiátorod, azt is könnyen átmarhatja. Ez nem is rossz ötlet! Gondolom a radiátort nem szerelem ki csak a hozzávezető csöveket leveszem és úgy rakok rá vmi másik csöveket, a beömlőre egy tölcsért,abba az ecetet, a másikat meg bele vezetem egy edénybe. Aztán az edénybe folyt ecetet újra a tölcsérbe töltöm. Jó az elgondolásom? Vagy Te hogyan csinálnád? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Január1, 2009 Megoszt Elküldve Január1, 2009 Mantánál csak kiveszem meg beteszem. Motortérből könnyű kivenni a radiátort. Szerintem nálad ennyire nem egyszerű... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve Január1, 2009 Megoszt Elküldve Január1, 2009 Mantánál csak kiveszem meg beteszem. Motortérből könnyű kivenni a radiátort. Szerintem nálad ennyire nem egyszerű... Köszi a segítséget! Talán boldogúlni fogok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Január1, 2009 Megoszt Elküldve Január1, 2009 Akkor hajrá! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
topmodel Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Üdv az ittlakóknak! Stréber voltam, elolvastam a 203 lapot a topic-ban, sőt a Corsa tuning összes post-ját is.. Meg nem tanultam, szóval lehet, hogy fogok olyat kérdezni, ami már ki lett vesézve, előre is izvenyítye. múlt év decemberében lettem egy erősen nagykorú Corsa tulajdonosa (1985-ös 12ST moci, 5 gang, gyári napfénytető). Kicsit ódzkodtam tőle, sohasenemse szerettem a német autókat. De.. ez a kis "izé" megváltoztatta a véleményemet az opelokról, különösképp az "A" Corsáról. Valamint ehhez jelentékenyen hozzájárultak az itt olvasottak is. Olvasgatás kozben kezdett körvonalazódni egy projekt. Az első lépés mindenképpen lakatolás, fényezés, tavasz vége felé. Bár ez már a fórum olvasgatása előtt is tervben volt, sajna itt-ott korrózió csámcsog a hátsó íveken, a küszöbökön, meg a csomitartó sarkában, a felfüggesztéseknél, meg a nyúlványoknál okés. És ami már itt fogalmazódott meg; -Fékerősítés, az Astra hűtöttnél eggyel jobb, -icipici ültetés (de tényleg csak kicsi) és keményebb gátlók (nem extrémül, mert néha a család is velem tart) -14 collos gumák nekem megfelel gyári acélfelnin is Nem akarok feltünő autót, áll-leejtős hétköznapi kinézetűt szeretnék. Már ami a menetteljesítményét illeti :rolleyes: És a lényeg: C20XE Nem gyorsulási versenyezni akarok, hanem, hogy a lesajnálóan áttekintgető pojácák időnként a padlólemezről szedjék össze az állukat :D Nem tudom miért irritál sok embert ez a kis ótó (..nehogymá ne vágjak be elé.. nehogymá ne haggyam ott a pirosná ezt a zöreg sz@rt..), de időnként ökölbeszorul a talpam, oszt ráengedem az 55 lovat a 145/80-as gumieszközökre és olyankor az ezres, egyhármas esztergomi lopakodóknak, és hasonló teljesítményű gépezeteknek fel kell kötni a tangát :) Egy majdnem autentkus kinézetű, ultragigamega meglepetésokozó-csapásmérő "A" Corsát szeretnék. Amivel 90%-ban normális hétköznapi autózást művelnék, de ha kell, akkor.. :) Az átalakítást, ha bevállalja a tízdanos Demó májsztróval szeretném elkövettetni. De sajna ez csak nyár végi, őszi távlat. Most a gyengébb idegzetüek forduljanak el.... Ez az autó.. khhmm..izé... szóval.. 5 ajtós.. :) Szóval szeretném ha hozzászolnátok néhányan, hogy nem elég e nekem mondjuk az NE moci, vagy mittomén. Esetleg, hogy 0-ról 150-re mi a különbség az NE és XE között. És nem utolsó sorban az árak a lakatoláson és fényezésen kívül, meg, hogy megoldható e a vizsga a továbbiakban a nem kifejezetten tipusazonos motor miatt, a régi visszaapplikálása nélkül. Még biztosan eszembe fog jutni egy csomó dolog, kezdésképp ennyi. És BÚÉK!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Topmodel: -nagyon tetszett a komid! :rolleyes: Üdv néked itt az Opelforum-on! :) A sok "fehér szenszej", biztos elhalmoz majd jobbnál - jobb tanácsokkal téged! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts