redline Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Egy normál NE esetében pedig ugye motor+köteg min. 40e. inkább a fele Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 inkább a fele Normálról volt szó........ :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Normál NE mindennel 25e. Többet nem ér. Mellesleg most vettem egy XE-t váltóval és két ECU-val 50e-ért. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Te Demo! Eladós topikban a váltóson belül van egy F18WR. igaz, lehet kehes, de ingyé. Nem érint? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Hali! :lol: Na ekkora gerinctelenséget még nem hallottatok! Délután beszéltem a GSi tulajával, hogy akkor megyek holnap reggel 8:30-ra. Én meg elkezdtem nézelődni most este a hasznaltauto.hu-n és mit látok, hogy nincsen fent a corsa. Felhívom őket és mondja az ürge felesége, hogy ő eladta az autót, amig a férje nem volt otthon. Még felhívni sem voltak képesek, még jó hogy nem vettem autópálya matricát! Mondhatom ideges lettem, mert ugye levolt beszélve. Hát így jártam! Mi a tanulság? Ha vmit megláttok és tetszik,akkor egyből nézzétek meg még ha nem is tetszik, amit láttok. Hát tényleg szólhatott volna, ha ilyen messziről mentél volna megnézni. Lényeg, hogy nem mentél potyára. Még az is lehet, hogy akkor is potyára mentél volna, ha még megvan nekik :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Normál NE mindennel 25e. Többet nem ér. Anno mikor én vettem, 55e.ft volt, váltóstól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Te Demo! Eladós topikban a váltóson belül van egy F18WR. igaz, lehet kehes, de ingyé. Nem érint? Köszi! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
MOR16V Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Normál NE mindennel 25e. Többet nem ér. Mellesleg most vettem egy XE-t váltóval és két ECU-val 50e-ért. :lol: Na tessék vásárolgatunk, vásárolgatunk? Nekem kéne a cash a blokk miatt ám :lol: Vagy mi lesz vele elboltoljam? Link to comment Megosztás: More sharing options...
MaSt-R Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 miért ne vásárolgatna? :lol: elfér mégegy xe a másik 2 mellet :) különben is elveszne ott lent a garázsban a sok alkatrész között :lol:) kár hogy nem találkoztunk személyesen,kiváncsi lettem volna az astrádra :P mondjuk nem sokkal kerülhettük el egymást a műhelynél :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Hát tényleg szólhatott volna, ha ilyen messziről mentél volna megnézni. Lényeg, hogy nem mentél potyára. Még az is lehet, hogy akkor is potyára mentél volna, ha még megvan nekik :lol: :lol: Hát lehet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Indítógomb vazze: Link to comment Megosztás: More sharing options...
padregas Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Sziasztok, Érdeklődni szeretnék az átépítésben járatos corsásoktól, hogy a 2.0 8v C20NE motor beépítésének milyen nyűgjei lehetnek, mire kell figyelni, kasztnit kell-e erősíteni stb... Van-e említésre méltó szaki? Köszi, B. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Ne aggódj, a legjobb helyen vagy! :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Ne aggódj, a legjobb helyen vagy! :P :) Igen? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Sziasztok, Érdeklődni szeretnék az átépítésben járatos corsásoktól, hogy a 2.0 8v C20NE motor beépítésének milyen nyűgjei lehetnek, mire kell figyelni, kasztnit kell-e erősíteni stb... Van-e említésre méltó szaki? Köszi, B. A kérdés, hogy mid van már. Kell komolyabb futómű, fékek, meg attól függően, hogy milyen motor van most benne még sokminden más is kellhet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
padregas Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 A kérdés, hogy mid van már. Kell komolyabb futómű, fékek, meg attól függően, hogy milyen motor van most benne még sokminden más is kellhet. Kadett gsi 256-os belső hűtésű első fék és futómű kompletten felujítva, márkás ültető rugókkal (35/35) és csillapítással, ez szerintem eddig rendben. c16nz motor van benne rövid váltóval, kis tunning, de az utobbi időben szivat az elektronika, aztán gondoltam idegből cserélek egy motort... azt már tudom hogy ac-tól a leömlőig csere, de mivan a váltóval, motortartókkal, hűtővel... a lényeg, hogy egy napi használatra alkalmas gépkocsit akarok a jelenlegi hiba: hidegindításnál alig éled fel, egy perc mókás játék a gázzal és már indulunk is, engine check lámpa villog vagy folyamatosan ég alapjárat 5-600, gyengén húz, ledadog, de 2000 felett megindul mint régen tette (motor hang mintha picit mélyebb lenne) nincs fordulatszám szabályozás, vigan pörög 7500 fölé :ł a melegindítást gyakran 3-3500-as alapjárattal köszöni meg, amit sok lepadlózással lehet csökkenteni. az engine check lámpa van hogy 1-2 de volt hogy 30km-re kialszik és olyankor minden rendben fogyasztás 7,5 volt most 12-15l eddig: gyujtáselosztó vezetékeit kicseréltem, mert az olaj felzabálta a szigetelést szenzorok és ac kimérve fura jelenség, ha a befecskendező visszafolyó ágát elszorítod, a jelenség megszünni látszik, de a check lámpa nem aluszik. most hozzájuthatnék egy a 2.0 8v vectrához olcsón bontásra amiben benne van minden a lényeg az hogy a héten kellene mindent eldöntenem... nagyon köszönöm a gyors hozzászólásokat Link to comment Megosztás: More sharing options...
MOR16V Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 miért ne vásárolgatna? :lol: elfér mégegy xe a másik 2 mellet :) különben is elveszne ott lent a garázsban a sok alkatrész között :lol:) kár hogy nem találkoztunk személyesen,kiváncsi lettem volna az astrádra :P mondjuk nem sokkal kerülhettük el egymást a műhelynél :P akkor te voltál itt a hétvégén? Link to comment Megosztás: More sharing options...
MaSt-R Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 akkor te voltál itt a hétvégén? ígyvan :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 A fék és a futómű akkor elvileg jó lesz már. Motortartó vagy kell 1.8-2.0 Kadettból, vagy ugyanilyen Asconából is elvileg passzol. Én eddig mindegyik A Corsához a Kadett alukonzolt használtam. A legjobb, ha a gumibakot is a Kadettét használod. Az első váltótartó maradhat, neked elvileg már az erősített van benne. A hátsóhoz kellenek hoszabb csavarok és kb 13-15mm közbetétet a váltó és a tartó közé kell tenni. Mindez az F16-os verzió volt Az F13-as, F15-ös verziónál maradhatnak a féltengelyek és a hátsó tartót se kell hézagolni, viszont faragni kell a kuplungon. Itt viszont kérdés, hogy neked milyen kuplungod van. Olyan, mint az 1.4-é, vagy olyan mint a GSI-é... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Zárd össze a diag.csatidban az A és a B lábat, add rá a gyújtást, és nézd a motorkontrol lámpát.Úgy kezdi majd, hogy 1-2 1-2 1-2 "hibakód kétjegyű" száma 1-2 1-2 1-2.Amennyit villog, azzal a számmal kell számolni.Tehát 4 villogás, akkor 4. Emiatt nem kell feltétlenül motort cserélned.Amúgy jó esély van rá, hogy a Lambdád behalt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve December3, 2008 Megoszt Elküldve December3, 2008 Sztem be.Téli keréknek éppen jó is lenne! :lol: Tegnap megvettem az alufelniket, amikről beszéltünk, rápróbáltam a gépre, de nem fér be a 175/70-es gumival. Nekem most 165/70-es gumiaim vannak acélon, megpróbálom azokat rárakni, hátha befér. Ha nem megy be alá akkor sem, akkor eladók a kerekek a 175/70-es gumikkal, nagyon jó gumik vannak rajta 90%-körüliek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve December5, 2008 Megoszt Elküldve December5, 2008 Tud valaki eladó 13" vagy 14"-os alufelnit, ami ET40-49 között van és 5,5" vagy 6" széles és 4X100-as? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve December6, 2008 Megoszt Elküldve December6, 2008 Tud valaki eladó 13" vagy 14"-os alufelnit, ami ET40-49 között van és 5,5" vagy 6" széles és 4X100-as? A felnis topikban válaszoltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mihasznazulu Elküldve December8, 2008 Megoszt Elküldve December8, 2008 Sziasztok szakik! :) Nem tud valaki egy bontót, ahol "A" Corsa-hoz lehet kapni elakadásjelző, és világítás kapcsolót? Január közepén lejár a vizsga a vason, és addig szeretném megcsinálni ezeket, mert biztos, hogy megvágnának a vizsgán. Egy rahedli bontót felhívtam már, és mindenhol azt a választ kaptam, hogy A Corsához semmi nincs sajnos. Elmentem a Unix-ba, és ott ugyan lehet kapni, de az elakadásjelző kapcsolóra 6ezret mondtak, a világítás kapcsolóra meg 9ezret! :rolleyes: Az most karácsonykor egy kicsit karcos lenne, de ha minden kötél szakad, akkor az lesz. Ha esetleg valakinek van eme két darab otthon elfekvőben, akkor egyeztetés után szívesen átvenném! Persze anyagi javak ellenében! :) Maradok tisztelettel: Mihaszna a Zulu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve December8, 2008 Megoszt Elküldve December8, 2008 ...Nem tud valaki egy bontót, ahol "A" Corsa-hoz lehet kapni elakadásjelző, és világítás kapcsolót?... Régebbi vagy újabb műszerfalas? Nekem A2-höz azt hiszem van. Ha jól emlékszem a világításkapcsolónak csak a vékony előlapja van eltörve, de a kapcsoló működik. Elakadásjelzőben már nem vagyok biztos, de ha van is, szerintem az is olyan, aminek a rugója már nem jó és nem lehet szépen megnyomva működtetni, de lehet, hogy ha szétkapod, akkor meg lehet csinálni. Este megnézem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts